PDA

Volledige versie bekijken : Vespa

sgt slingshot
1 juli 2005, 18:27
Ik zou graag zo een retro Vespa hebben...
waar kan ik daar aan geraken in de streek rond Gent?
Liefst zo een oud model , zoniet een nieuw met oude looks...
Weet er eventueel ook iemand hoeveel zo eentje kost?

spray-bunny
1 juli 2005, 21:52
Als je een 'nieuwe' vespa zoekt : www.vespa. be ;)
Voor de oude vespa's zul je op de =/= 2ehandssites moeten zoeken.
Een oude vespa zou je zeker voor minder dan €1000 moeten kunnen vinden. (In Nederland zijn ze trouwens een stuk goedkoper).

sgt slingshot
2 juli 2005, 09:33
nja , zouden die Vespas in Italie zelf zoveel goedkoper zijn ,anders kan ik er via een vriend een laten meebrengen in een container (Hij is bloemist)

sgt slingshot
2 juli 2005, 22:30
niemand?

spray-bunny
3 juli 2005, 02:55
Lijkt me logisch van wel...

ZuStErZoRrO
6 juli 2005, 22:28
Oude vespa's in Italië zijn inderdaad goedkoper, maar je moet al wat italiaans kennen en een paar goede winkels waar ze dat verkopen om er één te vinden. Ik heb mijn vespa van '84 op http://www.brommers.2dehands.be/ gekocht. Maar als je er beslist om één te kopen zorg dan dat je er al wat van weet eer je hem koopt want je kan met een oud ding gemakkelijk in de zak gezet worden :sad:
Een oude vespa heeft praktisch ALTIJD kosten, dat hou je best ook in je achterhoofd.

:edit: Een normale prijs is rond de 800euro voor een oldtimer als hij redelijk tot goed in orde staat. Ik zie dat je in de buurt van Gent woont, informeer je dan zeker bij de enige Vespa-dealer in de streek Depauw te Wondelgem

sgt slingshot
8 juli 2005, 11:27
danku Zuster , heb ze eens gemailed ...

pina
9 juli 2005, 23:26
hebben die een website? Laat eens iets weten wat ze hebben gezegd. Ik ben daar ook naar op zoek.

sgt slingshot
9 juli 2005, 23:34
k kzal je op de hoogte houden , had al enkele winkels gemailed maar ze antwoorden niet ....:( wel spijtig , zal ze maar best eens bellen zeker?

pina
10 juli 2005, 00:14
nu ja, heb dan ook gezien dat er dan verschillende soorten motoren in zitten, zoals eentje met een 50cc motor, en eentje met 150cc. Ik ben nu wel een leek in die zaken, maar wat is er voordeliger aan een 150cc tov een 50cc buiten de snelheid?

sgt slingshot
10 juli 2005, 21:17
op 16 mag je enkel met 50cc...Dacht ik????

bweh
10 juli 2005, 21:51
op 16 mag je enkel met 50cc...Dacht ik????

Klopt, 50CC (49)

Vaak letten ze niet op cilinder als hem niet te snel rijdt :)