PDA

Volledige versie bekijken : mp3 speler of radio met cd speler

lttuvix
1 juli 2005, 17:21
ben nog altijd aant twijfelen, ik heb hier nu een casettespeler inzitten ma zou ik dan nie beter een gewone mp3 speler kopen me zon speciaal casetteke of een cd speler

tis kleiner
veel meer liedjes
minder schrik dat het word gestolen
bij het nemen van vluchtheuvels word muziek nie onderbroken

nadelen
tis vrij duur zo ene van 60gb
kwaliteit is nie altijd even goed als gewone cd speler
soms geven die casettekes storing en spelen die inenekeer niet af

slash
1 juli 2005, 17:24
en waarom geen cd mp3 speler?

lttuvix
1 juli 2005, 17:57
omdat dat NOG duurder is :p

Fatalix
1 juli 2005, 17:58
m`n oom heeft een ipod in z`n auto ingebouwd.
Staat echt netjes :)

fuze
1 juli 2005, 17:58
I'd say CD-speler. Zou niet zonder kunnen en heb die mp3 toestanden niet nodig tbh :)

lttuvix
1 juli 2005, 18:01
njah cd speler en mp3 speler is eig hetzelfde he, alleen heb je totaal geen cds nodig enzo... wat dingen makkelijker maakt aangezien alle muziek op 1 hade schijfje staat en gewoon moet aanklikken wat je wilt :)

slash
1 juli 2005, 18:09
omdat dat NOG duurder is :p

bwa valt goed mee van prijs. Ge moet natuurlijk nie het duurste kope

lttuvix
1 juli 2005, 18:12
njah probleem me die goedkopere is da die nie zo goed zijn qua lezen enzo

Mr Syphon
1 juli 2005, 18:23
moet da echt ene van 60 gb zijn ? voor 150 ~ 170 euro hebt ge ene van 5 gb ( creative zen micro ofzo iets )

RaPmAn
1 juli 2005, 21:56
Ik heb een cd mp3 speler steken van 110 € en die werkt perfect, speelt alle mp3's (CBR, VBR, ...) en is nog nooit uitgevallen door over een vluchtheuvel/hobbelige weg te rijden zenne

lttuvix
2 juli 2005, 13:33
hmmm, mja zal wel zien kmoe toch nog 3000€ schade aan men auto kunnen afbetalen :p

satanreleased
2 juli 2005, 17:23
ik heb een pioneer mp3 speler in men auto geplaatst " cd mp3 " dus data cd's .
Het toestel heeft me 250 euro gekost in promotie bijna 1 jaar geleden .
En om eerlijk te zijn @ thread starter , koop u maar zo een toestel zoals de mijne , waarom ?
omdat als ge 60 gig aan muziek zou hebben in uw auto , zult ge 60 minuten browsen tegen dat u het liedje heb gevonden die u wil luisteren .
Met mijn mp3 speler 180liedjes ongeveer sla ik al door omdat er op een duur geen enkele me aansta , het is een verslaving , we willen meer nieuwe muziek .
Teveel aan keuze is niet goed .
Groeten satan .

lttuvix
2 juli 2005, 19:58
njah vind het raar als ge nen cd speler in uw auto hebt nog mp3's te gebruiken, visa versa :-)
*edit*
en op een 60 gb speler bestaat er iets als shuffle he ;)

Radiance
2 juli 2005, 23:43
ik heb een pioneer mp3 speler in men auto geplaatst " cd mp3 " dus data cd's .
Het toestel heeft me 250 euro gekost in promotie bijna 1 jaar geleden .
En om eerlijk te zijn @ thread starter , koop u maar zo een toestel zoals de mijne , waarom ?
omdat als ge 60 gig aan muziek zou hebben in uw auto , zult ge 60 minuten browsen tegen dat u het liedje heb gevonden die u wil luisteren .
Met mijn mp3 speler 180liedjes ongeveer sla ik al door omdat er op een duur geen enkele me aansta , het is een verslaving , we willen meer nieuwe muziek .
Teveel aan keuze is niet goed .
Groeten satan .
Totally agree, k heb eerst een "goedkoop" mp3cd spelerke gehad, was voor zijn geld best wel goed, maarja je merkt toch wel een aantal kleine gebreken als je die een tijdje hebt.

Ik heb nu (wegens RMA van de andere die te lang aansleepte naar mijn zin) een Kenwood MP3CD speler van net geen € 200, en dat ding zit stevig in mekaar, speelt perfect alles af, zit logisch in mekaar & heeft paar heel handige functies enzo.

lttuvix
2 juli 2005, 23:45
k dan, zal zoiets worden prolly :)

Radiance
2 juli 2005, 23:53
Nog een bedenking bij een MP3 speler in je auto leggen trouwens, je gaat die ergens moeten aansluiten op uw auto, van die cassette met draad dingen zijn van kwaliteit verre van goed, en je zit altijd met die domme draad uit uw cassettespeler. Er zijn wel bepaalde carkits als je je een ipod koopt, maar voor meeste andere modellen niet beschikbaar, net als beperkt tot sommige modellen autoradio's & auto's (bv. voor BMW zijn er wel)
Je moet dan nog ergens blijven met uw ipod of whatever, en je kan em nergens wegsteken want je wil nog wel es van liedje switchen etc.

lttuvix
3 juli 2005, 00:00
njah
die draad suckt wel
liedje switchen heb alktijd shuffle opstaan
en wegleggen handschoenen kastje

Reptiel
3 juli 2005, 18:35
waar kun je revieuws vinden over wat een goed product is voor in de auto, want ik weet totaal niet echt site's hiervoor

Rikkie
4 juli 2005, 14:48
Ik heb mij pas ook ne nieuwen autoradio gekocht: den deze (http://www.alpine-europe.com/content/english/a582.det.CDA-9851R_CD---MP3---WMA-RECEIVER.htm) en ben er zeer tevreden van.

kostte 329€ en was 1 van de goedkoopste toestellen die 3 pre-outs voor versterker had.

Speelt mp3 en wma. Werkt met mappensysteem om liedjes te zoeken (dus je brandt gewoon elke artiest of genre in ander mapje en dan vindt je die heel snel terug)
Je kan er ook dvd op aansluiten,evenals Ipod.
Ik moet wel zeggen dat ik heeel alpine-minded ben en mijn headunits zal ik normaal van Alpine blijven kopen.

Greetz Rikkie

Orbit
6 juli 2005, 21:24
Beste oplossing is met grote voorsprong een radio Cd speler die MP3 ondersteuning heeft. Geen gezeik en de beste kwaliteit mogelijk.

Bij Clarion hebt ge al modelekes van 200€ die doen wat gij zoekt. Die doen dat dan ook nog eens aan de beste klank die ge kunt betalen en ge krijgt er 2 jaar diefstal verzekering bij !!! (als ge het frontje nog hebt en uw radio is gepikt krijgde binnen de 2 dagen een nieuwe radio van Clarion)

fixer187
14 juli 2005, 02:20
net een cd/ wma/mp3 speler gekocht van Blaupunkt 149 euro en komt van 220 met de solden in de Mediamarkt

ChroMe
16 juli 2005, 16:46
Kijk is naar Alpine, das een topmerk, zal ook nooit overspringen bij kasseien ofzo en gaat enorm lang mee, kwaliteit is super

KLIKKIE (http://www.alpine-europe.com/content/english/k12.Headunits_Maximum-performance--control-and-versatility.htm)

Grtz

Rikkie
16 juli 2005, 16:52
Kijk is naar Alpine, das een topmerk, zal ook nooit overspringen bij kasseien ofzo en gaat enorm lang mee, kwaliteit is super

KLIKKIE (http://www.alpine-europe.com/content/english/k12.Headunits_Maximum-performance--control-and-versatility.htm)

Grtz

Kan ik alleen maar beamen ! Ik vind Alpine dus ook bangelijk. Heb nu net mij 2e alpine headunit, heb ook nog een cd-lader en een amp van alpine. Ik heb nog met niks van Alpine prullen gehad :niceone:

Greetz, Rikkie

ChroMe
16 juli 2005, 20:33
Ja da zeggen de meesten hé, eens ze een alpine radio gehad hebben willen ze niet meer terug naar het vorige... versterkers en subs das iets anders... zullen ook wel zo goed zijn maar niet zo uitmuntend als de HU's, en zeker niet qua prijs/kwaliteit vrees ik, denk da je dan beter bij andere merken zit voor subs en amps, wa ni wil zeggen da het rommel is hé

Grtz

-Helld0g-
16 juli 2005, 20:47
met dat MP3-> casette geval zal je toch verlies hebben en not to mention slordige inbouw en geen houder enzo voor u mp3 ding.

kzou zo ne mp3 speler gebruiken da ge u Ipod kunt aan inpluggen in ne houder, of als je niet van plan bent Ipod te gebruiken buiten de auto ne MP3-cd speler