PDA

Volledige versie bekijken : domste wa je ooit op weg/ in je auto hebt gedaan

Pagina's : [1] 2

lttuvix
1 juli 2005, 17:03
bij mij was het ongetwijfeld voor een rood licht moeten niezen en me men gezicht tege stuur aanbotsen

die kerel naast me zag da en lag gewoon bekan plat vant lachen, en ik zat daar me een bloedneus :( :)

Papegoai
1 juli 2005, 17:04
Domste v iemand anders : auto langs drukke baan op helling zetten zonder handrem.

Resultaat : den deze mocht ferme maneuvers doen met zijn caminoke om der nie onder te zitten.

ComputerVISTA
1 juli 2005, 17:05
bij mij was het ongetwijfeld voor een rood licht moeten niezen en me men gezicht tege stuur aanbotsen

die kerel naast me zag da en lag gewoon bekan plat vant lachen, en ik zat daar me een bloedneus :( :)

OMG ge zou voor minder plat liggen van't lachen he ;)

Bij mij was het voor mijn eerste rijles van iemand: de hele tijd ging alles vlot, vetrekken en zo. Komt er een kameraad aan en ik zeg wat en die gast die me leert rijden jah kom vertrek nog is zo kan hij is zien da ge kunt rijden.

Ik natuurlijk heel stoer vroem prut prut bonk stil....... Ik stond in 3de :help:

Die kerel lag op dat moment ook vrij plat van't lachen ;)

lttuvix
1 juli 2005, 17:11
Domste v iemand anders : auto langs drukke baan op helling zetten zonder handrem.

Resultaat : den deze mocht ferme maneuvers doen met zijn caminoke om der nie onder te zitten.
da ken ik
die rijd naar winkel parkeert maar zet nie in versnelling of handrem op en ging bergaf
just gezien of die auto was tege me aangebotst... en die kerel van FUCk alles doen om die auto nie op weg te krijgen... domme jongen :p

L.E.D.
1 juli 2005, 17:11
depresief (ldvd) tegen 120 door de dorpskern vlammen om 23 u savonds ^^

Snap nog altijd niet hoe ik dat heb kunnen doen, en heb toen gezworden van zoiets nooit meer te doen.

lttuvix
1 juli 2005, 17:12
zo ken ik er ook een paar mogen hun rijbewijs afpakken tbh ge moe maar es nen kleine mee hebben dan hebde een pak misserie zu

L.E.D.
1 juli 2005, 17:14
zo ken ik er ook een paar mogen hun rijbewijs afpakken tbh ge moe maar es nen kleine mee hebben dan hebde een pak misserie zu

Snap nog altijd niet hoe ik dat heb kunnen doen, en heb toen gezworden van zoiets nooit meer te doen.

iedereen heeft recht op een paar stommiteiten.

Wimolus
1 juli 2005, 17:15
ittuvix dat heb ik ook voorgehad. Vergeten handrem op te zetten. Moest efkes binnen zijn. Kom terug buiten zie mijn auto nimeer. Die was gelukkig rechtdoor gebold ongeveer 100meter. Heeft ongeveer 6auto`s gepasseerd en gene 1 geraakt. Ben wel gecrosd naar mijn auto erin gesprongen en direct handrem op. Was me dat verschieten. :eek:
Nu altijd in vitesse zetten en handremmeke op :)

lttuvix
1 juli 2005, 17:16
njah, ge moet toch beetje verantwoordelijkheid gevoel hebben, zelfde geld had ge nen kind van 5 meegenomen wa dan he?
ookal was het om 23 uur...
ahoewel ik vind da ge vanaf 00.00 toch de zone 50 allemaal 70 moogt maken tbh

*edit*
@ madman had ge een goeie engelbewaarder :p mijn engelbewaarder maakt me tege bussen oprijden soms FUCKING ZON :cry:

Dirkxke
1 juli 2005, 17:17
ik heb eens 1 keer veel geluk gehad. waren 2 rode lichten kort bij elkaar aan Ford genk. de verste springt op groen terwijl de eerste (waar ik voor stond) nog op rood stond. door verstrooing of onoplettendheid ben ik dus door gereden. ik heb toen veel geluk gehad dat er niemand af kwam of het had wel eens zware gevolgen kunnen hebben. sindsdien ben ik heel wa meer geconcentreerd in het verkeer :)

grappige da ik eens aan de hand heb gehad is het wegglijden van mijn elleboog van de venster links waardoor ik met mijn hoofd tegen de venster op bonkte :D

lttuvix
1 juli 2005, 17:19
:D
njah die lichten kan je ook nie altijd aan doen soms is da heel moeilijk om uitelkaar te halen vind ik... springt ene naast u groen bv ma staat daar een pijlke ma ge ziet da groen heb je toch neiging om door te rijden...
ooit ene keer voorgehad licht word groen voor een andere baanvak kerel voor mij rijd gewoon door wtf :D

Papegoai
1 juli 2005, 17:20
Gisteren een moeder op de fiets met 2 kinderen erop door het rood zien rijden aan de ring van Brugge...
Ik was echt woedend..

lttuvix
1 juli 2005, 17:23
tss stomme ma en dan zijn ze verwondert da hun kinderen onverantwoordelijk fietsen :(
en da kom je vaak tege ipv op fietspad midden op weg nooit voorrang verlenen of kijken seffes rood licht vlam erdoor
ik haat da zo hard he :angry: zeker als ge van die peleton rijders hebt, rijden er 2 links van u 2 rechts van u 2 achter u OMFG kwerd gek

SpArdA
1 juli 2005, 17:28
Meest lachwekkende da ik ooit gezien heb:

Kerel met een Fireblade parkeert op een warme zomernacht voor een café met vol terras, daarbij veel show makend met tussengas enzo...
Die zet z'n pikkel uit, blijft daar met z'n broek achter haken en stuikt met moto en al op z'n kloten. :rofl:
Echt nog nooit zo gelachen. Btw enkele mensen hebben hem nadien wel hulp aangeboden.

Sorry dat het met moto is ipv auto maar kwou da hier toch posten. :)

CAS
1 juli 2005, 17:39
ik heb eens 1 keer veel geluk gehad. waren 2 rode lichten kort bij elkaar aan Ford genk. de verste springt op groen terwijl de eerste (waar ik voor stond) nog op rood stond. door verstrooing of onoplettendheid ben ik dus door gereden. ik heb toen veel geluk gehad dat er niemand af kwam of het had wel eens zware gevolgen kunnen hebben. sindsdien ben ik heel wa meer geconcentreerd in het verkeer :)

grappige da ik eens aan de hand heb gehad is het wegglijden van mijn elleboog van de venster links waardoor ik met mijn hoofd tegen de venster op bonkte :D

Ik stond netjes stil aan de lichten, kerel naast mij had al wa gas gegeven, en ik ging hem eens de sdi power tonen van mijn ma are golf... Springt op groen en hupsakee, ik ben vertrokken... Hup na 2de, kijk al eens in de spiegels en zie dak mijn eerste weg ben en het valt mij direct op dat iedereen wel verdacht ver achter mij zit (uiteindelijk wast ne sdi, en da trekt niemand naar huis). Bleek dat het groen was voor naar links te gaan...

Voor de rest ebbek nog ni zo veel domme zaken tegengekomen, wel dat vriendin met haar hoofd tg het raam vloog in het snellere bochtenwerk en dat ik ooit eens mijne pink heb doen bloeden toen ik begon tegen te sturen bij een powerslide, en ik weet nu nog altijd ni hoe ik het gedaan heb.

GADGET
1 juli 2005, 17:41
ik heb tot nu toe nog geen zware stoten uitgehaald. Ene keer ne U-turn proberen pakken en dan tot de conclusie komen da ge toch meer plek nodig hebt :D

slash
1 juli 2005, 17:43
tijdes mijn rijexamen een paalke omver gereden
1ste paalke da ik raakte met den auto en het was opt examen terein :(
toen voelde ik mij vies slecht

MilM
1 juli 2005, 17:45
Ik stond netjes stil aan de lichten, kerel naast mij had al wa gas gegeven, en ik ging hem eens de sdi power tonen van mijn ma are golf... Springt op groen en hupsakee, ik ben vertrokken... Hup na 2de, kijk al eens in de spiegels en zie dak mijn eerste weg ben en het valt mij direct op dat iedereen wel verdacht ver achter mij zit (uiteindelijk wast ne sdi, en da trekt niemand naar huis). Bleek dat het groen was voor naar links te gaan...

ik ook precies zelfde gehad

was baan waar ek elke week passeerde (in gent)
en er stonden daar nog flitspalen ook
er waren daar werken geweest en ze hadden de verkeerslichten veranderd, was nu me groene pijl naar links in de plaats van gewone lichten.

Kijken naar linkerkant, 'iets' zien groen springen, gas geven om dan vast te stellen dat al de rest aan beide kanten blijft staan.

Nooit een boete gehad. Die flitspalen waren dan paar weken later plots weg en nog eens paar weken later, stonder er nieuwe.

Heb er daar al paar zien doorvlammen als die pijl op groen springt

CAS
1 juli 2005, 17:46
tijdes mijn rijexamen een paalke omver gereden
1ste paalke da ik raakte met den auto en het was opt examen terein :(
toen voelde ik mij vies slecht
Tijdens de rijopleiding heb ik eens een burnout neergezet... Maar ik blijf er bij, het was hun fout!

GADGET
1 juli 2005, 17:48

Voor de rest ebbek nog ni zo veel domme zaken tegengekomen, wel dat vriendin met haar hoofd tg het raam vloog in het snellere bochtenwerk en dat ik ooit eens mijne pink heb doen bloeden toen ik begon tegen te sturen bij een powerslide, en ik weet nu nog altijd ni hoe ik het gedaan heb.

:rofl: vanaf dak kan krijgde ier toch wel een rep punteke voor :applause:

Feignasse
1 juli 2005, 18:32
Vandaag: stond aan te schuiven voor de autokeuring => 1 plaatsje vooruit rijden, handrem op, rap even een "sjiek" in mijn mond steken en vervolgens de koppeling laten schieten terwijl ik nog in 1ste stond :sop:

Vorig jaar wel iets übergrappigs gezien op dezelfde plaats: dikke saab met vlak daarachter een oma in een japans ding met ultrakorte neus. Die oma zat pal tegen haar stuur om de voorkant van haar wagen goed te kunnen zien, maar toch is ze (zachtjes) in die saab z'n gat gereden :applause:

Rikkie
1 juli 2005, 19:01
Ik heb is iets voos meegemaakt.

Ik stond me ne maat op een parking en op den duur vertrekken we terug dus ikke: ambriage ingeduwen, in 1ste gezet, handrem afgezet goe wa gaas gegeven, ik los mijnen ambriage al.....................en ik ben weg maar mijnen auto blijft staan :rofl: :rofl:

Door de muziek had ik ni door dat mijnen auto nog ni gestart was :rofl: Da was dus kweeni hoe belachelijk hé, wij gingen me 2 neer :lol:

Greetz, Rikkie

section_00
1 juli 2005, 19:08
ik ook op de autokeuring...
op een bapaald moment moeten voor zo een spul staan om uw lichten te laten testen
die kerel "zet uw lichten ma aan ze"

shit hoe dom, mn ruitenwissers opgezet...
die ket keek zo :wtf:

Autechre.
1 juli 2005, 19:09

Hilarisch! :lol:

Meer van dat.

DBK
1 juli 2005, 19:13
aan het rood licht staan, in eerste zetten en kijken naar de lichten en willen vertrekken, wel ni gezien da mijn passagier em terug in neutraal had gezet :unsure:

skully25
1 juli 2005, 19:26
auto vergeten in eerste te zetten aan een kruispunt, willen aanzetten en **snok** stilvallen, is me 1 keer gelukt om aan te zetten in tweede zonder dak et besefte, kwil em dan versmijten, ah je ligt al in tweede :oink:

Lucian
1 juli 2005, 19:27

ja , da heb k ook al voorgehad, das zo eerste gedacht van "wow, ben ik hier zo fel vertrokke?"
2de gedacht gaat dan van "wtf wrom volgt der geen kat"
3de gedacht "shit :D"

Lucian
1 juli 2005, 19:33
men grootste stomiteit, is geweest onderweg naar tuningbeurs in essen vorig jaar, smorges vroeg vertrokken, door al die kutdorpkes van na maastricht etc(thx aan men copiloot ipv mij over den autostrade te late opbolle:x) school begon daar, file, bomen overal, fietsers overal, langzaam verder aant rijden
ineens komt der ene vanachter "kijk daar wa e lekker wijf" => gevolg, natuurlijke reflex, kop naar rechts, toen viel men frank da k nog aant rijde was, ik kijk na voor, jusit op tijd om men rem in te peren en in een hollands wijf haar gat te rijden :x
dan komde daar aan in essen, tusse de getunende bakke tot en met, met uwe opeengevouwde kapo :s (bonusmalus 15 ofzo op de koop toe volgend jaar :woohoo: :unsure: )
sindsdien toch ma meer afstand gehoude, zeker bij filevorming :s

mathieu
1 juli 2005, 20:09
ik heb vandenavond nog :p door het rood licht gereje d8 dak mogt inslaan ma kwas vergeten dat da voor den andere kant was, kvond al verd8 dat der zoveel auto's tuten :p gene flik gehad btw :p

CAS
1 juli 2005, 20:21
Op autokeuring ebbek eigenlijk ook nog stom spel meegemaakt, sta aan te schuiven. Twas super druk, maja, dus ondertussen wa boekskes aant lezen, en doorda ge zo lang moet stilstaan motor afgezet. Dan wanneer er weer wa plaats was, wagen starten en doorrijden, alleen, wou de wagen ni starten...
Dan maar uitgestapt, em in gang geduwt en helemaal achteraan weer mogen aanschuiven. Alé, dan motor weer afgezet, en toen da ik wou starten, weer hetzelfde... Dan weer in gang geduwd, naar huis, wa bleek, khad de batterij aansluitingen ni hard genoeg aangespannen...

freeza
1 juli 2005, 21:42
nog nie echt domme stoten uitgehaald :p
kben dan ook redelijk voorzichtig met de auto van m'n moeke :evil: :$
wel eens van 5de naar 1ste gekomen in plaats van 3de... DAS PAS REMMEN OP DE MOTOR :D
(gelukkig had ik et wel snel door :p)

edit: maar mijn ma dacht wel dat den boel ging ontploffen :p

Gizmo_1987
1 juli 2005, 21:53
zalig topic ^^
woensdagnacht nog een stommiteit uitgestoken :D
2u s'nachts, al een hele tijd op de baan , geen kat, maar echt niemand tegengekomen, k dacht, kgaan es een 360 doen op een rotonde :woohoo:
alle, draaien, draaien, bijna een volledige cirkel gedaan, komt er daar een flikkencombi aangereden :crazy: :doh:
ik wtf, ze gaan me toch ni doen stoppen, hoe ga ek da uitleggen :scream:
maar gelukkig reden ze de ander kant uit : :p
was wel ff schrikken :oink:

GADGET
1 juli 2005, 21:54
ik vin het dus idd een zalige topic :p

niemand nog flaters ? (ik ben ier zelf serieus aant denken, want kan het mij moeilijk voorstellen dat er azo nog geen dinges zijn di eik geforceerd heb :lol: )

Morpheus
1 juli 2005, 21:56
ik vin het dus idd een zalige topic :p

niemand nog flaters ? (ik ben ier zelf serieus aant denken, want kan het mij moeilijk voorstellen dat er azo nog geen dinges zijn di eik geforceerd heb :lol: )

Wat dachte van met nen nieuwe 320D met een Z-plaat in tweede patineren (bij schakelen) in een zone 30 terwijl de flikken in een steegje de boel rustig aan het bezien zijn :s. En dan komen ze naast u staan aan de lichten...
Terwijl de ruiten enzo openstonden... Ze keken maar kwaad ze ^^

:p

^Tr3nDaX^
1 juli 2005, 22:03
het belachelijkste da kik al heb gedaan is vertrekke voor een café vol me jong volk ( wouw wer graaf doen é ;)) ma was vergeten van den handrem af te zetten. ik jaag die moteur daar in de 5000 toeren want kd8 ale die wilt ma ni vertrekke :d

Feignasse
1 juli 2005, 22:11
Haha, onlangs nog iets grappigs gezien bij iemand anders.
't Waren examens en we stonden buiten wat na te praten (Brussel), oa met zo'n kerel die met een E39 525tds rijdt (in't donkerblauw dan nog, kwijlbak gewoon :p). Hij gaat weg en rijdt nogal "stoer" z'n parkeerplaats uit, en met piepende banden de hoek om. Helaas, op dat moment komen de flikken de straat ingereden en ze gaan erachter. Wij lopen om te zien of ze hem tegenhielden, maar blijkbaar wouden ze hem gewoon even de stuipen op 't lijf jagen ^^

CAS
1 juli 2005, 22:39
Flikken doen ver nooit iets, heb al velen wat zitten "uitdagen" maar meestal doen ze enkel teken dat het wat kalmer mag... Ofwel heb ik al veel geluk gehad. Ben wel al één keer geseind geweest... Was iets of wa mijn eigen fout, show zitten geven op parking en ter plekke blijven, dan kunnen er al eens "ongeruste" mensen de flikken bellen.

Dj Aero
2 juli 2005, 00:06
domste dat ik mij meen te herinnere met mijn brommerke is dat iemand mij zijn voorrang afgang, ik wou vertrekke maar viel stil omdak nog in 2de stond ... suckte wel

freeza
2 juli 2005, 00:32
ja ook nog een domme stoot met mijn brommer (4 versnellingen, allemaal naar beneden)
ik vertrek gewoon en wil schakelen naar 2de (bij meeste brommers is 1ste naar beneden en de rest terug naar boven maar bij deze dus niet :p) dus ik zonder dat ik het wist brommer terug in neutraal gezet en maar gas geven...
had het eerlijk gezegd niet direct door :p

mensen kijken toch ne keer goe als ge daar lawaai staat te maken als je aan 10km/u voorbijrijdt :cool:

edit: wel zalige topic :rofl:

warthie
2 juli 2005, 01:19
ik ook op de autokeuring...
op een bapaald moment moeten voor zo een spul staan om uw lichten te laten testen
die kerel "zet uw lichten ma aan ze"

Doet mij denken aan mijn praktijkexamen van mijn rijbewijs. Dan moet ge dus ook zo eens met uw pinkers en met uw lichten doen in het begin en ja, natuurlijk mijn ruitenwissers aangezet ipv lichten :doh: Kerel keek ook nogal. Was wel ne auto van de rijschool waar ik voor den 1ste keer mee reed sinds de rijlessen, dus ni onbegrijpelijk dat ge dan ni alle knopkes en hendelkes weet staan.
Iets anders heb ik voorgehad toen ik ook maar net reed : op ne morgen ik wil mijne auto starten...geen leven meer in te krijgen. Allé ja, mijn pa er bij geroepen en diene : "Ge hebt er toch naft in gedaan??" Niet dus :woohoo: Da zal toch wel ver het stomste zijn dat ik al gedaan heb, hehe.

Het stomste wat ik iemand anders al zien doen heb, is hier van onze oprit rijden met zijn achterste deur nog open. Nu moet ge weten dat wij een ijzeren poort hebben en die geeft ni zo rap mee, de deur van diene auto plooide dus wel :D Ge zou denken dat ge dat toch hoort/voelt dat die deur open staat, maar diene dus blijkbaar ni.

botchla
2 juli 2005, 01:24
Meest erge/beschamende:

Naar rechts kijken, ne fietser zien afsnellen van nen berg en doorrijden (stond aan stopstreep).
Toen was ik echt wel ff verschoten, weet niet wat me bezielde ma dien jong had zich
bekan platgereden op mij.. k weet gewoon da ik al op straat stond eer ik mij terug
realiseerde dat er iet afkwam en ikke dan nog achteruit kunne rijden.

Mij zohard verschoten da'k nu nog veel harder oplet in't verkeer..

Meest idiote:

Vertrekken met mijne handrem nog op :P had het wel direct door ^^

Radiance
2 juli 2005, 01:48
Deze week nog eigenlijk, reedt 70 zoals toegelaten, zie dat het licht beetje voor mij op oranje springt, had er prolly even goe kunnen doorrijden maar beslis braaf te zijn en op rem te gaan staan, met een zwarte streep, een geur van verbrand rubber & een hoop vieze blikken tot gevolg.
Gebeurd dat sneller bij warm weer ofzo? kep toch nog al zo moeten remmen & dan deed die toch ni zo vies ;)

Voor de rest eigenlijk nog niet zo heel veel echt stomme dingen gedaan, fouten & prullen tijdens L maanden ni meegeteld uiteraard.

Boris Barowski
2 juli 2005, 01:57
niet van mij, maar van de johnnycar van heir rechtover

muziek opt maximum, in neutraal goed gasgeven, hij smijt hem in vitesse, maar in achteruit en ramt zijn brievenbus

resultaat, achterbumper om zeep en zijn auto kon plots post ontvangen :p

B.

Terror Factor
2 juli 2005, 02:06

muziek opt maximum, in neutraal goed gasgeven, hij smijt hem in vitesse, maar in achteruit en ramt zijn brievenbus

B. :rofl:
das wel een extreem felle afgang:p

SoliD
2 juli 2005, 03:10
Gebeurd dat sneller bij warm weer ofzo? kep toch nog al zo moeten remmen & dan deed die toch ni zo vies ;)

Tuurlijk, wegdek is warm en uw rubber zachter. Bij warm weer piepen mijn banden ook altijd als ik eens doorduw op de gas.

En stomme dingen uhm... waar begin ik :D

Vorige week nog, ik was wat aan het rondrijden en mijn vriendin was een heel verhaal aan het doen. En ik kom aan een kruispunt met lichten, en ik stop heel overtuigend voor het GROEN licht... Gelukkig geen omstaanders (twas snachts :p) toen toch wel ff plat gelegen, zeker omdat ik het licht op oranje zag springen en toen pas besefte dat die volgorde niet echt klopte :d :rofl:

En iets wat niet met trots moet verteld worden, eens echt serieus door het rood gereden. Ik zag dat het licht op oranje sprong, maar da's zo een kruispunt waar één kant heel lang moet wachten voor die weer groen krijgt en het blijft dan maar 10sec groen. Dus ik zag het op oranje springen en ik gaf gas bij, het werd rood en het heeft zelfs 2-5sec op rood gestaan voordat ik over was. Maar ook hier was het weer snachts en bitter weinig verkeer op dat kruispunt, dus het risicofactor was bijna nihil :)

Nog iets wat niet lang geleden is gebeurd, ik vertrok aan de lichten (ring rond hasselt) met piepende banden (warm weer... :p) en trok serieus door toen ik een politiecombi zag rijden op een invoegstrook en effectief langst mij kwam rijden. Blik afgewend en rustig op de rijstrook gaan staan waar ik rechts afmoest, terwijl ik eigenlijk rechtdoor moest... :D

En da's alles voor nu want ik ga maffen se :p

menlor
2 juli 2005, 09:42
ik was eens in het zuiden van frankrijk en zie daar gasten met hun scooter toekomen, die gaan iets drinke en gaan weer weg
ze waren allemaal met 2 per scooter
de laatste vertrekt iets te snel en de achterste pasagier zat nog niet op de scooter en ging net zitten en viel op de grond. En de rest was weg, na drie minuten zen ze die komen oppikken :p

ik en een vriendin laggen echt kreupel vant lache

Morpheus
2 juli 2005, 12:32
Deze week nog eigenlijk, reedt 70 zoals toegelaten, zie dat het licht beetje voor mij op oranje springt, had er prolly even goe kunnen doorrijden maar beslis braaf te zijn en op rem te gaan staan, met een zwarte streep, een geur van verbrand rubber & een hoop vieze blikken tot gevolg.

Voor de rest eigenlijk nog niet zo heel veel echt stomme dingen gedaan, fouten & prullen tijdens L maanden ni meegeteld uiteraard.

Geen abs?

Mja bij warm zal het nog meer stinken als er een wiel blokkeert.
Of als ze doorspinnen :p

Darth-Falcon
2 juli 2005, 12:42
tijdens rijexamen 3 keer gene voorrang geven :doh:

slash
2 juli 2005, 12:54

B.
zoiet moet ge gewoon kunne filmen :)

Catscratch
2 juli 2005, 16:37
's morgens vroeg naar het werk gereden. Ineens hard uitgeweken voor de uitlaatgassen van nen auto, die in de andere richting aan't aanschuiven was voor de lichten. Met mijnen slaapkop dacht ik dat die "rook" een kat was dat overstak.

eniac
2 juli 2005, 17:10

Identiek hetzelfde voorgehad, N60 Gent -> Oudenaarde. Nochtans een baan die ik vrij veel doe, maar ja... In eerste instantie: "die mannen liggen allemaal te slapen zeker?". In tweede instantie: "FFS!". Gelukkig ook geen boete gekregen.

Voor de rest heb ik nog geen domme of dwaze stoten uitgehaald, buiten 1 keer, nog voor ik m'n rijbewijs had (lang geleden, toen ik nog achterlijk was), gaan rijden met de BMW van een kameraad die dat wel al had, en de snelheid durf ik hier niet eens vernoemen. Het meest achterlijke dat ik in m'n leven al gedaan heb.

satanreleased
2 juli 2005, 17:27
Het domste wat ik ooit heb gedaan op weg met men auto is toeten in de gat van een B.O.B. politie wagen ....
Die mannen waren gestopt en ze kwamen naar mij en ik moest aan de kant staan , daarna vroegen ze me waarom ik zo gehaast was , mijn antwoord was omdat ik moeste pissen , ze zeiden " kon je niet ergens tegen een boom plassen voor dat je vertrok " ik antwoorde "NEE , omdat de belgische wet dat sinds kort BESTRAFT , en ik heb geen goeste voor een boete te betallen van 50 euro ."
Wel , ik heb een boete gehad van 50 euro omdat ik zogezegd onnodig toeterde en agresief voorkwam op de baan .....stomme flikken .

Sharur
2 juli 2005, 18:29
Het domste wat ik ooit heb gedaan op weg met men auto is toeten in de gat van een B.O.B. politie wagen ....
Die mannen waren gestopt en ze kwamen naar mij en ik moest aan de kant staan , daarna vroegen ze me waarom ik zo gehaast was , mijn antwoord was omdat ik moeste pissen , ze zeiden " kon je niet ergens tegen een boom plassen voor dat je vertrok " ik antwoorde "NEE , omdat de belgische wet dat sinds kort BESTRAFT , en ik heb geen goeste voor een boete te betallen van 50 euro ."
Wel , ik heb een boete gehad van 50 euro omdat ik zogezegd onnodig toeterde en agresief voorkwam op de baan .....stomme flikken .
lol, zalig

ik frustreer me in mense die toeteren en tege mn gat plakken... iets in me dwingt me om dan trager te gaan rijden :unsure:

Burny
2 juli 2005, 19:01
Meest stomste wat ik ooit gedaan heb: 2x heel snel en bruusk links rechts, met een geweldige uitbraak tot gevolg. Resultaat: uitlaat geplooid, achterbumper kapot en wielkast (die al rot was) kapot.

Meest grappige: Als ze op de keuring 5x na mekaar stilvallen (voor em op de remtest te krijgen) :rofl: Na de 5de keer gaf die mongool wel héél veel gas. Toen lachte ik niet meer :angry: En iedereen kijken..

Da*Frenkman
2 juli 2005, 19:18
ik ging eens naar een winkeltje, de 3 parkeerplaatsen volzet dus ik de auto op straat gezet, een berg wel te verstaan
ik kwam terug buiten, stond daar een camionette tege mijne auto aan
ik gaan kijken maar er was nix aan mijne auto of aan die camionette en aangezien ik nogal gehaast was, was ik gewoon vertrokke
na een paar meter keek ik in mijn spiegel en begon die camoinette te rollen :)
die begon snelheid te maken en ineens reed die naar rechts, pots tege een huis op
was serieus grappig om te zien

lttuvix
2 juli 2005, 19:41
hoe kan da, dus die moe voor tege uw auto staan vanvoor, om dan nog van die kunnen wegte gerake moe ge eerst achteruit rijden (op bergaf midden op de weg wtf) en zou de auto dan al nie meteen achteruit rollen dan moe ge die nog manouvreren... terwijl er iemand voor u een auto parkeert midden op de weg zonder handrem terwijl die bergaf staat en gij zou dan geen schade moeten hebben als die auto naar achteruit rolt en tegen uw auto aanrijd TERWIJL die chauffeur da nie heeft gezien...

uw verhaal klinkt zeer onlogisch...

Feignasse
2 juli 2005, 19:46
's Wel logisch:

parkeerplaatsen volzet, dus blijft hij op straat staan => hij komt terug en er staat achteraan een camionette tegen zijn wagen => hij rijdt weg, camionette bolt vooruit en baf tegen huis

Zo heb ik het toch begrepen :unsure:

lttuvix
2 juli 2005, 19:50
aaah nu snap ik het... was andere kant van berg da die dan stilstond... ma toch een camionette chauffeur die berg af handrem nie opzet wtf...
en dan moe die auto meteen beginnen te rollen zijn... dus moe hij al geluk gehad hebben da die camionette hem nie had geraakt...
rare verhaal zu :)

spidey
2 juli 2005, 21:22
lol, zalig

ik frustreer me in mense die toeteren en tege mn gat plakken... iets in me dwingt me om dan trager te gaan rijden :unsure:

idd, als zon johnycar achter je komt rijden wil je gwoon zo traag rijden op plaatsen waar hij je niet kan voorbij steken, en ietske sneller zodat het te gewaagd is om in te halen op plaatsen waar hij je wel kan inhalen

Foose
2 juli 2005, 21:56
Wel al enkele keren voorgehad dak van 4e naar 3e ging, ipv naar 5e.
Khad nog nooit in 5e gereden. Nu wel maja :p

DBK
2 juli 2005, 22:09
Wel al enkele keren voorgehad dak van 4e naar 3e ging, ipv naar 5e.
Khad nog nooit in 5e gereden. Nu wel maja :p
khad mijn eerste rijervaringen het omgekeerde, van 2de naar 5de, "euhm vrij lagen toeren hé papa"
pa:"probeer anders is in derde"

beemer
2 juli 2005, 22:28
Stomste stoot: Heel in het begin toen ik reed moest ik eens een stuk achteruit rijden van een oprit. Ikke kijk naar rechtsachter, zie dat ik het hekken aan die kant kan passeren en rij met de linker achterkant van de wagen tegen het linkse deel van het ijzeren hekken ---> ferme deuk in m'n bumper.

Ooit eens stoer willen doen met m'n VW Polo GT. Midden in een 90° bocht, aan een veel te hoge snelheid, op een natte kasseiweg m'n handrem aangetrokken .... jonge jonge, heb ik toen geluk gehad ... heb alle windrichtingen en beide kanten van de weg meermaals zien passeren.

Deze week nog: Met een audi A6 tdi van het werk stil gevallen toen ik wou vertrekken, lag ik toch wel niet in derde versnelling zeker.

Hoogste snelheidsovertreding ooit: +- 275 km/hr gereden (op de teller van m'n fireblade) op een binnenbaantje tussen de velden waar je 50 mocht, gelukkig waren er geen flikken in de buurt.

PolletPoulet
2 juli 2005, 22:59
tegen den dessel van de remorque gereden... gewoon ik zat erop.

SoliD
3 juli 2005, 02:23
Begin hier nu niet de moraalridder uit te hangen aub.
Dit is nu eenmaal een thread voor 'domme' dingen, dus je gaat hier serieus offtopic als je die dingen aanvecht.

En degenen die hier zitten kunnen imo verstandig genoeg met snelheid omspringen, zoniet hebben ze hier niets te zoeken :)

AudiS3
3 juli 2005, 03:22
Voor een kast van een villa met enkele dure wagens op de oprit gestopt. Vervolgens mijn auto net voor de poort van de omheining geparkeerd (stond niet op hun hof, maar op een grintstrook voor de omheinig) en een foto getrokken.

Op zich niks ergs (dacht ik, ik wilde gewoon foto van mijn auto en die porsches), ware het niet dat die dachten dat ik een homejacker ofzo was. Achteraf dus nog problemen gehad daardoor. Een uur na die foto wisten die mensen mijn naam, adres en telefoonnummer al. Ik dacht dat de politie die gegevens niet zomaar mocht doorgeven? Allezins wel de laatste keer dat ik zoiets riskeer. :s

C-Tree
3 juli 2005, 09:26
Als 18 jarige mijn allereerste autootje gaan ophalen in de garage, ik geef een beetje gas en start maar ik was vergeten de koppeling in te duwen en hij stond in achteruit.
In een reflex koppeling en rem vol ingedrukt en het is gelukkig goed afgelopen!

Shorty87
4 juli 2005, 12:54
tstomste van mij met den booster:

kmoest gazetten rondbrengen met de booster in de sneeuw en kzag dat da al lik een beetje gesmolten was doorda al die autos daar al opgereden hadden. ik rij aan 50 in nen langen bocht en kging onderuit, heb waarschijnlijk nen meter of 20 gesleerd en just nie op nen geparkeerden auto geknald. :s
mijn gazetten lagen over heel de baan. heb mijnen brommer willen op zennen pekkel zetten en klag weeral in de grond :sop:

tzat daar een vrouw me haar vriendin mij dan uit te lachen :doh:
die stappen in hun auto, en hun auto wilde nie starten :p

heb ze megahard uitgelachen :D

RuffRyder3600
4 juli 2005, 14:02
tege 180 over een vrij drukke autostrade gevloge met men pa zenne a4 (kwas in een vrij emotionele toestand)
tege +-90km/h de afrit van genk centrum gepakt bij felle regen met men golfke, tot het besluit gekome da ge perfect kunt drifte met een golfke van 14 jaar oud :p
en dan nog wa onozel doen met de handrem

exo
4 juli 2005, 15:15
Wat ik opvallend vind is dat ik al enkele keren gelezen heb dat het één of het andere gebeurde in een emotionele toestand.
Ikzelf bezit nog niet mijn volwaardig rijbewijs dus ik rij niet vaak 's avonds etc, mss dat dat er nog iets mee te maken heeft. Maar ik vind het allesinds een opvallende vaststelling.

Mvg:)

Inspector Monkfish
4 juli 2005, 15:19
Eens mijn lichten vergeten aan te zetten toen het reeds donker was. Gelukkig heeft een medeweggebruiker me er na 100 meter op attent gemaakt.

Ik heb ook eens de afstand verkeerd ingeschat toen ik op een kruispunt moest afslagen. Die tegenligger was veel dichter dan dat ik dacht :unsure:. Er is evenwel niets gebeurd op wat getoeter na van de andere:)

:edit:Hier komt mijn domste stoot: Het was de laatste les met die vent van de rijschool en ik vond het blijkbaar een goed idee om tijdens het naderen van een gevaarlijk kruispunt mijn zetel te verzetten. Ik vloog achteruit en de auto vloog stil:). Ik snap nog altijd niet waarom ik daar eigenlijk plots ben opgekomen :p

SoliD
4 juli 2005, 15:37
Voor een kast van een villa met enkele dure wagens op de oprit gestopt. Vervolgens mijn auto net voor de poort van de omheining geparkeerd (stond niet op hun hof, maar op een grintstrook voor de omheinig) en een foto getrokken.

Op zich niks ergs (dacht ik, ik wilde gewoon foto van mijn auto en die porsches), ware het niet dat die dachten dat ik een homejacker ofzo was. Achteraf dus nog problemen gehad daardoor. Een uur na die foto wisten die mensen mijn naam, adres en telefoonnummer al. Ik dacht dat de politie die gegevens niet zomaar mocht doorgeven? Allezins wel de laatste keer dat ik zoiets riskeer. :s
HAHA :D
daardoor al die comments op uw foto in die andere thread :p

ComputerVISTA
4 juli 2005, 15:38

Was dat die foto van "post jouw wagen" ? Waar wij allemaal dachten dat dat jouw nederig stulpje was ? :D

LoWwiE
5 juli 2005, 01:08
aan het rood licht staan, in eerste zetten en kijken naar de lichten en willen vertrekken, wel ni gezien da mijn passagier em terug in neutraal had gezet :unsure:

Aargh :angry:

POKKEAUTO, GA DAN VOORUIT :rofl:

Raptyr
5 juli 2005, 09:07
Juist voor de manouvers op het examen: Blijkbaar mocht ik van de parking al direct naar het oefenterrein rijden. Ik bleef natuurlijk geduldig in die auto wachten tot het mens van het examencentrum mij zelf is komen halen met de woorden: “ Meneer, uw examen is al 5 minuten bezig”. Ik volg haar dus naar dat terrein. Toen zei ze iets, ik begreep het niet dus deed ik de deur van de auto open om haar beter te kunnen verstaan. Reactie: “Meneer, het is verboden de deur van de wagen te openen tijdens het examen, draai uw raampje naar beneden (en ze keek nogal boos).” Ik doe die deur terug toe en wou aan het hendeltje draaien om die ruit naar beneden te doen. Geen hendeltje in die rijschoolauto. Ik zoek naar een knopke om die ruit naar beneden te doen. Geen knopkes. Na een halve minuut zoeken ben ik er toch in geslaagd om die ruit naar beneden te krijgen (die knoppen stonden ergens naast de handrem). Haar geduld was ver op. Gelukkig heb in mijn manouvers feilloos afgelegd, maar op de baan heeft ze mij toch gebuisd. :p

Murena
5 juli 2005, 10:39
Meerijden met mijn maat, die schijte stoned was (net als ik :D) en dan racen tegen ons vriendin en wa vrienden in anderen auto.

Op die moment was het zo wijs (kwas stoned dusnja) tegen 180 en dan zo zwenken met opzet over de baan en voortdurend in bochten tegen redelijk hoge snelheid handrem gebruiken...

Ochja we kwamen er goed uit, dusnja hehe :baard:

Kabouter Hya
5 juli 2005, 11:00
(voor de kenners) op de baan Eppegem naar Weerde (straat van Harlekijn)
150 en ineens sta daar zo'ne cammion op de baan
toen VEEEEL geluk gehad dat er gene tegenligger kwam

maar da was toen dak nog geen jaar mijn rijbewijs had
echt zo louche stoten heb ik zelf nog ni voorgehad...

wa dak wel voorheb als ik stoned rijd en ik neem nen bocht (niet afslaan) gewoon de straat die draait dan durf ik allis te pinken...

$anka
5 juli 2005, 11:13
voor rood staan. ma da is daar maar heel ff groen, word dus groen, iedereen vertrekt, ik was nog net cd'ke aant verwisselen, vertrek ook al stillekes, steek da cd'ke weg, zie voor mij. en die staan al allemaal terug stil, nog net de auto voor mij een tikske gegeven. maar er was allesjaans niks aan beide wagens

zotste stoot:

op de autostrade naar den efteling met 2 wagens, ik als chaufeur in ene, en den andere was nen cabrio. welle van, amai kheb hier nog wa snoepkes, gaan we sinterklaas spelen en snoepkes in hun auto proberen smijten?
da wou den andere uiteindelijk ni, dus welle, ok dan komen we ze geven, tegen 130 op de autostrade vlak naast elkaar gaan rijden en snoepkes doorgeven, mensen achter ons waren nogal vreemd aant kijken

Warlock
5 juli 2005, 11:14
toen ik net begon te rijden eens handrem vergeten afzetten
zo vijftal minuten gereden tot ik trug thuis kwam, ik hoorde soms iets piepen maar khad geen idee wat het was
toen ik aankwam zag ik plots dat mn handrem nog opstond :doh:
vreemd dat ik geen hinder ondervond bij het accelereren ofzo
er kwam ook rook vanonder wielen en da stonk verschrikkelijk, heb m maar tijdje buiten laten staan :D
niet gezond :naughty:

$anka
5 juli 2005, 11:19
hihi, vroeger ook is gehad. ik deed vroeger als weekend werk begrafenissen (kist dragen)

welle in die lijkwagen onderwegen naar de kerk, onze chaufeur: mor alle, die bak wilt hier ni trekke vandaag, was da na? zeg manne wa is da lampe in da dashbord.
welle: ma das uwe handrem
chauffeur, mor alle, da kan ni, dees otto's hebbe genen handrem.
ondertussen begon het zo lekker naar verbrande rubber te stinken, ik kijk achterom, een hele walm.
kzeg stop ma ff. da klopt ier echt ni.
blijkbaar had da dus wel nen handrem, ma zo ergens een hendeltje onder het stuur, auto staat normaal in parking vitesse

Kabouter Hya
5 juli 2005, 11:25
was een amerikaanse wagen zeker die doodsgraver??

hebben dat allemaal

jeppe
5 juli 2005, 12:06
ik ging eens naar een winkeltje, de 3 parkeerplaatsen volzet dus ik de auto op straat gezet, een berg wel te verstaan
ik kwam terug buiten, stond daar een camionette tege mijne auto aan
ik gaan kijken maar er was nix aan mijne auto of aan die camionette en aangezien ik nogal gehaast was, was ik gewoon vertrokke
na een paar meter keek ik in mijn spiegel en begon die camoinette te rollen :)
die begon snelheid te maken en ineens reed die naar rechts, pots tege een huis op
was serieus grappig om te zien

Ik kan nemeer vant lachen :rofl:
Zo van omg die rijd ineens :p

Witte
5 juli 2005, 12:10
Dagje shoppen in Sint-Niklaas Shopping Center. Ik natuurlijk blij met nieuwe aankopen en vertrek met dikke smile op men face. Ineens zie ik twee auto's uit de andere richting op me af komen :help:
Blijkbaar lag het probleem niet bij één van die twee bestuurders maar eerder bij mij want blijkbaar mocht ik die straat niet in eerder welke richting inslaan.
Effe groenlachen terwijl je daar het hele knooppunt blokkeert :doh:

Of met autotje willen crossen in een dreef. Ik rij daar in, maar zie dat da toch iets te extreem is. Dus ik keer me en rij naar huis. Had je gedacht... In plaats van op gemakje achteruit uit die dreef te rijden keer ik mij in de dreef zelf. Gevolg moet ik niet uit leggen zeker. 4 uur snachts, en dan nog nen mens vinden die u eruit kan helpen :p

Of savonds 11u de hele markt rondrijden met uw lichten af en dan maar afvragen waarom iedereen nu eigenlijk naar uw auto ligt te gapen :baard:

zalig topic ^^
woensdagnacht nog een stommiteit uitgestoken :D
2u s'nachts, al een hele tijd op de baan , geen kat, maar echt niemand tegengekomen, k dacht, kgaan es een 360 doen op een rotonde :woohoo:
alle, draaien, draaien, bijna een volledige cirkel gedaan, komt er daar een flikkencombi aangereden :crazy: :doh:
ik wtf, ze gaan me toch ni doen stoppen, hoe ga ek da uitleggen :scream:
maar gelukkig reden ze de ander kant uit : :p
was wel ff schrikken :oink:

Hmmm, ik met men maten hebben eens ongeveer hetzelfde gedaan. Met drie auto's op een kleine rotonde blijven rondrijden. Na een rondje of 10 zijn we moeten stoppen en hebben we allemaal mooi ons pasje mogen indienen :)

Ooit eens stoer willen doen met m'n VW Polo GT. Midden in een 90° bocht, aan een veel te hoge snelheid, op een natte kasseiweg m'n handrem aangetrokken .... jonge jonge, heb ik toen geluk gehad ... heb alle windrichtingen en beide kanten van de weg meermaals zien passeren.

Jup, ook al voorgehad. Mijn vingers waren echt triggerhappy op nen avond met als gevolg de ene handrem na de andere. 5 minuten later toch wel effe gekickt toen ik in een bochtje in bebouwde kom de hele toer rond rond deed.
Natte asfalt btw, op droge asfalt ook al eens geprobeerd maar nog niet gelukt. :unsure:

jeppe
5 juli 2005, 12:17
Hmmm, ik met men maten hebben eens ongeveer hetzelfde gedaan. Met drie auto's op een kleine rotonde blijven rondrijden. Na een rondje of 10 zijn we moeten stoppen en hebben we allemaal mooi ons pasje mogen indienen :)

Wat heb je hiervoor gekregen?

Jeppe

Witte
5 juli 2005, 12:20
Gelukkig een waarschuwing.

go_ndw
5 juli 2005, 12:21
Wij zaten in onze auto en volgde stapvoetgewijs de file voor ons....en in tegenliggende richting komt er een vette auto voorbij met een lekker meisje in....wij alledrie naar links aan't kijken terwijl we verder aan't rijden waren...maar die voor ons was blijkbaar gestopt :-)

Cisco_Kid
5 juli 2005, 12:49
Al meerdere domme toeren op de weg uitgehaald:
- Op weg naar mijn stage (nu mijn werk) stond ik zoals gebruikelijk in de file in Aalst (richting Brussel), wat natuurlijk erg vervelend is. Er was ook niets op de radio, dus besloot ik maar mijn krant te lezen. (de standaard, toen nog groot formaat) .. Plots ging het weer wat voorruit en gaf ik dus ook gas, maar blijkbaar was ik nog wat teveel met de krant bezig want ik had niet gezien dat ze voor mij direct weer gestopt waren. gevolg --> Een hollander in een klein rood karreke zijn achterste kapot gereden, en mijn bumper en lichten kapot.

Andere domme stoten:
- Het toegangs controlepunt (paaltje) geramd op mijn stagebedrijf
- Vergeten de handrem op te trekken van mn nieuwe auto toen ik achter frieten ging --> vond auto terug in de struiken
- Geldtransportje volgen spelen op de autostrade :-)
- met blauw zwaailicht rondrijden
- en ook nog talloze boetes..

lttuvix
5 juli 2005, 12:49
meiskes zijn een passieve kwaad op het wegdek altijd al gezegd :p

CAS
5 juli 2005, 13:23
- met blauw zwaailicht rondrijden

hahaha, Ik heb er zo ééns één langs de kant gekregen... En dan was het van WTF, wa nu? Dan maar gewoon doorgereden... Mens da gestopt was zal ook wel gedacht ebben.

JackM
5 juli 2005, 13:26
domste dak ooit in nen auto gedaan eb: de landkaart aan mijn moeder gegeven :p

ComputerVISTA
5 juli 2005, 13:26
Herinner me hier just iets.

Ook bij het leren rijden. Ik kwam dus af recht naar een paalte waarna de man naast me zei stoppen. En ik natuurlijk zonder na te denken vol op de rem gaan staan.

Later bleek dat het de gas was waar ik op ging staan :D

maw paaltje stak in de bumper :D

$anka
5 juli 2005, 13:39
domste dak ooit in nen auto gedaan eb: de landkaart aan mijn moeder gegeven :p

:rofl: :rofl: :rofl:
subliem, loopt gegarandeerd verkeerd af :D

Kabouter Hya
5 juli 2005, 13:55
@ beemer
een kennis van mij heeft da is voorgehad...

hehe stoer willen doen en nen bocht(!!) willen nemen, hij trekt zijnen handrem
en vliegt tegen een poort door den terugslag...

haha 127.000 BEF kosten :lol:

CAS
5 juli 2005, 14:07
het domste dat ik vandaag gedaan heb, mijn banden verstoken met mijn vader erbij, em wist al dat het rijgedrag van zoontje lief iets wat sportiever lag, maar blijkbaar zijn mijn achterste banden te warm geworden en wat in elkaar gesmolten :s Chance dat em nog weet dat em ook nog jong geweest is.

lttuvix
5 juli 2005, 14:09
dernet me men pa zenne auto voor rood licht werd groen ik was ff verward en liet men ambriage meteen los baf stil, toen ik auto starte werd het weer rood die mens achter me wou bekans uitstappe...

CAS
5 juli 2005, 14:10
dernet me men pa zenne auto voor rood licht werd groen ik was ff verward en liet men ambriage meteen los baf stil, toen ik auto starte werd het weer rood die mens achter me wou bekans uitstappe...

Dan is het den truc om door te rijden door het orange of net rood en ondertussen te wuiven naar de die achter u ;) Mensen hebben da graag :sop:

ComputerVISTA
5 juli 2005, 14:11
het leukste wat mijn vader ooit deed was met een mercedes camionette van onze wilnkel is force optrekken aan de lichten :D

Zo force dat het chapment tot aan de motor er af vloog :D (moet ene schoon zicht geweest zijn :D)

Kabouter Hya
5 juli 2005, 14:13
shit jong
en dan verschiete ze dervan da de weg een soep is....

andere keer...
ik rij mee me ne maat (stoned) en we zijn zo ergens aan het rijden en dien is vollenbak aan het uitleggen. ik zeg zo" seg mich tis rood" en ik weet ni wa tem toen gedaan heeft maar uiteindelijk stonden we op het andere rijvak diagonaal geparkeerd...

$anka
5 juli 2005, 14:23
hehe, mja zoiets ook al meegemaakt als passagier, ook aant uitleggen. ik zie dat rood is, ik denk, menne maat zal da ook wel gezien hebbe zeker? hij is tenslotte aant rijden. rijd die rustig door het rood, heeft dat die avond 3 keer voorgehad.

ene keer is met iemand meegereden. twas donker en kei hard aant regenen, die draait de ring van lier op, ma wel voor de middenberm, en dan zaten we dus te spookrijden, hij had het wel direct door, dus remmen en direct terug draaien (het was toch nacht, dus amper verkeer). moet dat net lukken dat er nen combi dat gezien had. hebben heel de zaak even uitgelegt en we mochten verder.

Kabouter Hya
5 juli 2005, 14:29
zot op de ring van lier is da wel schief....
hebt da daar s in den dag voor om een uur 4
SCHIEFGAAN

lttuvix
5 juli 2005, 15:18
Dan is het den truc om door te rijden door het orange of net rood en ondertussen te wuiven naar de die achter u ;) Mensen hebben da graag :sop:
njah wou het wel nog snel door oranje gaan ma kzag da tegenliggend verkeer ookal zat te poppelen om te vertrekken... en aangezien ik al paar keer heb gezien da ze te vroeg vertrekken (door het rood) liever niet ^^

Reptiel
5 juli 2005, 20:22
funky shit hier zeg.

Ik heb nog niet echt veel meegemaakt, maar wat mij wel opvalt dat er nogal veel mensen raar kijken naar mij :p
Ik zit nogal 'gepassioneerd' mee te shaken op de music.

Stel u dus eens voor, Doctor Bass (jump-french tek) en ik zit zo te 'headbangen' en nogal raar te shaken, als ik dan iemand anders tegen kom die dit ook doet, zeg ik dan in mezelf O M G :) , kan geloven dat de mensen kijken :) , maarja wat doe je eraan. Het is gewoon de music :d

Tazz_
5 juli 2005, 20:33
in de auto heb ik nog nie zo veel domme dingen gedaan, behalve door 1 keer aan mijn radio te prutsen, laagstaande zon en bijgevolg bijna een auto voor me geramd..
een keer een bocht tegen 75 willen nemen (waar ge 50 moogt) en dat terwijl het geijzeld had, beginnen schuiven maar het is zonder veel erg goed afgelopen
en een tijdje geleden eens 's nachts tegen 140 door een baan gereden waar je 70 mag, maar dat hing meer af van m'n humeur die dag..

funky shit hier zeg.

Ik heb nog niet echt veel meegemaakt, maar wat mij wel opvalt dat er nogal veel mensen raar kijken naar mij :p
Ik zit nogal 'gepassioneerd' mee te shaken op de music.

Stel u dus eens voor, Doctor Bass (jump-french tek) en ik zit zo te 'headbangen' en nogal raar te shaken, als ik dan iemand anders tegen kom die dit ook doet, zeg ik dan in mezelf O M G :) , kan geloven dat de mensen kijken :) , maarja wat doe je eraan. Het is gewoon de music :d
dat doe ik ook soms, maar in mindere mate.. :)
volle bak french tech opzette, maar als ik aan de lichten sta dan zet ik het toch altijd wa minder.. stel dat de mensen die naast mij staan rare gedachten krijgen :D

ComputerVISTA
5 juli 2005, 22:37
Wat wij ooit gedaan hebben was niet echt een stomme stoot maar gewoon voor de leute.

Iemand die ik ken heeft een ouwe 80's Amerikaanse lijkwagen. Das een heel leuk ding, misschien wat luguber maar best fun. Nu je ziet altijd van die ventjes rondrijden met ne 15" sub met wat boenk boenk muziek op de achtergrond of van die r&b.

Ik had toen nog men verhuurbedrijfje en we hadden er niet beter op gevonden dan in die lijkwagen 2 subs te steken van mij (turbosound met elk 2 18" woofers) een topkastje en hij had gezorgd voor de electriciteit voor men versterkers.

En toen zijn we de stad onveilig gaan maken met op de achtergrond 1600Watt rms met "The Bee Gees - Staying Alive" erop :D En dat was nog voor dat die reclame van delta loyd bestond ;)

Dat was pas fun en draainde kopkes verzekerd ;)

Orbit
5 juli 2005, 22:52
Hmmm, zoveel domme dingen heb ik eigenlijk nog ni gedaan zenne maar hier toch een selectie van mijn kuren.

In't spitsuur uit hartje brussel op weg naar huis in mijn autoke. Nieuwe CD'kes aan't beluisteren (die was ik namelijk gaan kopen in de fnac). Aanschuiven in de file en in mijn enthousiasme iets sneller vertrokken dan mijn voorganger :D Snel alles dichtgesmeten maar toch nog ff geraakt. Geen schade, maar schaamde mij toch ferm zenne. Met mijn proper getjoened yariske tegen een krel van een fiesta :s

Op de ring v. Brussel aan het toeren met mijn ma ernaast (die een hekel aan de ring heeft) aan 105 per uur op de middenberm. en ge kent da, die kamioneurs die 91 kunnen moeten die dat 90 kunnen inhalen he. Maar ik wou niet remmen en smijt mij van 6e naar 2e om zeker snel tot 130 te trekken en mij links te smijten.

Man man man, mijn oren rinkelen nog als ik er aan terugdenk, azo gillen dat mijn ma deed toen ik mijn 200 paardjes losliet. Sindsdien hoor ik eerst ne preek van 10 min eer ze bij mij instapt ...

GADGET
6 juli 2005, 00:39
ne moto kopen zondar da u ouders het weten (en er radicaal tegen zijn) is toch wel mijn recentste 'miszet' (ni dak er spijt van heb ofzo :p maar ja.. het kon ni anders)

Dakantochnie
6 juli 2005, 00:45
Uw ouders hun splinternieuwe Audi inpakken met wc papier was niet zo'n goed idee van mij.

GADGET
6 juli 2005, 00:54
ah, gisteren ook nog een, just... :p

ik dus achter die moto gereden met de remork (aanhangwagen, excuseer :p ). Opeens hoor ik zo een raar geluidje op de autostarde da van den achterkant van mijn -o zo leuke- astra komt. D8: tiens.... hopelijk WEER gene platten band. Maar ik liet mijn stuur los en ree nog recht, dus was ni plat. Af en toe kwam da geluid terug, en in nen bocht (eens af de autostrade) werd het eigelijk alleen maaer erger en erger :D . Bestemming was nog nen dikke KM, dus ik maar doorgereden :p kom ik daar aan en ga ies gaan kijken. Wa blijkt dat da voorste wieleke van die remork (da klein dingske zo, voor hem te verrijden) naar beneden was gezakt en mee aant 'rijden' was tegen 120. Moest het nu nog kunnen meedraaien zou het nog gaan, maar pipo hier had natuurlijk da wieleke geblokkeerd. Nu staat gans da spel van die remork schots en scheef en is da wieleke zwaar naar de zak.
Na da ik het uitgelegd heb van die moto zal ik hem maar ies zeggen da zijn remork ook een 'incidentje' heeft voorgehad.. man man man

CAS
6 juli 2005, 00:58
ah, gisteren ook nog een, just... :p

ik dus achter die moto gereden met de remork (aanhangwagen, excuseer :p ). Opeens hoor ik zo een raar geluidje op de autostarde da van den achterkant van mijn -o zo leuke- astra komt. D8: tiens.... hopelijk WEER gene platten band. Maar ik liet mijn stuur los en ree nog recht, dus was ni plat. Af en toe kwam da geluid terug, en in nen bocht (eens af de autostrade) werd het eigelijk alleen maaer erger en erger :D . Bestemming was nog nen dikke KM, dus ik maar doorgereden :p kom ik daar aan en ga ies gaan kijken. Wa blijkt dat da voorste wieleke van die remork (da klein dingske zo, voor hem te verrijden) naar beneden was gezakt en mee aant 'rijden' was tegen 120. Moest het nu nog kunnen meedraaien zou het nog gaan, maar pipo hier had natuurlijk da wieleke geblokkeerd. Nu staat gans da spel van die remork schots en scheef en is da wieleke zwaar naar de zak.
Na da ik het uitgelegd heb van die moto zal ik hem maar ies zeggen da zijn remork ook een 'incidentje' heeft voorgehad.. man man man

:rofl: Hahahaa, moest ik da hier thuis doen, ik denk dat ik dan ni anders kan dan alleen te gaan wonen :p Mijn pa werd al razend toen de wagen dat em voor mij gekocht had 22maand later nog op de oprit stond :p

xpr·k
6 juli 2005, 01:05
straalbezopen met den brommer de weg overgestoken zonder te kijken , recht onder nen auto die zo'n 90 reed in de bebouwde kom en die volgens de getuige vh accident eerst remde , zag dat hij niets meer kon doen en volle bak gas bijgaf en er als een haas vandoor ging.
Waarschijnlijk even zat als mij geweest hehehheehehe.... :oink:

AudiS3
6 juli 2005, 01:10
Was dat die foto van "post jouw wagen" ? Waar wij allemaal dachten dat dat jouw nederig stulpje was ? :D

Yup, da wasm. Veel miserie, maar m'n foto hebbek nog. :D :D

tweetyoost
6 juli 2005, 20:36
hehe alé ben content dak nie de enigste ben die wa confused door't roodlicht reed:p

hi gisteren zo ergens een onbekend kruispunt waar 2 rode lichten vlak na mekaar staan alé zo'n oranje knipper die ook rood kan en daarna een gewoon licht met het kruispunt, ik was belijkbaar gefocust op't verkeerde roodlicht:p

hehe en die pijltjes rode oranje en groene door mekaar das ook al om zot te komen, van ver ziet ge nooit welke gij in rekening moet houden:p

MeRCeNaRy
7 juli 2005, 09:31
Heh, mij gister ziek gelachen. Ik was onderweg om mijn nieuwe woofers te gaan ophalen in mechelen. En toen ik in Genk kwam vroegen ze Final Countdown van Europe aan op Q music. Ik vind da een goei dus begin ik wa te shake en mee te zinge. Stop ik zo als eerste aan kruispunt, stopt er langs mij iemand ook die naar Q music aant luisteren is, en ook zo aant shake en aant meezinge. Kijke zo naar elkaar, allebei plat vant lachen :D

Foose
7 juli 2005, 11:22
Heh, mij gister ziek gelachen. Ik was onderweg om mijn nieuwe woofers te gaan ophalen in mechelen. En toen ik in Genk kwam vroegen ze Final Countdown van Europe aan op Q music. Ik vind da een goei dus begin ik wa te shake en mee te zinge. Stop ik zo als eerste aan kruispunt, stopt er langs mij iemand ook die naar Q music aant luisteren is, en ook zo aant shake en aant meezinge. Kijke zo naar elkaar, allebei plat vant lachen :D

Hopelijk voor u was't geen homo :D

Kabouter Hya
7 juli 2005, 11:33
wow van genk naar mechelen voor boxen

ik wist dak in ne metropool woonde maar dat het zo noest was :rofl:

MeRCeNaRy
7 juli 2005, 19:02
Kerel woonde in brugge, dus had nog geluk :p

Murena
8 juli 2005, 11:48
shit jong
en dan verschiete ze dervan da de weg een soep is....

andere keer...
ik rij mee me ne maat (stoned) en we zijn zo ergens aan het rijden en dien is vollenbak aan het uitleggen. ik zeg zo" seg mich tis rood" en ik weet ni wa tem toen gedaan heeft maar uiteindelijk stonden we op het andere rijvak diagonaal geparkeerd...

Haha stuiken :crazy:

impulz
8 juli 2005, 23:22
Eens mijn lichten vergeten aan te zetten toen het reeds donker was. Gelukkig heeft een medeweggebruiker me er na 100 meter op attent gemaakt.

been there done that :d
ik was bena thuis toen daar voor mij nen kerel op nen velo me zen arman naar mij aant zwieren was. ik dacht natuurlijk dat diene mij aant uitdagen was dus ik peer daar es goe achteraan, toen ik thuiskwam natuurlijk gezien dat men lichten nie aanstonden :ironic:

vorig jaar toen ik in't stad voor het gerechtsgebouw voor de lichten stond. 'twas dus aant regenen en ik staan daar op de kasseien op den boulevard met 4 man in den otto (dus zat wa gewicht op). licht springt op groen en ik geef goe gas (stond wa volk opt kruispunt :p) maar op dat moment bleef zo ff 5 seconden terplekke staan dus ik dacht dat men handrem nog opstond. bleek dak daar ff nen goeie patinee heb staan draaien

Zelete
9 juli 2005, 01:00
Mijn pa kwam me is oppikken om wat te gaan rijden met den auto (had nog geen rijbewijs of voorlopig rijbewijs) dus we zochten naar een afgelegen plekje ergens. Op een duur zat ik dus achter het stuur en na wat rijden kwamen we ergens in een boerengat vol met kleine weggetjes naar boerderijen enzo.

Dan kwam daar ineens uit zo'n smal weggetje een andere auto aan, dus ik zet hem aan de kant. Ik stond in een redelijk gat dus het was niet simpel om daar uit te geraken. Heb dus extra veel gas gegeven met als gevolg dat die wielen begonnen te slippen. Maar het ergste is ik zat daar dus met mijn rechterwiel in de modder. Dus heel die rechterkant van die auto VOL met modder lol...

seb2709
9 juli 2005, 01:47
Ik heb is iets voos meegemaakt.

Ik stond me ne maat op een parking en op den duur vertrekken we terug dus ikke: ambriage ingeduwen, in 1ste gezet, handrem afgezet goe wa gaas gegeven, ik los mijnen ambriage al.....................en ik ben weg maar mijnen auto blijft staan :rofl: :rofl:

Door de muziek had ik ni door dat mijnen auto nog ni gestart was :rofl: Da was dus kweeni hoe belachelijk hé, wij gingen me 2 neer :lol:

Greetz, Rikkie

Striiiiiiikeeeeeee :rofl: :rofl: :rofl:

El Jerros
10 juli 2005, 19:57
We waren op weg naar een fuif en het was putteke winter. We waren al redelijk zat (chauffeur was bob). Wij maar aant gaan, maar het was zoo koud in diene auto ni normaal. De ruiten waren nochtans toe. We komen aan op die fuif en iedereen naar ons aant kijke en vies aant bezien. Wij zo van wtf wa krijgen die nu. Stappen wij uit en blijkt dat de koffer wagewijd open stond, we hebben zo een 10tal km rond gereden. We lagen wel super strike achteraf :rofl:

oya
10 juli 2005, 20:13
toen ik int begin leerde rijden

Kzet men oto in achteruit, rij van den oprit. Kom op de baan, draai en zet em in eerste en ik begin te rijden. Na ne kilometer of twee merkte mijn pa op da het redelijk aant stinken was, net of er iets verbrand was.
Ik aan de kant gaan staan, motorkap opengedaan. Zag er nog normaal uit. Pa zei van rechtom te keren naar huis om toch maar geen risico te nemen. Kwam terug op den oprit, rem en zet motor af. Kwil den handrem optrekke maar die was precies al opgetrokke :D

Noch ik, noch mijn papa hadden da door.
/den dezen had weer ne serieuze kemel geschoten.
Derna toch mr gaan rijden zonder stank.
En mijn moeder maar lachen natuurlijk :p

hipStar
10 juli 2005, 20:18
- ik mocht 120 rijden en ja ik reed dus 120 en ik kom aan lichten en in ik zie dat ei op oranje springt ma ik was zo vergeten dak nog 120 aant rijden was en ik zo me rem toe en ja da piepte nog al en toen bleek dak nie eb kunne stoppen en kwas ongeveer aan 80 en ja dan maar weer besloten om door te rijden. Al die mensen op da kruispunt waren zo raar aant kijken;-)
- Ik met de rijschool passeer voorbij de sask en twas juist gedaan en ja die madam zei hier na rechts en ik schoon na rechts ma kwas wel vergeten dak in 3 de stond dus stil gevallen wil weer starten ma had em nog altijd niet in de juiste versnelling gezet en dus weer stil gevallen en al die mensen lagen dus plat e.
- Nog iets: ik kom op een t-sliptsing en kan dus na links of rechts ik ga dus na links en ik zie dat er iemand van rechts kom en ze moest links af, weet je wat ze doet ze gaan spookrijden dus op andere vak rijden voe links af te slaan en ik zo raar kijken na haar en zij zo heel verbaasd na mij:p:d al die mensen achter me trompen na haar en de dee had da nie door da ze verkeerd aant rijden was:s
- Ik wil zo aanzetten en ja ik in eerste ja da ging en ik kom voorbij een groepje vrienden en ik trompen e en ik juist schakelen en ja kdeed gelijk iets verkeerd want me auto was gelijk zukke jumpjes aant maken ik zo heel verschoten me auto in neutraal gezet en me laten uitbollen:p

hipStar
10 juli 2005, 20:24
ik heb nog 1 gehoord van iemand. Hij was bezig met zijn moto aant rijden en ja hij wou weten wa da zijn beestje kon. En ja hij ma crossen en plots ziet een camionet opdoemen in zijn spiegels en ei steekt em voorbij maar hij kon nie zien wat dat was en ja hij dacht da ze wouden tegen em racen. Hij er weer voorbij en nie kunnen kijken wat dat was. Zij weer voorbij hem en zo verder. En ja plots kan hij kijken en twas een combi met 5 flikken in en ze moesten dus ergens na toe en hebben em nie tegen gehouden

*trust*
10 juli 2005, 20:46
ik eergisteren :sad:

met menne fiets los een druk kruispunt over door trood :sad:
Kheb er nog ne schrik van en ik had dat dus echt niet door e :sad:

hipStar
10 juli 2005, 20:53
nog eentje:d een maat van mij reed met zijn velo van een helling en onderaan die helling waren er lichten en hij kon niet meer stoppen en hij heeft gewoon zijn ogen toe gedaan en gewoon blijven rechtdoor rijden en het is hem gelukt

oya
11 juli 2005, 10:05
lol da moet ook wel aardig doen dan

Kabouter Hya
11 juli 2005, 10:16
@ hipstar...
nen alles of niks of wa??
das wel super gevaarlijk.

vroeger waar da ik woonde was zo'n plaats waar da ge da zogezegd kon doen...
ik liet mijn vrienden altijd scheef gaan dan...
zo ineens zeggen: "en nu alles of niks" en vol gaas blind de straat uit
alleen dat je de baan kon zien via een trucje.
daar hebben der veel gekeeld in mijne auto...

Den Deze
11 juli 2005, 19:15
Te bruut geremd voor een licht waardoor ik wat over de stopstreep stond, en de wagen achter mij die stond pal tegen mijnen auto. Ik kon het verkeerslicht ni zo goed zien (rood of groen) en da licht stond ook wa gedraaid eigenlijk, dus ikke me mijne smoel tegen de voorruit maar aant turen maar ik zag niks (was ook aant regen) en ik zie opeens een groene schijn in de bovenhoek van mijne wagen, dus ikke lekker vertrokken, maar nu bleek dat da voor de voetgangers was :s
Ben dus knal doort rood gereden (vond het al verdacht dat de rest bleef stilstaan :D). Moet er wel bijzeggen dat het weer vrij slecht was en ik toen wel vrij hard vermoeid was :s

orez
12 juli 2005, 00:01
ni rijden hé dan :p

Mja domste ooit van ne maat: tonen hoe sportophanging werkt, aan twien, beetje zigzaggen over straat, politiewagen op +- ne km afstand, zet plots blauwe lichten aan en maat riedt vol gas weg :p an 180 per uur door dorpskern :D, rap steegje in, lichtn uit, weggecrosst van wagen :p flikken en wagen zelfs nooit nimeer gevonden :p, VREET veel sjans get :D

Als ge der ooit van wegrijdt got ervoor :p

zelf nog nix dwaaz tegengekom :)

eniac
12 juli 2005, 05:52
flikken en wagen zelfs nooit nimeer gevonden

"en" = "hebben" hoop ik toch?

Skwieker
12 juli 2005, 06:22
nog eentje:d een maat van mij reed met zijn velo van een helling en onderaan die helling waren er lichten en hij kon niet meer stoppen en hij heeft gewoon zijn ogen toe gedaan en gewoon blijven rechtdoor rijden en het is hem gelukt

Kheb nog nooit gezien da er een licht sta just na een helling. Moet wel leuk zijn zo'n steile fille, constant rem inhoude :p

Kabouter Hya
12 juli 2005, 09:21
@ skwieker

handrem??

|) ][ |V| ][
12 juli 2005, 19:59
Kheb nog nooit gezien da er een licht sta just na een helling. Moet wel leuk zijn zo'n steile fille, constant rem inhoude :p
hier in ieper is da zo, alsje van de snelweg de noorderring oprijd, is wel makkelijk om snel aan te zetten als het groen wordt :p

fixer187
13 juli 2005, 12:21
Beginnen slippen en een 180° gemaakt op een oprit van de autosnelweg.
richting Antwerpen van Gent.
Het was lichtjes aan het regenen, in de bocht mocht je 60, ik reed een 70-75.
Toen zag ik flikken op de pechstrook staan op die oprit met 2 moto's op de grond voor hen. Ik heb dan ff mijn rem aangeraakt, begin te slippen en probeer nog te corrigeren.
Maar door de brugnaden van die oprit na de 2de corigatie 180° geslipt.....en tot stilstand gekomen op het rechtse rijvak perfect naast dine flikkenauto.... :eek: met juist genoeg plaats om mijn deur open te doen.

Ik zet mij op de pechstrook in de tegenovergestelde richting, mega geshokeerd...Komt er ne flik langs ne hele zever te verkopen, terecht natuurlijk en gaat terug naar die 2 moto's. Paar minute later komt dine andere flik en zei....En denk maar niet dat we je gaan helpen om hier om te draaien...
met andere woorden rij maar door.

De sjance van mijn leven daar meegemaakt :crazy: .

Een week later was de max snelheid naar 50 gebracht en het linkse rijvak met dwarse strepen afgeplakt en de oprit maar rijvak van gemaakt.

Grote stomiteit an een stom wijf

Ik ben eens met de moto tegen 70 in de zijkant van de motorkap van een auto geknalt. Een lomp wijf die bijna voor mijne neus een oprit van een fabriek op reed en dan nog eens stil valt wanneer ze dwars op de weg staat :doh:. Met mijn knieên blijven hangen aan het windscherm zodat ik er niet ver vloog en met den helm door de voorruit sloeg...

Dat is het zowat in 7 jaar op de weg en een 300.000 km....

Ha ja nog eentje met ne maat, een 140 an het rijden op de autosnelweg en ineens vliegt die zene koffer open van zen peugot 205, wel ff verschieten ineens met zone grote spoiler te rijden :D

Ne andere maat had zene auto 1 dag in putteke winter en we kwamen op het luineus idee te gaan rijden in de verse sneeuw op de parking van het UZ in Edegem, super grote parkings en erg verlaten. Na een half uur slippen zat m met den achterkant in de gracht, gelukkig was er echt veel sneeuw toen en geen schade, maar wel was het onmogelijk hem er uit te duwen met 1 of 2 man.

Gelukkig kwamen er net 2 andere wagens aan om ook te scheuren op die parking. We hebben hem dan met 6 man er uit kunnen duwen :lol:

AaronSlater002
29 juli 2005, 17:51
ooit is op een parkin moeten rijden met een stijgfactor van den mont blanc.. Ik kon dervoor niet optrekken want moest eerst over nen snelheidsheuvel..
Ik zet me bal voor die bijna loodrechte helling;. 1ste en gas geven.. middenweg schakel ik dom naar 2de en auto kan niet snel genoeg vergrijpen en begint dus snelheid te minderen.. Nu ik weet nie wat mij bezielde;. Ik kon evengoe uitbollen en handrem optrekken..;
Ik deed dat dus niet & drukte maar op mn gas.. ondertussen had mn lief mn arm al vast van de schrik ( ikke ook benaut wa ) dien auto begint te laweiten a volantee ( kgin over 7000 toeren ) toch de helling opgeraakt ..
Auto was wel zwaar aan stinken naar verbrande koppeling enzo.. heb zelfs moterkap moeten openzetten om de rook der te laten uitblazen.

Macdude
30 juli 2005, 00:54

Haha zoiets herinner ik mij ook van ene maat ook derop of deronder de straat over steken nou tis em gelukt ma aan de overkant knalt ie frontaal op nen andere fietser. Amai wij hebben gelachen. :applause: :applause:

Asserti
30 juli 2005, 12:11
hm, wat ben ik al allemaal tegengekomen.

- Iemand willen voorbijsteken over dambordmarkering, ma da doe ik beter niet met m'n ma naast mij. De rest van de rit gezaag :angry:

-In oostenrijk, bergwegeltjes, redelijk bergop, we moesten stoppen, de oostenrijkers voor mij vertrekken allemaal met handrem, koppeling, gas geven en weg. Ik zeg, bwaha, ik kan da zonder (wat ik normaal kan) maar deze keer blijkbaar nie. Boenk, motor valt stil, postbus stond achter mij, zullen ook wel goed gelachen hebben.

-Op rijexamen, ik had al m'n oefeningen gedaan buiten de helling, dus ik mocht rond da terrein rijden om me voor de helling te zetten. Ik rij da terrein rond, smijt ondertussen naar 2e, zet mij klaar op de helling. Die instructeur komt naast mij staan, ja doe maar.
Ik laat koppeling wa komen zodat em beke trekt, haal m'n voet op de rem en voel dattem naar achter wil bollen. Ik geef wa gas, auto blijft bijna staan, op dat moment heb ik door dat hij nog in 2e stond :doh: enorm veel gas gegeven, 4000 toeren, koppeling zachtjes laten komen en het is me gelukt :applause:

-Iets wat je niet echt een stommiteit kunt noemen, maar ik denk niet dat het veel mensen lukt om de banden van nen SDI in het versmijten naar 2e ff te laten piepen :D

CAS
30 juli 2005, 14:41
-Iets wat je niet echt een stommiteit kunt noemen, maar ik denk niet dat het veel mensen lukt om de banden van nen SDI in het versmijten naar 2e ff te laten piepen :D

Mij ook al gelukt :p in 1ste patineren en bij het overschakelen naar 2de de banden nog ff kunnen doen piepen en dit op een een platte droge baan ;) SDI power :p

Rikkie
30 juli 2005, 15:40
Ik was ne keer bijna te laat op het werk en reed hier in Turnhout door zo'n smal straatje en had niet op ne voorrang van rechts gelet ==> komt er daar natuurlijk juist ene uit, ik reed ongeveer 50.

Ik had toen ne CRX en die raakte mij los op mijnen achterband. Da was precies zoals in de botsauto's: ik draaide helemaal rond zodat ik met mijn snuit in de andere richting stond. Gelukkig enkel klein blutsje en band kapot. De Volvo die mij ramde had enkel een kras op de bumper.

Greetz, Rikkie

quarantaine
30 juli 2005, 16:41
-ik kwam terug van kebab te halen op een regenachtige dag en plots springt het licht op rood, nog willen remmen maar doorgeschoven. dus maar gewoon terug gas gegeven en doorgereden. (ABS zou wel leuk zijn :( )

-een vriend had juist een ongeval gehad en ik was hem gaan ophalen. gewoon uit pure verstrooidheid door het rood gereden (was +- 01.00u)

en dit altijd op de grote ring rond Hasselt waar bij elk kruispunt minstens 4 flitspalen staan, een geluk dat er maar een paar in dienst zijn.

128MB
30 juli 2005, 17:06
nonk: reed uit de graash met zenne c2 MET de koffer open , koffer weg natuurlijk :)

tante: heeft eens door de graashpoort gereden

pa: -te kort draai genomen, betonblok nam ganse sierlijst mee
-struiken in ( die kan niet achteruit rijden)
-paaltje meegenomen
-tegen boompje
-nog vanalle domme dingen

-men ma schakelt soms verkeerd, van 3e naar 5de ofzo

da ist ongeveer

Godzilla*Akira
31 juli 2005, 06:36
Het domste voor mij was (wel al 6j geleden met scooter) dak gewoon eens super maar dan echt bezopen dat genen naam nimmer heeft gereden. Veel herinner ik mij nimmer, maar werd wel wakker op de stoep, dus probly weggeschoven en op mijn gezicht gevallen en was toch ff bewusteloos (geen helm).
Tot nu toe nooit nimmer zat achter een stuur gezeten, shit ik drink zelf nimmer.

Stijneman
31 juli 2005, 10:39
dat genen naam nimmer heeft gereden.
wtf betekent da nu weer... lees u zin mss na voor ge post ? een naam die niet meer rijdt ???

GhO$T
31 juli 2005, 13:25
ik rij nog nie lang dus (gelukkig) nog niet teveel kemels geschoten :p

wel 1x héééél veel sjans gehad, in de sneeuw met de auto, op een brug schuif ik op naar links om af te slaan, aan de lichten staat een auto stil ook om links af te slaan, dus ik begin te remmen maar vanals ik aan dat pedaal kom glijdt de auto gewoon verder ipv af te remmen, paniek natuurlijk want ik ging nooit optijd achter die mercedes kunnen stilstaan...
dan maar terug afgeweken naar het vak om rechtdoor te rijden (ik snap niet dat de remmen niet willen pakken maar dat ik wel nog kon sturen, sjans gehad zeker) probleem was dat er een auto achter mij kwam die ook rechtdoor ging (daar wast wel groen) dus die was redelijk op snelheid, die ging ook nooit kunnen stoppen maar ik kon niks anders doen dan uitwijken voor die mercedes en hopen dat die kerel achter mij ook ging kunnen uitwijken, en hij is mij gelukkig al toeterend op de pechstrook voorbijgeschoten.

was toch wel ff freaken op zo'n moment, sindsdien gene sneeuw meer gezien maar tzal nog lang duren eer ik ooit weer op mijn gemak in de sneeuw ga rijden denkek :D

voor de rest, het domste dat ik al van iemand anders heb gehoord is van mijn tante, heeft ooit es los door de garagepoort gereden :lol: , was echt zo'n houten massieve kantelpoort en die vloog gewoon met poort en al de baan op, en die auto had gewoonweg niks :wtf: poort was wel klaar voor 't stort.

Godzilla*Akira
31 juli 2005, 14:12
wtf betekent da nu weer... lees u zin mss na voor ge post ? een naam die niet meer rijdt ???

*zucht* gewoon , vergeten dus voor de muggezifter = Dak zo zat was dat genen naam nimmer heeft!

A.R.T.
31 juli 2005, 16:46
Ik ben is zonder te kijken in Wespelaar den Haachtsesteenweg overgereden.Het was al redelijk laat en ik ging iemand naar huis brengen,ik reed dan richting boortmeerbeek en kwam van Wespelaar dorp.We kwamen aan de Haachtsesteenweg maar ik had dat niet gezien(hoewel ik naar de baan keek) en reed gewoon over zonder te kijken of zelfs maar te vertragen.Als daar toen iemand kwam afgereden had dat nogal ne knal geweest denk ik.

exo
1 augustus 2005, 12:58
ni rijden hé dan :p

Mja domste ooit van ne maat: tonen hoe sportophanging werkt, aan twien, beetje zigzaggen over straat, politiewagen op +- ne km afstand, zet plots blauwe lichten aan en maat riedt vol gas weg :p an 180 per uur door dorpskern :D, rap steegje in, lichtn uit, weggecrosst van wagen :p flikken en wagen zelfs nooit nimeer gevonden :p, VREET veel sjans get :D

Als ge der ooit van wegrijdt got ervoor :p

zelf nog nix dwaaz tegengekom :)

Gelieve toch een beetje AN te typen, het is altijd aangenaam om verhaaltjes te lezen maar hier kunnen velen niets van maken me dunkt.
Dit is niet bekritiserend bedoelt maar het is gewoon een tip.

Mvg

MilM
1 augustus 2005, 13:16
nonk: reed uit de graash met zenne c2 MET de koffer open , koffer weg natuurlijk :)

tante: heeft eens door de graashpoort gereden

pa: -te kort draai genomen, betonblok nam ganse sierlijst mee
-struiken in ( die kan niet achteruit rijden)
-paaltje meegenomen
-tegen boompje
-nog vanalle domme dingen

-men ma schakelt soms verkeerd, van 3e naar 5de ofzo

da ist ongeveer

mijn pa eeft ook al veel uitgestoken :p
is nen rustige chauffeur, maar kan verstrooid zijn

vroeger eens overkop gegaan op autostrade
ook eens geramd geweest door nen tram in zijn zijflank

groot jaar geleden ook eens achteruit gereden uit garage terwijl garagepoort nog nie volledig naar boven was, maar enkel het vinneke was eraf, dus da viel goe mee

maar het grappigste is toch, hij gaat gaan tanken, steek slang in, gaat winkel binnen om iets te kopen.
Komt terug uit winkel en heel verstrooid rijdt em weg met die slang nog in de auto :D
Hij had heel die pomp mee (pomp valt op den auto, schade auto viel wel nog mee), ze hebben die pomp moeten afsluiten :p
Em is dan paar dagen later me een fles drank zich gaan verontschuldigen :)
Is al 1.5 jaar geleden denk ik, maar ze lachen er nog af en toe mee

Met de vorige mercedes die automatic was: mijn vader laat eens nonkel rijden
Rijden weg van de naftepomp op autostrade, wanneer mijn nonkel plots de behoefte eeft om de koppeling in te duwen (mensen die merc kennen zullen wel weten wa daar zit :p )
Iedereen die mee was eeft ook ferm verschoten, naar het schijnt met een paar roepkreten van sommigen :p (ik was er nie bij)

EDIT: ga nooit vergeten van als mijn pa terugkwam van da accident me die naftepomp. Hij ging gewoon smorgens achter pistolés, maar bleef lijk zeer lang weg. Toen hij thuiskwam, vroeg mijn moeder zo direct "er is toch niets gebeurd". Em stond daar dan met een gezicht zoals een klein kind trekt nadat hem juist iets stouts gedaan heeft en op zijn oren krijgt van de mama :p Ge kreeg er compassie mee :p (was trouwens me mijn moeders auto)

GADGET
1 augustus 2005, 15:12
(mensen die merc kennen zullen wel weten wa daar zit :p )

en voor mensen die het ni kennen en hun nu afvragen: huh ? -> handrem

:lol: wel ne leuke pa nog :D

Kabouter Hya
1 augustus 2005, 15:18
ma das bij alle autom...

kwas zo is weg me ons vader zijne cutlass supreme en ik was da ook vergeten waar da da was...
kheb em moete belle (ZWAAR NOOB-gedrag lol)

EyeBallz
1 augustus 2005, 15:21
*edit*
n/m ben te laat zoals altijd ;)

MilM
1 augustus 2005, 15:26
en voor mensen die het ni kennen en hun nu afvragen: huh ? -> handrem

:lol: wel ne leuke pa nog :D

idd, voetrem :p
me voet zet ge rem op, me hand lost ge hem

nochtans sta die voetrem echt wel heel links, kvin het nogal onnatuurlijk om daar gewoon op te gaan staan (aangezien die pedaal vree naar voren uitkom)

GADGET
1 augustus 2005, 15:28
wa is bij alle automerken ?

dat de handrem ne pedaal is naast u koppeingspedaal ? :s

dacht toch van ni maar kom :p

Kabouter Hya
1 augustus 2005, 15:34
tegen mij gadget...

autom(aten)
da de handrem ne pedaal is..

maar staat idd helemaal links...

GADGET
1 augustus 2005, 15:40
aaah, automATEN..

kben weer mee ;)

MilM
1 augustus 2005, 15:43
tegen mij gadget...

autom(aten)
da de handrem ne pedaal is..

maar staat idd helemaal links...

huh ?

das verre van waar ze :)

CAS
1 augustus 2005, 18:46
huh ?

das verre van waar ze :)

Wree veel amerikaanse bakken hebben dat ze, dacht da zij de eerste waren die da hadden ook, en dat Mercedes da heeft overgenomen. En aangezien em het heeft over ne Cutlass supreme, heeft em ervaring opgedaan met die amerikaanse bakken.

Crashtestdummy
1 augustus 2005, 19:14
heb vandaag met mijnen booster over een rond punt me volle snelheid gereden terwijl dattet nat lag. kmoest een klein beke remmen om nie op de borduur te arriveren, ma toen slipte em weg. ik los de rem, hij word weer rechtgetrokken. ik rem weer ma kan de borduur nie ontwijken dus ik vlieg derop en dan kunnen remmen.

den helft van mijnen schoen hangt nu compleet los door te helpen rechthouden en heb mijnen schoen moeten tesamenmoeten plakken zodat morgen nog achter nieuwe kan gaan :sop:

als ge morgen in gent enen ziet winkelen me plaklint aan zijnen schoen dan zal ik da wel zijn :unsure:

MilM
1 augustus 2005, 19:21
Wree veel amerikaanse bakken hebben dat ze, dacht da zij de eerste waren die da hadden ook, en dat Mercedes da heeft overgenomen. En aangezien em het heeft over ne Cutlass supreme, heeft em ervaring opgedaan met die amerikaanse bakken.

da zou kunnen ze, da weet ik nie bij die amerikaanse bakken
maar em zei "da da bij alle automatics zo is"

bij BMW bv heeft automatic nog altijd een gewone handrem en geen voetrem

HighWire
2 augustus 2005, 13:30
Ons moeder me hare mercedes: Wij hebben hier zo een ijzeren poort staan en met een druk op de knop gaat die open/dicht

Ons moeder stapt in, drukt op die knop en rijdt vollegas achteruit... Poort lag bekan opt straat...

Heb wel goed gelachen :D Ons moeder is ernu nog altijd van overtuigd da die poort open was :D

whacker
2 augustus 2005, 13:41
Vandaag: stond aan te schuiven voor de autokeuring => 1 plaatsje vooruit rijden, handrem op, rap even een "sjiek" in mijn mond steken en vervolgens de koppeling laten schieten terwijl ik nog in 1ste stond :sop:

Vorig jaar wel iets übergrappigs gezien op dezelfde plaats: dikke saab met vlak daarachter een oma in een japans ding met ultrakorte neus. Die oma zat pal tegen haar stuur om de voorkant van haar wagen goed te kunnen zien, maar toch is ze (zachtjes) in die saab z'n gat gereden :applause:
Ah, dan heb ik u misschien gezien was da in mollem en rijdt gij met nen monovolume?

Kabouter Hya
2 augustus 2005, 14:12
ivm automaten

bmw zal de uitzondering zijn die de regel bevestigd...

whacker
2 augustus 2005, 14:36
in audi is da ook niet hoor denk ik (bij mijn oma toch niet).

Ik rij naar ne vriend in Groot-Bijgaarden ma 't was file op de ring dus ik ga via de binnenbaantjes. Zit ik daar achter een wit comionetteke (zo'n soort renault kangoo ma dan van die hele oude) en die rijdt constant 10 à 20 per uur trager dan de maximumsnelheid. Na nen tijd vond ik da irritant en dan komen we op een baan dat ik eindelijk mag voorbijsteken. Ik begin voorbij te steken ma dieje kloot vond em ineens interessant en geeft ook vollenbak gaas. Nu moet ge weten dat een daihatsu charade niet echt trekt om over naar huis te schrijven dus ik geraak die ket niet direct voorbij. Probleem was dat op't einde van die baan die straat 90° draait om dan op een T uit te komen. In dienen bocht is er ne wreed hogen borduur en op da plein staan er paaltjes.
Dus ik blijf maar gaas geven en op den duur ben ik al bijna in dienen bocht en begin ik echt te hopen dat er niemand langs den andere kant komt (ik reed nog steeds op het linkerrijvak). Disaster strikes: komt er toch wel gene lijnbus om dienen hoek gedraaid zeker? Ik kon nog steeds niet naar rechts omdat die mongool daar nog altijd reed en heb tot enkele meters (als het zoveel was) voor diejen bus volle gaas blijve geven om mij dan naar rechts te smijten .Da moet centimeters van da camionetteke geweest zijn gezien dat die nog altijd aan't optrekken was. Dan moest ik nog zien da ik ewa kon meedraaien in diejen bocht maar de legendarische grip van mijn daihatsuken (eigenlijk van mijn ma :p) was niet meer bestand tegen een bocht in een platte baan vanaf zo'n 30 tal per uur, laat staan als die vochtig was en ge veel sneller ging. Uiteindelijk er met de schrik (heel veel) vanaf gekomen omdat den daihatsu uitgebroken is in diejen bocht en zo tegen die hogen borduur tot stilstand is gekomen (ik snap nog altijd niet hoeda ik daar niet overgevlogen ben).

Kabouter Hya
2 augustus 2005, 14:41
tzal op nog wel auto's anders zijn (golf II bvb)
maar je wordt hier altijd op je woorden gepakt...
en vermits ze geschreven staan kan je der niet veel aan doen hehe

Asserti
2 augustus 2005, 16:46
Kabouter Hya, waarom zou da ne regel zijn van die automaten ??
Dan zou iedereen die leert rijden voor de rijschool met nen automaat nen auto mét normaal handrem moeten kopen?

klinkt niet echt logisch

Feignasse
2 augustus 2005, 17:05
Ah, dan heb ik u misschien gezien was da in mollem en rijdt gij met nen monovolume?

"Vandaag" = 01/07/2005

Ik rij met een corsa'tje.

Het was in Brussel, Kolonel Bourgstraat.

Dus neen, ge hebt mij niet gezien :p

HighWire
2 augustus 2005, 20:33
Iets waar ik nu wel mee kan lachen maar op de moment zelf niet:

Ik was aant aanschuiven aan het zebra pad (links van mij waren ze al terug aan het rijden) zie ik in menne spiegel ne zwarte audi a8 afkomen... Beetje later, *BOENK*...

Was da vrouwmens in hare spiegel aant kijken en beweert ze da ze me ni gezien had...
Nuja, mede dankzij men ICE (zie andere ICE topic als je het wilt zien, een van de laatste paginas...) was de schade beperkt bij mij (alles vanbinnen daar is versterkt door al da 22mm MDF)

Ik had:
Ne kapoten achterbumper
Kapotte kofferklep
Scheefgetrokken elektrisch pompje van men ICE install (zie andere topic voor meer uitleg hierover)

Zij had:
Ne per totalen audi a8 :D

servers her right ffs... zomaar in mijn mooi 206'je knallen...

Poepoei
2 augustus 2005, 22:15
Dan moest ik nog zien da ik ewa kon meedraaien in diejen bocht maar de legendarische grip van mijn daihatsuken (eigenlijk van mijn ma :p)
:rofl:

Stel u voor da ge 't auto'ke van uw ma naar de pattatte had gerede :lol:

Kabouter Hya
3 augustus 2005, 10:49
asserti

bij manier van spreken...

ik zei toch al dat ik bedoelde de meeste (terwijl ik alle typte)...

DogFacedGod
3 augustus 2005, 14:12
Kabouter Hya, waarom zou da ne regel zijn van die automaten ??
Dan zou iedereen die leert rijden voor de rijschool met nen automaat nen auto mét normaal handrem moeten kopen?

klinkt niet echt logisch

ik dacht ook da je niet mocht rijden met een wagen met zo'n voetrem als aspirant-bestuurder. waarschijnlijk omdat de begeleider nog bij de rem zou moeten kunnen.

Kabouter Hya
3 augustus 2005, 14:14
je mag da wel...

maar dan krijg je een rijbewijs voor automaten (dacht ik) en mag je bijgevolg dus niet met handgeschakelde auto's rijden...
of bedoel je iets anders..

DogFacedGod
3 augustus 2005, 14:21
je mag da wel...

maar dan krijg je een rijbewijs voor automaten (dacht ik) en mag je bijgevolg dus niet met handgeschakelde auto's rijden...
of bedoel je iets anders..

Kbedoel dat je niet mag rijden als leerling-bestuurder met een auto met zo'n voetrem ipv een handrem omdat de begeleider nog een noodoplossing nodig heeft in de vorm van een handrem. Dus zolang er een handrem is, is het goed.

A.R.T.
3 augustus 2005, 19:27
Met een brommerke heb ik ook ooit is chance gehad,in't school gingen wij 's middags soms is ene drinken in een cafe ongeveer 10 km verderop.Ik hed samen met ne maat iemand zijne brommer geleend en dat brommerke ging meer dan 90 km/h,in den heenweg reed ik en ging alles normaal,er reed trouwens nog nen brommer mee met twee man op.In den terugweg ging mijne maat rijden maar het had ten eerste geregend en de remmen van diene brommer gingen heel slecht.Ik was dat vergeten zeggen en mijne maat geeft volle gas, da scooterke met die twee anderen op achter ons.

Ineens komen wij aan nen scherpe bocht van 90° en mijne maat bleef maar gas geven tot vlak voor diene bocht maar da brommerke remde totaal niet en wij alle twee naar links gaan hangen en gelukkig reden we goed rechts want we kwamen met ons wielen tegen de borduur terecht in de goot en als ik mijne knie uitstak had ik zeker ne kniedown,zo plat gingen wij door diene bocht zonder te vallen.Terug uit de goot en zijn even gestopt van het verschieten.Toen we achterom keken zagen we eerst niets en dan kwamen die twee andere gasten uit de struiken gekropen(die hadden die bocht doordat wij zo snel gingen ook verkeerd ingeschat en zijn er uitgevlogen)zij reden wel met een scooter wij met een mb5.De dunne wielen van diene mb5 tegen de borduur hebben ons gered.

Sinds dien zit ik niet graag meer achterop want wij gingen zeker 90 en dat is echt wel snel om op uw doos te gaan.

CAS
4 augustus 2005, 01:56
Met een brommerke ... achterop want wij gingen zeker 90 en dat is echt wel snel om op uw doos te gaan.

Wat ik ni snap, is dat je met een brommer de baan op komt die al sneller rijd dan toegelaten, met dan nog eens slechte remmen... Heb ooit zo een kameraad gehad, en heb hem veel gewaarschuwd dat da ni goe kan komen, tot op de dag dat em even achter iets ging en nooit meer weerkwam...

Kom u hier niet de les spellen, zelf ook dwaze zaken gedaan, maar als je iets opdrijft moet je altijd maken dat de remmen en de veringen het zeker aankunnen, en uiteraard ook de brommer zelf...

CubeCuyp
4 augustus 2005, 02:30
hehe, toen ik met een bende kameraden naar mijn kot reed om daar oudejaarsavond te vieren konden we het nie laten om onderweg naar daar toch al maar ene vuurpijl af te steken, al rijdend uit het raam van de auto dus...

ik stak em binnen de auto aan, ik hou die pijl uit het raam bij het einde van de stok vast en met da die vertrekt laat k em los

klein probleem: ik was dus tevroeg met loslaten, valt ie terug binnen, net tussen de deur en de zetel.

kameraad wa reed en ik kijken mekaar recht in de ogen, op da moment vertrekt die pijl psssshhhhttt tegen de voorruit aan en GELUKKIG raakte em daar klem waar de venster en het dashboard samenkomen :D kameraad die reed was eerst vies lastig, maar naderhand toen we zagen da de schade zo goed als niks was konden we er hard om lachen.

hebben echt onnoemelijk veel geluk gehad en dat besefte ik ook wel erna...

Rm^^
4 augustus 2005, 20:47
- Mijn vriendin en ik gingen met haar ouders een uitstapke maken, met hun auto. ik mocht de mijne ( toen nog een camionetteke, renault kangoo met bagage dragers op het dak) in hun garage zetten.
en mijn schoonma doet tekens van : "ja, rijd maar voorruit". ik rijd die garage binnen, ineens, kloeng !
hun garage was dus precies nie hoog genoeg voor die bagagedragers, en heb ik dus die knop van de garage poort afgereden. gelukkig konden ze er nog mee lachen.

- toen ik nog moest leren rijden met mijn pa, moest een smal straatje afslaan, en der stonden daar dus paalkes.
hoe dakket gedaan eb wetek niet, maar ik reed recht naar die paalkes, heb er 2 op een rij geraakt, en had niet eens de neiging van de handrem op te trekken ( hetgeen menne pa dan wel gedaan heeft :p ). gardebou gans ingedeukt en een schoon schurend lawaai was het resultaat.

- aanzetten, een aantal km rijden, en dan pas doorhebben dat uw handrem opstaat doordat het begint te ruiken en te roken :s

- parkeren en handrem vergeten optrekken, en dan terug mogen lopen om hem op te trekken :s

- 't was aant sneeuwen, had de vroege, was nog nix gestrooid om 4u30. aan 65/u rijden omdat "het toch nie glad was".
zie een tegenligger ( vrachtwagen ) afkomen, rijd beetje meer naar de rechterkant, blijkt dat ik met mn rechterwielen van de straat reed en op een kasseistrook, terug op de baan willen komen, en blijven hangen met het achterwiel, beginnen slippen, 180° gedraaid ( stond dus op het ander rijvak ), een kleine meter van een boom stilvallen, en dan nog proberen starten en zo bang als iet dat die vrachtwagen recht op mij zou knallen. dat was de minst plezanten dag in den auto in gans mn leven.

da zijn zowa de meeste domme dingen dak al gedaan eb met den auto

NoizeSuppressor
4 augustus 2005, 22:50
Mijnen beste maat (tevens flik :) ) zit naast mij in den auto. Hij trapt op mijn brandblusser en je hoort sssssssj. Hij zegt: 'denk jij wat ik denk?' Hij houd da ding vast en wil dat gaan leegspuiten, in ene keer gaat dat af in den auto, alles wit :angry: en ipv dat te laten vallen houd em da vast al rijdend met de deur open... Kon er niet direct mee lachen :)

Vakantiewerk bij BMW. Ik reed daar met alles, Z4, 760, M3, M5 etc...

Ik ben met een X5 naar de car wash aan 't rijden en der is zo'n scherpe bocht. Ik wou eens graaf doen en ik trap rem en gas tegelijk in (automaat) om zo à la Colin McRae de bocht te nemen. Viel dat ff dik tegen. Met mijn smoel tegen de ruit. Uiteraard gordel niet aan. Blijkbaar blokkeerd die auto als je twee pedalen tegelijk trapt :D Dikken buil aan over gehouden en wat schaamrood :s

Met een M3, dsc afgezet en de banden laten smoren achter den hoek. Een of andere hoge piet kwam er gelijk voorbij. Dat was mijn laatste week daar, ben nooit meer mogen teruggaan :doh:

Black911
5 augustus 2005, 12:06
Mijnen beste maat (tevens flik :) ) zit naast mij in den auto. Hij trapt op mijn brandblusser en je hoort sssssssj. Hij zegt: 'denk jij wat ik denk?' Hij houd da ding vast en wil dat gaan leegspuiten, in ene keer gaat dat af in den auto, alles wit :angry: en ipv dat te laten vallen houd em da vast al rijdend met de deur open... Kon er niet direct mee lachen :)

Vakantiewerk bij BMW. Ik reed daar met alles, Z4, 760, M3, M5 etc...

Ik ben met een X5 naar de car wash aan 't rijden en der is zo'n scherpe bocht. Ik wou eens graaf doen en ik trap rem en gas tegelijk in (automaat) om zo à la Colin McRae de bocht te nemen. Viel dat ff dik tegen. Met mijn smoel tegen de ruit. Uiteraard gordel niet aan. Blijkbaar blokkeerd die auto als je twee pedalen tegelijk trapt :D Dikken buil aan over gehouden en wat schaamrood :s

Met een M3, dsc afgezet en de banden laten smoren achter den hoek. Een of andere hoge piet kwam er gelijk voorbij. Dat was mijn laatste week daar, ben nooit meer mogen teruggaan :doh:

ik kan toch maar moeilijk geloven da ze een jobstudentje met wagens van over de 100.000€ laten rijden, maar soit....

MilM
5 augustus 2005, 12:18
ik kan toch maar moeilijk geloven da ze een jobstudentje met wagens van over de 100.000€ laten rijden, maar soit....

Dunno van zijn geval ...

Maar van wat ik weet, gebeurt da wel ze.
Maar dat is op gesloten terrein é.
Keer naar car warsh brengen enzo.
Das dan in die auto kruipen en me moeite 100 meter ver rijden...

Dus echt rijden kun je da nie noemen, ik versta daar iets anders onder :p
En als ge dan beetje onnozel gaat doen, dan wordt ge idd nogal rap ontslagen (meer dan normaal eigenlijk vanuit hun standpunt. Voor de jobstudent is het natuurlijk wel vree verleidelijk :) )

Black911
5 augustus 2005, 12:28
Dunno van zijn geval ...

Maar van wat ik weet, gebeurt da wel ze.
Maar dat is op gesloten terrein é.
Keer naar car warsh brengen enzo.
Das dan in die auto kruipen en me moeite 100 meter ver rijden...

Dus echt rijden kun je da nie noemen, ik versta daar iets anders onder :p
En als ge dan beetje onnozel gaat doen, dan wordt ge idd nogal rap ontslagen (meer dan normaal eigenlijk vanuit hun standpunt. Voor de jobstudent is het natuurlijk wel vree verleidelijk :) )

nuja, moesten ze mij ooit zo'n job aanbieden... direct :p
mij zouden ze trouwens ook ni moeten buitenpieren, ik heb geleerd van auto's met respect te behandelen.

Bramboogie
5 augustus 2005, 12:33
stomste wa ik ooit gedaan heb, was snachts rond 2-3 uur aan 200 over de E40... stond rap thuis, maar achteraf bekeken was da heeeeeel stoem

MilM
5 augustus 2005, 12:33
nuja, moesten ze mij ooit zo'n job aanbieden... direct :p
mij zouden ze trouwens ook ni moeten buitenpieren, ik heb geleerd van auto's met respect te behandelen.

mij zouden ze het ook geen twee keer moeten vragen ze als vakantiejob
Der bestaan ergere dingen :p

Maar een natte droom ist nie, een M5 eens meekrijgen als testwagen daarentegen voor een uurke (mag ook langer) :evil:

MilM
5 augustus 2005, 12:36
stomste wa ik ooit gedaan heb, was snachts rond 2-3 uur aan 200 over de E40... stond rap thuis, maar achteraf bekeken was da heeeeeel stoem

bwaa ...
das nie echt dom
zolang ge nie geflitst wordt :p
is ook te zien me welke wagen natuurlijk, als em daar al zwaar aant schudden is, moeje da ook nie doen

Maar liever 200 op de autostrade als er geen kat is, dan bv 80 door de bebouwde kom
Wegomstandigheden spelen toch een grote rol, en een verlaten snelweg (alé, zoveel auto's zullen er wel nie geweest zijn) is toch optimaal é op da vlak

Morpheus
5 augustus 2005, 12:38

Heb ik wel al met een spel van 300.000€ gereden als jobstudent, nen FH12 ;)

Dat is nen camion btw :p

Bramboogie
5 augustus 2005, 12:44
bwaa ...
das nie echt dom
zolang ge nie geflitst wordt :p
is ook te zien me welke wagen natuurlijk, als em daar al zwaar aant schudden is, moeje da ook nie doen

Maar liever 200 op de autostrade als er geen kat is, dan bv 80 door de bebouwde kom
Wegomstandigheden spelen toch een grote rol, en een verlaten snelweg (alé, zoveel auto's zullen er wel nie geweest zijn) is toch optimaal é op da vlak

true
was geen kat... en was met een A3, maar ik reed zo snel omda ik moe was en thuis wou zijn... dan is da wel stoem imo

had wss nog maar een jaar rijervaring ofzo

NoizeSuppressor
5 augustus 2005, 12:47

BMW Belgium, Bornem

Ik stond er in de car wash, als vakantiewerker idd. Wat begrijp je niet?

awesome
5 augustus 2005, 13:05
nja ik was op weg nor school met vélo, moet daar oversteken, steek hand uit, ziek ne auto afremmen, bijna stil ( als ge met fiets al 3x zo snel gaat ) 'k kom bij zebrapad, steek over en die bleek nog te reden :p was just op nippertje, ferm verschoten eigenlijk:p

ook twiene dak ken, lazarus aant rijden, met camionette recht op rotonde @ 120/uur :p was middernacht, hij had die te laat opgemerkt :p zijne maat da mee was had geen gordel aan :p paf met zin kop tegen de ruit :p heeft wel tijdje pijn aan z'n kop gehad :p

pegasimus
5 augustus 2005, 13:27
true
was geen kat... en was met een A3, maar ik reed zo snel omda ik moe was en thuis wou zijn... dan is da wel stoem imo

had wss nog maar een jaar rijervaring ofzo
Ik hoop dat ik nie de enige ben die da ni stoem vind, zeker als da rond 2-3uur snachts is. Iedereen rijdt toch graag eens hard of wil snel thuis zijn. En veel rijervaring hebt ge ni nodig om op de autostrade 200 te rijden zu. Toch maar de hele tijd rechtdoor :)

Mijn verhaal is pas stom.
Ouders waren op vakantie. Had een deel vrienden uitgenodigt voor een feestje en derna gingen we op stap. Bij de frituur eten bestelt en om het kort te houden: Ik en 2 kameraden gaan dat halen. Ik rij. Geen rijbewijs, paar pinten gedronken. Tot daar en terug, maar bij het inparkeren iets te kort gedraaid. Gevolg: met de rechterachterdeur tegen de elektriekpaal op en dus de heel deur ingedeukt.

Stomste stoot tot nu toe. Tegenwoordig vang ik niet meer zo (veel) van die stomme dingen aan.

[-Injected-]
5 augustus 2005, 13:31
Over een jaar of 2...
Ik rij mee met mijn nonkel op de snelweg, nieveel volk...
Ineens neemt die een appel uit zijn tas en begint die lekker op te eten, moment dat hij nog de laatste keer een stuk bijt, smijt hij de appel de middenberm in...
Zijn vals gebit zat er wel nog in, echt wel tranen gelachen toen die mij aankeek van : "oei mijn tanden"

[deleted]
5 augustus 2005, 13:47
[deleted]

Inspecteur Jan
5 augustus 2005, 14:19
hehe, toen ik met een bende kameraden naar mijn kot reed om daar oudejaarsavond te vieren konden we het nie laten om onderweg naar daar toch al maar ene vuurpijl af te steken, al rijdend uit het raam van de auto dus...

ik stak em binnen de auto aan, ik hou die pijl uit het raam bij het einde van de stok vast en met da die vertrekt laat k em los

klein probleem: ik was dus tevroeg met loslaten, valt ie terug binnen, net tussen de deur en de zetel.

kameraad wa reed en ik kijken mekaar recht in de ogen, op da moment vertrekt die pijl psssshhhhttt tegen de voorruit aan en GELUKKIG raakte em daar klem waar de venster en het dashboard samenkomen :D kameraad die reed was eerst vies lastig, maar naderhand toen we zagen da de schade zo goed als niks was konden we er hard om lachen.

hebben echt onnoemelijk veel geluk gehad en dat besefte ik ook wel erna...

das het sjiekste wa ik hier al hem gelezen :bow:

Morpheus
6 augustus 2005, 03:10
']Over een jaar of 2...
Ineens neemt die een appel uit zijn tas en begint die lekker op te eten, moment dat hij nog de laatste keer een stuk bijt, smijt hij de appel de middenberm in...
Zijn vals gebit zat er wel nog in, echt wel tranen gelachen toen die mij aankeek van : "oei mijn tanden"

:rofl: Dat meent ge nie :p

Crashtestdummy
6 augustus 2005, 05:20
']Over een jaar of 2...
Zijn vals gebit zat er wel nog in, echt wel tranen gelachen toen die mij aankeek van : "oei mijn tanden" :rofl:

zelfs al ist zever, toch retegrappig :rofl:

CAS
6 augustus 2005, 05:42

En ge zat in slaap te vallen ofzo? Anders vindek da eigenlijk maar doodnormaal ze. Zelf al tegen een 280 overdag over de snelweg (mee)gecruised, het heeft de naam autoSNELweg voor iets é... En als die leeg is kunde in Belgie toch vlammen, toch altijd overbelicht.
Als de wagen da perfect aankan, de wegen vrij zijn, en ge zelf in een nuchtere staat verkeerd, moe ge enkel maken da ge de anonieme wagens ziet staan ;)

Bramboogie
6 augustus 2005, 16:41
tjah, kzal dan gewoon nen braven zijn zeker? :p
als ge de ervaring hebt, ge kent de baan en uwen auto is idd nie zo'n probleem... maar da was het geval nie

zo ook es beginnen slingeren toen het gevroren had en er een heel klein beke poedersneeuw lag in smalle straat (gladheid onderschat bij het volgen van een verkeersgeleider) met veel geparkeerde wagens... dienen achter me heeft wss een paar rare sporen zien staan

GhO$T
6 augustus 2005, 17:35
tjah, kzal dan gewoon nen braven zijn zeker? :p
als ge de ervaring hebt, ge kent de baan en uwen auto is idd nie zo'n probleem... maar da was het geval nie

majah tis nie da ge onverwachte en slecht zichtbare bochten ga tegenkomen op een autostrade hé, het enige gevaar op autostrade zijn de andere auto's en de flitsers (gevaar voor u portefuille dan :p ) en om 2u 's nachts zijn er van dat 1ste soort meestal niet veel dus gevaarlijk is het niet hoor, zolang uwen auto inderdaad niet begint geluid te maken en te schudden alsof die uit elkaar gaat vallen :)

hem het ondertussen ook weer efkes warm gehad achter het stuur.
Ben op weg naar gent, weer nogal redelijk gas aan't geven en opgejaagd tot ik achter nen camion beland, dat ding rijdt 70 waar ge 90 moogt (ik toch, kweetnie als da zijn max snelheid was ofzo :p ) kan op die plaats nieveel verder dan erachter blijven dus begin mij nog meer te irriteren :)

dan eindelijk aan de oprit van de snelweg, moet hij er ook wel niet op zeker, maar ik meen mij te herinneren dat de oprit 2 vakken heeft, ik daar dus direct naast en maar gas geven, maar die kerel reed waarschijnlijk met lege camion want ging precies ook wel vooruit (en mijne astra is ook wel uitermate geschikt om snel op te trekken :ironic: )
ben dus naast dieje camion juist aan de heel scherpe bocht van die oprit als ik voor mij zie dat halverwege die boch (welke kloot heeft dat ontworpen :p ) de 2 stroken er plots 1tje worden... daarbij lag de baan nog nat ook (en men kampioenvoituur heeft al zo'n goeie wegligging ook dus compleet veilig :sop: ) dus wa zou ne normale mens doen, inhouden en achter dieje camion weer invoegen.
Ik natuurlijk pedaal blijven tegen de grond houden en nog wa gevaarlijker door diejen bocht gaan, dieje beton kwam verdoeme snel op mij af zulle, ben er dan nog nipt voorgeraakt met een kloppend hard en verschrikkelijke zweetpollen :D maar was ik daar met een break ik denk dat ik ofwel met het achterste aan die camion ging hangen of de neus tegen den beton

NoizeSuppressor
7 augustus 2005, 05:12
GhO$T']majah tis nie da ge onverwachte en slecht zichtbare bochten ga tegenkomen op een autostrade hé, het enige gevaar op autostrade zijn de andere auto's en de flitsers (gevaar voor u portefuille dan :p ) en om 2u 's nachts zijn er van dat 1ste soort meestal niet veel dus gevaarlijk is het niet hoor, zolang uwen auto inderdaad niet begint geluid te maken en te schudden alsof die uit elkaar gaat vallen :)

Er kan vanalles gebeuren en in het beste geval heeft het alleen invloed op u. Ik had laatst een kat die de autosnelweg overliep die ik maar net kon ontwijken (ik reed 140). 200 km/u rijden is nooit verantwoord op de autostrade. Ik vlam ook liever met mijn IS he, maar je brengt andere mensen ook in gevaar. Enigste plaats waar ge verantwoord kunt vlammen is circuit...

Asserti
9 augustus 2005, 17:38
woensdagavond nog stomme stoot uitgehaald.

We waren op weg naar dranouter om ons tentje al op te gaan zetten, en het had al ferm zitten regenen. Ik was beke voorzichtig aan het doorrijden omdat het al wat laat was toen ik moest stoppen aan het kruispunt bij het vroegere L&H. Daar stond ik in de voorsorteerstroken om naar links af te slaan.

Omdat ik wel eens hou van goe op te trekken in de bochten met meestal een lichte en controleerbare onderstuur tot gevolg deed ik het deze keer ook. Ik gaf gas, wam in 2e toen hij idd onderstuur begon te krijgen.
Maar omdat het nat lag, duurde de onderstuur wat langer dan normaal. Nadat ik de gas gelost had (wat ik altijd doe als ik onderstuur krijg) schoof hij nog minstens één (lange) seconde naar de buitenkant van de bocht.

Plots kregen de voorste wielen weer grip, maar dit gebeurde veel te hard waardoor ik plots met m'n neus bijna 180° gedraaid stond, terug naar binnenkant van de bocht, op weg naar een auto die daar stond te wachten voor het rode licht. Ik liet meteen m'n stuur terugdraaien, maar omdat we zo snel van rechts naar links gedraaid waren begonnen m'n achterwielen te slippen, en had ik overstuur met een FF wagen :D

Dit is niet echt gezond, maar met een lichte tegenstuur was dit verholpen en reden we terug in het normale spoor.

Dit gebeurde allemaal in een kleine 4 seconden, maar ik denk dat de meeste van mijn reacties toch wel de juiste waren, aangezien er niets gebeurd is en ik aan beide kanten minstens 2m overhad voor ik ergens tegenzat.

De reacties van de mensen in die auto voor het licht waren naar ik heb horen zeggen schitterend, maar omdat ik mij zo hard was aan het concentreren heb ik deze niet gezien :sad:
dan doede nog es zoveel moeite :p

whacker
9 augustus 2005, 18:09
hem het ondertussen ook weer efkes warm gehad achter het stuur.
Ben op weg naar gent, weer nogal redelijk gas aan't geven en opgejaagd tot ik achter nen camion beland, dat ding rijdt 70 waar ge 90 moogt (ik toch, kweetnie als da zijn max snelheid was ofzo :p ) kan op die plaats nieveel verder dan erachter blijven dus begin mij nog meer te irriteren :)

die mogen idd maar 70 waar wij 90 mogen. Dus iedereen die denkt dat die da doen om hun te kloten: die houden hun gewoon aan de wet :niceone:

whacker
9 augustus 2005, 18:16
:rofl:

Stel u voor da ge 't auto'ke van uw ma naar de pattatte had gerede :lol:
bwa, zo veel was da nu ook nie waard :p
nee dan had ik het wel mogen komen uitleggen en das veel minder.

nog iets heel stom:
mijn ouders vertrekken op vakantie (ik had toen nog niet zo lang men rijbewijs en ook nog gene eigen auto) en ikke content: ik mocht met onze pa zennen otto rijden.
Soit, we gingen ergens gaan eten en daar was zo'n parking aan ma alles stond vol (ik reed op straat, parking was aan de linkerkant van de rijweg, dwars tov de rijrichting). Men zus (die mij dien dag al vollenbak geïrriteerd had) roept ineens: "DAAR WAS PLAATS". Ikke: "nee ik kan daar niet tussen" (was tussen ne camion en nen anderen breden otto en den otto van mijn pa is ook vree breed). En zij: "jawel", ikke: "NEE", zij: "JAWEL". Ikke: pissed, zet mij in achteruit om haar te tonen dat ik gelijk had. Kijk eerst achteruit en rij dan achteruit terwijl ik naar die parkeerplek aan't kijken was. Blijkbaar was er toen ik achteruit aan het rijden was nen anderen otto van achter den bocht gekomen en ik ben der dus ingereden.
Uiteraard volledig in fout enzo. Otto van mijn pa had de koffer zo ewa opgestuikt (waardoor kofferdeksel niet meer volledig deftig sloot, bleek later maar da was gratis gefixt) maar die Renault van die mensen da was iets anders (perte totale, radiator geraakt enal). Nuja, ik stap uit enzo. Blijkt dat de vrienden met wie ik ging eten juist aan den andere kant achter den hoek kwamen en alles hadden gezien :$
Die mee begint tegen mij (was passagier dus had imho niks te maken met het voorval): "T'as l'âge pour conduire toi????"
ikke: "moeit u is nie, ik zal da met uwe man regelen"
die wordt helemaal pissed en wilt mij juist beginnen uit te schelden en dieje man tegen die vrouw: "ga weg, we zijn bezig".
Long story short, na gans die papieren ingevuld te hebben zit ik nog wa met die pee te praten. Die madam komt daar terug bij en is een beetje gekalmeerd. Zegt ze zo: "en we gingen juist overmorgen naar Italië vertrekken"
En ik met zo weinig mogelijk sarcasme in mijn stem (ma 't was naar't schijnt toch zeer duidelijk hoorbaar): "ja da zal nu nie gaan eh".
Die weer pissed. Ikke rap gaan eten ;)
Drie dagen derna stond diejen otto daar nog dus ik denk da ze nie in Italië zijn geraakt.

<edit>: toen ik mijn pa belde was em nie eens kwaad (is eigenlijk bijna nooit kwaad) en toen em terugkwam zegt em: is't da maar?
rofl

<edit2>: Kheb ooit met mijn zatte buzze nog is met den bumper tegen een stenen bloembak gereden toen ik nog iets ging gaan eten met ne maat aan de beurs in brussel om 4 uur 's morgens.
Dien bumper hing er half af en ik gewoon auto in de garage gezet en dan 's morgens gedaan alsof ik van niks wist en blijven volhouden da ik het niet was. Redelijk laf eigenlijk ma'k denk wel da mijn pa wist da ik da gedaan had.

Als het mij allemaal één ding geleerd heeft dan is het wel da ge sowieso voorzichtig moet zijn in het verkeer. Nu rij ik veel oplettender en probeer mij echt in te houden met drinken t.o.v. daarvoor dus uiteindelijk heeft het zijn nut nog wel gehad.

_T_|\/|
9 augustus 2005, 21:34
Veel domme dingen heb ik zelf nog niet uitgestoken.

Maar het domste dat ik al gezien heb was hier bij ons thuis. We hebben een stenen muurtje staan voor ons huis van ongeveer 10m met langs elke kant een oprit, en daar is die muur wat hoger en dikker. Dikke paaltjes dus.
In het midden van de nacht knalt er daar één met zijn zatte botten tegen, auto ver per total maar slaagt er toch in om weg te rijden. :angry:

Maar wanneer mn pa dan gaat kijken blijkt zn bumper MET zijn nummerplaat er nog te liggen :doh:
Volgende dag komt meneer terug om het te regelen zonder verzekering, we hebben hem schoon naar huis gestuurd, hehe :woohoo:

angelus2002
10 augustus 2005, 02:30
bwa, zo veel was da nu ook nie waard :p
nee dan had ik het wel mogen komen uitleggen en das veel minder.

nog iets heel stom:
mijn ouders vertrekken op vakantie (ik had toen nog niet zo lang men rijbewijs en ook nog gene eigen auto) en ikke content: ik mocht met onze pa zennen otto rijden.
Soit, we gingen ergens gaan eten en daar was zo'n parking aan ma alles stond vol (ik reed op straat, parking was aan de linkerkant van de rijweg, dwars tov de rijrichting). Men zus (die mij dien dag al vollenbak geïrriteerd had) roept ineens: "DAAR WAS PLAATS". Ikke: "nee ik kan daar niet tussen" (was tussen ne camion en nen anderen breden otto en den otto van mijn pa is ook vree breed). En zij: "jawel", ikke: "NEE", zij: "JAWEL". Ikke: pissed, zet mij in achteruit om haar te tonen dat ik gelijk had. Kijk eerst achteruit en rij dan achteruit terwijl ik naar die parkeerplek aan't kijken was. Blijkbaar was er toen ik achteruit aan het rijden was nen anderen otto van achter den bocht gekomen en ik ben der dus ingereden.
Uiteraard volledig in fout enzo. Otto van mijn pa had de koffer zo ewa opgestuikt (waardoor kofferdeksel niet meer volledig deftig sloot, bleek later maar da was gratis gefixt) maar die Renault van die mensen da was iets anders (perte totale, radiator geraakt enal). Nuja, ik stap uit enzo. Blijkt dat de vrienden met wie ik ging eten juist aan den andere kant achter den hoek kwamen en alles hadden gezien :$
Die mee begint tegen mij (was passagier dus had imho niks te maken met het voorval): "T'as l'âge pour conduire toi????"
ikke: "moeit u is nie, ik zal da met uwe man regelen"
die wordt helemaal pissed en wilt mij juist beginnen uit te schelden en dieje man tegen die vrouw: "ga weg, we zijn bezig".
Long story short, na gans die papieren ingevuld te hebben zit ik nog wa met die pee te praten. Die madam komt daar terug bij en is een beetje gekalmeerd. Zegt ze zo: "en we gingen juist overmorgen naar Italië vertrekken"
En ik met zo weinig mogelijk sarcasme in mijn stem (ma 't was naar't schijnt toch zeer duidelijk hoorbaar): "ja da zal nu nie gaan eh".
Die weer pissed. Ikke rap gaan eten ;)
Drie dagen derna stond diejen otto daar nog dus ik denk da ze nie in Italië zijn geraakt.

<edit>: toen ik mijn pa belde was em nie eens kwaad (is eigenlijk bijna nooit kwaad) en toen em terugkwam zegt em: is't da maar?
rofl

<edit2>: Kheb ooit met mijn zatte buzze nog is met den bumper tegen een stenen bloembak gereden toen ik nog iets ging gaan eten met ne maat aan de beurs in brussel om 4 uur 's morgens.
Dien bumper hing er half af en ik gewoon auto in de garage gezet en dan 's morgens gedaan alsof ik van niks wist en blijven volhouden da ik het niet was. Redelijk laf eigenlijk ma'k denk wel da mijn pa wist da ik da gedaan had.

Als het mij allemaal één ding geleerd heeft dan is het wel da ge sowieso voorzichtig moet zijn in het verkeer. Nu rij ik veel oplettender en probeer mij echt in te houden met drinken t.o.v. daarvoor dus uiteindelijk heeft het zijn nut nog wel gehad.

Kpeins da wanneer ge tegen mij had gezeten, en dan zo tegen mij of mijn vriendin gesproken, ge het achteraf wel geweten had...

Skwieker
10 augustus 2005, 05:13
Ne scheet gelate in den taxi da ik deelde me nog iemand :p

edit: iemand dak nie kende

NoizeSuppressor
10 augustus 2005, 12:28

Hooligan :D

P2K-
10 augustus 2005, 12:46

rofl :rofl: :rofl:

commentaar erop gehad ? :D

Bobby.Digital
10 augustus 2005, 19:40
Ik moest enkele jaren geleden een video binnensteken en ik had niet veel tijd meer. Ik spring in de 5-reeks en reed snel achteruit van m'n oprit. Wat ik natuurlijk niet had gezien, was dat m'n vriendin haar brommer achter m'n auto had gezet in de dode hoek. Ik rij dus achteruit, hoor een bonk en rij nog een paar meter achteruit voor ik het doorhad. Gevolg: de brommer lag op de grond en had hem dus die paar meter laten meeschuiven. Al bij al viel de schade mee op beide voertuigen, vooral de lak op de achterbumper van de auto was beschadigd.

ps: die auto was nog geen 2 weken oud

pps: de video was op tijd binnen :p

SilentSpring
10 augustus 2005, 20:58
stomme stoot me velo smorges op weg na schole. uitdraaien, nen madam die me nie zag en addek geen stamp moete bijgeve opt laatste zattek op aar kapeau (motorkap), scheelde nog geen 10cm, ferm verschoten dan.

pic die et duidelijker maakt
pic (http://users.skynet.be/fa050746/brol/naamloos.bmp)

[B]Rocketeer
10 augustus 2005, 22:17
Domste wadak heb gedaan is vandeweek gebeurd.

Kreed achter enen aan. (2vaks baan)
Bon, alles goed.

Dienen voor mij en ik zijn juist 3 camions aant voorbijsteken, waar tussen de camions zelfs nog geen plaats was om nen auto tussen te wringen.

Hup, eerste camion voorbij. 2de camion voorbij.
En plots stopt dienen voor mij met gas geven. Blijft schoon links van den voorste camion rijden.

Tmoest natuurlijk weer lukken dak aant volgende licht rechts moest afslaan. Is aan het licht 1 vak voor naar links (waar wij opreden) dan 2de vak rechtdoor (camions op reden) en dan rechts.

Ondertussen zat er natuurlijk nog nen auto achter mij. Ik dus al van: shit shit.
Want tussen de camions konnek ook al ni, wegens geen plaats tussen laten.

Gelukkig begint dienen voor mij terug te versnellen.
En just opt laatste moment bennek dus in ene zwier tussen ne camion en een camionette gevlogen met mijne celica om zo op het rechtse rijvak terecht te komen.

Ma da was dus just plaats genoeg om mij ertussen te wringen.
Toen haddek toch ff schrik zenne.

Het getuuter bleef natuurlijk ni uit, begrijpelijk in zo een situatie als ge pots ene naast u ziet met zijnen pinker naar rechts, en in ene trok vlak voor uwe neus 2 rijvakken verandert.

Wa bleek dan nog, dienen voor mij moest daar ook naar rechts.
Ma door mijn maneuver wasek hem dus ook voorbij gereden met mijn snelheid.

Ge moest ze allebei zien kijken naar mij. Twas weer precies volledig mijn fout.
Zoiet willek toch ni meer meemaken zenne.

Bramboogie
10 augustus 2005, 22:26
ge moest vertragen en naar rechts gaan, die achter u ging ook wel vertragen (achteraf is da wel makkelijk gezegd e :D )

moor heb zo ook nog een afrit moeten pakken op den E40, tussen twee vrachtwagens die nie veel ruimte lieten... maar als ik nie zeker was da ik er tussen kon ging ik wel verder rijden ze

[B]Rocketeer
10 augustus 2005, 22:32
ge moest vertragen en naar rechts gaan, die achter u ging ook wel vertragen (achteraf is da wel makkelijk gezegd e :D )

moor heb zo ook nog een afrit moeten pakken op den E40, tussen twee vrachtwagens die nie veel ruimte lieten... maar als ik nie zeker was da ik er tussen kon ging ik wel verder rijden ze

Ja, achteraf wel.
Ma op de moment ni aan gedacht.

Ni echt simpel als ge just naast den eerst camion rijdt, en der daar nog 2 achter rijden. (en twaren geen kleintjes. Trekker en trailer hé)

Twas natuurlijk ook ni zo, da er niemand meer achter die camion reed, daar reed ook nog volk achter enzo.

En twas ook ni zo dak nog ne km ofzo had om mooi te vertragen.
Achteraf konde zeggen: waart gewoon achter die camions gebleven :D

Ma erger vindek da em goe door reed, en plots er naast bleef hangen.
Ge moet toch ook besef hebben da er volk achter u is.
En zeker als em zelf naar rechts moest...

bjorn6to9
15 augustus 2005, 15:27
Het domste is 3 dagen geleden bij mij.

Had juist zo een Opel Kadetje gekocht maar had nog geen platen.
Maar das dus echt wel een scheurbakske voorwielaandrijving.

Was zo drunk en onder den drugs dat ik platen ben gaan rippe en gaan rond toure ben.

Maar ben gepakt en zware nacht gehad..

( zwaar les uitgeleerd )

MilM
15 augustus 2005, 16:40
*edited by Rocketeer*

EDIT: waar je ook van moet opletten. Mss was er wel andere auto achter u wel tussen de camions geraakt en stak hij nu die camions voorbij op die rechterstrook. Als gij dan twee stroken naar rechts ga, direct naar de rechterrijstrook en die auto op de rechterrijstrook is rapper aant rijden dan de camions en dan u ...

Rocketeer]
Neen, rechtse rijstrook splits op het einde op naar rechtdoor en rechts.
Dus er kan niemand rechts van die camions rijden.

Misschien bekke verkeerd gezet: is 2-vaks baan, waarvan aan de lichten de rechterbaan rechtdoor wordt, en er dus een vak gewoon naast komt te liggen (naast die rechterbaan zijn er parkeerplaatsen, dus parkeerplaats eindigt daar en wordt rijvak naar rechts)

*edit*
Sorry blijkbaar teveel gedelete :( :$
*edit*

Trancerke
15 augustus 2005, 17:43
me de scoot 95 gereden , zonder rijbewijs , verzekering , helm en dan tegengehouden door de flikken en proberen weg te rijden heel dom

MilM
15 augustus 2005, 17:50
me de scoot 95 gereden , zonder rijbewijs , verzekering , helm en dan tegengehouden door de flikken en proberen weg te rijden heel dom

wa waren de gevolgen ?
of moet het nog voorkomen ?

Trancerke
15 augustus 2005, 18:40
ik moet nog voorkomen is nu al bijna een jaar geleden grtz

bjorn6to9
15 augustus 2005, 19:23
ook al 2 x voor gehad waarschijnlijk rond de 500 euro.

Trancerke
15 augustus 2005, 20:27
2X? das ook ni erg slim , ik heb men les eruit geleert en zal het nimeer doen :) en de boete tja kan zijn zoveel maar dan leer ik ervan e ;)
grtz

ComputerVISTA
17 augustus 2005, 11:44
Ik heb vandaag de eerste keer op proffessionele wijze men middenvinger moete gebruiken :sop:

t' Is niet men gewente van zo te doen op de baan maar deze mens stak me echt serrieus tegen.

De situatie:

Ik ben men auto gaan halen die net nieuwe rubbertjes rond de wielen heeft gekregen en dus kwam ik aan in het begin van men straat (die open ligt maar ik mag er door omdat ik er woon.) Nu staat daar een vrij breed plakaat dat je wel nog kan passeren en er kan nog volk uit de andere richting komen. Ik ben al de helft voorbij dat plakaat en sta dus met heel men 1490 kilo (inclusief mij dus ;)) op de andere rijstrook. Komt daar plots zo nen johnny af met zen koekedoos van ne C2 vlak voor men neus staan. Ik deed een hand gebaar of hij zo vriendelijk was weer achteruit te gaan daar ik hier wel al aan het manuvreren was. Meneer gaat de volle 10 cm achterruit en denkt dat dit blijkbaar genoeg is voor mijn tank. Ik zeg dak er nog steeds niet door geraak zonder zen wagen te rammen dus nu vliegt hij plots razendsnel in achteruit met de nodige gebaren. Ik sla verder af voor weer op mijn rijvak te geraken en dit alles vrij voorzichtig want die baan ligt open en was niet van plan men auto te ruwineren. Ik sta dus nu scheef over de volledig baan. En die sukkel zwiert zen sardienendoos weer in vooruit en komt vlak tegen men zijkant staan. Nu was ik het beu en zei terwijl ik men ruit al naar beneden had:

ik: "Awel makker wat is feitelijk u probleem"
die gast: "Wa is jong zoekt ge problemen"
ik: "Daag me maar niet uit of k'zal u rugzak is in stukken van één rammen"
die gast: "Moet ge was laag hebben misschien"

Waarna ik men deur openstak en gereed stond om die gast is een peer op zen muil te draaien (ja was sseerieus colleirig op da moment) Blijkbaar was het gebaar van de deur open te zwieren al meer dan genoeg om hem weer doen in zen scholp te kruipen en hem weer achteruit doen rijden. Ik duuw planché en ben al patinerend over het griond verder gestoven met een stofwolk van jawelste achter mij en men middenvinger fors in de lucht geheven. "En ik wist dat zijn ruit omlaag was :evil: "

Ja ok het was meer dan een middenvinger alleen en dit is niet men gewent want ik ben een heel rustige rijder en wind me niet te snel op maar van zo een mensen krijg ik het wel.

[B]Rocketeer
17 augustus 2005, 11:53
...

Omg, wa ne loser. Ipv rustig achteruit te rijden.
Em zal weer tijd genoeg hebben gehad :ironic:

ComputerVISTA
17 augustus 2005, 11:59
Rocketeer']Omg, wa ne loser. Ipv rustig achteruit te rijden.
Em zal weer tijd genoeg hebben gehad :ironic:

Ik had ook tijd genoeg maar zijt alstublieft zo beleefd iemand die aan het munuvreren is eerst zen maneuvers uit voeren voor ge daar staat zenuwachtig te doen. Alleez en niks tegen kleine autokes he das trouwens veel gemakkelijker wendbaar in't stad als de mijne maar ik smijt met die woorden op die moment he.

situatie schets: http://users.pandora.be/matenhen/wegversperring.JPG

17 augustus 2005, 14:15
het domste wat ik heb gedaan:
op mijn achterwiel vertrekken aan de lichten terwijl mijn lief met der ouders stonden te wachten aan de andere kant....

Toen mijn peter gestorven was van pure colére naar mijn vriendin gevlamt en dik 200 gereden waar ge 70 mocht en overal meer als dubbele snelheidsovertredingen gedaan om zo snel mogelijk bij haar te zijn.
Was 3 uur 's nachts geen kat tegen gekomen (had ze toch ni gezien).

Verder is mijn lijstje van domme dingen dat ik uitsteek redelijk kort :-)
heb al meerdere malen over de 200 gereden op de openbare weg maar dat was altijd op verlaten wegen zoals daar bv de wegen rond de kerncentrale van Doel zijn en zo...
Verder gedraag ik me redelijk :cool: al vinden mensen dat ik rij gelijk nen gevaarlijken zot als ik de week binnenkom in den bocht en met mijn voetsteun over de grond schraap om voor wat vonken te zorgen.
Ze zijn ni veel gewoon ook ni hé.

ow ja, als dit onder dom valt:
als ze mij in een fille der ni willen tussen laten dan durf ik al wel es met mijn elleboog nen achteruitkijkspiegel mee hebben...
ook hier en daar wel al wa geluk gehad, ge kent da wel, veel te snel nen blinden bocht invliegen en inneens nen geparkeerden auto in, of nen nest fietsers die heel de baan in pakken...
Ma das ni echt dom vinnek, das gewoon van te snel te rijden.

CAS
17 augustus 2005, 15:01
situatie schets: http://users.pandora.be/matenhen/wegversperring.JPG

LOL, er is precies wel een groot verschil in grootte tussen uw wagen en de zijne é :p

[B]Rocketeer
17 augustus 2005, 15:12
LOL, er is precies wel een groot verschil in grootte tussen uw wagen en de zijne é :p

Hehehehe :D

dibo
17 augustus 2005, 15:13
als ze mij in een fille der ni willen tussen laten dan durf ik al wel es met mijn elleboog nen achteruitkijkspiegel mee hebben...

Dan zou ge bij mij rap met uw smoel op de beton plakken... :naughty:

17 augustus 2005, 15:14
en tegen dat gij goed gezien hebt wat er gebeurd is ben ik al 5 auto's verder...
remember fille :-)

ik rij die er ni af hé, die dingen staan op veren.
Meestal als ze echt express de weg gaan versperren in een fille met naar het midden te rijden of echt over de lijn gaan dan wring ik mij der tussen, uiteindelijk gaan ze toch opzij uit schrik da hun auto geschonden wordt en dan klap ik hun achteruitkijkspiegel dicht of als ik al te snel voorbij ben den andere kant op...
Als ze het ni kunnen verdragen dat moto's tussen de fille rijden, dat ze zich dan zelf enen kopen ipv kinderachtig de weg gaan te versperren...
Tis ni da we iemand kwaad doen daarmee maar van tegenwoordig is het weer rage aan het worden. Ons fout toch ni dat er zoveel auto's zijn...

eniac
17 augustus 2005, 16:26
Met mij zult ge het alleszins niet tegenkomen Cron. Van zodra ik een motorrijder zie ga ik al opzij. Al veel uitgestoken handen en benen ten wijze van bedank gehad hiervoor ;)

Ik vind dat je daar als automobilist niet lastig over moet doen. Had ik een moto (wat wschl ooit wel zal gebeuren), dan zou ik ook overal tussen rijden als het file was.

lapino
17 augustus 2005, 16:31
al dikwijls eens stomme dingen gedaan met auto (al 32j, sinds mijn 20e heel vaak op de baan, doe zo'n 50.000km/jaar) maar deze topt toch alles:

toen ik 20 was, mijn golfje aan het wassen op de oprit. stond voor garagepoort en had mijn (stoffen) zetels net ingespoten met zo'n soort schuim om zetels 'als nieuw' te krijgen. komt mijn pa (aannemer) net uit garage met zo'n opmerking van 'ge staat hier ferm in de baan, ik moet dringend weg, vooruit, verzet uwen auto maar'

maar ik kon dus niet op de zetels zitten want die zaten vol met dat schuim. ging eens de slimmen uithangen en auto gestart, met deur open half uit auto hangen en zo met rechtervoet op koppeling duwen en die zachtjes lossen zodat auto stillekes achteruit bolt. door lomp te zien schiet ik van pedaal, auto schiet (was diesel) in rotvaart achteruit, gaat schuin, geopende deur blijft aan muur van garage haken, KRAAAAK, héél die deur omgeplooid!

ergste was nog dat ik NET (echt, dag daarvoor) mijn vakantiejob had afgerond bij Salami Amando (echt een KLOTE vakantiejob). deur was compleet naar de vaantjes, nieuwe deur moeten kopen, laten spuiten en plaatsen, kostte me (indertijd) 24.000fr... en had met vakantiejob 26.000fr verdiend :)

17 augustus 2005, 16:33
Met mij zult ge het alleszins niet tegenkomen Cron. Van zodra ik een motorrijder zie ga ik al opzij. Al veel uitgestoken handen en benen ten wijze van bedank gehad hiervoor ;)

Ik vind dat je daar als automobilist niet lastig over moet doen. Had ik een moto (wat wschl ooit wel zal gebeuren), dan zou ik ook overal tussen rijden als het file was.
als ik zie dat ze uit de weg gaan dan steek ik ook altijd vriendelijk hand of voet uit om te bedanken :niceone:

hehe lapino da zijn van die dingen da ge maar 1 keer probeert in uw leven hé :-)

ComputerVISTA
17 augustus 2005, 17:12

Da was ook zo, hebt ge die koekedozen al is bekeken? En jah misschien heb ik hem expres zo klein getekend :evil:

@cron ik heb dat 1 keer voorgehad dat er zo nen motocyclist zen voet op men voiture zet. En dat zal zo lang duren tot ge er een keer geen erg in hebt en er heeft u enen vast. En ik zeg het als ik wa sneller ben de volgende keer schrijf ik zen plak op en shot ik zelf een deuk in men auto en laat hem betalen nondeju. Ik zal er wel iets op vinden maar da doet ge NIET.

waarmee ik niet zeg dat gij dat doet. Ow en ik stond wel schoon op men baan.

CAS
17 augustus 2005, 18:26
mja, met die motorijders, ge ebt echt wel van die eikels in un wagen da u ni laten passeren... Als er dan eene u spiegel doet inklappen, kzou et nog grappig vinden.

Ik ga altijd uit de baan, zelfs al ist geen file, op wegen waar ge veel tegenliggend verkeer hebt kunde met ne wagen veel moeilijker inhalen met de moto, dus als er moto achter mij zit ga ik rechts rijden en kan die zo ook makkelijk passeren. Tenslotte duurd da mss ne volle second... En ondertussen hebben ze u veiliger kunnen inhalen.

17 augustus 2005, 18:48
op een drukke baan als de automobilist naar rechts uitwijkt ga ik hem toch ni over, ik ga hem meestal pas over als ik de automobilist niet moet hinderen of geen gevaar ben van het tegenliggen verkeer.

Stel dat dienen auto naar rechts gaat en ge gaat dienen over op dezelfde rijstrook maar die mens moet voor iets op de weg beetje uitwijken naar links en die duwt u op den tegenligger... No thx :-)
als de weg vrij is dan aarzel ik natuurlijk ni om over te gaan...
Maar meestal wil ik ni eens sneller als dienen auto voor mij en als die dan helemaal rechts gaat rijden zelfs op het fietspad voelt ge u eigelijk als motard een beetje verplicht om die over te gaan ;) :)

CAS
17 augustus 2005, 19:01
op een drukke baan als de automobilist naar rechts uitwijkt ga ik hem toch ni over, ik ga hem meestal pas over als ik de automobilist niet moet hinderen of geen gevaar ben van het tegenliggen verkeer.

Stel dat dienen auto naar rechts gaat en ge gaat dienen over op dezelfde rijstrook maar die mens moet voor iets op de weg beetje uitwijken naar links en die duwt u op den tegenligger... No thx :-)
als de weg vrij is dan aarzel ik natuurlijk ni om over te gaan...
Maar meestal wil ik ni eens sneller als dienen auto voor mij en als die dan helemaal rechts gaat rijden zelfs op het fietspad voelt ge u eigelijk als motard een beetje verplicht om die over te gaan ;) :)

Ik had het meer over naar rechts uitwijken => motobestuurder krijgt duidelijk overzicht en weet dan wanneer em moet inhalen. En dan moet em ook minder hard op het andere rijvak gaan rijden.
Op fietspad rij ik ni meer, eens mijn velg op zo'n fietspad kapot gereden :sad: Nuja, was ook wat mijn fout om rechts ne wagen in te halen...

[B]Rocketeer
17 augustus 2005, 19:44
Wijk ook altijd uit als motorrijders willen tussen passeren.
Dit is immers hun recht. Volgens de wet mogen ze dart doen. Dus als gij ze hindert, zijde in fout ;)

Natuurlijk moetek wel gezien hebben da er ne motorijder is.
Alssek in fille stilsta en ksta just gans links, en dan komt er ne moto. Ja op dienen momente kannek ni naar rechts hé om hem/haar ertussen te laten :)

17 augustus 2005, 19:47
niets van...
Zolang het verkeer sneller rijdt als 20km per uur is het verboden en anders wordt het gedoogd en ge zijt altijd in fout als er een ongeluk is...

Dus zo een recht is dat niet...

Aan een verkeerslicht mogen we niet vanvoor gaan staan als er geen grote fille is, het mag niet maar het wordt gedoogd, je zal er dus geen boete voor krijgen maar je hebt niets om op te staan bij een ongeluk.
Als ge der al staat in een fille is dat iets anders hé, dat zien motorijders ook wel, maar ge hebt echt van die gasten die van rechts naar links gaan om u toch maar te hinderen.

Maar goe, weer on-topic zekers? wij als crew moeten een beetje het goede voorbeeld geven :-)

Nog iets dom: met mijn brommerken in den tijd veel wheelies getrokken, zo veel zelfs dat mijn voorvork doorgeplooid is en ik 12.000bef kosten heb gehad. wat voor een 16jarige een smak geld is, daarna ni meer gedaan ze.

whacker
18 augustus 2005, 13:52
Kpeins da wanneer ge tegen mij had gezeten, en dan zo tegen mij of mijn vriendin gesproken, ge het achteraf wel geweten had...
Ow ow, wel één ding duidelijk stellen:
ik was eerst super kalm enzo en die madam schoot in een colère en begon mij uit te maken voor rotte vis voor 5 minuten aan een stuk, echt de vooste dinges aan't zeggen. Dan denk ik wel da ik het recht heb om 1 ding terug te zeggen...

Hmm kheb mijn verhaal terug gelezen en ik heb het blijkbaar verkeerd verteld, kmoest percies stoerder overkomen dan da'k eigenlijk ben.

ec8or
18 augustus 2005, 14:47
het domste wat ik heb gedaan:
op mijn achterwiel vertrekken aan de lichten terwijl mijn lief met der ouders stonden te wachten aan de andere kant....

Toen mijn peter gestorven was van pure colére naar mijn vriendin gevlamt en dik 200 gereden waar ge 70 mocht en overal meer als dubbele snelheidsovertredingen gedaan om zo snel mogelijk bij haar te zijn.
Was 3 uur 's nachts geen kat tegen gekomen (had ze toch ni gezien).

Verder is mijn lijstje van domme dingen dat ik uitsteek redelijk kort :-)
heb al meerdere malen over de 200 gereden op de openbare weg maar dat was altijd op verlaten wegen zoals daar bv de wegen rond de kerncentrale van Doel zijn en zo...
Verder gedraag ik me redelijk :cool: al vinden mensen dat ik rij gelijk nen gevaarlijken zot als ik de week binnenkom in den bocht en met mijn voetsteun over de grond schraap om voor wat vonken te zorgen.
Ze zijn ni veel gewoon ook ni hé.

ook hier en daar wel al wa geluk gehad, ge kent da wel, veel te snel nen blinden bocht invliegen en inneens nen geparkeerden auto in, of nen nest fietsers die heel de baan in pakken...
hoe gaat het weer precies? Bikers don't kill, they get killed... ??

:ironic:

$anka
18 augustus 2005, 15:12

en veel te snel een onoverzichtelijke bocht nemen is niet dom te noemen ofwa? :p

td2004
18 augustus 2005, 16:12
op de autostrade per ongeluk van 5de naar 2de schakelen.

VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRMMMMMM MMMMMM
drek ontkoppeling in, putain e millioen toeren ofzo

ni cool

exo
18 augustus 2005, 20:57

Dat moogt ge bij mij altijd is nekeer proberen, en dan moogde nog hopen dat ik er alleen inzit. Want goe zulde er neit van zijn als ge mijne spiegel probeert mee te pakken.
Dat doet ge gewoon niet, de wet telt voor iedereen, op vier wielen of 2 wielen of zonder wielen ze telt voor iedereen en wat ge opnoemt daar is gewoonweg schandalig.

mvg

GhostRider_007
18 augustus 2005, 23:24
Jij bink. ;)

Tegen de tijd dat je het doorhebt kan je hem enkel nog uitwuiven. Alsof je een moto kan inhalen.

CAS
18 augustus 2005, 23:35
Dat moogt ge bij mij altijd is nekeer proberen, en dan moogde nog hopen dat ik er alleen inzit. Want goe zulde er neit van zijn als ge mijne spiegel probeert mee te pakken.
Dat doet ge gewoon niet, de wet telt voor iedereen, op vier wielen of 2 wielen of zonder wielen ze telt voor iedereen en wat ge opnoemt daar is gewoonweg schandalig.

mvg

De wet telt idd voor iedereen, en de wet laat toe dat moto rijders in een file tussen de wagens heen mogen rijden als ze dit niet te snel doen. De vakken op de autosnelweg zijn dan nog eens zo breed dat je er met twee wagens ver naast elkaar kan rijden zonder op de stippellijntjes te rijden, dus zie ik niet in, als er een motorijder komt je hem de weg hoef te versperren.

Ik denk dat iedereen de reply van Cron nogal hard leest en denkt dat hij de spiegels eraf schopt voor het minste... Het is door je eigen arrogant weggedrag dat em even je spiegel inklapt, is dat dan zo erg? Eigenlijk nog goed gevonden, want dan kan jij niet meer zien of er een moto afkomt en die dan weer blokkeren...

Als er iemand ineens iets dom doet en je daarbij hard stoort, of jij moet hard in de remmen, dan claxoneer je toch ook?

dropkicker
19 augustus 2005, 00:13
Vandaag van duitsland afgekomen. Eens de Belgische grens maakt mijn ma constant van haar oren da ik te snel rij, echt iedere keer da ik er over ging roepen van gvd ge rijdt te snel gade gij de boete betalen mss, u know,...:)
Toen er op de teller 123 stond (ja 123km/u) roepen da et ni schoon is werd het mij ECHT te veel. Kdacht van kga is inventief zijn :cool:
Tegen mijn ma: awel ge wilt ni dak te snel rij tis goe. Hoordet al aankomen? :p . Mij achter ne camion gesmeten en 90 per uur CONSTANT :D
Hare kop was te zalig om aan te zien. 30 sec. heeft ze het volgehouden en dan was ze bezig van gade nu express het verkeer hinderen (omda ze achter mij natuurlijk allemaal aant voorbijsteken waren).

haar verdiende loon :evil:

4 jaar geleden met mijn brommer de autoweg opgereden, echt DOMSTE ooit gedaan.Kwas aant rijden en kwas mij aant afvragen van dedju der is ier geen fietspad meer :). Een geluk het was niet lang, na ne minuut of 2 kwam ik trug op een gewone baan en dan braafkes het fietspad genomen :). Wel schrik gehad, kvraag mij nog altijd af hoe ik het gedaan heb, verstrooid zijn zeker.

angelus2002
19 augustus 2005, 00:42
Jij bink. ;)

Tegen de tijd dat je het doorhebt kan je hem enkel nog uitwuiven. Alsof je een moto kan inhalen.

Nummerplaatje opschrijven mss?

Stijneman
19 augustus 2005, 01:13
bewijs dan maar da hij het was...
gade soms nen camera mepakke zoda ge alles mooi kunt filme :ironic:
man toch, zielig...
ze hebben het recht, dus moogde gij hun da ni afpakke...
(van tussen file te rijden he :p)

DogFacedGod
19 augustus 2005, 01:32
Ik betwijfel het of dat het arrogant gedrag is van de autobestuurder of onoplettendheid. Wat doet ge als je in een file zit? Je zit een beetje met de radio te foefelen, je kijkt naar de wagen voor je, naar de kleine die aant spelen is en gezichten zit te trekken naar je. enfin ge snapt wel wat ik bedoel.
en opeens VROOOM. ne mens verschiet zich dood. beseft nie wat er aant gebeuren is. en dan nog ne keer VROOM. die gast probeert zich tussen te wringen wegens te weinig geduld van de motorrijder en de autobestuurders onoplettendheid. (ik spreek hier niet over een eigen ervaring hier.)

Hoe meer motorrijders spiegels gaan inklappen, hoe arroganter de algemene autobestuurder wordt, hoe groter de miserie wordt.
Kijk naar de relatie wielertoeristen-autobestuurder. Hoe het allemaal begonnen is, weet ik nie maar ieder jaar hoor je meer en meer het geklaag van iedere zijde. Meer en meer verkeersagressie tussen die 2 groepen. Ik zou maar een beetje vriendelijker zijn. Als je zulke trucjes doet (Ik snap de reden wel), dan gaat die autobestuurder NOOIT meer vriendelijk willen zijn tegen motorrijders. een klein signaaltje geven doet het wel. moto's hebben toch ne toeter? ;)

dropkicker
19 augustus 2005, 01:35
een klein signaaltje geven doet het wel. moto's hebben toch ne toeter? ;)

kdenk da da nog agressiever overkomt bij autobestuurders dan

ComputerVISTA
19 augustus 2005, 01:50
kdenk da da nog agressiever overkomt bij autobestuurders dan

En als je bumper op bumper plakt gaat dat nogal moeilijk. je verzetten that is.

Als je nu ziet dat het echt niet gaat vind ik dat wringen toch ook niet nodig hoor. Alleez stel ge gaat er door en ge drukt een achteruitkijk spiegel in maar das al een oudere auto waar dat niet gaat en ge breekt hem. Wat dan?

CAS
19 augustus 2005, 02:33
En als je bumper op bumper plakt gaat dat nogal moeilijk. je verzetten that is.

Als je nu ziet dat het echt niet gaat vind ik dat wringen toch ook niet nodig hoor. Alleez stel ge gaat er door en ge drukt een achteruitkijk spiegel in maar das al een oudere auto waar dat niet gaat en ge breekt hem. Wat dan?

Potje breken, potje betalen :p Nu, alle spiegels (buiten cup spiegels en dan zo nog van die oude chromee ronde spiegelkes) zijn wel inklapbaar.

ComputerVISTA
19 augustus 2005, 02:35
Potje breken, potje betalen :p Nu, alle spiegels (buiten cup spiegels en dan zo nog van die oude chromee ronde spiegelkes) zijn wel inklapbaar.

Zo nen getunede auto met van die gestylede spiegelkes (van die die op shrek zen oren trekken) Ik zie die gast zen gezicht al als er plots ne motocyclist een van zen onderdelen in zen hand heeft LOL.

Nuja ik blijf het "niet kunnen" vinden. kan je passeren no prob. Kan je niet passeren blijf dan in de file staan zoals de rest. (imo he)

CAS
19 augustus 2005, 02:40
Zo nen getunede auto met van die gestylede spiegelkes (van die die op shrek zen oren trekken) Ik zie die gast zen gezicht al als er plots ne motocyclist een van zen onderdelen in zen hand heeft LOL.

Nuja ik blijf het "niet kunnen" vinden. kan je passeren no prob. Kan je niet passeren blijf dan in de file staan zoals de rest. (imo he)

Wel, cup spiegels zijn da :p Alé, je hebt het toch op deze (http://www.concept1.ca/images/ICC%20DTM%20CUP%20MIRROR.jpg) hé?
Ik weet ni of ik et goe moe keuren of niet, het gaat hier toch om een geval waarbij de autobestuurder opzettelijk de weg hindert? Dus moto gaat naar links, wagen gaat naar links, moto gaat naar rechts, wagen gaat naar recht...
Ik heb al gehad dat er één dat zo leuk vond om te doen en ik wou dan toch ook gewoon in z'n kont rammen... Maar denk dat die kerel dan helemaal zot werd, het feit dat ie al doorsloeg omdat ik ff in toeren ging :s. Verdraagzaamheid de dag van vandaag...