PDA

Volledige versie bekijken : Lamborghini deuren

hendrik1
1 juli 2005, 15:36
Stel : Ik koop een 2deurs (Hyundai Coupé of Opel Tigra bv);
Weet iemand de prijs vr een tuning naar Lamb deuren?

(Had zo ooit ns opgevangen dat dit +/- 2500 euro kan kosten?? Klopt dat of is dat lichtjes overdreven?)

Greetz en thx

Edit: Is dit praktisch haalbaar op alle wagens? (gewicht, openduwen) (is het beter om een 'klink' te hebben die naar boven opengaat bv ; en what about den binnenkant?)

Dirkxke
1 juli 2005, 15:38
Stel : Ik koop een 2deurs (Hyundai Coupé of Opel Tigra bv);
Weet iemand de prijs vr een tuning naar Lamb deuren?

(Had zo ooit ns opgevangen dat dit +/- 2500 euro kan kosten?? Klopt dat of is dat lichtjes overdreven?)

Greetz en thx

correcte prijs + ge kunt elk jaar andere inbouwen die normaal open gaan omdat het nie mag op de keuring :)

Kabouter Hya
1 juli 2005, 15:42
zot mag da ni op de keuring
(weet je ook waarom per ongeluk)

aaaahhhh
da zijn toch zo'n beunhaze daar???

P2K-
1 juli 2005, 15:46
jup dirkxke heeft 100% gelijk. Ge moogt zeker zijn da ge ni doorgeraakt op de control.

JackM
1 juli 2005, 15:52
da snap ik toch nie ze :s en met ne gewonen lambo laten ze u dan wel door :oink:

FeNiX4LiFe
1 juli 2005, 15:57
da snap ik toch nie ze :s en met ne gewonen lambo laten ze u dan wel door :oink:
conform aan gelijkvormigheidsattest ringing a bell.

ge zou dus eigenlijk uw auto weer totaal moeten gaan keuren en er een speciaal voor je wagen gelijkvormigheidsattest aanmaken.

JackM
1 juli 2005, 16:01
conform aan gelijkvormigheidsattest ringing a bell.

ge zou dus eigenlijk uw auto weer totaal moeten gaan keuren en er een speciaal voor je wagen gelijkvormigheidsattest aanmaken.
haja daarmee, eig nie mer aan gedacht, tis daarmee da de rest ook binnen bepaalde grens moe blijven zeker

Kabouter Hya
1 juli 2005, 16:03
aah jaa da fucking gelijkvormigheidsattest

BEUNHAZEN........

hendrik1
1 juli 2005, 16:08
Mmmm verdikke, is wel spijtig

Om elk jaar dan opnieuw te laten tunen en euh...de-tunen (of hoe noemde dat;)) gaat me wel wat ver. Als je een nieuw model koopt kan je in principe 4 jaar blijven rijden daarmee, of toch niet? Wat als de flikken je tegenhouden?

[B]Rocketeer
1 juli 2005, 16:44
Mmmm verdikke, is wel spijtig

Om elk jaar dan opnieuw te laten tunen en euh...de-tunen (of hoe noemde dat;)) gaat me wel wat ver. Als je een nieuw model koopt kan je in principe 4 jaar blijven rijden daarmee, of toch niet? Wat als de flikken je tegenhouden?

Ge moet 4j ni naar de keuring.
Ma als de flikken u tegenhouden en ze willen u nar de keuring begeleiden: dan gae moeten gaan.

Ge moet desnoods ni op dienen dag naar de keuring, want de politie kan u ni verplichten om direct te gaan. Wel gaan ze dan uw keuringattest afpakken, dus ge moogt ni meer rijden met de wagen (dus takelen). En binnen de week ofzo moette naar de keuring dan zijn geweest met uwe wagen :p

Dikke pech zoiezo

Wimolus
1 juli 2005, 16:49
He rocketeer als ge 4 jaar niet naar de control moet hoe ga je dan een controlattest hebben :sop: .Ge zult 4jaar gerust zijn maar dan...
Want tegenwooordig mag je niets meer veranderen aan de nieuwe auto`s.
Kwa bumbers dacht ik en uitlaten. Ben wel niet zeker. :unsure:

lttuvix
1 juli 2005, 17:01
is normaal he, ge moe uw auto precies in dezelfde staat laten staan als gelijksvormingsattest
maja voor deuren enzo is da best overdreven ahoewel ik ergens ooit had gelezen dat er mensen werden verongelukt bij een bepaald type auto en da werd dan teruggehaald en andere deuren ingeplaatst

Dirkxke
1 juli 2005, 17:07
1 van de hoofdredenen is als ge op uw dak ligt na een ongeval... dan gaan de deuren niemeer open

lttuvix
1 juli 2005, 17:09
das wel waar
maja ge hebt nog altijd een raam die ge kunt openslaan he :)
kan je ook zeggen als je in water valt krijgt ge uw deuren zowiezo niemeer open

[B]Rocketeer
1 juli 2005, 17:24
He rocketeer als ge 4 jaar niet naar de control moet hoe ga je dan een controlattest hebben :sop: .Ge zult 4jaar gerust zijn maar dan...
Want tegenwooordig mag je niets meer veranderen aan de nieuwe auto`s.
Kwa bumbers dacht ik en uitlaten. Ben wel niet zeker. :unsure:

Normaal hebde dachtek wel een papierke waarop staat da ge 4j ni naar de JAARLIJKSE controle moet.
Zijt maar zeker da ge uwen wagen aan de kant kunt zetten. Desnoods pakken ze uw inschrijvingsbewijs + verzekering af.

Die mannen zijn echt ni stom zenne ;)
En als gij een bevel krijgt tot keuring, dan gade gij naar de keuring moeten.

P2K-
2 juli 2005, 11:05
bwa voor een ongeval, die deuren gaan meestal een deel gewoon open en dan pas gaan die naar omhoog. dus hebde wel een spleet waar ze u kunnen doortrekken :p handig is anders ma kom :d

*Mercenary*
2 juli 2005, 20:58
http://www.lsd-doors.de/

spidey
2 juli 2005, 20:59
der zijn "lambo deuren" die wel door de keuring geraken! heb het ergens in een tijdschrift tegen gekomen, kzal er eens achter zoeken (prijs viel ook nog mee meen ik mij te herinneren)

greetz

Dirkxke
3 juli 2005, 17:19
der zijn "lambo deuren" die wel door de keuring geraken! heb het ergens in een tijdschrift tegen gekomen, kzal er eens achter zoeken (prijs viel ook nog mee meen ik mij te herinneren)

greetz

idd er zijn lambodeuren die ge "vast" kunt zetten zodat de deur opengaat gelijk een normale deur. gaat ge smorgens naar een meeting zet ge ze los en dan kunt ge die lambostijl opendoen :)

zombie
3 juli 2005, 18:05
idd er zijn lambodeuren die ge "vast" kunt zetten zodat de deur opengaat gelijk een normale deur. gaat ge smorgens naar een meeting zet ge ze los en dan kunt ge die lambostijl opendoen :)

maar ik veronderstel dat dat wel een pak gaat kosten ook ;)

[B]Rocketeer
3 juli 2005, 20:36
of is goe op u voorruit stampe en die zal het ook wel rap begeven dan.

btw [B]Rocketeer uw link in u sig werkt niet meer :unsure:

Hoeda mijn link werkt nimeer??
Is toch gewoon irc link.

Zou moeten werken, tenzij ze van servers zijn verandert :)

GADGET
3 juli 2005, 20:50
maar ik veronderstel dat dat wel een pak gaat kosten ook ;)

mor baneet ;)

integendeel.

da systeem doet eerst u deur een deel 'normaal' open, en dan hup omhoog. En die hup omhoog kunde blokkeren.

sexymofo
4 juli 2005, 09:44
Als ge daar een attest van haalt van die Lambo-deuren dan geraakt da toch gekeurd.
Net zoals hydraulische veren.

Dirkxke
4 juli 2005, 10:17
Als ge daar een attest van haalt van die Lambo-deuren dan geraakt da toch gekeurd.
Net zoals hydraulische veren.

en met beide geraakt ge nie door de keuring ;)

heb een kameraad met airride en die moet elk jaar zijne hele nest ombouwen om naar keuring te gaan