PDA

Volledige versie bekijken : [tk] Nokia 6600

2330326
20 juni 2005, 21:25
Ik verkoop mijn 5 maanden oude NOKIA 6600. Toestel is in perfecte staat op enkele zéér lichte gebruiksporen na. Inbegrepen zijn de originele nokia lader + 32MB MMC kaartje. Foto's kunnen op aanvraag gemailt worden. Ik verkoop dit toestel wegens aanschaf e720.

Beginprijs = €100 excl. verzending*

Voor meer technische info visit : http://www.nokia.com/nokia/0,8764,33211,00.html

*Verzendingskosten bedragen €3

GhO$T
20 juni 2005, 21:29
is de factuur erbij voor de resterende 7 maand garantie?
en vanwaar ben je om eventueel af te halen

alexaaaander
20 juni 2005, 21:57
Zet die op ebay!!

Mijne was zonder garantie, enkel toestel en oplader.
In't engels! dus da menu ni int nederlands enzo.

en is nu verkocht voor 182,50
dus ge weet wa u te doen sta als ge centjes wilt :p

Psychodweep
20 juni 2005, 22:05
Gij met uwen Ebay... alst em da ier wilt verkopen moet gij nie constant afkomen met uwen Ebay.

Zelfde vraag als ghost, nog met factuur en vanwaar ben je ? Ook met originele doos en boekjes ?

K bied alvast 100 euro.

2330326
20 juni 2005, 22:11
nope kheb helaas geen garantiebewijs meer en de doos en handleidingen ook niet meer. Ik ben van bree en werk in maasmechelen ( limburg)

Bod van psychodweep is noted maar helaas nog ietwat te laag , khoop toch nog op een 150 euro

alexaaaander
20 juni 2005, 23:12
Gij met uwen Ebay... alst em da ier wilt verkopen moet gij nie constant afkomen met uwen Ebay.

Zelfde vraag als ghost, nog met factuur en vanwaar ben je ? Ook met originele doos en boekjes ?

K bied alvast 100 euro.
gij me u belachelijke opmerkingen.
hier worde gewoon dinges onder de prijs verkocht en gij wilt voorkome da ik zorg da die da onder de prijs verkoopt.

da is gewoon teweinig voor zo'n toestel.
hier zitte gewoon te weinig mense me voldoende centjes

ik vind da ook wel is leuk om iet iet te kope
ma tis gewoon zo en ik probeer dieje mens te helpe

ge moet mij niks verwijte

2330326
20 juni 2005, 23:19
Persoonlijk vind ik e-bay een stom systeem , hoewel ik natuurlijk ook wel besef dat ik daar waarschijnlijk iets meer zou krijgen. Punt is dat er dan nog kosten bij komen en de bieders op e-bay niet altijd even serieus en betrouwbaar zijn.

aan psychodweep : foto's zal ik morgen ff mailen

El Mariachi
20 juni 2005, 23:24
bod 125euro morgen afgehaald

2330326
20 juni 2005, 23:40
dat begint er al op te trekken, alleen is morgen redelijk moeilijk + ik wil de bieding nog wel ff laten lopen. Maar tot nu toe is em dus voor u.....

El Mariachi
20 juni 2005, 23:43
tot wanneer loopt de verkoop?

2330326
21 juni 2005, 09:23
ik denk vrijdag , eventueel eerder moesten er geen bieders meer opdagen

2330326
21 juni 2005, 10:17
foto's aan psychodweep zijn vertrokken , als iemand anders er nog wilt (el mariachi bvb) stuur PM met uw email

Psychodweep
21 juni 2005, 11:45
Verkocht @92,50 EUR
Ziede nu.. Sukkels

Beetje beleefder kan geen kwaad.

Anyway, ik zal maar hier de fotos posten voor iedereen zodat de verkoper nie constant moet mailen:

link (http://home-13.tiscali-business.nl/~tpm76532/gsm/)

21 juni 2005, 11:50
idd respect en beleefdheid kan nooit kwaad!

Xeromem
21 juni 2005, 13:28
ehm, helaas moet ik alexander gelijk geven

matje001
21 juni 2005, 13:56
eerlijk gezegt moet ik alexander ook gelijk geven :niceone:

alexaaaander
21 juni 2005, 14:01
@Psychodweep: Je doet je nickname eer aan hoor ;)
Die post was op 26 mei, is al bijna een maand geleden, en heeft hier trouwens niets mee te maken. Probeer je mij nu zwart te maken? :)
Want tis wel lachwekkend..
Je hebt al kunnen zeggen dat je het onbeleefd vindt, ga je nu overàl mijn posts plakken, dan nog van een MAAND geleden?! Ik kijk er alvast naar uit!

Ik vind u ook niet bepaald beleefd hoor..

Als je je beledigd voelt ofzo door mijn posts, report die post dan é, je moet ni een maand later mij gaan quoten.

@Xeromem: ik dank u
@matje001: ik dank u²
@blindboy: welke dubbelpost :p

blindboy
21 juni 2005, 14:03
Dubbel post!!! REPORTED !!!!

Interresse in een ngage qd met mmc en bluetooth ding?

(van reported was grap he schat (k))

GhO$T
21 juni 2005, 15:42
Zet die op ebay!!

ik denk dat de kindjes die hier komen verkopen wel groot genoeg zijn om zelf te beslissen waar ze willen verkopen
uwe commentaar overal te pas en te onpas van 'zet dat op ebay' is bijgevolg inderdaad irritant.

Denkte nu echt dat iemand die iets gaat verkopen niet voor zichzelf kan uitmaken waar hij iets tekoop wil zetten en wat hij ervoor wil krijgen

en ge moet u geen zorgen maken, behalve de mensen die de laatste paar jaar onder ne steen in een grot woonden weet iedereen af van het bestaan van ebay en zijn ze dus al groot en verstandig genoeg om daar te kijken wat de courante prijzen zijn om eventueel daar te verkopen

ontopic:
op een bod van mijnentwege moet verkoper niet meer wachten, risico is wat te groot voor ene zonder factuur die van de andere kant van het land moet komen.
succes met verkoop alleszinds, en gelijk wat onze "alexaaaander" nog uit zijn botten mag slaan, er gaat u hier niemand verplichten om onder de prijs te verkopen :tongue:

alexaaaander
21 juni 2005, 16:31
GhO$T']ik denk dat de kindjes die hier komen verkopen wel groot genoeg zijn om zelf te beslissen waar ze willen verkopen
uwe commentaar overal te pas en te onpas van 'zet dat op ebay' is bijgevolg inderdaad irritant.

Denkte nu echt dat iemand die iets gaat verkopen niet voor zichzelf kan uitmaken waar hij iets tekoop wil zetten en wat hij ervoor wil krijgen

en ge moet u geen zorgen maken, behalve de mensen die de laatste paar jaar onder ne steen in een grot woonden weet iedereen af van het bestaan van ebay en zijn ze dus al groot en verstandig genoeg om daar te kijken wat de courante prijzen zijn om eventueel daar te verkopen

ontopic:
op een bod van mijnentwege moet verkoper niet meer wachten, risico is wat te groot voor ene zonder factuur die van de andere kant van het land moet komen.
succes met verkoop alleszinds, en gelijk wat onze "alexaaaander" nog uit zijn botten mag slaan, er gaat u hier niemand verplichten om onder de prijs te verkopen :tongue:
1) Mensen weten inderdaad dat ebay bestaat, maar veel mensen denken dat het vol risico's zit en dat ze daar ook helemaal niet zo'n goede prijs krijgen.
2) Daaruit volgt dus dat ze kiezen om het hier te verkopen, maar aangezien de motivatie in mijn ogen 'verkeerd' is voor die beslissing, help ik even met te zeggen dat je em best daar verkoopt.
3) Ik zeg dit niet te pas en te onpas, ik zeg dit enkel bij toestellen die ik effectief ook zelf heb verkocht en waarvan ik zelf ook de afhandelingen heb gedaan. (ik heb het dus over T610, 5100, 6600, ...)
4) En mijne commentaar kan inderdaad irritant lijken, als ge enkel het 1e stukje van mijn post quote.
De volledige post was dus zo:

Zet die op ebay!!

Mijne was zonder garantie, enkel toestel en oplader.
In't engels! dus da menu ni int nederlands enzo.

en is nu verkocht voor 182,50
dus ge weet wa u te doen sta als ge centjes wilt :p

Das al nen helen anderen indruk é.
Ik weet ni wa er mis is me u en Psychodweep, ma jullie hebbe duidelijk een of ander probleem ze. Jullie enige doel is eigelijk mij zwartmaken, en beetje denigrerend doen. Al die negatieve commentaar, gewoon omdat ik vriendelijk een tip geef over ebay.. Denkt misschien int vervolg na voor je iets post.
En fundeert u argumente wa beter.

EDIT: @Psychodweep:
Als we dan toch elkaar posts gaan kopiëren:
Ik vind dit toch NET IETS irritanter hoor?!
En ik heb tenminste iets te maken me die thread, ik heb namelijk die GSM gekocht. Aan u de eer om zo'n gore opmerking van mij te vinden :niceone:

Een vrouw heeft nu éénmaal een maandverband nodig....
maaruh back on topic.

21 juni 2005, 19:34
de volgende off-topic krijgt een sanctie
leer toch eens pm's gebruiken ffs

2330326
21 juni 2005, 19:51
Manman laten we ff bij de zaak blijven aub !! Als ik mijne gsm hier goedkoper wil verkopen is dat mijn zaak , denkt ge dat ge op ebay meer krijgt koop hem dan en zet hem er zelf op ( als ge slim zijt had ge dat dus al lang gedaan).

El mariachi staat op kop met €125

en nog eens dikke merci aan psychodweep voor het uploaden van mijn pics

alexaaaander
21 juni 2005, 20:08
135 incl.

Inderdaad IK DOE EEN BOD.
En @cron waarom moet da eigelijk per PM zo'n dinges?
Als iemand u probeert 'zwart' te maken gade toch reagere zoda iedereen kan leze me wa ge u verdedigd, niet? Hoe zoude zelf zijn?

El Mariachi
21 juni 2005, 20:17
135euro afgehaald

alexaaaander
21 juni 2005, 20:17
140 inclu.

El Mariachi
21 juni 2005, 20:19
150euro afgehaald

2330326
21 juni 2005, 20:26
Ok tot nu toe alexaaaander , omdat de prijs mij bevalt ga ik dit hier vroeger afsluiten. Vanaf nu loopt de veiling nog 24u. Bij een nieuw bod , begint weer een nieuwe termijn van 24u .

MEENEEMPRIJS BEDRAAGT €170 ( verzending is dan gratis)

2330326
21 juni 2005, 20:27
woeps EL MARIACHI staat op kop

alexaaaander
21 juni 2005, 20:30
Die stomme afhaling é :angry:
'k Zal dus moete passen.

En sorry voor de off-topic.

Veel plezier ermee é el mariachi.
'k heb nu ondertussen toch al een aantal Nokia 6600's gehad, en is echt wel leuk toestel.

2330326
21 juni 2005, 20:33
afhaling heeft natuurlijk de voorkeur ; en een limburger eigenlijk ook :-) .

El Mariachi van waar zijt ge ergens ??

El Mariachi
21 juni 2005, 21:08
afhaling heeft natuurlijk de voorkeur ; en een limburger eigenlijk ook :-) .

El Mariachi van waar zijt ge ergens ??

werk in overpelt en ben van de buurt van lanaken

2330326
21 juni 2005, 22:03
afspreken in maasmechelen of bree ??

El Mariachi
21 juni 2005, 22:17
afspreken in maasmechelen of bree ??

PM send, hebt ge toevallig msn?

2330326
22 juni 2005, 09:13
up!!!!

El Mariachi
22 juni 2005, 20:38
hoe zit het met deze verkoop?

2330326
22 juni 2005, 22:04
el mariachi heeft gewonnen ! Sorry dat ik zelden online ben , kga u nu ene mail sturen