PDA

Volledige versie bekijken : Demo Reacties

Pagina's : [1] 2

dibo
10 juni 2005, 23:32
Geen links, zuiver jullie eerste reacties en/of opmerkingen omtrent de BF2 demo! Go go go! :applause:

XyNtAcKz
10 juni 2005, 23:34
lukt niet om te spelen :angry:

$peedy
10 juni 2005, 23:35
geen 1280x1024...

zeroi
10 juni 2005, 23:41
geen save button bij de options!!!!!!!!!!!!!!

mp4me
10 juni 2005, 23:42
zeg is iets van de gameplay en nie van die kleine aspectjes :p

L@TrO
10 juni 2005, 23:53
lol, wie heeft er nu een save button nodig bij een bf game :D

0n3Liner
10 juni 2005, 23:57
de wapens lijken al wat echter dan in bf 1942 maar ze schieten precies nog altijd met propjes... 3 laders in zon ventje en nog is dat niet dood! en ja ik stond stil, en die ook zat daar maar rustig op te bursten en hij op mij... nada dus, komt daar zon aap me zen kamionette me platrijden :p

al bij al wel ok

EagleEye
10 juni 2005, 23:58
lol, wie heeft er nu een save button nodig bij een bf game :D
omda ge nie elke keer uw opties opnieuw wilt gaan instellen misschien :wtf:

dee
11 juni 2005, 00:13
Ik ben nu bezig met de keybinds. Blijkbaar zitten er een paar niet zichtbare (en niet-aanpasbare) keybinds gelijk "sprint" in onderdelen als helicopter, land, etc. Heel plezant...

L@TrO
11 juni 2005, 00:17
omda ge nie elke keer uw opties opnieuw wilt gaan instellen misschien :wtf:

ahja :p

dee
11 juni 2005, 00:20
Mijn probleem met de keybinds is opgelost. Ik heb gewoon \Mijn documenten\Battlefield 2 Demo\Profiles\0001\Controls.com geopend en alles verwijdert. Hebde geen voor ingestelde bs meer. :niceone:

Tengu
11 juni 2005, 00:21
ik crash achter 5 minuten

L@TrO
11 juni 2005, 00:25
is het leuk? ik moet nog 10min downloaden @ 400k/sec :s

kickass88
11 juni 2005, 00:27
waarom gaat mijn downlaod maar aan 50 KB/s :angry:

IK WIL SPELEN!!!

gans degelijk belgie zal natuurlijk dees aant dl zijn, hehe :D

XPlosiv
11 juni 2005, 00:28
Demo binnen, nu installeren :)

dee
11 juni 2005, 00:30
IS er iemand die een account kan maken? Krijg altijd "socket error"

kickass88
11 juni 2005, 00:45
oei... kom ik aan met mijn radeon 9700... tzal weer keer sparen worden veur nieuw kaartje...

Z!zZ
11 juni 2005, 00:47
komt omdat je weinig RAM hebt

I know : ( Anyway, Over het algemeen vindek de performance goe mee vallen. Fps is lekker stabiel eens je aan het spelen bent.

@ pers hierboven. 9700 moet niet echt een probleem geven denkik...Mag altijd beter ofc : p

Spinakker
11 juni 2005, 00:48
640 x 480 all the way gaat het worden ;)

alligate
11 juni 2005, 00:52
Nog 56 min downloaden :s

Heel BuD is al aant spelen..
I want in :D

BlackShadow
11 juni 2005, 00:53
man man man ik kom ier ineens thuis ziek dat hier zo staan , en kan ik nergens een degelijke mirror vinden
:offtopic: voor diegene die zich iets afvroegen over de hovercraft , het zit in het spel volledig af en gescript maar zit in geen enkele map , heb da daarjuist gehoord op ts

kickass88
11 juni 2005, 00:54
kzal ondertussen keer naar mijn exaamstof kijken, want tzal der morgen nie echt meer van komen ben ik bang :D

dee
11 juni 2005, 00:57
Ik heb dat hier al ff en heb nog niks kunnen spelen. In singeplayer kan ik niet bewegen. In multiplayer geraak ik nog eens niet in. Ge moet een account maken maar de server wilt geen verbinding aannemen.

Reservoir_Dog
11 juni 2005, 00:57
Kunnen jullie mss eens vertellen wat voor systeem eisen nodig zijn? Jullie ervaring iig... meestal zijn de opgegeven eisen niet echt correct ;-)

Kweet 1 ding; die tieten wil ik ook wel es ff kneden :D

Gladz0r
11 juni 2005, 01:03
Kan er iemand duidelijk uitleggen hoe de commander te werk gaat, ik kan wel supplys droppen maar hoe kunde in de demo map verder dan u eigen gezichtsveld ergens op de map iets droppen?

Voor de rest heel tof spel, alleen vallen gfx wa tegen ma goed ik ga toch ne nieuwe pc kopen met Ati Radeon 9800 pro schokt het ni ma het ziet er ni prachtig uit!

Anaranathon
11 juni 2005, 01:06
MP account werkt niet?
jzit ier al 10 min te staren naar da stom creating account scherm =|

Mekon
11 juni 2005, 01:08
kan er nu ook is iemand vertellen hoe het is? Ik lees hier 100x 'ben nog aant downen'. Tijdens het downen zou ik liever wat reacties lezen dan 'ik ben aan het downen'

kzen ook nog aant downen =p

NeoCracer
11 juni 2005, 01:12
THANK YOU TELENET.GAMES

eindelijk de perfecte server gevonden om te downloaden!
mooie speed ook

170KB/S

op de andere was hoogstens 50KB/s
nu 7 % van het downloaden

Fredje
11 juni 2005, 01:15
ik kan de setupt niet openen , ik dubbelklik erop en klik op uitvoeren maar er gebeurt niets :'(

Reservoir_Dog
11 juni 2005, 01:20
ik kan de setupt niet openen , ik dubbelklik erop en klik op uitvoeren maar er gebeurt niets :'(

Spel is geinstalleert maar ik kan het niet openen :angry:
Als ik dubbelklik wordt het scherm ff zwart en dan terug naar desktop...
Pfff

XPlosiv
11 juni 2005, 01:20
MP account werkt niet?
jzit ier al 10 min te staren naar da stom creating account scherm =|

ja ik ook, dan maar single player

About the game. ik vinnet goe gedaan, nice gameplay mooie graphics, geslaagd imo. wel geen vliegtuigen/heli's op de map en ze is nogal klein :)

Jinne
11 juni 2005, 01:21
Zit wel snor, toch stoor ik me enorm aan een paar veranderingen
Radiocommands zijn echt wel niet handig, je controlles goed krijgen is echt een trail en error.

Andere veranderingen zijn meer op het kleine vlak, zo was ik altijd gewoon om
als je blauw bent rood af te knallen en als je rood bent, blauw neer te leggen... hier is dit dus anders, en echt wel onhandig op het begin... Iedereen is uber sterk en kan heel veel verdragen, wat wel enige problemen kan meebrengen...

Al bij al speel ik nog altijd liever BF1942 en zelfs Vietnam, ik twijfel er aan of ik die full ga kopen... Ben er nog niet uit, mischien dat ik die controlls goed krijg dat ik het stukken beter vind

... of waren mijn verwachtingen te hoog?

Green_Vietnam
11 juni 2005, 01:24
speelt prachtig online, squads zijn heel leuk, vooral als ge een paar vrienden er in hebt, medic is een van mn fav bezigheden, ent spel speelt heel soepel,

kheb niets verander aan de opties, tziet er goe genoeg uit ent laden duur ietsje minder dan 20 sec, dus ik ben contecnt (heb juist 3 uur zitten spelen)

XPlosiv
11 juni 2005, 01:25
speelt prachtig online, squads zijn heel leuk, vooral als ge een paar vrienden er in hebt, medic is een van mn fav bezigheden, ent spel speelt heel soepel,

kheb niets verander aan de opties, tziet er goe genoeg uit ent laden duur ietsje minder dan 20 sec, dus ik ben contecnt (heb juist 3 uur zitten spelen)

hoe raakt ge online? ik blijf hangen bij creating account :s

kickass88
11 juni 2005, 01:25
AAAAHHHHH.... ik zit aan 133 MB.. STOPT IER ER OPEENS MEE!!!

wat is er gebeurd... hij wil ook niet opnieuw beginne...
grrr....

Mekon
11 juni 2005, 01:26

Servers zijn wsl overbelast.

Reservoir_Dog
11 juni 2005, 01:26
Kan iemand me helpen als het niet teveel gevraagt is? Dat spel start gewoonweg niet op hier, geen menu's niks!
Heb nochtans een goed systeem hoor Amd64 3500 corsair twinx 3200XL 1 gig en een X800XT pe!
Die allow all refreshrates heb ik al op 1 gezet in videodefault_con etc....

Fredje
11 juni 2005, 01:28
AAAAHHHHH.... ik zit aan 133 MB.. STOPT IER ER OPEENS MEE!!!

wat is er gebeurd... hij wil ook niet opnieuw beginne...
grrr....

ik denk dat telenet zen servers ff down zijn , wnat bij mij was em gestopt op 114

Green_Vietnam
11 juni 2005, 01:29

khad eerst ook da probleem, eerst typte ik alles in, w8tte effkes, gebeurde niets klinkte links, en keerde terug naart menu, daar stond die standaard account nog (random player) die heb ik gedeleed, weer een nieuwe account maken, maar ipv ne nieuwe ne bestaande of iets openen (waar je enkel je email en ww moet intypen) toe ging et

kickass88
11 juni 2005, 01:32
idd servers down :(
maar ik vond een nieuwe site, waar ik nu met 290 kB/s bezig ben :D das wat anders dan de 60 hier :D

deze jongen gaat over 30 minuutjes spelen!

Tsjernobyl
11 juni 2005, 01:32
Zit wel snor, toch stoor ik me enorm aan een paar veranderingen
Radiocommands zijn echt wel niet handig, je controlles goed krijgen is echt een trail en error.

Andere veranderingen zijn meer op het kleine vlak, zo was ik altijd gewoon om
als je blauw bent rood af te knallen en als je rood bent, blauw neer te leggen... hier is dit dus anders, en echt wel onhandig op het begin... Iedereen is uber sterk en kan heel veel verdragen, wat wel enige problemen kan meebrengen...

Al bij al speel ik nog altijd liever BF1942 en zelfs Vietnam, ik twijfel er aan of ik die full ga kopen... Ben er nog niet uit, mischien dat ik die controlls goed krijg dat ik het stukken beter vind

... of waren mijn verwachtingen te hoog?

u speelt een uurtje een demo en u keurt het spel al af?? Hoe kan je nu weten of het nieuwe commandssysteem slecht is als je het nog nooit intensief begruikt hebt?? Ik vind het in ieder geval beter. 2 seconden wennen en je kan alles 2 keer sneller zeggen.

Ik vind persoonlijk het gerillia gevoel hoog! Je kan bijna in en op elk gebouw. Teamplay is echt een vereiste. Je Kan haast onmogelijk een vlag op je eentje innemen omdat dit te lang duurt. Een medic aan je zijde is zooo handig!, maar hij moet er wel zijn natuurlijk. Landvehicles zijn fel verbeterd qua rijphysics!

in de lucht heb ik me nog niet gewaagd??

PS: hoe wekt die commander mode?? ik ben al 2 keer verkozen tot commander, maar ik krijg dat scherm niet.... ik ben gewoon een speler???

Reservoir_Dog
11 juni 2005, 01:33
ignoring Reservoir_Dog mode: 1 ???

Mekon
11 juni 2005, 01:38
ignoring Reservoir_Dog mode: 1 ???

Demo is nog maar 3 uurkes uit , de meesten zijn aan het spelen of hebben totaal (nog) geen flauw idee hoe u probleem op te lossen. Ik denk dat ge betere & snellere respons gaat krijgen op de officiele forums.

Om toch maar de meeste voorkomende dingen te zeggen :

drivers updaten?
direct-x geinstaleerd?

syndrom
11 juni 2005, 01:40
OMG OMG OMG

Ik ben nooit fan geweest van battlefield maar deze heeft me serieus kunnen overtuigen fuck wat een cool game!! En zo super die city combat, in die grote kraan snipen en zo.
Echt ik wil de full als hij uit is.

En ik kan het spel gewoon goed draaien zonder shokken ofiets en dat op een mid end systeem, alles staat wel op medium maar dan nog niet ziet het er prachtig uit.

Die klasses zijn ook enorm cool, de special forces met zen c4 enzo, echt ik zeg het nog eens wat een cool spel!!!

Green_Vietnam
11 juni 2005, 01:42
u speelt een uurtje een demo en u keurt het spel al af?? Hoe kan je nu weten of het nieuwe commandssysteem slecht is als je het nog nooit intensief begruikt hebt?? Ik vind het in ieder geval beter. 2 seconden wennen en je kan alles 2 keer sneller zeggen.

Ik vind persoonlijk het gerillia gevoel hoog! Je kan bijna in en op elk gebouw. Teamplay is echt een vereiste. Je Kan haast onmogelijk een vlag op je eentje innemen omdat dit te lang duurt. Een medic aan je zijde is zooo handig!, maar hij moet er wel zijn natuurlijk. Landvehicles zijn fel verbeterd qua rijphysics!

in de lucht heb ik me nog niet gewaagd??

PS: hoe wekt die commander mode?? ik ben al 2 keer verkozen tot commander, maar ik krijg dat scherm niet.... ik ben gewoon een speler???

Shitf Lock

en die radio commands zijn echt handig, ik was er direct bij als de demo uit kwam en na 15 min hebik het ook kunne spelen (260 kb/s) en na 3 uren ben ik die commands zo gewoonn de ik die f1 nie meer zou willen gebruiken.

tis simpel

a--> zon roos aanduiden met muis welke en link klikken (dit zijn normale commands)

t--> als je in een squad zit, krijg je er een paar extra ( als squad leader zoals daar anvallen, hier verdedigen, artillery van de commander vragen, enz)

zeroi
11 juni 2005, 01:52
1 grote bug: als ge in een voertuig zit en ge raakt teammate ==> teammate dood, en gij hebt tk. Ben juist gekicked omdat er ene in mijne chopper wou springen toen ik boven schip hangde, springt ertegen ==> dood ==> tk :s
nu gaan slapen :)

|-Black-|
11 juni 2005, 01:58
Net wat gespeeld en ik vind het echt super.
Kheb een amd 64 3500+ met een geforce6800ultra, en draait op 1024*768 (17" schermpje hé) met AA vollen bak, en alle details op maximum -> altijd +70 fps.
Ik ga dees morgen veeeeeel te veel spelen, maar nu :sleep:, nn.

Raukaris
11 juni 2005, 02:00
demo is leuk
heb amd 2600+/512ram/6600gt en alles speel vlot met alles op medium en setting 1xxx * 1xxx (weet het niet precies :o ) =) geen lag/fps drops alles gewoon super
heel leuk spel en verschrikkelijk verslavend ^^
sniper bevalt me niet zo :/ ik heb wat volgens mij zuivere haadshots waren en ni sterven :/ nee die waren in vietnam lekkerdervoor de rest vind ik assault wel lekker^^

Darth-Falcon
11 juni 2005, 02:01
Fantastische demo

ik kan spelen op medium met shadows en dynamic lights op off, op 32 man server zit ik rond de 40-50 fps

de radio commands zijn super handig, artillery pwned :applause:
verder is het idd wel een pakske moeilijker om deftig te raken, de vele kills direct na elkaar vanop grote afstand zijn definitief eruit.

Het squad en commander systeem is echt handig, alleen luisteren vele commanders gewoon niet en zitten ze ma arty te spammen

Reservoir_Dog
11 juni 2005, 02:03
Wat ik van de demo vind? DAK ET NI WEET start ni op!!!
Blijkbaar ligt het aan de nieuwste ATI drivers... Zeer leuk

[deleted]
11 juni 2005, 02:12
[deleted]

Pure_evil
11 juni 2005, 02:17

Raar, ik heb ook die nieuwste drivers ...
Alles gaat wel goed hier :x

OT: Zaligen demo
idd wel rap tk aan u been, sta manneke naast me tank, ik draai 20 graden en kheb tk :s

nog zoiet, zero en linking zaten op tank, ik rijd en ik tk hen beide :s

Pure_evil
11 juni 2005, 02:22

Al es pc gereboot?

ByT3 Me
11 juni 2005, 02:30

met mijn GF3 ti200 start hem ook niet op :cry:

springt direct terug naar desktop :(

Rapturo
11 juni 2005, 02:54
ivm specs maak er geen stoef thread van aub, zulke posts worden toch verwijderd

@ demo, die tijdslimiet staat mij niet aan :(
voor de rest ligt het in de lijn van mijn verwachtingen

Lemming
11 juni 2005, 02:54
spel geinstalleerd maar het start nie na de intro en nodige reclame word scherm zwart en krijg ik een boot naar de dtop :(

underd316
11 juni 2005, 03:02
Grappig. Heb zowat de slechtste grafische kaart hier (Radeon 9100 series) en bij mij werkt het wel ;p

On-topic: Zit voorlopig nog te knoeien met m'n keuze van klasse. Demo lost ongeveer elke verwachting in. Nadeel is wel dat ik m'n NumPad niet meer volledig kan binden waardoor toetsen die ik voordien gebruikte moet vervangen door anderen. Vrij irritant aangezien ik de rest van m'n toetsen daar niet meer rond kan schikken.

Jinne
11 juni 2005, 03:06
Moet mening grotendeels herzien...

Commandsysteem heeft wel iets, maar mist toch ook nog iets (een muisaanwijzerke)
En is heel erg beperkt, maar alle belangrijke zaken staan er in, en voice over ip verhelpt veel problemen.

Toch heb ik het op bepaalde momenten nog moeilijk, met bepaalde aanpassingen. Mijn vorige post was mischien wat uit fustratie vanwege het feit dat het niet zo lekker ging. Ik miste vooral mijn 3d map... die ik na wat zoeken heb teruggevonden, zodat ik me al stukken meer op mijn 'gemak' voelde. En alles vlotter begon te gaan

Toch heb ik nog altijd een paar bedenkingen, vooral qwa controlls zit er iets niet goed. Dit zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat ik ze niet goed krijg en dat het een redelijk fucky systeem is om die aan te passen aan je wensen.

Zal me morgen daar eens deftig moeten mee bezig houden.

>P>Emperor
11 juni 2005, 03:14

kheb ook de nieuwste ATI drivers en geen probs gehad :unsure:

demo is geweldig, doet me BFV al snel vergeten :applause:
tanks zijn weer wa nuttiger en sterker :niceone: heel den tijd met paar >P>dudes in squad gespeeld, is echte meerwaarde en superhandig voor te spawne, medics in uw buurt rulen :p commanders werken wel te individueel op publics, zal pas echt nuttig worden in wars...
engine is vlot genoeg, gfx zijn okee, map laden gaat vlot, wat wil je nog meer? tnx EA voor toch nog tijdig den demo te releasen :bow:

sele
11 juni 2005, 03:17
ik vin alles zalig behalde als ge in ne helikopter zit lukt het ni echt op zo stilstaand rond te draaien zoals in bfv .

xeLr
11 juni 2005, 03:20
just beginne downloade, binne 10 min klaar en dan es testen :)

vishnusixclix
11 juni 2005, 03:21
vannacht éél den tijd met LRRP op de server zitten Beffen...

* Commanders zijn super als ze fatsoenlijk werken!

* Squadsysteem met clan kan ongelooflijk nuttig zijn, als er nu een vlag wordt aangevallen, dan wordt het zwaar aangevallen!

* planes hebben voorlopig wat weinig anti-tank power naar mijn zin, maar dat is slechts oefening, geloof ik.

* helis vliegen 1000x maal beter omwille van betere joystick ondersteuning! (mooi doseerbare kracht)

* M16 sux :(

Son Gokou
11 juni 2005, 03:22
tof spel draai hier volledig open gesmeten.
heb juist 3 uurkes gespeeld en toch wa opmerkingen.
- het verschil tussen vijand en niet vijand van ver is moeilijk te zien
- helicopters vliegen even gemakkelijk als in bf:v
- in de game map staat die nieuwe drivers van nvidia gewoon de 77.30 dacht da die nog niet uit waren
- shotgun van engineer is redelijk slecht duurt te lang eerdat je iemand dood hebt

maar dit zijn gewoon wa dingen die ik onderweg ondekt hebt
volgende week haal ik het volledig spel :-)

own^Shady
11 juni 2005, 03:50
huhu, juist gedaan met spelen , nu effe maffen morgen weer vroeg op om ... verder te spelen , kvind het echt goe , kheb me supergeamuseerd & dat smaakt naar meer :)

Slim_Shady
11 juni 2005, 04:12

heb hetzelfde probleem

kword hier een pakske zot enal :crazy:

Pol de Crossmol
11 juni 2005, 04:33
Bon, na paar uur spelen slagen ze er toch al in met 4 man (jaja deze keer met een heel squad) in de andere base te komen, allemaal liggen campen of tanks pikken omt even. Iedereen afknallen om dan toch maar de planes te kunnen pikken... Baseraping revisited -> let's take it to the squad level... En ze respawnen daar dan nog ook?

Kills vanop afstand zijn moeilijk te maken als infantry, flares van planes heb je maar 1 lading van? Flare of 5??? Kheb het alleszinds nauwelijks kunnen gebruiken... AT heb ik zelf na 2 of 3 shots een tank nog niet mee...

En naast dat vree laggy shit (kweet niet of het de server was of mijn pc, maar kveronderstel het eerste want ik was niet alleen...)

Commander rocks, zeker om het zelf te zijn vind ik het ook leuk, alleen is er nauwlijks een kat die naar je luistert... Als uwen artillery kapot is en ge vraagt repairs, gene kat die ooit reageert...

/edit: ook sjiek dat je als commander nog kan meedoen ook...

Ook gaan slapen nu en morgen examens blokken!

SPEEDMAN
11 juni 2005, 04:46
ben bij ex clanmate uit mijn buurt gaan game, aangezien het niet gaat met een GF 5200 FX.µ

hij had en GEF 5700 en draaide op low alles goed, medium was te schokkerig.
kvond dat hier ferm overdreven is over de laadtijden. Laden gaat supersnel, ZEKER als je 1 GIG geheugen hebt. Meer is echt ni nodig. Laadt zelfs veel sneller dan BF en BFV, maar dat kan ook aan het feit liggen dat we op LOW gespeeld hebben...

opvallende zaken:
-omgeving komt veel ruimer over, bij BF had je meer het gevoel dat je tussen bergen inliep, hier is alles beloopbaar enzo

-de gray camera als passagier van een heli: kwas echt aant flippen als ik dat zag. Die missiles die je afvuurt kan je volgen vanop de kop van de missile tot ze hun doel bereiken. Vraag: kan je die dan ook besturen?

- de heat seaking missiles van de FLAKS in de base: de top van de oliepomp is ook een doel omwille van het vuur dat daar bovenaan brandt. (heat seaking snappie) Dat vond ik wel origineel.

- dat van de teams had ik nog niet volledig door, maar te kort gespeeld daarvoor...

- totaal gEEN lag. We speelden op JOLT.UK met een ping van 36 ongeveer. Heel wat anders dan BF

- de woozy mode nadat een granaat ontploft: beeld wordt wazig en je hoort gepiep: superrealistisch, echt goed gedaan !

-smoke grenades: prachtige smoke ontwikkeling, zelfs in low graphics.

- HET GELUID: heeeeel goed afgewerkt geluid dat zeeer zuiver is. Echt proficiat voor DICE: goed gewerkt! :applause:

minder goed:
-de tanks hebben het moeilijk om steile stukken te overbruggen. dichtbij het water even de oever over ging zelfs niet. Dat vond ik toch wel minder.

- schieten op een vijand als infantry is heel raar. Je raakt soms echt niets, ookal ben je dichtbij. Msschien altijd pronen? slecht vind ik dit... op den duur is het als de machine gunners van desert combat, pronen en dan rapen maar... Tzal wel ni zover komen zeker..

- controls instellen lijkt meteen al een oud zeer te gaan worden. Snel een patch please :)

- slecht zien van wie vijand is en wie niet. uniformen mogen nog wat meer verschillen vind ik...

-10 min demo :(

- BF2 keyset heb ik nog niet kunnen testen. Ma/di komt mijn graka aan en dan kan ik gaan testen...

nogmaals dank aan Boris voor het mij laten meegenieten van deze demo ! :)

laatste vraag: hoe doe je nu armor spotted? klikken op tank of... ?

Mekon
11 juni 2005, 05:59
Wat ik tot nu toe frustrerend vind is als medic rondlopen , een van uw buddys valt ten aarde , en tegen da ge u omgekeerd hebt is em al terug gespawned.

Daar loop ik dan met mn defib's. :ironic: . Er zou ergens een optie moeten zijn om de gewone spawntijd te volgen of te kiezen voor een langere spawntijd , maar ge geeft dan wel uwe medic tijd om te reviven. Ook zou er een icoontje in uw scherm mogen komen wanneer ge effectief iemand healed. Int midden van een gevecht is het nogal redelijk irritant om rechts naar beneden te kijken. Mischien ook de medic een langere spurttijd geven .. dat zou ook al een pak frustratie voor u EN voor de teamies oplossen.

Snipers lijken mij op sommige momenten ook bugged , wat voor u een perfecte headshot lijkt , lijkt voor de server pcies een schot naar de maan want er word nergens een hit geregistreerd.

Engineers : fix die shotgun! De engineer is zowiezo al de zwakste class in firepower maar die shotgun vinnek toch iets TE zwak , in een squad zijde amper een toevoeging wanneer er crossfire is. (Ok , dat is ook niet de bedoeling van een engi , maar een smg'ke ofzo zou welkom zijn)

Infanterie algemeen : ik heb niet direct problemen om iemand omver te knallen , gewoon crouch , inzoomen , naar de kop mikken en in bursts schieten en de meeste gaan direct neer. Ragdoll & animaties maken het compleet _af_ .

Tanks : nog niet echt mee beziggehouden , maar ik merk nie ongeloofelijk veel verschil met vorige versies. Idem voor heli's.

Planes : het eeuwenoude frustratiepunt voor mij in bfv was de snelheid van die dingen in vergelijking met de fameuze red zone. In deze demo map is dat nog altijd van hetzelfste : ge moet u constant nutteloos gaan draaien en ik vond ze maar vrij nutteloos om doelgericht tanks & infanterie te gaan neerhalen.

Voor de rest : sfeer zit er dik in , commander modus is vetjes wanneer het deftelijk gebruikt word , squads zijn echt een machtige toevoeging : aanvallen van een vlag gebeurt nu in een collectief , inplaats van een plebejer die daar wa rond zit te hollen. Graphics = meer dan ok. Laadtijd = heel ok. Van lag tot nu toe niks gemerkt. Kleine details die het allemaal leuker maken (vogels die wegvliegen , daken beklimmen , shellshock effect , 'lock-on' effect , animaties , water effecten en vooral de ragdoll effects)

Conclusie : al bij al vind ik de demo enorm geslaagd , het is redelijk verslavend en in de full gaat dat alleen nog maar verbeteren (verergeren) wanneer er stats zijn. It's a winner !

(maar doe iets aan de medics en de ongeloofelijke irriterende toetsen interface ! :angry: )

PaLaDiN
11 juni 2005, 06:55
Ik moet zeggen het spel is echt goed, Squad systeem is de max, Commander systeem is ook uber maar kan best moelijk zijn om je team degelijk te supporten.

Beste imho is de engine... Zalige gfx en toch draait het soepel heck 50 man CS game draait slechter dan 64 man BF2 game :D
Ben happy dak al mijn pre-order heb.

NeoCracer
11 juni 2005, 08:09
is er nu ook al VO-IP in?

darkarchangel
11 juni 2005, 08:50
tzou handig zijn moest de link werken deze ochtend , bij mij lukt het althans niet

breez
11 juni 2005, 09:38
laden duurt een eeuwigheid

enorm last van ramlag

pfff zal ram mogen bijkopen zeker

Sparky
11 juni 2005, 09:43
bij mij draait het redelijk vlot vind ik me mijn 512 ram
laden duurt wel wa lang maar daar kank mee leven...

het probleem op publics is da er weinig teamplay gaat zijn en as gij daar alleen als medic rondloopt terwijl er een enemy tank voor u staat dan zedde gepoept...

en die buggys zen plezant :d

edit:

den install verliep moeilijker dan tijdes het spel:s
bij da voice gedoe liep men pc vast en directx update duurde een eeuwigheid :s

vishnusixclix
11 juni 2005, 09:52
Wat ik tot nu toe frustrerend vind is als medic rondlopen , een van uw buddys valt ten aarde , en tegen da ge u omgekeerd hebt is em al terug gespawned.

Daar loop ik dan met mn defib's. :ironic: . Er zou ergens een optie moeten zijn om de gewone spawntijd te volgen of te kiezen voor een langere spawntijd , maar ge geeft dan wel uwe medic tijd om te reviven. Ook zou er een icoontje in uw scherm mogen komen wanneer ge effectief iemand healed. Int midden van een gevecht is het nogal redelijk irritant om rechts naar beneden te kijken. Mischien ook de medic een langere spurttijd geven .. dat zou ook al een pak frustratie voor u EN voor de teamies oplossen.

Tanks : nog niet echt mee beziggehouden , maar ik merk nie ongeloofelijk veel verschil met vorige versies. Idem voor heli's.

Planes : het eeuwenoude frustratiepunt voor mij in bfv was de snelheid van die dingen in vergelijking met de fameuze red zone. In deze demo map is dat nog altijd van hetzelfste : ge moet u constant nutteloos gaan draaien en ik vond ze maar vrij nutteloos om doelgericht tanks & infanterie te gaan neerhalen.

Voor de rest : sfeer zit er dik in , commander modus is vetjes wanneer het deftelijk gebruikt word , squads zijn echt een machtige toevoeging : aanvallen van een vlag gebeurt nu in een collectief , inplaats van een plebejer die daar wa rond zit te hollen. Graphics = meer dan ok. Laadtijd = heel ok. Van lag tot nu toe niks gemerkt. Kleine details die het allemaal leuker maken (vogels die wegvliegen , daken beklimmen , shellshock effect , 'lock-on' effect , animaties , water effecten en vooral de ragdoll effects)

Conclusie : al bij al vind ik de demo enorm geslaagd , het is redelijk verslavend en in de full gaat dat alleen nog maar verbeteren (verergeren) wanneer er stats zijn. It's a winner !

(maar doe iets aan de medics en de ongeloofelijke irriterende toetsen interface ! :angry: )

1) iedereen heeft een spawntijd van 20 seconden, niet meer of niet minder... Dus je moet maar zien dat je snel genoeg bij de slachtoffers bent. 20 seconden is meer dan lang genoeg :)

2) Planes, leer vliegen :p

3) toetsen interface lijkt op die van Bf42 , maar dan uitgebreider. Staat em je niet aan? Dan verander je het toch zekers :lol:

Grimmy
11 juni 2005, 10:03
1) iedereen heeft een spawntijd van 20 seconden, niet meer of niet minder... Dus je moet maar zien dat je snel genoeg bij de slachtoffers bent. 20 seconden is meer dan lang genoeg :)

3) toetsen interface lijkt op die van Bf42 , maar dan uitgebreider. Staat em je niet aan? Dan verander je het toch zekers :lol:

Vishnu has spoken :love:
kon het nie beter zeggen, mss samenvatten = ACCEPT IT of pas het aan

EagleEye
11 juni 2005, 10:16
Goeie graphics, vlotte gameplay, redelijk goede teamwork op de meeste servers die ik heb gezien

enkel de commanders snappen nog niet goed wat ze moeten doen, s wel jammer

[deleted]
11 juni 2005, 10:48
[deleted]

Sparky
11 juni 2005, 10:50
u knoppe binden is ook wel ambetant as die knop al aan een andere gebind is...

breez
11 juni 2005, 10:57
u knoppe binden is ook wel ambetant as die knop al aan een andere gebind is...
idd dat stoort me ook wel

Seraph
11 juni 2005, 11:09
Speelt lekker, gfx & sfeer zoals vogels die wegvliegen als je komt aangelopen.
Enigste directe minpunten zijn de radiocommands. Waarom konden die niet onder de funtietoetsen blijven? :s
Planes zijn wel lekker met hun afterburner, vertical takeoff. ^^
Nu ben je wel in het voordeel met een joystick imo, banken met een muis tegen die snelheden vergeet het maar.
En nu nog wat uitgebreid testen. :)

blaZe
11 juni 2005, 11:12
super!! is de eerste indruk, toffe gameplay.

maar zoals als enkele keren vermeld.

- geen 1280x1024 ?
- irritante keybinding door dupplicate detect (oplossing ook al gelezen hier :) )
- soms shocken en dit op een niet al te lichte machine + grake (mss door die tutorial stem telkens bij iet nieuw)
- ik create een account op mijn unieke e-mail en blijkbaar bestond die al, straf..soit een account heb ik nu al.
- graphics imho toch niet HET van HET vergeleken met DOOMIII of HL2, maar ff muggeziften hier.

Hallelujah aan:

- sprint knop :D
- wat me zo lijkt goed gebalanceerde wapens, maar das wa rap om te oordelen.
- mooie settings, hoekjes + kantjes .. trapjes en toch nog vlakten. mooie demo map.
- en nog zoveel meer.

zeer goede 1e indruk, kga terug verder spelen :D
das imho een spel na HL2 dak weer eens dik de moeite vind om te kopen.

Sparky
11 juni 2005, 11:14
- ik create een account op mijn unieke e-mail en blijkbaar bestond die al, straf..soit een account heb ik nu al.

ook vorgehad:s

Anima
11 juni 2005, 11:15
mmm , vind toch da spel veel vraagt voor wa het levert , vooral voor uw geheugen is het een killer , dus da betekend da ik weer es 150 € extra aan een ram latje mag gaan besteden !

mr.oben
11 juni 2005, 11:15
kheb een probleem kheb me demo gedownload maar wanneer ik de installer wil uitvoeren reageert hij niet.er komt gewoon een zandlopertje en dan doet hij niets meer

Kan iemand mij plz helpen tnx

blaZe
11 juni 2005, 11:20
mss eens kijken in de al vele PROBLEEM DEMO threads en hier wegblijven aub??

een forum LEZEN kan helpen ipv in de eerste de beste thread te posten...
excuseer, ik ga fijn verder spelen.

met een het gaat niet en help is het moeilijk. (mss specs posten, waar demo gehaald..hoe groot is u demo, mss niet compleet gedownload... enz enz...)

syndrom
11 juni 2005, 11:26
nogmaals ik vind het echt raar dat ik dit spel op medium op 1024*768 ken draaien met een 9800 pro,1024 ram en amd64 3200, kbedoel als ik die screens en trailers zag dacht ik dat ik het nooit ging kunnen draaien.

Shit en tis verslavend as fuck, maandag examen anatomie dat komt nie goed! :unsure:

Boris Barowski
11 juni 2005, 11:27
i like it :)

heb al een paar mensen revived en al een paar keer gerevided geweest, zeer goeie feature !

snipen is fucking moeilijk geworden, bullets verspreiden erg

nu nog teammates mijnen leren ontwijken en tis OK :) want al een paar keer een mooie val gezet waarna er een wagen met 3 teammates op rijdt :(

B.

dee
11 juni 2005, 11:34
Ik ben degene die een mogelijk oplossing heeft gegeven voor de keybinds.
Pas daar mee op! Ik had alles gedelete maar er staan dus keybinds in dat bestand die niet via het spel aanpasbaar zijn.

Vooral uitkijken in de onderelen:
ControlMap.create defaultGameControlMap
en
ControlMap.create defaultPlayerInputControlMap

Als uw muis niet meer werkt. ->
ControlMap.addAxisToAxisMapping c_PIMouseLookX IDFMouse IDAxis_0 0 0
ControlMap.addAxisToAxisMapping c_PIMouseLookY IDFMouse IDAxis_1 0 0
(in zowel playerinput als defaulgame)

Escape key in het spel is niet de menu knop? ->
ControlMap.addKeyToTriggerMapping c_GIEscape IDFKeyboard IDKey_Escape 10000 0
(in defaultgame)

etc.

m.a.w. niet zomaar alles deleten want dan kan je de defaultknop gebruiken en herbeginnen. :)

Flare'
11 juni 2005, 11:38
Nu al tijdje gespeeld en ben toch ook sterk onder de indruk: met een goed systeem zijn de graphics idd echt top + heb nog geen enkele lag of fps-drops ondervonden. Speelt vloeiend en tof: nice!

dee
11 juni 2005, 11:41
Idem, loopt verbazend vlot en ik heb maar een 2800+ met 512MB.

NeoCracer
11 juni 2005, 11:43
mooi,mooi

supercool
alleen een beetje te druk...
en heli's zijn supermoeilijk te besturen

Memphis
11 juni 2005, 11:46
ik vind de helis precies nog gemakkelijker als in BFVietnam :eek:

NeoCracer
11 juni 2005, 11:46
dan ligt het aan mijn settings :p
moet eigenlijk eens goed instellen

BUD-server rules!

Bl4cksh@dow
11 juni 2005, 11:49
demo pwns

ma der zitte nog wa bugs in

Anaranathon
11 juni 2005, 12:00
ben het al beu denk k

NeoCracer
11 juni 2005, 12:01
demo pwns

ma der zitte nog wa bugs in

waar zijn de bugs?

tekn0w!z
11 juni 2005, 12:06
mja iedereen geeft hier kritiek op de vele bugs, demo probs ed..

what about the gameplay? :p

en de graphics?

als ik da hier zo allemaal lees ist precies een tegenvaller?

Snake
11 juni 2005, 12:09
Kvind het zo jammer dat er zovelen uit de boot vallen omdat ze geen videokaart hebben die sterk genoeg is. EA kon er toch tenminste voor gezorgd hebben dat iedereen het spel kon draaien? Ik zou tevreden zijn met ultralow settings...

Maarja, kben ier al mijn geld aant samenrapen en kga es een klapke doen met de ouders voor wa nieuw gerief xD

mp4me
11 juni 2005, 12:10
ik vind het zaligggg

de sniper is zalig
de guns schieten leuk

gewoon een zalige demo,de sprint optie is ook goed
en nu leren voor de examens :angry:

HUSKE
11 juni 2005, 12:11
waar zijn de bugs?
slechte schaduwen onder de mannekes en voertuigen.
als ge dynamic schaduw uitzet, dan is het wel verholpen

pieterm
11 juni 2005, 12:14
Heb een vraagje.

Ik ga binnenkort een nieuwe videokaart kopen voor Battlefield 2 want mijn huidige is ietwat verouderd.

Nu is mijn vraag of een Sapphire ATI 9600XT Atl AGP Tv-out, DVI, 256mb DDR Retail (111 EUR) goed genoeg is voor Battlefield 2 op medium te kunnen draaien.

CPU : AMD XP 2.4Ghz, 768MB DDR RAM

Slim_Shady
11 juni 2005, 12:14
waar zijn de bugs?
oa. da het gvd nogni eens wil opstarten :ironic:

dunno
11 juni 2005, 12:16
amai der zit is volk op bf forum.

LiteC
11 juni 2005, 12:19
Alleen nog maar de sp gespeelt en valt wel te pruimen :)
Is het normaal da ek geen account kan createn ? :f

XPlosiv
11 juni 2005, 12:33
Imo gaat deze game zwaar ownen in clanverband en dus in clanwars. Die squad's en de commander gaan het daar echt wel doen volgens mij. :)

MAXXUR
11 juni 2005, 12:36
let's hope so

syndrom
11 juni 2005, 13:03
fuck can't stop playing it!

EagleEye
11 juni 2005, 13:13
mja iedereen geeft hier kritiek op de vele bugs, demo probs ed..

what about the gameplay? :p

en de graphics?

als ik da hier zo allemaal lees ist precies een tegenvaller?
tja, degenen die het game wel goed vinden die zijn nog aan het spelen en zitten hier niet op het forum zeker he :D

waldo
11 juni 2005, 13:20
hmmm heb een fx 5200
spel gaat hier waarschijnlijk ni mee?....zoo spijtig

als er iemand toevallig een afgedankt videokaartje eeft, da wel op dees spel draait,ge moogt et mij altijd opsturen :) met dank bij voorbaat

scipicore
11 juni 2005, 13:23
ik heb ook nen fx5200, werkt perfect

SpoBo
11 juni 2005, 13:59
ik ben zwaar impressed .. k het draait ni extreem zalig maja .. ik verwachtte ook ni veel wegens mijn crapsysteem.. maar met 40fps op 800x600 met medium detail kan ik nog wel leven. En de gameplay is echt smooth .; allemaal héél erg vlot. Denk wel da ik het ga kopen eigenlijk ...

Mekon
11 juni 2005, 14:05

20 Seconden? :wtf: Dan heb ik toevallig op twee servers gezeten waar ze na 8 seconden weeral spawnden ofzo? Khoor ze 2x medic roepen en floep .. ze zijn foetsjie.

2) Ik speel af & toe flight sims , daar zal het dan ook niet aan liggen. Ik heb het over te kleine maps met te snelle jets. :P

3) ik heb het over de interface , en hoe ge die moet veranderen .. niet over welk knopke voor wat dient.

edit : msn moet ik idd de planes van BF wa beter onder controle leren krijgen, of ben ik teveel non-combat gewoon maar onder air versta ik ook 'dogfights' en die zijn toch wa teleurstellend. Ge kunt zo gaan voorspellen wat er gebeurt als em naar de red zone vliegt. a) ze blazen hun eigen op. b) ze draaien naar links/rechts. Het kan toch nie zo moeilijk zijn om code toe te voegen die een red zone automatisch wat uitbreid voor planes? Het is trouwens ook sinds bfv dat ik die ergernis heb , in bf1942 had ik totaal geen problemen met onze gevleugelde vrienden.

Squealer
11 juni 2005, 14:11
tligt aan mij ze (o.a. omdat ik nooit echt de vorige BF's gespeeld heb)
maar kvind het moeilijk om te onderscheiden wie aan uw kant staat en wie niet.
Ook zie ik soms gekleurde lijnen op de map. Hebben iets te maken met squads en orders, maar kzou nie weten wat ik ermee moet doen...
"you have received a new order" *waar?*

En is het normaal dat ik, zelfs op medium range, 4-5 sniper-kogels in den anderen zijn lijf moe rammen eer em eraan is? :s

sebastos
11 juni 2005, 14:13
-punten:
*drawdistance ietse weinig
*vrij weinig ammo
*Artillerie van US staat op een zeer ongemakkelijke plaats t.o.v. MEC
*commander mode niet zoooo speciaal
*artillerie is nogal vrij zwak en onnauwkeurig
*de artilleriekanonnen zijn vrij snel kapot en niemand die ze fixt :/
*actie speelt zich vooral af butien het middelpunt van de map (dus niet in dat klein dorpke)
*squads worden ook nog niet degelijk gebruikt

nuja, die laatste drie liggen aan de spelers zelf en neit het spel

+punten:
*vliegtuigen/helikopters vliegen vrij gemakkelijk
*de mogelijkheid om bepaalde dingen op te blazen
*de sfeer en gfx !
*gameplay is zeer behoorlijk + niet veel last van lag
*de physics !
*omgevingeffecten (vogels, raketten die op vuur afgaan i.p.v. vliegtuig)

Kvind echt nen zaligen demo
Dees spel kan zeer goed worden als de squadmode wa beter gebruikt wordt want momenteel doet bijna niemand da of weet niet hoe het moet

Foose
11 juni 2005, 14:22
36% binnen. (tegen 240 kb/s :))
Nog even :sad: ..

Voorstel: iedereen (wie wil) kan mss een tagje zetten van [TNG] ofzo voor je nick ? :)

DISORDER
11 juni 2005, 14:28
Heb een vraagje.

Ik ga binnenkort een nieuwe videokaart kopen voor Battlefield 2 want mijn huidige is ietwat verouderd.

Nu is mijn vraag of een Sapphire ATI 9600XT Atl AGP Tv-out, DVI, 256mb DDR Retail (111 EUR) goed genoeg is voor Battlefield 2 op medium te kunnen draaien.

CPU : AMD XP 2.4Ghz, 768MB DDR RAM

neen, dat is voor low... koop u de geforce 6600 GT

dee
11 juni 2005, 14:34
20 Seconden? :wtf: Dan heb ik toevallig op twee servers gezeten waar ze na 8 seconden weeral spawnden ofzo? Khoor ze 2x medic roepen en floep .. ze zijn foetsjie.

Ja, server kan dat zelf kiezen. Ik heb zelf al 2 sec spawn gezien.

Duffman-
11 juni 2005, 14:34
neen, dat is voor low... koop u de geforce 6600 GT
en de geforce 6600 gt is voor? medium?

DISORDER
11 juni 2005, 14:35
en de geforce 6600 gt is voor? medium?

die draait bf2 perfect

Duffman-
11 juni 2005, 14:42
die draait bf2 perfect
op welke setting? :) medium, mss wel high? :o
want khebbem wel besteld ma khebbem nog ni ;)

str0ntj3
11 juni 2005, 14:44
6600GT gaat high & 1024x768 perfect met 2 of 4x AA en AF.
9800PRO doet het hier ook op HIGH 1024x768 zonder AF & AA
mja kzen tevreden, al speel ik liever op alles op Medium & 1600x1200 zonder AF en AA!

tis een megafun game, niets op aan te merken ;)

CrazyCamel
11 juni 2005, 14:48
Game is dik in orde. Ik heb wel eerst dik aan de settings moeten prutsen vooraleer het draaide naar mijn goesting (oa key bindings en schaduwen).

Ammo is idd snel leeg. Ik wil een privé ammo slaafje achter me. :cool:

tetty
11 juni 2005, 14:49
Super, enkel spijtig da der geen vliegtuigen/helicopters inzitte

Grafix zijn ook megazalig: staat op 1158x8** 75 Hz alles op high en AA op 4x en het is megatastisch!!

syndrom
11 juni 2005, 14:51
Super, enkel spijtig da der geen vliegtuigen/helicopters inzitte

Grafix zijn ook megazalig: staat op 1158x8** 75 Hz alles op high en AA op 4x en het is megatastisch!!

uh er zitten wel degelijk vliegtuigen en choppers in ze

-=ICDI=-Metalman
11 juni 2005, 14:53
megavet game. volgende week ofzo is nen andere pc bestelle want menne 9600XT kan het nie echt meer aan. alles op default settings gaat nog juis en kmoe alles op high kunne spelen he. ma voor de rest is da een megavet spel zenne

TNT panic
11 juni 2005, 14:54
hey mensen ik heb p 4 3.2 ghz en X300 me 256 mb maar me 512 intern geheuge als ik er 1024 mb bij steek zal bf 2 een stuk beter draaien op mijn pc?
Nu draait het op low en 1024 X .... goed

EagleEye
11 juni 2005, 14:55
Hoe verandert ge uw nickname zonder uw account te deleten???

darkarchangel
11 juni 2005, 14:55
leuk spel ,a ma niet echt mijn genre

steeds van het ene punt naar het andere hollen of ja racen zoals sommige doen

El ByToS
11 juni 2005, 14:56
weet iemand command voor fps te zien ?
amd 3500+ 1024mb ddr geforce 6800gt moet alles op high lukken voor mij ?

darkarchangel
11 juni 2005, 14:56
ik speel alles op high lukt goed

JackM
11 juni 2005, 15:00
kvind die snipers nie echt goe
tverschil tss den m25 en den svd is te groot :(
voor de rest: cool :cool:

en ja die jets zijn de max

scipicore
11 juni 2005, 15:12
vraagje: kome der in de full version nog meer voertuige? of zitte ze allemaal al in den demo??

Mich
11 juni 2005, 15:24
hey mensen ik heb p 4 3.2 ghz en X300 me 256 mb maar me 512 intern geheuge als ik er 1024 mb bij steek zal bf 2 een stuk beter draaien op mijn pc?
Nu draait het op low en 1024 X .... goed
1.5 gb ram is overkill. Neem gewoon 1 latje corsair vs of twinx 512mb ddr400. Dan zou ik ook iets aan die x300 doen, want met zo'n kaart kan je bf2 maar op low spelen.

bloodoo
11 juni 2005, 15:24
heb ik eindelijk demo binnen
dubbelklik ik op setup en geen reactie :(
iemand oplossing ?

El ByToS
11 juni 2005, 15:26
heb ik eindelijk demo binnen
dubbelklik ik op setup en geen reactie :(
iemand oplossing ?

kheb dat ook gehad , bleek dat demo maar 250mb was ipv 500+
toen opnieuw gedownd van andere mirror en dat ging wel :applause:

moloko
11 juni 2005, 15:28
Man dat spel zuipt ram.Die gebruikt bij mij gewoon al mijn 1024 mb.

vishnusixclix
11 juni 2005, 15:30

2) Ik speel af & toe flight sims , daar zal het dan ook niet aan liggen. Ik heb het over te kleine maps met te snelle jets. :P

3) ik heb het over de interface , en hoe ge die moet veranderen .. niet over welk knopke voor wat dient.

edit : msn moet ik idd de planes van BF wa beter onder controle leren krijgen, of ben ik teveel non-combat gewoon maar onder air versta ik ook 'dogfights' en die zijn toch wa teleurstellend. Ge kunt zo gaan voorspellen wat er gebeurt als em naar de red zone vliegt. a) ze blazen hun eigen op. b) ze draaien naar links/rechts. Het kan toch nie zo moeilijk zijn om code toe te voegen die een red zone automatisch wat uitbreid voor planes? Het is trouwens ook sinds bfv dat ik die ergernis heb , in bf1942 had ik totaal geen problemen met onze gevleugelde vrienden.

geloof maar wat je wilt hoor... (tenzij de server een spawntijd had van 8 sec, maar da zou ni leuk zijn)

Ik heb mijn info persoonlijk van de makers in zweden zelf... en jij ? :p

Game roxort! Game of the year! BF² > HL²

El ByToS
11 juni 2005, 15:30
en verlangt ook veel van u graka precies :unsure:
daarnet gekeken hoewarm m'n leadtek geforce 6800gt werd , 68° :oink:

bloodoo
11 juni 2005, 15:32
kheb dat ook gehad , bleek dat demo maar 250mb was ipv 500+
toen opnieuw gedownd van andere mirror en dat ging wel :applause:

hmm eens gecheckt en inderdaad hij was maar 300+mb groot
nu downlaod ik er enen van 500+ aan 614 kb/Sec

EternalSilence
11 juni 2005, 15:34
ik ben verslaafd aan BF2 :sad: :unsure:
normaal zou ik nu moeten mijn interface technieken leren, maar wil eerst nog ff knallen :p

zal straks wel beginnen

btw:: demo ownt , wel spijtig dat je in sp, geen map hebt met vliegtuigen
en over vliegtuigen gesproken, al ondervonden da die nogal ferm moeilijk neer te halen zijn :s

ik heb een goede pc (zie sig voor specs) .. alles staat op medium, sommige dingen op high, wel een ping van 512 :oink:

Yo-Han
11 juni 2005, 15:42
gameplay is redelijk te doen (in SP enkel getest)engine voelt soepel..maar die user interface en vooral bind keys -->pain in the ass :angry: !! kan verdikke m'n good ol forward niet binden ...na alles te deleten met esc zelfs nog niet!!!key already in use wtf ..net alles juist gedelete met esc! gevolg, gehandicapt spelen ,leuk

systeem: radeon 9800 pro p4 2.66 2x512M dual channel ram,cat 5.4..loopt vlot op medium zoals beloofd..enkel hier en daar wat vreemde schaduwen

niemand console command voor unbind keys?

EternalSilence
11 juni 2005, 15:44
heum.... wtf waarom zitten jullie steeds in jullie CFG file te brielen, het enige wat ik heb veranderd is mijn prone toets, tis al ... jeeses
en waarom hebben jullie een console nodig !!

(btw:: iemand al cheaters tegengekomen? :s)

Yo-Han
11 juni 2005, 15:46
eu beste .. omdat ik al $µµ^mµ^l$^!! 5 jaar met die cfg speel in elke fps(toch voor simpele movement) die ik gewoon ben daarom..als je rechts schrijft ,schrijf je rechts hé...daarom :)

-Helld0g-
11 juni 2005, 16:00
geen manuele artillerie?!?

moloko
11 juni 2005, 16:19
Man dat spel zuipt ram.Die gebruikt bij mij gewoon al mijn 1024 mb.

Als ik alles op medium zet valt het al bij al nog mee.

Mekon
11 juni 2005, 16:25
geloof maar wat je wilt hoor... (tenzij de server een spawntijd had van 8 sec, maar da zou ni leuk zijn)

Ik heb mijn info persoonlijk van de makers in zweden zelf... en jij ? :p

Game roxort! Game of the year! BF² > HL²

Ik heb de info persoonlijk van de servers waar ik op speelde , ik kan nog altijd tellen EN zien hoor. Maw : doe zo is niet uit de hoogte omdat ge eens op bezoek mocht bij de devs van een computerspel ;P

OT : Blijkbaar is het dus een serverinstelling , iemand een idee over welke spawntijd er in het algemeen mag/moet gebruikt worden? (wars oa.)

Waar ik wel akkoord mee ga : bf2 is een ontzettend goed spel geworden. \o/

$vekke
11 juni 2005, 16:25
het spel is gewoon game of the year.
kheb het spel eindelijk door en kwam te weten hoe ik in een squad ging.
De teamplay tss de mensen van het squad was gewoon machtig.
ik die support gaf en daardoor alle vijanden aantrok had achter mij een medic.
De andere 4 van het squad liepen rond en BAM attack in the back :).
we namen het punt over en bleven het verdedigen.
gewoon geweldig met een goede squad :)

edit: waarom werkt men commander mode ni?
ik druk op T en kan uit 3 dingen kiezen maar caps lock werkt ni :'(
welk ding is het tss de controls?

Mekon
11 juni 2005, 16:38
eu beste .. omdat ik al $µµ^mµ^l$^!! 5 jaar met die cfg speel in elke fps(toch voor simpele movement) die ik gewoon ben daarom..als je rechts schrijft ,schrijf je rechts hé...daarom :)

Welke keys gebruikte? Zeker van dat ge echt alles gewist hebt? Ik heb ook tijdje zitten prutsen omdat F blijkbaar 'cycle weapons' was (F is voor mij strafe right). Tegen da ik dat gezien had ... heb dan gewoon maar alles gewist met esc.

Tblijft toch een misterie waarom overschrijven nie mogelijk is :)

JackM
11 juni 2005, 16:41
en verlangt ook veel van u graka precies :unsure:
daarnet gekeken hoewarm m'n leadtek geforce 6800gt werd , 68° :oink:
lol alst da maar is :) ik heb doom 3 nog gesopeeld aan 102° met men 5950 ultra
da kan daar allemaal tegen en als ze te warm word schakelt die kaart em vanzelf uit :)

ocùn
11 juni 2005, 16:53
nieuwe setting, zelfde spel
ze kunnen ier nog tientallen vervolgen op maken, & tzal blijven verkopen hmmp

PATS!theCS noob
11 juni 2005, 16:56
ik heb ook nen fx5200, werkt perfect

THX SCIP DOOR U DWN IK NU DE DEMO. Oh man oh man, alles opt laagste al men andere games deraf=>tis de gameplay da telt. I dont give a fuck about the exams vanavond goan ik knallen. Ik heb de maandag toch moar fysica. Dan hopelijk in de week wa stabiliteit vinden tss BF2 en exames en dan volgende vrijdag (thank god dat men exames vervroegd waren) GEDAAAAAANNNNN! Voor ene keer hoop ik es dat et slecht weer wordt in de zomer, reden ter meer om dan BF2 te spelen. Nu nog geld zient te verzamelen voor full game, PSP en mss een videokaart upgrade...

CovertOps
11 juni 2005, 17:00
Is het normaal dat als je de serverlijst probeert te sorteren of te scrollen dat je spel half vastloopt? :ironic:

EternalSilence
11 juni 2005, 17:01
ik ga vakantiejob doen ^^

met da geld :: 256 3D kaart kopen (prob X800XT), en miss zelf een xbox360 :unsure:
gamen kan toch een dure hobby worden
nu zit ik met een dilemma :: of wel BF2 ofwel GTA: SA als eerste kopen?

@CovertOps .. ik heb da nu ook :s
en deze middag kon ik nog scrollen naar harte lust, nu als ik in de serverlijst wil scrollen loopt heel bf2 vast :oink: :confused:
iemand nog da probleem?

SilentSpring
11 juni 2005, 17:03
dapas de single player es getest, wertk vlot en zonder schokken op default settings, straks es de multi doen, maar tot nu toe lijkt het alsof mn fx 5600 et boeltje aankan
edit: multi werkt ook vlot, wel alles low, medium is vol schokken, maar azo ist al schoon genoeg vo mij:p is just ambetant da positieknoppe de f-knoppe zijn. denk dak da ga omwissele met de wapen knoppe

andy gijbels
11 juni 2005, 17:04
ik speel met een ati 9700 mobility, alles op low moeten zetten en op 800x600 maar speelt wel vlot

EternalSilence
11 juni 2005, 17:05
btw:: ene vraag ?
wa vinde van de AI :p
in bf1942 gingen die altijd direct voort met de voertuigen en de vliegtuigen en moch jij lopen, nu moe ik toegeven dat dit in BF2 niet het geval meer is ^^

gj

(MP blijft wel nog altijd het beste ;))

Zenko
11 juni 2005, 17:16
soms rijde ze me wel omver me tanks :S is wel nen domper

jensvv
11 juni 2005, 17:39
Zijn er nog mensen waar het lijkt da deze demo heel wat beter speelt, ook kortere laadtijd enzo dan bij BF: vietnam???

Yo-Han
11 juni 2005, 17:46
mijn 1ste online ervaring was goed..zelfs met m'n klote cfg..deze game is fun..netcode is heel goed,geen lag of packetloss met 60 man op server :niceone: ik moest al weg zijn.. zit ier nog...

enfin niet te fast paced(voor de zenuwen) niet te slow,goede netcode,funny sfeertje,teamplay..goed :)

SPEEDMAN
11 juni 2005, 17:49
Zijn er nog mensen waar het lijkt da deze demo heel wat beter speelt, ook kortere laadtijd enzo dan bij BF: vietnam???
vietnam was op mijn pc ook een grote bug.

Zenko
11 juni 2005, 17:52
ier ook snellere laadtijde dan Nam, sfeer zit er goe in, muziek is goe, geluidskwaliteit ligt hoog, em kan et goe bolle op high :) vet spel
spijtig van de exames

Gladiator
11 juni 2005, 18:30
waarom gaat mijn downlaod maar aan 50 KB/s :angry:

IK WIL SPELEN!!!

gans degelijk belgie zal natuurlijk dees aant dl zijn, hehe :D

ik download nu aan 12,3 KB/sec.
kzit nu an 70% ben bezig van vanmorge 10uur dus gij ebt nog geluk :doh: [FRUSTRATED]

m4nTiS
11 juni 2005, 18:31
+punten:
*vliegtuigen/helikopters vliegen vrij gemakkelijk

Ok, ik heb de demo nog ni gedownt maar dit noem ik dus een super MINpunt...
Bij BF:V ben ik vooral om deze reden afgehaakt... iedere noob kon ownen in da spel als m zich in nen heli zette...
Hoewel fun, teamgeest en vooral ontspanning bij mij prioritair zijn als het op gamen aankomt...moet ik eerlijk zijn dat ook voldoening, eer en waardering enorm meespelen als het aankomt op "waarom ik game?"
Waarvan krijg ik voldoening? Van iets te kunnen waar de meerderheid in faalt, daar dan ook waardering voor krijgen van anderen. Zonder te willen stoeffen doel ik daarmee op de begindagen van BF42 waar ge in de TNG community slechts met een beprerkt groepke mensen zat die goed konden vliegen... Dat maakt het direct een pak aantrekkelijker om een spel te spelen
Anderen zullen dit zeker ook wel hebben gehad met andere classes....

Bij BF:V was da ni t geval en kon iedereen die in een chopper sprong en er 5 min tijd instak om de controls te leren kennen, het battlefield ownen...

Achja, weet eigenlijk nog altij ni of k eigenlijk nog wel aan BF2 ga beginnen... WoW spelen is veel te verslavend + het BF concept ben ik na bijna 3 jaar BF42 spelen eigenlijk beu...ongetwijfeld zullen er toffe nieuwe dingen in BF2 zitten, toch vrees ik ervoor dat het grootste deel van het spel meer van hetzelfde gaat zijn.

EternalSilence
11 juni 2005, 18:38
mja ...
ik moe wa kwijt

heb zo den indruk da die straaljagers toch weer een beke 'te' sterk zijn nie?
op de meeste servers waar ik ga, zijn de beste meestal die gene met een straaljager of een helikopter in hun vingers ...

blaZe
11 juni 2005, 18:40
das enkel omdat mensen moeilijk het luchtafweer geschut gebruiken.

als ze dat doorhebben zal dat ook wel veranderen :)

dat gevoel had ik toch toen ik vaker en vaker daarnaar greep (en als mechanic ze steeds herstelde ;) )

EternalSilence
11 juni 2005, 18:43
wete waar ik echt zot van kom, is dat de niet amerikaanse troepen (terroristen zker) steeds het vliegdekschip zitten onder vuur te nemen, gevolg :: de USA kan nie eens meer een helikopter of een straaljager in de lucht krijgen zonder da die in het sop belandt :s

en da afweergeschut op diene boot, nou das ook nie veel waard

blackman
11 juni 2005, 18:57
den deze ziet hier zen 3d-kaart al vertrekken ze maat alles op low en dan zullen we wel zien^^.

underd316
11 juni 2005, 18:58
Zolang die boot niet zinkt, zoals in BF1942 ben ik blij ;p

syndrom
11 juni 2005, 19:00
straaljagers zijn moeilijk om neer de halen met luchtafweer vind ik.

DigitalOverdose
11 juni 2005, 19:21
Daarstraks ff gedownd en een klein uurke SP gespeeld. Eerste indrukken:

- Draait vlot op m'n PC'ke (oef!) maar der had toch wel iets meer grafische pracht in mogen zitte. Het ziet er wel mooi uit maar ik had meer verwacht (met het risico dat het ni zo goe te draaien zou zijn dus). Eersten indruk was zelfs dat het er ni zoveel beter uitziet dan BFV.

- Sounds van de handwapens vin ik maar magertjes. Als ge schiet hebben sommige wapens echt een te hoog 'prrt-prrt' gehalte. Als ik met een mitrailleur schiet verwacht ik luid metaalachtig geknal en gene 'prrt-prrt'...

- Acuracy van de handwapens mocht echt wel wa beter zijn en de mannekes zouwe wel iets rapper moge sterven. Nu loopt ge vollenbak en schietend op ene af en na een volledig magazijn is'm vaak nog ni dood. Ni dat ge zelf rap sterft want m'n computergestuurde bots zitten blijkbaar met hetzelfde probleem dus uiteindelijk had ik ze wel meestal. Mor realistisch is het ni dat ge het ene na't andere magazijn leegschiet terwijl ge op amper een paar meter van mekaar staat en ettelijke keren raakt.

- Controls instelle. Wreed omslachtig IMO en ze zijn ook weer weg als ge't spel afsluit en terug opstart waarna ge opnieuw kunt beginne. Zal wel verholpe worre bij de full versie zeker?

Voor de rest is't een beetje vroeg om te oordelen. iedere game heeft een gewenningsperiode nodig en dinges gelijk squads, commander etc... heb ik nog ni uitgeprobeerd. En MP spelen is vaak al een heel verschil tov SP tegen wa bots. Toch moet me van't hart dat dees spel ni echt nen overweldigende eersten indruk heeft gemaakt daarstraks, ni gelijk BFV da deed en al helemaal ni gelijk BF1942. Mor kom, we zulle het nog wa spele en dan zien we wel.

sis
11 juni 2005, 19:38
geen 1280x1024...

Voeg dit toe aan je BF2 opstart gedoe.

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

Killstick
11 juni 2005, 19:44
ja ik bolde alles op low. ma voor men eerste BF spel vond i kalles goed gebalanseerd elke kit had voordelen enkel het shotgun viel wa tegen. De sniper viel ook wat tegen da gaat oefene worden om daarmee te kunnen knallen. ik speel nu al 2 jaar CS , CZ , CSS , ET maar die moeten baan ruimen voor dit spel :p in die singleplayer een 6-kill gehad met men C4 , was gwn prachtig

bandicoot
11 juni 2005, 19:48
weet iemand hoe je 3d map opzet in bf2 ?? kan het nergens nie vinde...

alonzo
11 juni 2005, 20:16
Ik kan de demo niet dloaden van telenet games dode link.. help pls....

dibo
11 juni 2005, 20:18
Ik kan de demo niet dloaden van telenet games dode link.. help pls....

Dat weten we, je gaat hem best ergens anders downloaden...

Skwieker
11 juni 2005, 20:22
Mijn reacties na het spelen van 3 uur bf2:

KICKAASSSS >.< !

Het feit da ge door healen, supporten en repairen en assist kills ook punten krijgt maakt den TEAM play echt maf! Must have the full version.

Diett
11 juni 2005, 20:35
Ik moet kotsen....moet alles zolang duren? downloaden een uur, opstarten een 10 minuten, zever een dikkke 5 minuten, aanmelden 10 minuten, toetsen instellen 10 minuten, herstarten 10 minuten (na een klote crash...), server zoeken die een beetje marcheert 10 minuten, weer wachten...waar zijn we mee bezig???? Hoe sneller die PC's hoe meer we moeten wachten...

mp4me
11 juni 2005, 20:41
Ik moet kotsen....moet alles zolang duren? downloaden een uur, opstarten een 10 minuten, zever een dikkke 5 minuten, aanmelden 10 minuten, toetsen instellen 10 minuten, herstarten 10 minuten (na een klote crash...), server zoeken die een beetje marcheert 10 minuten, weer wachten...waar zijn we mee bezig???? Hoe sneller die PC's hoe meer we moeten wachten...
opstarten 10 min O_o
zever 5 min O_o
aanmelden 10 min O_o
toetsen instellen 10 min O_o

ik zou mij eerder afvragen waar u pc mee bezig is :o

Foose
11 juni 2005, 22:13
- Controls instelle. Wreed omslachtig IMO en ze zijn ook weer weg als ge't spel afsluit en terug opstart waarna ge opnieuw kunt beginne. Zal wel verholpe worre bij de full versie zeker?

Voor de rest is't een beetje vroeg om te oordelen. iedere game heeft een gewenningsperiode nodig en dinges gelijk squads, commander etc... heb ik nog ni uitgeprobeerd. En MP spelen is vaak al een heel verschil tov SP tegen wa bots. Toch moet me van't hart dat dees spel ni echt nen overweldigende eersten indruk heeft gemaakt daarstraks, ni gelijk BFV da deed en al helemaal ni gelijk BF1942. Mor kom, we zulle het nog wa spele en dan zien we wel.

Ik ben het 100% met u eens.
Tis echt een aanpassing tov BF:V. Vooral die squad 'bedoening'.
Dus 'k zal nog een dik uurke moeten spelen, en de time limit helpt u er zeker ook niet mee :doh:
Kheb half uur in totaal gespeeld en tgaat nog wa stroef, te vroeg om te oordelen.
Kzou ook wel graag on-line gaan ma kan me ni registreren :(

En @controls: ge kunt ze wel opslaan; rechts onderaan Apply duwen in option menu :D

[deleted]
11 juni 2005, 23:32
[deleted]

Memphis
11 juni 2005, 23:52
De eerste indruk kan tegenvallen... maar ik heb nu een 2tal uur met eXp in een squad gespeeld, en das echt wel dikke fun.

Nog nooit zoveel spontane teamplay gezien op een public :)

vb: dankzij de squadleader val je met 6man een punt aan... je neemt het in... om dan de eerste artillerieschoten te horen afkomen... das gewoon kicken :D

Tsjernobyl
12 juni 2005, 00:15
- Acuracy van de handwapens mocht echt wel wa beter zijn en de mannekes zouwe wel iets rapper moge sterven. Nu loopt ge vollenbak en schietend op ene af en na een volledig magazijn is'm vaak nog ni dood. Ni dat ge zelf rap sterft want m'n computergestuurde bots zitten blijkbaar met hetzelfde probleem dus uiteindelijk had ik ze wel meestal. Mor realistisch is het ni dat ge het ene na't andere magazijn leegschiet terwijl ge op amper een paar meter van mekaar staat en ettelijke keren raakt.

ik vind het eindelijk is goed dat je geen vijand kan omleggen die 100 meter verder loopt. Als je in de vorige bf-games iemand op 100 meter zag lopen kon je hem met een mitrailleur mits wat kunst neerschieten, dat heb ik nooit graag gemogen. En in close combat voel je (ik) dat helemaal niet dat de wapens minder precies zijn.Wel vind ik het spijtig dat er geen soort rifle inzit. meer power, minder shots, en dan weer wel goed op lange afstand

kmoet zeggen dat ik bijna geen aanpassingtijd heb nodig gehad om op gang te komen. Vooral de Medic vind ik zalig... Als je met een paar medics rondloopt ben je bijna onverslaanbaar door andere infantrie.

het squadsysteem is wennen, dan doe je de moeite om met een paar man een quad te maken... je verdeelt je team over 2 voertuigen, en dan rijdt den ene naar rechts en den andere naar links. :sop:. Dan moet je weer telkens liggen swicthen en dan krijg je zoiets iets van..pfff ..ik ga gewoon spelen!

Heli's en jets baas is de lucht, maar ik toch niet de indruk dat ze de maps kunnen beslissen. Als een Heli een salvo rakketten richting je tank schiet wil dat per definitie niet zeggen dat je eraan bent. Ik ben niet actief in de lucht, maar ik vind de heli's minder bewegelijk door hun vertraagde draaisnelheid tov BFV.

[deleted]
12 juni 2005, 00:22
[deleted]

syndrom
12 juni 2005, 00:24
ik vind het zwaar cool om gunner te zijn in een heli met een goede piloot, vandaag met Helldog gevlogen en zeker 10 minuten rondgevlogen aan een stuk gewoon mega cool!

syndrom
12 juni 2005, 00:25
Trouwens die special forces vinnek een zeer class infeite, bruggen, radars, die trailers kapot doen enzo super cool

Jaws
12 juni 2005, 00:30
kvind het tot nu toe een heerlijk spel, de vliegtuigen en heli's worden wel een beetje overrated door de meeste mensen, die zijn meer bezig met mekaar af te maken dan te helpen capture-points in te nemen of te defenden

ik lees hier ook juist dat ze niet snel dood gaan, maar kzou is proberen een headshot te doen, da kan wel is helpen :P en als ge met een iets zwaarder wapen van een voertuig schiet zijn ze zeker snel genoeg dood, het spel heeft mij toch verbaasd met zijn goede gameplay :)

kzal er wel maar bijzeggen dat ik nooit BF:V heb gespeeld en BF1942 alleen de demo dus kheb ni echt ervaring in de battlefield games :P

alligate
12 juni 2005, 00:54
Ok, ik heb me net door heel deze thread geploegd..

Dank voor de reacties van iedereen en ik wil gewoon ffe kwijt dat IMO het grootste minpunt is dat er zo weinig support is op het gebied van graka's. helft van de ATI gebruikers vallen uit de boot. De niet 6600 of 6800's zijn te laag. :s

Ik heb 3 pc's thuis: Mijn pa's (GeForce2 Ti = te laag); Mijn broer1 en broer2 (ATI radeon 8500 en 9200) = onmogelijk om het op een degelijke manier in gang te krijgen.

Ik heb mij voor BF2 speciaal een nieuw rig aangeschaft (enfin; de onderdelen)
en aangezien ik een flightcase-mod maak ben ik daar over de laatste 2 weken al elke dag een paar uur mee bezig. Gisteren zei ik nog tegen mijn mede-clanmembers dat ik over een weekske wel klaar zou zijn en ik zou kunnen meedoen.
Even later zie ik iets raar aan mijn mobo, een vreemde plaats ivm contactpunten ed.
Ik heb toen direct een foto gezocht op internet ent blijkt dat mijn SATApoorten er niet opzaten of dat ze afgebroken zijn. Het ziet er in ieder geval naar uit dat het slecht gesoldeerd was.
Voor moest ge het u afvragen; ik heb het niet zelf gedaan; ik heb mijn mobo tot nu amper aangeraakt.
Kheb nog garantie en ik hoop dat ik vervanging of reparatie krijg.
het probleem is gewoon dat ik voor de volgende 2 à 3 weken NOGALTIJD zonder BF2 zit terwijl iedereen rond mij lustig zit te gamen en over ts zit te roepen van coole feature zus, en squad zo..
Ik gun het jullie tenharte; ik ben gewoon ongelukkig in heel de situatie. :cry:

alli out.

P.S.: Is er een gamer in de omgeving Oudenaarde, Gavere, Deinze, Gent, ... die het spel deftig draait en waar ik even mag komen testen? :P
Just a tought.

NeoCracer
12 juni 2005, 01:07

dan ligt het wel aan uwe PC...
bij mij gaat alles redelijk snel

opstarten 20-30 sec. (met al die demo gezever)
aanmelden 10-20 sec.
server 30-120 sec.

dus das nie lang

*heeft iemand al opgemerkt dat de timelimieten verdwenen zijn?*

-Helld0g-
12 juni 2005, 01:57
nieuwe setting, zelfde spel
ze kunnen ier nog tientallen vervolgen op maken, & tzal blijven verkopen hmmp

ja net als iedere andere first person shooter, totaal niks innoverend aan toch?
:ironic: :doh:

Lord_Skul
12 juni 2005, 02:02
leuk in ieder geval
maar een paar opmerkingen
1) muisscroll kunde nie instelle naar eender welke bind ge wilt
2) numerick cijfers kunde nie gebruike als ge pijltjes gebruikt voor lopen

maar ik vind hem best leuk
en het is geen teleurstelling

-Helld0g-
12 juni 2005, 02:05
ik vind het zwaar cool om gunner te zijn in een heli met een goede piloot, vandaag met Helldog gevlogen en zeker 10 minuten rondgevlogen aan een stuk gewoon mega cool!

that would be me ;)

helikopters zijn veel sjieker en enkel erg effectief in team (in tegenstelling tot Desert Combat) :applause:

straaljagers zijn dan weer ietske te rap percies...

wel spijtig dat er geen manuele artillery inzit, maar daar ging wel geen balance voor te vinden geweest zijn :help:

Wolverine/be
12 juni 2005, 03:41
Heb hem nu ook al enkele uren gespeeld en moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben !
Het ziet er cool uit en het speelt cool , ok het is effe wennen maar dat is juist goed om weer niet in de dezelfde 42/vietnam gewoonte terug te vallen.
Zoals Memphis zei de squads zijn dikke fun en de commander kan ook cool zijn als hij weet waar hij mee bezig is :D
Kortom ik koop hem zeker en kan niet wachten op de trainingen en wars!!
Het doet me ook deugd dat de community terug tot leven is gekomen want na 42 was die toch zo goed als dood :)

SPEEDMAN
12 juni 2005, 04:10
Ok, ik heb me net door heel deze thread geploegd..

Dank voor de reacties van iedereen en ik wil gewoon ffe kwijt dat IMO het grootste minpunt is dat er zo weinig support is op het gebied van graka's. helft van de ATI gebruikers vallen uit de boot. De niet 6600 of 6800's zijn te laag. :s

Ik heb 3 pc's thuis: Mijn pa's (GeForce2 Ti = te laag); Mijn broer1 en broer2 (ATI radeon 8500 en 9200) = onmogelijk om het op een degelijke manier in gang te krijgen.

Ik heb mij voor BF2 speciaal een nieuw rig aangeschaft (enfin; de onderdelen)
en aangezien ik een flightcase-mod maak ben ik daar over de laatste 2 weken al elke dag een paar uur mee bezig. Gisteren zei ik nog tegen mijn mede-clanmembers dat ik over een weekske wel klaar zou zijn en ik zou kunnen meedoen.
Even later zie ik iets raar aan mijn mobo, een vreemde plaats ivm contactpunten ed.
Ik heb toen direct een foto gezocht op internet ent blijkt dat mijn SATApoorten er niet opzaten of dat ze afgebroken zijn. Het ziet er in ieder geval naar uit dat het slecht gesoldeerd was.
Voor moest ge het u afvragen; ik heb het niet zelf gedaan; ik heb mijn mobo tot nu amper aangeraakt.
Kheb nog garantie en ik hoop dat ik vervanging of reparatie krijg.
het probleem is gewoon dat ik voor de volgende 2 à 3 weken NOGALTIJD zonder BF2 zit terwijl iedereen rond mij lustig zit te gamen en over ts zit te roepen van coole feature zus, en squad zo..
Ik gun het jullie tenharte; ik ben gewoon ongelukkig in heel de situatie. :cry:

alli out.

P.S.: Is er een gamer in de omgeving Oudenaarde, Gavere, Deinze, Gent, ... die het spel deftig draait en waar ik even mag komen testen? :P
Just a tought.
Mullem here

Yo-Han
12 juni 2005, 04:46
vreemd ik laad gemiddelt 30sec,inloggen gemiddeld 5 sec tot 30 sec ..en had direct een server connect..wel ook gehad dat de master server down was..tjah kan gebeuren..vanaf zondag en maandag zal alles wel meer op z'n pootjes staan
zeer funny om mensen hun eerste vliegoefeningen te zien doen..loodrecht met staart naar benedenkomende helis etc, funny zicht..ik oefen m'n vliegekunst als bf noob wel op een lege server als ik de infanterie techniek en alle commands goed onder de knie heb :D..doch ook al mensen mooi vliegkunsten zien doen...enfin als anti tanker al succes gehad..je verschalken achter muurtjes etc...planes en helis neerhalen zal gewoon wat oefening baren

ha en funny, je kan van je vliegtuigcarrier naar de shore zwemmen :D..duurt wel lang :) toen ik suicide deed was er juist een chopper die me blijkbaar zien dobberen had 50 m van het schip en me wou oppikken :lol:..heb veel beginners hun jets zien crashen tijdens m'n zwemoefening :D

is idd een pak wennen die damage factor van die machine guns,maar ja een patchke etc doet veel..sound van machine guns is idd een tikje te licht (speel met sennheiser hd650 en die liegt niet)...rest van sound is goed

potloodslijper
12 juni 2005, 07:51
ey manne, systeemeisen vallen goed mee hoor! ik speel hem op een leuk niveau, goede fps, enzovoort...met een 2.4 Ghz-processor, 768 Mb RAM en een GeForce FX 5200Pro 256 Mb. Zeg nu niet dat dat zo een superPC is he! dus de systeemeisen vallen wel mee

Squealer
12 juni 2005, 12:06
bwa ik vind et toch fameus zwaar

specs: zie sig
1024*768, alles op high, lighting en terrain op medium, no aa/af
dan kan ik et tamelijk vlot speelbaar draaien.
alsek AA opzet, durft et schokken bv alsek ergens in een gebouw zit, raar
op 1600*1200 heb ik mss 0.5 fps ...............

en 1024*768 ziet er nie uit op een 19" scherm ..... :s

EDIT:
lol blijkbaar stond et niemer in sig:
P4 2.53 @ 2.85
1gb Corsair XMS DDR400, dual channel
MSI GeforceFX 5900XT @ 440/770
Audigy Player
Abit IC7-G

-Helld0g-
12 juni 2005, 13:15
de eerste laadtijd is enorm lang (nadat je graphical settings hebt verandert), derna eel vlot in battlefield termen

Zenko
12 juni 2005, 13:53
laadtijde valle heel goe mee ier :P
spijteg da er op TN-server gee volk is :(

Killstick
12 juni 2005, 16:02
ALs ge zjt naar de poll's wa iedereen ging zijn -> sniper ; viel dik tegen imo de anti-tank vond ik wel zeer fijn. Elke classe kan wel zijn amnnetje staan, maar Assault das toch puur kills vreten imo :) hopelijk word engi shotgun beter als ge de betere versie unlocked.

Hoe gebruik je eigelijk je verrekijker als ik me niet vergis had ik die toch zien staan bij de equipement van enkele kits?

Boom stam
12 juni 2005, 19:42
Ik heb AMD 3000 + boxed en 6800 Gt en 512 MB. Op medium heb ik zelfs lag :( (met shadows af). Heb je dan echt 1024 MB nodig? Ik heb der ni direct geld voor en kwou me het wel kopen. En kvind het zonde da je me zo'n pc op low moet spelen omdat je ram te weinig is :oink:

Yo-Han
12 juni 2005, 19:48
1024 Mb is precies wel echt aan te raden,het spel vreet ram en dan is dat een bottleneck(zeer schokkerig beeld en HD die tevel rateld is daar typisch aan)...draait vlot hier op medium 1024 x 768 4XAA, texture filter high...radeon 9800 pro/ 1gig ram (2 x512)/ p4 2.66 ghz ..wat mid segment kaart/pc is nu..

denk gewoon dat er veel ' driver' en 'conflict' met ander hardware kloterijen zijn + ramvreter

Gregn
12 juni 2005, 20:42
Ik heb AMD 3000 + boxed en 6800 Gt en 512 MB. Op medium heb ik zelfs lag :( (met shadows af). Heb je dan echt 1024 MB nodig? Ik heb der ni direct geld voor en kwou me het wel kopen. En kvind het zonde da je me zo'n pc op low moet spelen omdat je ram te weinig is :oink:

ik heb ook een AMD 3000+ (wel 64bit versie) en alles draait hier smooth zelfs in gebouwen en midden in een rookgordijn met alles op high en 2x AA ,de rest van de AA heb ik nog niet geprobeerd.

ik heb wel 1024mb ram en een 9800xt , dus ik denk wel dat het aan je geheugen zal zijn.

[deleted]
12 juni 2005, 20:48
[deleted]

Gunske
12 juni 2005, 21:14
iere nen 1.6 ghz amd ---> 2.6ghz me 768ram en x600se
draait vlot op medium zele :applause:

ma zelf me alles op low is het nog een orgasme voor het oog vergeleken me anderen...

SpiRit
12 juni 2005, 21:19
1 grote bug: als ge in een voertuig zit en ge raakt teammate ==> teammate dood, en gij hebt tk. Ben juist gekicked omdat er ene in mijne chopper wou springen toen ik boven schip hangde, springt ertegen ==> dood ==> tk :s
nu gaan slapen :)

huh zijn toch alleen maar jeeps en een tank en 1 map?

of is er een tweede me choppers?

sandersthomas
12 juni 2005, 21:29
Met mijn Nvidia Gforce fx 5200 draait het wel vlotjes. maar mijn zuster moet heel de tijd op de gamepc werken voor het school :'(. Kvind het echt een goeie demo. vooral wapens vind ik leuk. maja, tspeelt zich dan ook af in de toekomst eh ;-)

Crosshairscale
12 juni 2005, 21:32
Ik speel op alles hoogste, met hoogste beeldschermsettings en alles, en na 3 minuten ofzo lagt da al ni meer.

Yo-Han
12 juni 2005, 21:35
SP is beperkte gulf..MP is grotere gulf map met helis en planes en vliegdekschip ;)

saaner
12 juni 2005, 21:59

ik heb een 3ghz p4 6800 en 1024mb ik draai alles op max behalve en res op12**en 7**
het zal aan uw ram liggen want ik heb een slechtere graka en gelijke cpu

scipicore
12 juni 2005, 22:06
maja, tspeelt zich dan ook af in de toekomst eh ;-)

heden, ni? :\ ik heb alle voertuige/wapes/. . . al zien gebruike ze :/

devil
12 juni 2005, 22:06
ik heb ne amd 3500 , 2gb ram en een 6800 gt en ik draai da op 1280*1024 alles high 4 x AA en moe zegen niks lag loopt zeer vlotjes

CyberDude
12 juni 2005, 22:12
draait hier eigenlijk zeer goed moet ik zeggen op Med/High detail op 1024x768 :applause:
Het enige waar ik mij aan erger is die server browser die blijft hangen :doh: maar daar zal wel een patch voor komen.

Grafisch kan je het gewoon "mooi" noemen vind ik...
het is een hele prestatie om zoveel detail te krijgen in zo open en masaal grote maps :niceone:
Kwa geluid zijn ze er heeel wat op vooruitgegaan... de geluiden van de wapens zijn goed... vliegtuigen hebben een mooi geluidje...

kortom... het zal een pracht van een spel worden eens de bugs eruit zijn :)

Tsjernobyl
12 juni 2005, 22:13

Koop een Porche en zet er de banden van een Lade onder, en vraag je dan af waarom voor geen meter vooruitkomt. Een goed systeem heeft een goede GPU, CPU en ramm. Je kan pas de kracht van iets meten als het in een goed geheel staat. Jij hebt een 6800GT, een van de beste kaarten van het moment, en dan steek je er een schamele 512ramm bij :oink:. je kan het wrss wel goed draaien op server met minder dan 25 man, want dan heb je minder Ramm nodig. Je geeft 400EUR aan een GPU, bespaar dan niet op 50 euro voor 512 extra Ramm :)

Darkman X1
12 juni 2005, 22:17
Idd. Met mijn 3500+ en 6800GT draai ik het zonder problemen alles op maximum, heb nog niet eens een haperingetje ondervonden. Dus iedereen die hier een high end kaart heeft en nog lag heeft, tligt niet aan de kaart... Er zitten hier veel te klagen dat de game buggy is enzo. Bij mij loop het zo stabiel als iets, nog geen problemen met ondervonden, maja kzal gewoon geluk hebben zeker dat het op mn systeempje stabiel loopt. :applause:

Mahatma
12 juni 2005, 23:38
Ik had tot deze demo geen BF-ervaring, ma mé deze demo heb ik de smaak wel te pakken denk.

Kheb wel een vraagske, moet ge persé al de 5 c4 pakskes weggooien/plaatsen om die transmitter te krijgen? Ik heb al van alles geprobeerd, ma het lukt me niet om gewoon 1 pakje op te blazen.

Een ander vervelend probleem vind ik dat als je 2e piloot bent in een heli, en je met je kanon het camerastandpunt pakt waarmee ge heel de omgeving kunt zien (dus ook onder je) en daarmee switcht naar uw raketten, uw cockpit weer terug zichtbaar is al je terug naar uw kanon gaat, moete elke keer weer op F9 (default) zitte drukken :x

dibo
12 juni 2005, 23:44
Kheb wel een vraagske, moet ge persé al de 5 c4 pakskes weggooien/plaatsen om die transmitter te krijgen? Ik heb al van alles geprobeerd, ma het lukt me niet om gewoon 1 pakje op te blazen.

Als je er 1 wilt gebruiken, gewoon dat pakje gooien en dan op de rechter muisknop duwen: dan switch je naar de detonator. :niceone:

Lord_Skul
12 juni 2005, 23:45
gewoon op secondary attack pakken en ge hebt uwe trigger :p

Darth-Falcon
13 juni 2005, 00:07
de meeste bugs zitten in den ingame browser want da crasht vrij veel bij mij
na 2 dagen intensief gespeeld te hebben

-
- ge kunt weeral goe lamen me de planes vs infantry
- m16 van assault en medic zijn SCHIJTWAPENS
- wapens over het algemeen zijn te zwak, behalve de sniper die megasterk is :tongue:
- bugs in menu
- ik had toch wel wa meer destructable geometry verwacht

+
- commander pwned
- met momenten zeer hevige combat op ne 64 man server
- squad systeem is zeer goed uitgewerkt
- het met bosjes neerschieten van enemy's met 1 lader op grote afstand is niet meer
- geen lag

dibo
13 juni 2005, 00:16
- ge kunt weeral goe lamen me de planes vs infantry

Gelukkig zijn er op de warmaps (16 players) geen planes. Ik moet eerlijk bekennen dat ik op dergelijke servers al dubbel zo veel plezier heb gehad dan op die van 32 man, waar je vaak achtet de feiten aanloopt. :oink:

- m16 van assault en medic zijn SCHIJTWAPENS

Dat is het enige van uw puntjes waar ik het niet mee eens ben. Na alle wapens te hebben getest zijn het juist die wapens die mij het best liggen. In het begin veel met dat geweer van de special ops gespeeld maar dat trekt op geen zak vind ik... Maar ja, dat zal wel variëren van persoon tot persoon zeker. :unsure:

Pol de Crossmol
13 juni 2005, 00:19
Ge moogt nog 10 schoten van een tank op die artillery gooien en ze is nog niet kapot, maar 2 pakjes C4 en tis eraan :s Ni juist in mijn ogen dat ge enkel met C4 die dingen om zeep krijgt...

En de commanders op algemene servers doen maar 1 ding, zagen dat ge hunne arty repareert want anders is het de moeite niet meer om commanderke te spelen, ze halen geen kills meer...

Baseraping heeft een heel nieuwe dimensie: ge krijgt artillery op uwen kop, en als er een squad zit met een squad leader blijven ze komen, idem met medic erbij :p

dibo
13 juni 2005, 00:21
En de commanders op algemene servers doen maar 1 ding, zagen dat ge hunne arty repareert want anders is het de moeite niet meer om commanderke te spelen, ze halen geen kills meer...

Sommigen smijten ook een lading artillery op hun teammaats hun kop! :D
Nog eens sorry daarvoor!

:rofl:

Darth-Falcon
13 juni 2005, 00:22
Dat is het enige van uw puntjes waar ik het niet mee eens ben. Na alle wapens te hebben getest zijn het juist die wapens die mij het best liggen. In het begin veel met dat geweer van de special ops gespeeld maar dat trekt op geen zak vind ik... Maar ja, dat zal wel variëren van persoon tot persoon zeker. :unsure:

ik heb ok redelijk veel met dien M16 gespeeld tot ik het echt beu was, om te beginnen is er gene full atuo, en da vergeet k altijd, als ge erges binnevalt ge schiet en ineens stopt da, dan ist te laat, de M16 lijkt wel een redelijk sterk wapen, ma om 1 of andere kan ik er nie me omgaan

met de M249 is trouwens iets mis, ik heb daar van heel dicht(1m) me op op iemand zitte schieten en ik deed geen damage :wtf:

Mekon
13 juni 2005, 04:21
Special ops blijkt ook nog alternatieve doeleinden te hebben .. zo kunde de perfecte bomb-car maken. Gewoon uwe jeep vol c4 laden , ergens in een basis parkeren en maar wachten tot er 3 man inzit :P . Geen kat die er ook maar bezwaar op heeft dat diene jeep vol rode doodskoppen staat :wtf: .

Ook wel fun : honken naar teamm8s met dn buggy , en altijd beetje achteruit rijden als ze willen instappen. Lame & kinderachtig , i know .. maar jongens .. ge hebt dan echt kerels die blijven proberen. Boy oh boy , lang geleden dat lamen nog is zo een fun was :P . Zelfde mee heli's .. zowa just buiten springhoogte blijven roteren .. dan ziede daar zo 10 man springen gelijk een bende konijnen om toch maar een plaatske te veroveren.

C4 vlak op de voorruit van een jet plakken .. die gasten denken prolly dat dat er een oversized vlieg op hunne cockpit zit ofzo want alweer niemand die em vragen stelt , en dan nog letterlijk 'wtf' roepen als ze 10 seconden opgestegen zijn. 1tje was zelfs zo droog om 'god , this demo is so bugged' te zeggen.

Nu nog een optie om c4 letterlijk op de enemy te plakken .. dat zou grandioos zijn. Sticky bombs rule.

Ah well , zo is een avondje rond klooien kan is deugd doen voor het moraal. Tmoet niet altijd serieus zijn eh. Bewijst toch dat battlefield games altijd heel divers kunnen zijn.

mathias's here
13 juni 2005, 06:39
qua sfeer vindek BF2 wel geslaagd
ma er zijn toch wel nog serieus wa minpunten in dien demo ze
vooral SP:
Sniper: zeer inaccuraat, tis gelijk bij de kermis: ier jongske ;) 3 ballen voor 1 doelwit
M203: keb et is getest en men aimpoint 2X op etzelfde punt gezet, dan 2 203's weggeblazen, en de 1e keer vloog die superver, en 2e keer viel ij bijna aan men voetn :s

MP:
LAG :eek: ik kon echt geen 5 minuutjes spelen zonder enorm te laggen, wa vree plezant is natuurlijk als ge me een blackhawk (vol teammates) ni meer weet waar ge naartoe vliegt om dan uiteindlijk tegen die hijskraan aan te vliegen :D :p

L@TrO
13 juni 2005, 07:47
ge moet u instellingen wat lager zetten, en ge moet bij het snipen iets boven het hoofd mikken. Bij mij gaan de headshots ze

@ mekon lol

SilentSpring
13 juni 2005, 18:17
planes en helis zijn precies moeilijk te besture? muis na benede trekke gaat uw vlieger naar benede ofzo, tis alleszins net omgekeerd als in vietnam enzo. alsk bij planes invert mouse aanzet, geldt dit dan ook voor de andere dinge?

Rocket
13 juni 2005, 18:18
ge moet u instellingen wat lager zetten, en ge moet bij het snipen iets boven het hoofd mikken. Bij mij gaan de headshots ze

thx voor de tip

Killstick
13 juni 2005, 19:09
Special ops blijkt ook nog alternatieve doeleinden te hebben .. zo kunde de perfecte bomb-car maken. Gewoon uwe jeep vol c4 laden , ergens in een basis parkeren en maar wachten tot er 3 man inzit :P . Geen kat die er ook maar bezwaar op heeft dat diene jeep vol rode doodskoppen staat :wtf: .

Ook wel fun : honken naar teamm8s met dn buggy , en altijd beetje achteruit rijden als ze willen instappen. Lame & kinderachtig , i know .. maar jongens .. ge hebt dan echt kerels die blijven proberen. Boy oh boy , lang geleden dat lamen nog is zo een fun was :P . Zelfde mee heli's .. zowa just buiten springhoogte blijven roteren .. dan ziede daar zo 10 man springen gelijk een bende konijnen om toch maar een plaatske te veroveren.

C4 vlak op de voorruit van een jet plakken .. die gasten denken prolly dat dat er een oversized vlieg op hunne cockpit zit ofzo want alweer niemand die em vragen stelt , en dan nog letterlijk 'wtf' roepen als ze 10 seconden opgestegen zijn. 1tje was zelfs zo droog om 'god , this demo is so bugged' te zeggen.

Nu nog een optie om c4 letterlijk op de enemy te plakken .. dat zou grandioos zijn. Sticky bombs rule.

Ah well , zo is een avondje rond klooien kan is deugd doen voor het moraal. Tmoet niet altijd serieus zijn eh. Bewijst toch dat battlefield games altijd heel divers kunnen zijn.

Kzou u nie graag tegenkomen me u C4 ze man :p zo ne wacko :crazy: swel gieren zo hun spawn rushe en op hun jeepkes gaan planten dan ze lkkr naar een vlag laten rijden met 4 man komt er nog 2 man bij = 6 kills met een druk op de knop.

De anti-tank valt wel wa tegen qua inpakt, kvind da ge soms wa teveel moe knallen op die tanks, die BOTs die ownen in die tank lol missen nooit.
In de signleplayer is die USA-tank sterker dan de MEC-tank? die USA is een pak groter.

De bots zijn alvast slimmer dan de meeste op publics :p

MAXXUR
13 juni 2005, 19:46
eigenlijk zouden we een ventrilo/teamspeak moeten hebben om allemaal samen lekker wa te pwnen :p

Sparky
13 juni 2005, 19:52
vraagske: waar mikt ge het best op me u anti tank???

Tomasken
13 juni 2005, 20:02
sjiek spel enzo hoor maar check allemaal jullie telemeter eens ;)

dawN_-
13 juni 2005, 20:04
jaja mannekes ... zalige demo.
kspeel hier op 1280*960 4xAA en 8xAF en alles supersmooth op 64player server :D :D

darkarchangel
13 juni 2005, 20:07
net de demo paar uurtjes gespeeld en moet zeggen
ik krijg er niet genoeg van ! dit game koop ik me zeker

sebastos
13 juni 2005, 20:16
vliegtuigen/helikopters vliegen gemakelijk

Ok, ik heb de demo nog ni gedownt maar dit noem ik dus een super MINpunt...

Ik ben altijd al ne vrij snelle geweest in dat soort dingen
ik leer da heel snel om zoiet goed te controleren

Mekon
13 juni 2005, 20:20

Sinds ik bf2 regelmatig speel is mijn upload idd verdubbeld tov andere shooters.

tha_rippa1be
13 juni 2005, 20:27
60/45

telenet turbo? :unsure: :p

ma het verbruikt wel veer trafiek ja.

gistere zat ik echt in een goeie squad. alemaal zo achter elkaar lopen en een doelwit innemen :p.
ikke als medic constant batterijen aant vervangen (reviven ;)).

MAXXUR
13 juni 2005, 20:38
toevallig iemand die NU op ventrilo wa wil samespele ? :p

Squealer
14 juni 2005, 00:20
zeg mensen.

Ik heb nog niemand via die voip horen spreken?
hoe zit dat in elkaar, hoe werkt dat?

want ge spreekt ier over ts/ventr, maar eigenlijk ebde da toch nie nodig want da zit ingebouwd in bf2 .. kweet alleen nie hoe het werkt..

Yo-Han
14 juni 2005, 00:40
hmm ik had 150Mb download voor 10 uur BF2 en pakweg 30Mb upload ofzo..er zijn nog games die dat zuipen hoor...

10 uur per bvb dag is ook extreem

GiZoe^
14 juni 2005, 10:34
de wapens lijken al wat echter dan in bf 1942 maar ze schieten precies nog altijd met propjes... 3 laders in zon ventje en nog is dat niet dood! en ja ik stond stil, en die ook zat daar maar rustig op te bursten en hij op mij... nada dus, komt daar zon aap me zen kamionette me platrijden :p

al bij al wel ok

Ge hemt ook geen 100% procent accurate crosshair. Het aimen vind ik bijzonder moeilijk in BF2 :D

brammes
14 juni 2005, 11:00
tanks moet je zoals vroeger langsachter of op de rupsbanden pakken ..
normaal zijn 2-3 goed gemikte shots voldoende

EagleEye
14 juni 2005, 11:03
zeg mensen.

Ik heb nog niemand via die voip horen spreken?
hoe zit dat in elkaar, hoe werkt dat?

want ge spreekt ier over ts/ventr, maar eigenlijk ebde da toch nie nodig want da zit ingebouwd in bf2 .. kweet alleen nie hoe het werkt..
Commander en Squad leaders mogen spreken (door op V te duwen denk ik standaard)

GiZoe^
14 juni 2005, 11:06
tanks moet je zoals vroeger langsachter of op de rupsbanden pakken ..
normaal zijn 2-3 goed gemikte shots voldoende

Antitank is voor mensen met lowfps :D

SPEEDMAN
14 juni 2005, 11:11
hmm ik had 150Mb download voor 10 uur BF2 en pakweg 30Mb upload ofzo..er zijn nog games die dat zuipen hoor...

10 uur per bvb dag is ook extreem
ook niet vergeten dat limieten op data echt achterhaald is tot en met.

mathieu
14 juni 2005, 11:15
2 vragen, waar is die leutige muziek naartoe ? :(
en da touw om voertuigskes op te picke, da was toch wel vrij handig vonnek, voor de rest goeie,demo grpx zijn vrij goe, kan op max draaie :D

mathieu
14 juni 2005, 11:20
heden, ni? :\ ik heb alle voertuige/wapes/. . . al zien gebruike ze :/
nabije toekomst, want den joint strike fighter vliegt nu nog nie e, nog in productie ;)
ma den joint strike fighter kan wel nie verticaal opstijge e, alleen landen, mja duidelijk gestole van desert combat :p

Pol de Crossmol
14 juni 2005, 11:32
straaljagers zijn moeilijk om neer de halen met luchtafweer vind ik.

Indd, grote woorden in de release movies e.d. dat er genoeg toys zijn om de vliegtuigen neer te halen etc... Maar als ge dan in het luchtafweer zit, wat kunde doen buiten wachten tot je ene lock hebt en schieten op het goede moment? Niets! Vroeger kon je zelf richten en schieten, nu moet je dat laten gebeuren...

Gevolg, ik heb gisteren wel zeker 25 anti air raketten afgevuurd, waarvan ik er voor 21 een perfecte lock had (en ja ik wacht tot NA de flares om te vuren, zoals in perfecte lock dus) op zowel helikopters als planes:
3 hits alstublief! 3, op 21 missiles. Dat noem ik geen anti air zenne. Van zodra je de lock kwijt bent, doordat een jet buiten uw zicht gaat moet je al niet meer hopen op een hit. En aangezien die ZO rap vliegen moede binnen de 3 sec die jet zoeken, richten, wachten op lock, schieten en hopen dat je hem raakt in de resterende 0.07 seconde...

En als je dan een makkelijker doelwit neemt zoals een blackhawk... Zelf al hangt die te hooveren, moet je hem nog 3-4 keer raken voor ie eraan is, als je al een lock krijgt, want ik heb nog gehad dat hij 150m voor mij hangt en die AA vertikte van zelf maar zijn zoeker te gebruiken, laat staan te locken...

Bon, conclusie: ofwel is diene AA volledig bugged ofwel is dienen veel te zwak.

Tobi-ONE-KeNoBi
14 juni 2005, 11:48
lock is nog altijd niet 100% zeker hit... je moet ook een beetje in de goede richting schieten / richting van het vliegtuig volgen, zo'n raket kan geen scherpe bochten nemen :)

er is wel degelijk nen techniek voor :p

en als simpel was zouden jets nooit iets kunnen doen: er zijn AA's over heel de map, vlieg maar 1 keer over een map en ge hebt constant locks op u :)

Pol de Crossmol
14 juni 2005, 11:59
lock is nog altijd niet 100% zeker hit... je moet ook een beetje in de goede richting schieten / richting van het vliegtuig volgen, zo'n raket kan geen scherpe bochten nemen :)

En zoals ik dus zei, zowel op het juiste moment en in de goede richting. Als een jet altijd met scherpe bochten er van tussen geraakt dan is de conclusie nog altijd dat de AA waardeloos is hé :p

en als simpel was zouden jets nooit iets kunnen doen: er zijn AA's over heel de map, vlieg maar 1 keer over een map en ge hebt constant locks op u :)

Da's dus ook de bedoeling dat die niet zomaar efkes over de hele kunnen komen vliegen zonder problemen. Als de AA bemand is, is het de bedoeling als ze het proberen dat ze er minstens niet meer met een jet uitkomen, als ze pech hebben kunnen ze spawnen :p

brammes
14 juni 2005, 12:13
ma den joint strike fighter kan wel nie verticaal opstijge e, alleen landen, mja duidelijk gestole van desert combat :p

zeker van? volgens mij kan die dat WEL, was een van de vereiste van het model .. heb ik toch zo begrepen op NGC (national geographic channel) waar ze de wedloop tussen boeiing en lockheed in beeld brachten.