PDA

Volledige versie bekijken : Nadelen?

Xitra
9 juni 2005, 19:45
Yu Manne :)
zijn er geen nadelen Van online Gaming Met bf2 Zoals de enige echte Telemeter?? :sad:
Had ook massa's last met vietnam dat het veel up/downloade maarjah....
Weet er iemand iets van af? :$

didi
9 juni 2005, 19:59
nooit geen problemen gehad met excessief up- en down-verkeer ... nooit echt gemeten ook eigenlijk, maar normaal zou da toch nie zo heel veel mogen zijn

[deleted]
9 juni 2005, 20:02
[deleted]

dibo
9 juni 2005, 20:05
Wie spreekt er hier van lag? :wtf:
Osi toch: lees eerst eens wat er staat voor ge gelijk een zot begint te typen. Hebben ze u dat op school nooit geleerd? :sop:

OT: ik denk dat ge al heel veel zult mogen spelen eer uw telemeter onrustwekkende proporties aanmeet. ;)

Skwieker
9 juni 2005, 21:32
Wie spreekt er hier van lag? :wtf:
Osi toch: lees eerst eens wat er staat voor ge gelijk een zot begint te typen. Hebben ze u dat op school nooit geleerd? :sop:

OT: ik denk dat ge al heel veel zult mogen spelen eer uw telemeter onrustwekkende proporties aanmeet. ;)

Threadstarter vraagt achter de nadelen van online gaming bij bf2, dan denkik toch wel da osi een correct antwoord heeft gegeven?
Ja, ok, danku?

Lenny
9 juni 2005, 21:35
vroeger had ik nen hogen upload als ik BF1942 speelde, maar dat lag feitelijk meer als 85% aan het feit dat ik constant aan het babbelen was over msn. (en zelfs als ge nie babbelt, pakt da wa van uwen telemeter in, zunne...)

Met dienen voice over ip, denk ik haast dat het met een "push to talk"-iets achtigs (ofzo) zal zijn. dus verwaarloosbaar.

veel up en down pakte 42 (en misschien vietnam, donnu) nie echt in.

(genen paniek, iedereen klapt ier wel van zijnen telemeter te sparen, maar das omdat ze den demo moeten downen, eh );)

Memphis
9 juni 2005, 21:35
well actually... hij vraagt of er nadelen zijn qua telemeter...

dibo
9 juni 2005, 21:47
Threadstarter vraagt achter de nadelen van online gaming bij bf2, dan denkik toch wel da osi een correct antwoord heeft gegeven?
Ja, ok, danku?

Nee, niet ok, alstublieft! :p (Lees het eens luidop, dat helpt ook naar 't schijnt)

Zoals Memphis zegt gaat het over de telemeter.
Ik heb ooit eens uitgerekend hoeveel uur je per dag BF kon spelen om net niet aan uw maximum te zitten en ik dacht dat het iets van een 6 uur was.
Ik ben wel niet zeker, dus schiet mij niet dood als 't geen waar is)
De eerste dagen zal ik daar wel aan komen, maar iemand die gedurende een maand elke dag 6u speelt is een halve zot! :crazy:

Lenny
9 juni 2005, 21:53
maar iemand die gedurende een maand elke dag 6u speelt is een halve zot! :crazy:

lol, das waar, wie speelt er nu zo weinig???? :p :p :p :p

disclaimer for the reacting people: see my smiley's, look at them!!

Tsjernobyl
9 juni 2005, 22:00
Ik heb eens de Upload gemeten tijdens een spelletje Fotgotten hope op een volle server van 45 man. Altijd tussen 2-3 kb/sec. klein rekensommetje : max 3kb/s = 3*60*60= 10.8 Mb per uur. reken nu maar uit met je aantal speeluren...

FH heeft veel voertuigen en wapens--> veel data te versturen... upload. Ik denk dat bf2 hier wel ongeveer met overeenkomt. Bovendien zal bf2 een nieuwe netcode bevatten.

Pol de Crossmol
10 juni 2005, 02:27
Licht aan u als je lag hebt :)

Naast het feit dat het naast de kwestie is, steek eens uw licht op bij de dienst spelling en zoek de faud...

OT (on of off zoals ge verkiest): Kdacht wel dat BF meer verbruikte dan 2-3 Kb/sec aan upload, zeker als ge daarbij nog eens een voice over ip proramma gebruikt. En aangezien dat in BF2 erin zal zitten...

Ma bon, nadelen: dat heb je zelf in de hand eh, zoals dibo zei, hou u in toom met het aantal uren per dag. Ik zou op een maand alleszinds mijn upload kunnen overschrijden door enkel te bf'en :p

Sprinkle Genie
10 juni 2005, 11:02
mja ge gebruikt uw internet voor wel wa meer dan bf alleen he. als ge gewoon surft en hier en daar een trailerke beziet zit ge al rap aan 30%. Tel daar nog is intensief bf en pron bij :crazy:

ooit wel eens mijn upload overschreden door de bf42 demo :/

Thallyos
10 juni 2005, 11:06
Wie heeft het hier over pron? :)

Zoals gezegd dus, je moet echt al een hele maand iedere dag lang spelen om dat te halen. Als je natuurlijk ook nog eens andere dingen van internet haalt (demo's, trailers ;)) mag je wel wat meer oppassen.

Nu, hier nog nooit problemen ermee gehad. Bij adsl telt de upload niet apart dus dan heb ik 15 gig per maand.

[deleted]
10 juni 2005, 11:16
[deleted]

vishnusixclix
10 juni 2005, 12:03
heb 30 gig up and download...

Mijn broer en ik kunnen over dezelfde verbinding ganse dagen/nachten beffen zonder dat we ooit in de problemen gaan komen

Pol de Crossmol
10 juni 2005, 12:05
Telenet: supersnel internet en de wereld van het internet ligt aan je voeten... Alleen als je wil spelen moet je niet teveel ontdekken van dat internet of omgekeerd... Dat noem ik geen breedband aanbieden eh...

Trouwens, is dat deze zomer ook nog zoals 2 jaar geleden dat je nachtvolumedubbel telt? Want toen kreeg je 's nachts 25% maar van je volume van die nacht aangerekend. Mja dat zal ook maar eenmaal geweest zijn om volk te lokken...

massief
10 juni 2005, 12:09
mja der is wel nog zoeiets met daluren enzo ze

dibo
10 juni 2005, 12:11
's Nachts is het aan halve "prijs", niet?

Kerlesh
10 juni 2005, 12:49
Tusse 0h00 en 10h00 telt alles wat ge afhaalt en upload maar mee voor 50% op de meter. Dus idd ^^