PDA

Volledige versie bekijken : Poolse BF2 release party movie (by Speedman)

Pol de Crossmol
7 juni 2005, 13:47
filmke van 1 UUR van de poolse BF2 RELEASE PARTY

http://www.bf2.be/?a=nieuws&id=112&...d3b92863780ffcd

Its a good video. I just watched the whole thing. There is about 30 mins of solid new gameplay footage. Its not super high quality but its decent with decent sounds. There is no english dialog, except for one little thingy which is unimportant.

Through the video they just go from map to map. Starting with Gulf of omen, then a desertish map, then we get to see allot of footage from a map from the middle east. However the guy playing on that map is soo bad it almost hurts to watch.

The video also includes the full opening sequence/trailer that has been shown before.

Its worth the DL.

Aan de mensen dien het gedownload hebben, laat je commentaar hier maar komen, je kan er evt anderen mee overtuigen om het te zien.

Het is indd 600Mb, dus voor de telenetters die het willen downloaden, raad ik ook aan het in de daluren af te halen.

Er zit in het begin een fragment in het Engels in die wat uitleg geeft, en er is, zoals speedman al schreef een groot deel in game footage.

Ik ben nog aan het kijken, maar wat ik persoonlijk heel cool vind is dat je uit de video het squad principe helemaal kan gadeslaan. Een blackhawk met een squad vol komt afgevlogen (onderweg gooit ie flares voor een AA raket!) en de piloot zet hem zonder problemen in 1x op het dak van een hoge building neer naast een vlag, om met het hele squad die vlag te cappen. Zalige move!

Post your comments! And try to stick with the movie ;)

Pol de Crossmol
7 juni 2005, 13:53
En blijkbaar kan er veel op de daken gezeten worden, zoals te zien is. Maar dan hoge daken, niet de BFV 2-3 verdiepingen hoog, maar kleine buildings gewoon. Handig!

Grimmy
7 juni 2005, 15:20
ben hem aan het binnen halen =)

SPEEDMAN
7 juni 2005, 15:54
merci voor de credits, very nice :)

Grimmy
7 juni 2005, 16:38
very nice!
nu wil ik het nog meer spelen! ziet er zo plezant uit.
jammer dak er gene knijt van versta wa dieje zegt =(

edit: en het is idd wel 1 shot kill voor een AT ventje om een tank neer te leggen.

Snake
7 juni 2005, 19:01
very nice :)

Pol de Crossmol
7 juni 2005, 19:27
very nice!
nu wil ik het nog meer spelen! ziet er zo plezant uit.
jammer dak er gene knijt van versta wa dieje zegt =(

edit: en het is idd wel 1 shot kill voor een AT ventje om een tank neer te leggen.

Indd, gewoon na het zien van dat filmpje is het gewoon kwijlen tot vrijdag...

En ik vermoed dat die 1 shot 1 kill als AT te maken heeft met het al dan niet een lock krijgen op een tank. Het is in de anti air thread ook al gezegd dacht ik, dat het misschien te maken heeft met de plaats waar ie geraakt wordt...

Op het einde teamkilled ie ook een kerel met zijn AT, en ik dacht dat hij na even te richten op zijn teammate, zelf een lock kreeg op dat ventje? Kan dat?

Anyway, die lege zwembaden en zo zijn best wel cool in die 1e map... Kun je aardig verrassend mee uit de hoek komen volgens mij... Oh no, he's in the pool! :crazy:

Grimmy
7 juni 2005, 19:44

En ik vermoed dat die 1 shot 1 kill als AT te maken heeft met het al dan niet een lock krijgen op een tank. Het is in de anti air thread ook al gezegd dacht ik, dat het misschien te maken heeft met de plaats waar ie geraakt wordt...

Op het einde teamkilled ie ook een kerel met zijn AT, en ik dacht dat hij na even te richten op zijn teammate, zelf een lock kreeg op dat ventje? Kan dat?

Anyway, die lege zwembaden en zo zijn best wel cool in die 1e map... Kun je aardig verrassend mee uit de hoek komen volgens mij... Oh no, he's in the pool! :crazy:

haha idd, maar als er een granaat in rolt zijde wel geschete =)
het tofste moment vond ik opt einde toen er een tank ofzo net onder zijne klijnen teen schoot, VLAM zon meter of 30 de lucht in =D

ma ben ik het of lijken die tanks veel te 'mobiel'? precies of die zweven over het wegdek, met vrij veel snelheid draaien en doen. das het enige wat mij zowat tegen stak na dat filmpje te zien. Maarja, mag ook wel als ze vogels voor de kat zijn van AT raketten.

gravendelver
7 juni 2005, 20:05
haha idd, maar als er een granaat in rolt zijde wel geschete =)
het tofste moment vond ik opt einde toen er een tank ofzo net onder zijne klijnen teen schoot, VLAM zon meter of 30 de lucht in =D

ma ben ik het of lijken die tanks veel te 'mobiel'? precies of die zweven over het wegdek, met vrij veel snelheid draaien en doen. das het enige wat mij zowat tegen stak na dat filmpje te zien. Maarja, mag ook wel als ze vogels voor de kat zijn van AT raketten.

Ben het filmke aant dlde, maar aan de reacties te zien zal het wel goe zitten. En maar hopen da ik het nog kan spelen op mijn 9200 mobility met 64mb ram :)

SPEEDMAN
7 juni 2005, 22:22

lock op een tank ? omg DREWLLLLLL :love: :love:

vishnusixclix
7 juni 2005, 22:33
no hardware :cry:

:edit:

ik bedoel hiermee: niet offtopic gaan voor hardware discussies :cry:

(thx om me er op te wijzen speedman ;) )

SPEEDMAN
7 juni 2005, 22:43
no hardware :cry:
?
uwe pc ni goe genoeg ist da da ge bedoelt?

ik heb hem anders al ferm upgegradet :p

Grimmy
7 juni 2005, 22:46
wilt er niemand voor mijne b-day geld bijlegge vo ne goeie PC te kopen? (20 juni) :unsure:
ge ziet da zo altijd op drool mode maar voor velen is het genoegen nemen op semi-drool mode =(

Pol de Crossmol
7 juni 2005, 22:59

Ja inderdaad, en zo van dat blijven steken aan palen of bomen zit er ook niet meer bij. Er zitten fragmenten in dat die tanks gewoon vlotjes tussen de gebouwen laveren en van de ene straat naar de andere gaan tussen de buildings door... Hopelijk niet te vlotjes...

BlackShadow
7 juni 2005, 23:51
ik ken nen pool, is vrage of die nuttige informatie kan vertale, zal wel nog een tijke duren :(

Yo-Han
8 juni 2005, 00:27
getverdrie vanmiddag ging het maar heb ik gepauseerd om snachts verder te doen aan grotere downspeeds en maar 300Mb te verbruiken...nu is de link down :(

edit mirrors genoeg

http://forums.totalbf2.com//showthread.php?s=&threadid=4716

jolt +700Kb/s :woohoo:

Grimmy
8 juni 2005, 06:35
net bemerkt.
ligt het aan mij of heb ik in nog geneen filmke een engi gezien die een voertuig weet te naaien met een wel geplaatste mijn?

SPEEDMAN
8 juni 2005, 10:19
is it me of verjaren er steeds meer mensen in juni ?

/me 12 juni :woohoo:

own^Shady
8 juni 2005, 11:23
hehe me morgen , plz een demo op men b -daay? :woohoo:
dice& Ea : no :naughty:

:doh: :sad: :cry:

hihi dan maar wat gta-en :D

Killstick
8 juni 2005, 12:28
net bemerkt.
ligt het aan mij of heb ik in nog geneen filmke een engi gezien die een voertuig weet te naaien met een wel geplaatste mijn?

idd had graag eens wat screens of vids gezien van die claymores en medics ook :) tzijn altijd special ops da ge ziet imo of anti tank.

Yo-Han
8 juni 2005, 15:03
tjah ik zou zeggen ...bored en telemeter overschot?Downloaden :) Examens en hoge telemeter?wacht op demo ..,geen extreem goed filmpje ,maar zeker niet slecht ....zoveel nieuws valt er nu ook niet te zien...en +-15 min pools gebabbel(zonder footage waar je niks aan hebt..)
de introfilm van de game zit er dan wel weer in ..enfin zou de e3 trailer beter gevonden hebben als intro van de game