PDA

Volledige versie bekijken : De grote binnenlandse voetbalthread

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

ShadesOfJae
13 april 2005, 16:07
Hey,

Volgens mij is er wel zon thread nodig,
In plaats van al die andere, afzonderlijke topic, 1 grote !

--------------------

Vanavond is het GBA - Genk (Beker van België), (Prono : 1-0, GBA gaat door)

Juventus - Liverpool (Chapmions Leaque) (Prono : 1-1, Liverpool gaat door)
en PSV - Lyon (Champions League) (Prono :3-1, PSV gaat door)

EDIT BY MOD: Op aanvraag dus twee verschillende threads... één voor binnenlands, één voor buitenlands.

Morpheus
13 april 2005, 16:08
Hey,

--------------------

Lijkt mij een goed initiatief :niceone:

Kabouter Hya
13 april 2005, 16:09
ma misschien opdelen in belgie en rest van de wereld
want sorry ma belg voetb trekt de laatste tijd (zowel clubverband als natio ploeg) op niet veel
ma vo de rest idd goed initiatief

pina
zo kunt ge alles in 1 pot nat steken...

CL =! x 9999 belgische competitie

Mr. Jack!
Amai kzag zo al staan "Last Post... Morpheus" kdacht van... :p
mer alle hij steunt het nekeer :D

kakature
13 april 2005, 16:10
Eindelijk :)

Starrk
13 april 2005, 16:12
Mm, juve - liverpool staat aan bij mij vanaafd :)

ShadesOfJae
13 april 2005, 16:13
Lijkt mij een goed initiatief :niceone:

Deze keer ben ik het volledig met jou eens ;)

Back on topic,
Kzou graag hebben dat GBA doorgaat !
En dan in de finale tegen Lierse (waar ik voor supporter :niceone: )

Mn vader en broer zijn GBA-supps, dus dat kan een plezant onderonsje worden :)

NemesisBE
13 april 2005, 16:14
juve-liverpool 1-0
psv-lyon 0-2 hoewel ik voor psv ben
genk door vanavond

FCB rulz!

Starrk
13 april 2005, 16:16

GBA - GENK : 0-2

JUVE - LIVERPOOL : 0-2

PSV - LYON : 0-2

edit: lol, onbewust overal 0-2 gekozen xD

Morpheus
13 april 2005, 16:23
Vanaf nu is dit dus de thread voor binnenlands voetbal :)

mvg

UniKorn
13 april 2005, 16:27
Laat GBA maar doorgaan, en Club verliezen tegen Lierse.

Dan finale Lierse - Lokeren of Lierse - GBA !!

Ook Lierse supporter.

Starrk
13 april 2005, 16:30
Laat GBA maar doorgaan, en Club verliezen tegen Lierse.

Dan finale Lierse - Lokeren of Lierse - GBA !!

Ook Lierse supporter.

Like no? :)

Genk door en Club - Genk finale

Is toch de interessantste finale? :x

Tweak37
13 april 2005, 16:34
GBA - GENK : 0-2

JUVE - LIVERPOOL : 0-2

PSV - LYON : 0-2

edit: lol, onbewust overal 0-2 gekozen xD

ziet er neit slecht uit :) ma das ni allemaal binnelands! :evil:

Starrk
13 april 2005, 16:35
ziet er neit slecht uit :) ma das ni allemaal binnelands! :evil:

dat was vOOr de update :evil:

|XcW|
13 april 2005, 16:40
Of dat Genk zal doorgaan, daar vrees ik voor. ( Ben KRC supporter ;) )

Maar als ze doorgaan lijkt mij Genk - Brugge een intressante finale. :)

Ferux
13 april 2005, 17:00
Of dat Genk zal doorgaan, daar vrees ik voor. ( Ben KRC supporter ;) )

Maar als ze doorgaan lijkt mij Genk - Brugge een intressante finale. :)

Ik ben er wel van overtuigd dat Genk zal doorgaan. GBA is nu toch ni zo goe bezig. 0 - 2 zou het idd best wel is kunnen zijn.

Een finale FCB - Genk zou wel is heel spannend kunnen worden.

den Acid Burn
13 april 2005, 17:04
hopelijk gaat genk door vanavond.
als ze weer op hun normale niveau spele zal gba geen probleem worden.
maarja elke match is anders.

alle lierse supporters steunen gba :wtf:
was er niet zo een pact tussen genk en lierse van bevriende clubs :naughty:

ze zullen wss hun kansen willen houden voor de finale :p
want als lierse genk krijgt in de finale ziet het er nie goed uit natuurlijk

UniKorn
13 april 2005, 17:23
Idd, wij lierse supporters komen goed overeen met de genk supporters, er zijn 10 supporters van genk die ook voor ons zijn komen supporteren bij Lierse-Charleroi. Maar als je moet kiezen tussen tegen de 3e of tegen een andere middenmoter te spelen, dan kies je voor de middenmoter natuurlijk :)

exploder
13 april 2005, 18:42
De Grote Binnenlandse Voetbal Thread

Hey,

--------------------

goe bezig :niceone: :p

NemesisBE
13 april 2005, 18:53
goe bezig :niceone: :p

zeker omda em eerst grote voetbal thread heette en derna is gesplitst in binnen- en buitenland :]

ShadesOfJae
13 april 2005, 18:56
Idd, wij lierse supporters komen goed overeen met de genk supporters, er zijn 10 supporters van genk die ook voor ons zijn komen supporteren bij Lierse-Charleroi. Maar als je moet kiezen tussen tegen de 3e of tegen een andere middenmoter te spelen, dan kies je voor de middenmoter natuurlijk :)

Inderdaad, Genk is ook goed voor mij, maar liever GBA,
meer kans, en een familiaal sfeertje :p

Btw, I like it, that you're a lierseboy :applause:

Morpheus
13 april 2005, 18:56
zeker omda em eerst grote voetbal thread heette en derna is gesplitst in binnen- en buitenland :]

Idd... op aanvraag hebben we er twee van gemaakt, is iets overzichtelijker voor jullie.

mvg

Flipmo-Maktone
13 april 2005, 19:41
Ik zie Genk wel doorgaan,alhoewel dat GBA ook kans maakt, hang er van af hoe ze in de match zitten, hoop voor GBA, dan hebben we(FCB) veel kans op de beker.

Glor
13 april 2005, 19:57
Als genk doorgaat gaat Brugge daar nog veel problemen mee krijgen in de finale :p

ShadesOfJae
13 april 2005, 20:12
Ik zie Genk wel doorgaan,alhoewel dat GBA ook kans maakt, hang er van af hoe ze in de match zitten, hoop voor GBA, dan hebben we(FCB) veel kans op de beker.

Ik zou maar niet te veel hopen op die finale !

Bruges be prepared for a small town named Lier ! :angry:

|XcW|
13 april 2005, 21:45
Genk 1 - 0 Voor :woohoo:

den Acid Burn
13 april 2005, 22:55
ja 90' maakt gba gelijk

wedstrijd zo uit handen geven. :naughty:

|XcW|
13 april 2005, 23:23
ja 90' maakt gba gelijk

wedstrijd zo uit handen geven. :naughty:

Wat Cavens daar doet! Dat verdiend imo niet om nog te spelen. Dat was goed om Matoekoe het ziekenhuis in te trappen. Halve zot! :angry:

Tweak37
13 april 2005, 23:25
3-1

wat een afgang zeg ik dan

EA lover
14 april 2005, 15:35
Germinal - Beerschot heeft een schitterende wedstrijd gespeeld en verdiende ook om te winnen. Oké, wat cavens deed was niet mooi, maar ik denk toch wel een terechte gele kaart.
GB zal doorgaan naar de finale en zal daar waarschijnlijk Brugge tegenkomen. Dus GB Europees :)

Stimpy
14 april 2005, 15:37
op irc #jupiler-league voor als ge prate over de voetbal :p

is mss wel interessant voor sommigen om een vast channel ervoor te hebben, maar er zit nog wel ni veel volk, we hopen dat het wat bekender en groter wordt :)

grtz

Tarpan
14 april 2005, 15:58
Mag ik er even op wijzen dat Zulte-Waregem dit weekend, met grote overmacht trouwens, kampioen kan (en zal) spelen.
Ze hebben genoeg aan één puntje uit vier wedstrijden en nu zondag is het thuis tegen Antwerp (ofte: de vergane glorie)
:niceone: :applause:

Go Essevee!

Edit: kampioen in tweede klasse wel te verstaan he

ShadesOfJae
14 april 2005, 16:22
Lierse in de finale dan tegen GBA, word plezant :p

EA lover
14 april 2005, 16:25
Ik hoop Brugge - GB
zodat we volgend seizoen europees spelen.

Blad3z
14 april 2005, 16:40
Mag ik er even op wijzen dat Zulte-Waregem dit weekend, met grote overmacht trouwens, kampioen kan (en zal) spelen.
Ze hebben genoeg aan één puntje uit vier wedstrijden en nu zondag is het thuis tegen Antwerp (ofte: de vergane glorie)
:niceone: :applause:

Go Essevee!

Edit: kampioen in tweede klasse wel te verstaan he

Belachelijke supporters hebben jullie. Toen SV Waregem indertijd op de rand van faillissement stond waren er nog amper 200 betalenden in het Regenboogstadion. De die-hards, de echte supporters. Voor die mannen heb ik het grootste respect. Die duizend zeveraars die opgedoken zijn sinds ZW aan de top speelt in 2e klasse zijn grote hypocrieten en zijn het niet waard om 'Essevee' te scanderen.
En als er 1 ploeg een 'vergane glorie' is, dan is het Waregem wel, dus roep maar niet te hard zondag, tegen de trouwste supporters van het land. Ik ben zelf Anderlecht-supporter (en van mijn lokale ploeg) maar voor die mannen heb ik pas respect, hun ploeg speelt al jaren schijtvoetbal en bengelde steeds onderaan in 1e klasse, maar elk weekend stond er daar nog altijd een paar duizend man klaar om hun ploeg vooruit te schreeuwen.

Tarpan
14 april 2005, 17:05
Belachelijke supporters hebben jullie. Toen SV Waregem indertijd op de rand van faillissement stond waren er nog amper 200 betalenden in het Regenboogstadion. De die-hards, de echte supporters. Voor die mannen heb ik het grootste respect. Die duizend zeveraars die opgedoken zijn sinds ZW aan de top speelt in 2e klasse zijn grote hypocrieten en zijn het niet waard om 'Essevee' te scanderen.
En als er 1 ploeg een 'vergane glorie' is, dan is het Waregem wel, dus roep maar niet te hard zondag, tegen de trouwste supporters van het land. Ik ben zelf Anderlecht-supporter (en van mijn lokale ploeg) maar voor die mannen heb ik pas respect, hun ploeg speelt al jaren schijtvoetbal en bengelde steeds onderaan in 1e klasse, maar elk weekend stond er daar nog altijd een paar duizend man klaar om hun ploeg vooruit te schreeuwen.

En zijt ge ook nen hypocriet als uwe neef al twee jaar in't eerste speelt van SVZW en dat ge daardoor supporter zijt van een ploeg die goed voetbal brengt?

Blad3z
14 april 2005, 17:16
En zijt ge ook nen hypocriet als uwe neef al twee jaar in't eerste speelt van SVZW en dat ge daardoor supporter zijt van een ploeg die goed voetbal brengt?

Ik had het dan ook niet persoonlijk op u, er zijn vele anderen.

EA lover
14 april 2005, 17:29
Ik hoop Brugge - GB

Blad3z
14 april 2005, 18:01
Ik hoop Brugge - GB

om er in de eerste ronde tegen glencerhaemolabili al uit te vliegen?

EA lover
14 april 2005, 18:12
om er in de eerste ronde tegen glencerhaemolabili al uit te vliegen?
Europees is Europees he ;) . Maar we zullen die ronde wel overleven want er zullen wel wat versterkingen komen.

Blad3z
14 april 2005, 18:16
Europees is Europees he ;) . Maar we zullen die ronde wel overleven want er zullen wel wat versterkingen komen.

nuja, eerst nog voorbij lierse geraken is de boodschap, maar ik wens jullie het beste.. prachtig om de smurfen op hun bek zien gaan

Ferux
15 april 2005, 16:07
nuja, eerst nog voorbij lierse geraken is de boodschap, maar ik wens jullie het beste.. prachtig om de smurfen op hun bek zien gaan

GBA moet voorbij Lokeren, FCB voorbij Lierse. btw, wie zijn de smurfen?

ShadesOfJae
15 april 2005, 16:29
GBA moet voorbij Lokeren, FCB voorbij Lierse. btw, wie zijn de smurfen?

Genk,

en Brugge gaat niet voorbij Lierse :applause:

Time
15 april 2005, 16:37

als ik mij niet vergis zijt ge supporter in uwen vrijen tijd, en dient die om u te amuseren. Ik ga akkoord met uw niks dan respect voor mensen die blijven supporteren voor een club die jaren aan een stuk aan de staart bengelt, maar begrijp wel dat velen een abo kopen met het vooruitzicht zich te amuseren, feestjes te bouwen en mooi voetbal te zien. Vergeet ook niet dat die 'valse supporters' geld in het laatje brengen.

kakature
15 april 2005, 21:21
Westerlo - Club Brugge
1-1 aan de rust. Brugge 40 minuten baas (gehoord op Sporza/gelezen op sport.be dus geen fanboy gedoe :))

sjoene
15 april 2005, 21:45
nja, de voorsprong kan op deze manier nog keer halveren

redruM
15 april 2005, 22:00
1-2 :(

kakature
15 april 2005, 22:26
1-3
1 x Jackson Coelho ('4)
1 x Clement (kopbal)('14)
2 x Lange die nu co-topschutter is samen met Jestrovic en Bangoura (14 goals) ('59, '79)

Red_Dog
15 april 2005, 22:27
als ik mij niet vergis zijt ge supporter in uwen vrijen tijd, en dient die om u te amuseren. Ik ga akkoord met uw niks dan respect voor mensen die blijven supporteren voor een club die jaren aan een stuk aan de staart bengelt, maar begrijp wel dat velen een abo kopen met het vooruitzicht zich te amuseren, feestjes te bouwen en mooi voetbal te zien. Vergeet ook niet dat die 'valse supporters' geld in het laatje brengen.

Dan hebben de echte die-hards het recht om voorrang te krijgen bij voorverkoop van een kampioenenmatch vind ik.
Als ge nu kijkt hoeveel mensen er dit weekend naar Zulte-Waregem afzakken en ge weet dat den helft ervan nog nooit is komen zien...

Time
15 april 2005, 22:54
Dan hebben de echte die-hards het recht om voorrang te krijgen bij voorverkoop van een kampioenenmatch vind ik.
Als ge nu kijkt hoeveel mensen er dit weekend naar Zulte-Waregem afzakken en ge weet dat den helft ervan nog nooit is komen zien...

En hoe gaat ge dat controleren?:p
"ela manneke, gij waart 2 seizoenen geleden toen we in crisis waren geen abonnee, dienen meneer achter u wel, laat die maar voor"
zeg nu zelf:p

Geert2004
16 april 2005, 01:05
Racing Genk - Beveren
Brussels - AA Gent
Moeskroen - G. Beerschot
Charleroi - Lierse
Lokeren - Sint-Truiden
Cercle Brugge - Oostende
Standard - Bergen
La Louviere - Anderlecht

Prono's mensen ;-)

Red_Dog
16 april 2005, 03:28
En hoe gaat ge dat controleren?:p
"ela manneke, gij waart 2 seizoenen geleden toen we in crisis waren geen abonnee, dienen meneer achter u wel, laat die maar voor"
zeg nu zelf:p
Ik heb het eigenlijk over abbonee's, die moeten imo altijd voorrang krijgen, zeker bij zo'n belangrijke match.

redruM
16 april 2005, 16:06
Racing Genk - Beveren 1
Brussels - AA Gent 2
Moeskroen - G. Beerschot X
Charleroi - Lierse 1
Lokeren - Sint-Truiden 1
Cercle Brugge - Oostende X
Standard - Bergen 1
La Louviere - Anderlecht 2

Prono's mensen ;-)

The message you have entered is blablablabla....

Time
16 april 2005, 16:09
Ik heb het eigenlijk over abbonee's, die moeten imo altijd voorrang krijgen, zeker bij zo'n belangrijke match.

in brugge krijgen die voorrang, ik veronderstel in grotere clubs als rsca, genk en standard ook, voor uw club kan ik ni spreken

kakature
16 april 2005, 16:41
Racing Genk - Beveren 1
Brussels - AA Gent 1
Moeskroen - G. Beerschot X
Charleroi - Lierse 1
Lokeren - Sint-Truiden 1
Cercle Brugge - Oostende 1
Standard - Bergen 1
La Louviere - Anderlecht X

Prono's mensen ;-)

1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

Red_Dog
16 april 2005, 21:22
in brugge krijgen die voorrang, ik veronderstel in grotere clubs als rsca, genk en standard ook, voor uw club kan ik ni spreken

Voorrang bij Europese wedstrijden ofzo, maar ook bij een "gewone" compeitiematch ?

Time
16 april 2005, 21:28
wtf? nen abonnee heeft toch zijn stoelke gereserveerd voor een gans seizoen...? wa kan die te klagen hebben in de competitie??:wtf:

redruM
16 april 2005, 21:54
Lokeren - Sint-Truiden 4 - 3
Racing Genk - Beveren 2 - 1
Brussels - AA Gent 1 - 1
Charleroi - Lierse 1 - 0
Moeskroen - G. Beerschot 0 - 1

Starrk
16 april 2005, 22:12
Racing Genk - Beveren 2-0
Brussels - AA Gent 0-1
Moeskroen - G. Beerschot 0-0
Charleroi - Lierse 2-1
Lokeren - Sint-Truiden 1-1
Cercle Brugge - Oostende 1-0
Standard - Bergen 2-1
La Louviere - Anderlecht 1-2

Prono's mensen ;-)

Ik ken de resultaten van vanavond wl nog niet

Red_Dog
17 april 2005, 01:00
wtf? nen abonnee heeft toch zijn stoelke gereserveerd voor een gans seizoen...? wa kan die te klagen hebben in de competitie??:wtf:

Verkeerd uitgelegd, ik heb het over mensen die geen abonnement hebben maar wel elke thuismatch komen zien (zoals ik).
Wat als die mensen de tijd niet vinden om een ticket in voorverkoop te gaan halen, of er wel geraken maar te horen krijgen dat alles uitverkocht is ?
Dat bedoel ik :)

Time
17 april 2005, 01:03
waarom geen abo als ge elke thuismatch gaat zien? das zoveel goeikoper:p

nuja, op dat vlak zijt ge denk ik dan wel een uitzondering ze:)

Red_Dog
17 april 2005, 02:30
Omdat de abo's op Antwerp 250 euro kosten.
En het is voor mij makkelijker (nu toch, hopelijk komt daar voglende week verandering in als ik begin te werken) om elke 2 weken 20 euro af te dokken dan in 1 keer 250 euro.

Blad3z
17 april 2005, 17:49
Zulte-Waregem - Antwerp 0-2 (0-1)
Dong 0-1, Gomez 0-2
Zulte-Waregem is kampioen, omdat Geel ook niet kon winnen.

Roeselare - Geel 2-1 (1-0)
Lauwers 1-0, Vandecauter 1-1
Vandewalle 2-1 Rood: Schops (G)

Blad3z
17 april 2005, 17:50
3 rode kaarten in Cercle-Oostende, bitsig matchke precies

DBK
17 april 2005, 17:53
Zulte-Waregem - Antwerp 0-2 (0-1)

:D ff chance hebben, we wouden me belgabet eerst geld op z-w zetten maar op mijn advies hebben we niks gedaan me die match :woohoo:

Time
17 april 2005, 20:28
19' STRAFSCHOP
Olivier Deschacht maakt hands op een onbegrijpelijke manier. Geen enkele speler stond in zijn buurt. Ver Eecke geeft uiteraard strafschop.

LOL:D

kakature
17 april 2005, 20:30
Ja, Vanden Borre heeft al op de paal geschopt dus zo lang zal de gelijkmaker wel niet uitblijven :sad:

*FiReStOnE^-*
17 april 2005, 20:32
just trug van zulte-waregem antwerp ;)
antwerp wint verdiend de wedstrijd en toch slage ze erin om nog boel op de grote markt in waregem te kome stoke :\

kakature
17 april 2005, 20:34
Tis al 1-1 Aruna :p

Red_Dog
17 april 2005, 20:49
just trug van zulte-waregem antwerp ;)
antwerp wint verdiend de wedstrijd en toch slage ze erin om nog boel op de grote markt in waregem te kome stoke :\

Moeten die van Zulte maar ni me flesjes gooien he.

Timmie
17 april 2005, 21:52
90' EINDE
Anderlecht blijft steken op een 1-1-gelijkspel en is zo waarschijnlijk wel definitief uitgeteld in de strijd voor de titel.

Blad3z
17 april 2005, 21:58
90' EINDE
Anderlecht blijft steken op een 1-1-gelijkspel en is zo waarschijnlijk wel definitief uitgeteld in de strijd voor de titel.

Fout, veel verandert er eigenlijk niet. Anderlecht moet nog altijd gaan winnen op Brugge en Brugge moet dan nóg eens verliezen.

Time
17 april 2005, 22:04
Fout, veel verandert er eigenlijk niet. Anderlecht moet nog altijd gaan winnen op Brugge en Brugge moet dan nóg eens verliezen.

toen ze maar 4 punten achterstand hadden moesten ze slechts rekenen op 1 kleine misstap (gelijjkspel) in een van hun volgende 5 matchen behalve die tegen anderlecht. En ondertss natuurlijk veronderstellen dat ze winnen op jan breydel.
ploegen als rsca en fcb gaan er ELKE match van uit dat ze winnen, dus in geval van 4 punten was rsca kampioen echt niet onrealistisch.

Nu daarentegen moet club al 2 keer verliezen, 1 keer tegen anderlecht en 1 keer in 1 van deze duels: gba, moeskroen, stvv en bergen, allemaal ploegen die onderaan bengelen. Ofwel verliezen tegen rsca en 2 keer gelijkspelen tegen al die kleinere ploegskes, ziet gij brugge 2 keer punten verliezen tegen die 4 kleine ploegskes? ik niet, en ongetwijfeld rsca ook niet.

fcb pakt den titel, das wel duidelijjk nu, die 2 punten waren cruciaal

Blad3z
17 april 2005, 22:12
Gelukkig loopt Mpenza er nog altijd bij om Anderlecht terug naar de Europese subtop te loodsen. Jongens toch, wat een ongelooflijke kluns, ik dacht dat ik intijde met Taument het ergste had meegemaakt, maar Mboerke brengt een hele nieuwe dimensie aan het woord 'miskoop'.

Ferux
17 april 2005, 23:25
Kampioen FCB! We kunnen als supporter nog 3 dingen verlangen:
1. De titel winnen
2. De beker winnen
3. tegen RSCA winnen

Zou mooi zijn moesten ze alle3 waarheid worden :D.

redruM
17 april 2005, 23:36
Gelukkig loopt Mpenza er nog altijd bij om Anderlecht terug naar de Europese subtop te loodsen. Jongens toch, wat een ongelooflijke kluns, ik dacht dat ik intijde met Taument het ergste had meegemaakt, maar Mboerke brengt een hele nieuwe dimensie aan het woord 'miskoop'.
Idd, ik begrijp nu nog nie wa em bij anderlecht te zoeken eeft , twas weer een ideetje van den Hugo ze :ironic:

Shyheim
17 april 2005, 23:51
1. De titel winnen
2. De beker winnen
3. tegen RSCA winnen

Verlang maar goed, want volgend jaar is het allemaal voorbij... Quand on a le fric... :D

pina
18 april 2005, 00:37
de titel was al lang voor brugge. moest anderlecht die alsnog gewonnen hebben, was dat een mirakel. Dus veel verandert er eigenlijk niet.

deschacht heeft toch al héél veel punten verloren voor anderlecht hoor...de grootste klunsverdediger die er staat

NemesisBE
18 april 2005, 13:03
1. De titel winnen
2. De beker winnen
3. tegen RSCA winnen

nog 1 ding hoop ik:

dat standard op rsca gaat winnen, dan is de kans zeer groot dat de rocuhes alsnog CL spelen en rsca niet :D

ganz
18 april 2005, 13:44
de titel was al lang voor brugge. moest anderlecht die alsnog gewonnen hebben, was dat een mirakel. Dus veel verandert er eigenlijk niet.

deschacht heeft toch al héél veel punten verloren voor anderlecht hoor...de grootste klunsverdediger die er staat

Het is misschien niet het seizoen van Deschacht, daar heb je gelijk in. Maar als ze nog een van de kansen wel scoren dan kraait geen haan nog naar die handsbal. Das de klote: hoe verder ge naar achter staat in de ploeg, hoe dodelijker een fout kan zijn. Als een aanvaller 6 goede kansen mist, dan heeft die minstens evenveel schuld aan een niet-gewonnen match als de verdediger (of keeper, die mogen al helemaal geen fouten maken) die in de fout gaat waardoor de tegenpartij kan scoren.

ec8or
18 april 2005, 13:58
1. De titel winnen
2. De beker winnen
3. tegen RSCA winnen

punt 1 : indien dat niet gebeurt zou beschaamd zijn clubsupporter te zijn... dus hoezeer ze ginder ook proberen de druk af te houden. het ligt helemaal in brugge zelf.

punt 2 : wie maalt erom - beker heeft geen betekenis, enkel dan wat eergevoel voor een paar mindere voetbalploegjes.

punt 3 : haha think again... :)

anyway het is gewoon een feit dat als anderlecht 2 matchen na mekaar niet wint er meteen een wereldgrote crisis lijkt los te barsten in belgie... o o ow - anderlecht staat 2de, wat een rampjaar...
en als ze bij brugge een paar keer niet winnen is er nix aan de hand. het enigste goeie dat brugge dit jaar gebracht heeft is dat de trainer van hen eindelijk eens wat nederlands tracht te praten, na al die jaren...

dit "rampjaar" zit er voor anderlecht toch bijna op - dan kunnen we weer een paar keer na mekaar kampioen spelen :niceone:

pina
18 april 2005, 14:03
Het is misschien niet het seizoen van Deschacht, daar heb je gelijk in. Maar als ze nog een van de kansen wel scoren dan kraait geen haan nog naar die handsbal. Das de klote: hoe verder ge naar achter staat in de ploeg, hoe dodelijker een fout kan zijn. Als een aanvaller 6 goede kansen mist, dan heeft die minstens evenveel schuld aan een niet-gewonnen match als de verdediger (of keeper, die mogen al helemaal geen fouten maken) die in de fout gaat waardoor de tegenpartij kan scoren.je hebt fouten en fouten hé. Zoiets als gisterenavond noem ik een fout met de F in corps 50025. Zoiets heb ik nog nooit gezien :) Eenmaal kan gebeuren, twee keer ook, drie keer zelfs ook, maar dan begin ik mij toch vragen te stellen hoor...hoeveel keer is het niet al gebeurd dat de linkerflank bij anderlecht om zeep is? Tijdens de CL was dit héél goed te zien!

Reptiel
18 april 2005, 14:04
:offtopic: mag ik er u attent op maken dat je sig te lang is.
ec8or that is

pina
18 april 2005, 14:09
1. De titel winnen
2. De beker winnen
3. tegen RSCA winnen

Zou mooi zijn moesten ze alle3 waarheid worden :D.de beker winnen...sjah, echt moeilijk is het niet he als je ziet naar de ploegen die er nog in zitten. Ik ben meer bezorgd voor het volgende europese seizoen: wie gaan we via de beker naar de uefa sturen? Sorry hoor, maar lierse, lokeren of beerschot... die gaan nog minder uitsteken als beveren dit seizoen deed...Het zorgt er alleen maar voor dat ons coëfficiënt naar beneden wordt gehaald. Het was een héél slechte zaak dat genk uit de beker was gewipt! Ik had héél graag standard en genk in de uefa gezien aangezien dat die ploegen, samen met brugge en a'lecht, de sterkste ploegen zijn in onze competitie en war representatiever dan het geklungel van lokeren, lierse of beerschot! :(

anderlecht heeft al in de heenmatch eens gewonnen van brugge, dus dat ook niet vergeten hé voor je uw vreugdedans zou doen na een eventuele overwinning v brugge tegen a'lecht ;)

Time
18 april 2005, 14:09
:offtopic: mag ik er u attent op maken dat je sig te lang is.
ec8or that is

hij heeft 4 lijnen in een kleiner lettertype = toegelaten

@ eq8or: de beker is wel van belang als ge kampioen aant spelen zijt, tis al aantal jaar geleden dat een club nog es de dubbel pakte

Reptiel
18 april 2005, 14:35
de beker winnen...sjah, echt moeilijk is het niet he als je ziet naar de ploegen die er nog in zitten.
Tis daarom dan dat alle 'grote' ploegen al door die ploegen zijn uitgeschakeld.
m.a.w uw stelling is herleid tot 0

hij heeft 4 lijnen in een kleiner lettertype = toegelaten.
mijn excuses

ShadesOfJae
18 april 2005, 16:31
De licentie is voor Lierse zo goed als binnen !
Alleen nog wachten op de officiële bevestiging, en een goed resultaat op Brugge, en de week kan niet meer stuk

:p

NemesisBE
18 april 2005, 16:39
De licentie is voor Lierse zo goed als binnen !
Alleen nog wachten op de officiële bevestiging, en een goed resultaat op Brugge, en de week kan niet meer stuk

:p

geen kans, Brugge heeft echt wel z'n zinnen op de dubbel gezet :D

Tweak37
18 april 2005, 16:50
punt 1 : indien dat niet gebeurt zou beschaamd zijn clubsupporter te zijn... dus hoezeer ze ginder ook proberen de druk af te houden. het ligt helemaal in brugge zelf.

punt 2 : wie maalt erom - beker heeft geen betekenis, enkel dan wat eergevoel voor een paar mindere voetbalploegjes.

punt 3 : haha think again... :)

anyway het is gewoon een feit dat als anderlecht 2 matchen na mekaar niet wint er meteen een wereldgrote crisis lijkt los te barsten in belgie... o o ow - anderlecht staat 2de, wat een rampjaar...
en als ze bij brugge een paar keer niet winnen is er nix aan de hand. het enigste goeie dat brugge dit jaar gebracht heeft is dat de trainer van hen eindelijk eens wat nederlands tracht te praten, na al die jaren...

dit "rampjaar" zit er voor anderlecht toch bijna op - dan kunnen we weer een paar keer na mekaar kampioen spelen :niceone:

1. True
2. De beker is altijd leuk om te winnen, toch iig niet iets dat je laat liggen. En je kunt er je seizoen mee redden. (1 prijs is nog altijd beter dan geen prijs)
3. Brugge - Anderlecht wordt ongetwijfeld een kleurloze 1-1

Uhm... :wtf: Het enigste goeie wat brugge gebracht heeft? Late we wel effe neit vergeten dat ze dit seizoen veruit de beste waren? Anderlecht heeft helemaal nix goeds gebracht, integendeel. Zo'n belabberd voetbal en dan nog tweede staan, zegt veel over de competitie... En mag ik u er ook aan herrinneren dat Brugge is even zien, al een jaar of tien niet meer uit de top twee is geweest? Bij Brugge is er gewoon bijna nooit crisis, soms eens een mindere periode dat wel, of een zwarte november, maar meer niet :)

ShadesOfJae
18 april 2005, 17:01
geen kans, Brugge heeft echt wel z'n zinnen op de dubbel gezet :D

Uitspraak van Timmy Simons : "Ik ben ervan overtuigd dat Club dit seizoen de dubbel pakt."

Timmy heeft blijkbaar de cursus : " hoe motiveer ik mijn tegenstander " met succes afgerond. !

Dit zal Lierse alleen maar motiveren !

NemesisBE
18 april 2005, 17:12
1. True
2. De beker is altijd leuk om te winnen, toch iig niet iets dat je laat liggen. En je kunt er je seizoen mee redden. (1 prijs is nog altijd beter dan geen prijs)
3. Brugge - Anderlecht wordt ongetwijfeld een kleurloze 1-1

Uhm... :wtf: Het enigste goeie wat brugge gebracht heeft? Late we wel effe neit vergeten dat ze dit seizoen veruit de beste waren? Anderlecht heeft helemaal nix goeds gebracht, integendeel. Zo'n belabberd voetbal en dan nog tweede staan, zegt veel over de competitie... En mag ik u er ook aan herrinneren dat Brugge is even zien, al een jaar of tien niet meer uit de top twee is geweest? Bij Brugge is er gewoon bijna nooit crisis, soms eens een mindere periode dat wel, of een zwarte november, maar meer niet :)

idd, ik ken ne kerel die elke thuismatch gaat zien en hij heeft dit seizoen mss al 3 goeie matchen gezien :D

ec8or
18 april 2005, 17:17
Zo'n belabberd voetbal en dan nog tweede staan, zegt veel over de competitie... En mag ik u er ook aan herrinneren dat Brugge is even zien, al een jaar of tien niet meer uit de top twee is geweest? Bij Brugge is er gewoon bijna nooit crisis, soms eens een mindere periode dat wel, of een zwarte november, maar meer niet :)
en nog maar 6 punten achter staan op de superioriteit van de eerste? zegt ook veel over die eerste dan :)

anyway dat is net wat ik bedoel enkel ben je naast de essentie bezig, als bij anderlecht 2 matchen niet gewonnen wordt staat er in elke krant vermeld dat er een crisis dreigt aant te komen... en bij brugge maalt er niemand om indien zij eens wat matchen minder spelen.

2 maten en 2 gewichten. :woohoo:

ShadesOfJae
18 april 2005, 17:20
Dat Brugge nog maar is een paar keer verliest, en de titel verspeelt :p

Ik kan die gewoon niet uitstaan, denken dat ze alles kunnen winnen en al ..

Tweak37
18 april 2005, 17:31
en nog maar 6 punten achter staan op de superioriteit van de eerste? zegt ook veel over die eerste dan :)

anyway dat is net wat ik bedoel enkel ben je naast de essentie bezig, als bij anderlecht 2 matchen niet gewonnen wordt staat er in elke krant vermeld dat er een crisis dreigt aant te komen... en bij brugge maalt er niemand om indien zij eens wat matchen minder spelen.

2 maten en 2 gewichten. :woohoo:

Er was wel wat meer aan de hand dan een paar keer niet winnen imho... :)

En die zes punten zijn logisch aangezien beide clubs amper tegenstand ondervinden van de rest... Soms eens dom puntenverlies en dat is het dan ook.

Tweak37
18 april 2005, 17:32

ik heb hetzelfde met anderlecht :)

ShadesOfJae
18 april 2005, 17:45

Bij Anderlecht heb ik dit ook, maar minder,
ik kan het alleen niet uitstaan dat ze altijd onterechte penalties krijgen :angry:

Ferux
18 april 2005, 17:47

't Is beter dat ge dat als ploeg denkt als dat elke speler zichzelf als een voetbalgod ziet (Anderlecht).

kakature
18 april 2005, 17:52
²
Beetje zeggen dat Brugge een arrogante ploeg is :lol:
Anyway, ik zie Brugge niet alle resterende matches winnen, hetzelfde met Anderlecht. De onderlinge confrontatie wordt een kleurloos gelijkspel :sleep:

Ik heb er de laatste jaren eens opgelet en het is meestal zo. Als Anderlecht de beker niet wint is het van: "Och, die beker, totaal onbelangrijk blabla".
Wint Anderlecht WEL de beker dan is het van "Ahaa, de beker, wat hebben jullie?"

Ik ondervind alleen maar :p

Bij Anderlecht heb ik dit ook, maar minder,
ik kan het alleen niet uitstaan dat ze altijd onterechte penalties krijgen :angry:

LOL, het komt nog grappiger gewoon. Vraag het aan een neutrale supporter en ge zult zien wie hier de penalties krijgt. Die Jestrovic en Aruna die zich iedere match wel 3 keer laten vallen. Komaan zeg...

ec8or
18 april 2005, 18:01
't Is beter dat ge dat als ploeg denkt als dat elke speler zichzelf als een voetbalgod ziet (Anderlecht).
haha - natuurlijk, als je voor anderlecht zou geweest zijn dacht je net andersom..

ec8or
18 april 2005, 18:03
²
Beetje zeggen dat Brugge een arrogante ploeg is :lol:
Anyway, ik zie Brugge niet alle resterende matches winnen, hetzelfde met Anderlecht. De onderlinge confrontatie wordt een kleurloos gelijkspel :sleep:

Ik heb er de laatste jaren eens opgelet en het is meestal zo. Als Anderlecht de beker niet wint is het van: "Och, die beker, totaal onbelangrijk blabla".
Wint Anderlecht WEL de beker dan is het van "Ahaa, de beker, wat hebben jullie?"

Ik ondervind alleen maar :p

ik ondervind het anders, de beker is voor mij nooit een belangrijk iets geweest.. heeft ook heel veel te maken met geluk en toevalligheden... vooral in het begin als je na verlies meteen uitvalt.

kakature
18 april 2005, 18:07
ik ondervind het anders, de beker is voor mij nooit een belangrijk iets geweest.. heeft ook heel veel te maken met geluk en toevalligheden... vooral in het begin als je na verlies meteen uitvalt.
Ok, voor de een minder belangrijk dan de andere. Maar ge kunt toch nie zeggen dat het totaal onbelangrijk is :confused:

ec8or
18 april 2005, 18:13
Ok, voor de een minder belangrijk dan de andere. Maar ge kunt toch nie zeggen dat het totaal onbelangrijk is :confused:
voor mij zou het enkel van belang zijn indien anderlecht niet europees zou kunnen spelen door hun te lage ranking in de competitie... in elke andere situatie heeft het voor mij 0 belang - de beker op zich that is - als anderlecht speelt wil ik sowieso dat ze winnen, het maakt dan niet uit waarvoor ze spelen.

Ferux
18 april 2005, 18:29
haha - natuurlijk, als je voor anderlecht zou geweest zijn dacht je net andersom..

Het is gewoon algemeen bekend dat Anderlecht meer 'sterspelers' heeft en dat dat op Club niet eens zo geapprecieerd wordt. Bij ons spelen ze als een team.

Edit: en ik vind de beker wel een leuk ding: het is niet representatief voor de goedheid van de ploegen, maar toch altijd leuk, die matchen imo. Zeker omdat we dan naar uitmatchen kunnen gaan zien terwijl we in de Jupiler League dan bij een fanclub moeten zijn.

Edit2: Nu ja, sterspelers.. ik bedoel gewoon dat er bij ons niet echt iemand rondloopt die bvb even goed kan voetballen als Kompany. Maar bij ons loopt er ook niemand rond met zo een dikke nek..

ec8or
18 april 2005, 18:33
Het is gewoon algemeen bekend dat Anderlecht meer 'sterspelers' heeft en dat dat op Club niet eens zo geapprecieerd wordt. Bij ons spelen ze als een team.

same goes voor ons - die brugge attitude zonder uitblinkers valt 'bij ons' niet in de smaak :)

Ferux
18 april 2005, 18:35
same goes voor ons - die brugge attitude zonder uitblinkers valt 'bij ons' niet in de smaak :)

ah, ok, zo had gij dat bedoeld. no probs.

NemesisBE
18 april 2005, 19:30
bij brugge spelen ze zonder veel show (buiten rozehnal dan, de stommerik) en da waardeer ik eraan.
bij anderlecht spelen met verschrikkelijk veel show en ze bakken er ni veel van :] (volgens een trouwe rsca supporter)

en als ze nog zo'n kakpenaalties blijven krijgen :angry:

Reptiel
18 april 2005, 20:51
mja wij (brugge) zingen onze ploeg vooruit --> sturm und dräng, wat bij anderlecht toch niet echt gezegd kan worden :)

Ferux
18 april 2005, 20:57
mja wij (brugge) zingen onze ploeg vooruit --> sturm und dräng, wat bij anderlecht toch niet echt gezegd kan worden :)

Maar dit seizoen moeten we daar tijdens de thuismatchen toch zeker niet over stoeffen. Mja, waarschijnlijk nog altijd een pak beter als de andere ploegen.

NemesisBE
18 april 2005, 20:59
ik ben naar gba - anderlecht gaan zien :D

zielige supporters van rsca.
enkel toen ze scoorden heb ik hen 30 seconden gehoord...

Reptiel
18 april 2005, 21:29
Maar dit seizoen moeten we daar tijdens de thuismatchen toch zeker niet over stoeffen. Mja, waarschijnlijk nog altijd een pak beter als de andere ploegen.
zeg mij eens wanneer het niet echt denderend was?, heb niet alle wedstrijden geweest maar ik moet zeggen naar degene die ik geweest ben, was het een goed sfeertje

Blad3z
18 april 2005, 22:13
zeg mij eens wanneer het niet echt denderend was?, heb niet alle wedstrijden geweest maar ik moet zeggen naar degene die ik geweest ben, was het een goed sfeertje

tegen standard

pina
18 april 2005, 22:28
Tis daarom dan dat alle 'grote' ploegen al door die ploegen zijn uitgeschakeld.
m.a.w uw stelling is herleid tot 0
alle vooruit, dan ga je nu nog beweren zeker dat de resterende ploegen, buiten brugge, dé topploegen zijn uit de competitie? Dat brugge zware tegenstanders hadden op weg naar de halve finale? :) Tijdens de kwartfinale was het de eerste keer dat ze een eersteklasser tegenkwamen. Ervoor was het een derdeklasser en een tweedeklasser (die nota bene laatstes staat in 2e)

kijk dan ook eens in welke omstandigheden de topploegen vd competitie eruit zijn gekegeld. Het is niet dat brugge ze allemaal eruit heeft geshot ;)

Ferux
19 april 2005, 00:00

idd, sfeertje

Zeg mij is een match dat het echt goed was (tegen Standard kan ik nog begrijpen dat iedereen wa spanning had).

En waar zit ge? Ik in den 211.

Edit: zijt ge naar Shaktar gaan zien? Hebben we dit seizoen in Brugge ooit iets gehad qua sfeer dat ook maar in de buurt kwam van 1/4 van de sfeer toen? Tegen Cercle, OK, da was ambiance. Blue-Army doet goed haar best, maar der moeten nen hele hoop supporters volgen om van veel sfeer te kunnen spreken.

Edit2: Nog een bedenking: tegen Shaktar was er ongeveer 15000 man int stadion. Bij uitmatchen zijn er ook minder. Toch is er dan veel meer sfeer dan in ons stadion dat wekelijks ongeveer 24000 man trekt. Een sfeervak, dat hebben we nodig!

Edit3: leuk nieuwtje als ge veel int stadion zit: woensdag beginne ze met den afbraak (halvering) van de Gele Poorten :D. Die rotdingen stonden mij dikwijls in de weg en velen met mij.

Alain Tapiplain
19 april 2005, 02:51
Hoe lang is het al geleden dat Anderlecht nog eens in de finale stond van de BvB? De dag dat je kan gaan zien naar zo'n finale met je favoriete ploeg erin zal je wel anders praten.

ec8or
19 april 2005, 08:38
Hoe lang is het al geleden dat Anderlecht nog eens in de finale stond van de BvB? De dag dat je kan gaan zien naar zo'n finale met je favoriete ploeg erin zal je wel anders praten.
coucou - m'n volgende post was dan ook :
[[voor mij zou het enkel van belang zijn indien anderlecht niet europees zou kunnen spelen door hun te lage ranking in de competitie... in elke andere situatie heeft het voor mij 0 belang - de beker op zich that is - als anderlecht speelt wil ik sowieso dat ze winnen, het maakt dan niet uit waarvoor ze spelen.]]

:)

kakature
19 april 2005, 08:45
idd, sfeertje

Zeg mij is een match dat het echt goed was (tegen Standard kan ik nog begrijpen dat iedereen wa spanning had).

Edit: zijt ge naar Shaktar gaan zien? Hebben we dit seizoen in Brugge ooit iets gehad qua sfeer dat ook maar in de buurt kwam van 1/4 van de sfeer toen? Tegen Cercle, OK, da was ambiance. Blue-Army doet goed haar best, maar der moeten nen hele hoop supporters volgen om van veel sfeer te kunnen spreken.

Edit2: Nog een bedenking: tegen Shaktar was er ongeveer 15000 man int stadion. Bij uitmatchen zijn er ook minder. Toch is er dan veel meer sfeer dan in ons stadion dat wekelijks ongeveer 24000 man trekt. Een sfeervak, dat hebben we nodig!

Edit3: leuk nieuwtje als ge veel int stadion zit: woensdag beginne ze met den afbraak (halvering) van de Gele Poorten :D. Die rotdingen stonden mij dikwijls in de weg en velen met mij.
Helemaal correct. Binnenshuis trekt het op nieveel dit jaar (Kzit in ZUID)
Uitmatchen zijn 95% zalig, lekkere sfeer.

Tegen Shaktar was het idd de grootste sfeermatch dit jaar, alhoewel we verloren hebben. Daar kwam de echte Club-mentaliteit/supporters boven nl nooit opgeven en er blijven voorgaan. Op het einde vd match een zalige YNWA en we praatten er al niet meer over ;)
Zalige sups gewoon :love:

Reptiel
19 april 2005, 11:01
idd, sfeertje

tegen Standaard was het mss niet zo goed, maar komt idd door de spanning.

De sfeer van tegen Shaktar is er dit jaar nog niet geweest,alhoewel Cercle met Rickyyyyyyyyyy.... toch dicht in de buurt kwam :applause:

zit in 232 en het valt daar toch goed mee moet ik zeggen.
En het is mss waar dat de uitmatchen beter zijn, remember Lier :) , maar het zijn dan meestal ook de 'die-hard' supporters die daar zijn.

En aan mij ligt het zeker niet dat er mss in de thuismatchen niet altijd goede sfeer is geweest, want mijn keel gaat altijd open ;)
En ik herrinner me ook dat een jaar of 5geleden bij ons 50% maar gevuld was, en sinds een jaar of 3 zit het toch altijd redelijk vol.
Nuja ik ben ook voorstander van een sfeervak hoor :love:

kakature
19 april 2005, 13:03
Nuja ik ben ook voorstander van een sfeervak hoor :love:
Idd, in Noord beneden een staanplaats-vak, dat zou gewoon perfect zijn :love:

Red_Dog
19 april 2005, 13:54
Misschien de titel veranderen in "de Grote Brugge vs. Anderlecht-topic" ?

UniKorn
19 april 2005, 14:03
Bwa, laat ze maar doen, aan de sfeer op het Lisp kunnen ze toch ni tippen :)

fixer187
19 april 2005, 14:03
Tegen Shaktar was het idd de grootste sfeermatch dit jaar, alhoewel we verloren hebben. Daar kwam de echte Club-mentaliteit/supporters boven nl nooit opgeven en er blijven voorgaan. Op het einde vd match een zalige YNWA en we praatten er al niet meer over ;)
Zalige sups gewoon :love:

sorry ze maar hier moet ik echt serieus mee lachen.....:rofl:....sfeer in Brugge tegen Shaktar......haaaaaaaaaa:rofl:.......:rofl:

Standard kan wel eens de derde hond zijn dit seizoen die met het CLbeen zal gaan lopen...voor de match Brugge-Anderlecht zal ik toch voor de eerste keer dit seizoen voor die Bruggelingen supporteren :evil: :$

.....:rofl:...sfeer

Tweak37
19 april 2005, 15:53
sorry ze maar hier moet ik echt serieus mee lachen.....:rofl:....sfeer in Brugge tegen Shaktar......haaaaaaaaaa:rofl:.......:rofl:

Standard kan wel eens de derde hond zijn dit seizoen die met het CLbeen zal gaan lopen...voor de match Brugge-Anderlecht zal ik toch voor de eerste keer dit seizoen voor die Bruggelingen supporteren :evil: :$

lol :ironic: Waart ge erbij?

fixer187
19 april 2005, 16:07
toevallig wel ja, ik zen met ne maat en zijn vader gaan zien :ironic: en niet zo toevallig ook Standard - Parma/Bilbao

NemesisBE
19 april 2005, 16:26

ik hoop het echt uit de grond van m'n hart ;)

ShadesOfJae
19 april 2005, 17:10
Bwa, laat ze maar doen, aan de sfeer op het Lisp kunnen ze toch ni tippen :)

Inderdaad, lekkere gezellige sfeer, met YBA (Yellow Black's Army, sfeergroep) die al voor een paar leuke sfeeractie's zorgde !

:niceone:

kakature
19 april 2005, 17:35

:rofl: Yep, je hebt gelijk, er was geen sfeer. En we bleven NIET zingen zelf nadat we achterstonden en we hebben _HEEL_ de match gezwegen, perfecte sfeer :niceone:

Ow, ik was ironisch ...:ironic:

Kom kom kerel, doe eens wa redelijk ffs :x

fixer187
19 april 2005, 18:08
ik blijf bij mijn standpunt, ik vond het maar een dooie boel ginder...en als je dat als 1 van de sfeermatchen noemt versterkt dit mijn gevoel erover...

Ferux
19 april 2005, 18:16
ik blijf bij mijn standpunt, ik vond het maar een dooie boel ginder...en als je dat als 1 van de sfeermatchen noemt versterkt dit mijn gevoel erover...

Nee, dat kan gewoon niet wat ge zegt. Behalve als ge met 'sfeer' WC-rollen gooien, keigrote spandoeken maken en met vuurwerk smijten bedoelt. Da zult ge daar wel hebben op Standard, bij ons mag het zelfs ni (en dat vind ik niet eens zo erg). Bij ons is sfeer: alle mogelijke liekes voor uw club zo luid mogelijk zingen. (Ik schrijf alle mogelijke liekes, want bij Standard blijft dat maar beperkt tot enkele die dan tot vervelens toe worden herhaald).

fixer187
19 april 2005, 19:55
whatever kerel ik heb mijn mening, gij hebt de uwe. Als jullie vinden dat het in Brugge goed was, is dat leuk voor jullie maar ik ga er geen match meer naar zien of het moest een hele grote tegenstander zijn....

bosbol
19 april 2005, 20:46
whatever kerel ik heb mijn mening, gij hebt de uwe. Als jullie vinden dat het in Brugge goed was, is dat leuk voor jullie maar ik ga er geen match meer naar zien of het moest een hele grote tegenstander zijn.... :ironic: blijkbaar maar 1 MATCH gaan bekijken in brugge en this al direct slecht voor de rest van uw leven !!! goed bezig :niceone:

kakature
19 april 2005, 20:56
Deze thread is weeral fucked up hé :p

Ferux
19 april 2005, 20:58
Manne, laten we het gewoon prober houden, de thread is nog goed. Laat die fixer187 maar praten, er is niemand die hem gelijk gaat (kan) geven en als dat toch zo is, laat dan nog het geflame uit. We kunnen hier nu eindelijk is over voetbal discussiëren.

fixer187
20 april 2005, 01:17
:ironic: blijkbaar maar 1 MATCH gaan bekijken in brugge en this al direct slecht voor de rest van uw leven !!! goed bezig :niceone:

Ik reageer op een reply van dat de sfeer tegen Dontesk 1 van de beste dit jaar was en ik dit grappig vind. Dit heeft niets te maken of ze nu verloren hebben of niet.Ik wilde dat Brugge naar de volgende ronde ging, voor het Belgisch voetbal...Ik heb ook niet gezegd, dat is niets vergeleken met ploeg x of ploeg y. Men maakt dit ervan en gaan direct in verdediging...

Deze thread is weeral fucked up hé :p

De thread zou niet fucked up zolang mensen andere meningen niet kunnen of willen accepteren, voor de ene was de sfeer goed voor de andere is het grappig en dan den andere kan er niet tegen dat de ene het grappig vind...blablabla

Manne, laten we het gewoon prober houden, de thread is nog goed. Laat die fixer187 maar praten, er is niemand die hem gelijk gaat (kan) geven en als dat toch zo is, laat dan nog het geflame uit. We kunnen hier nu eindelijk is over voetbal discussiëren.

Er moet niemand mijn gevoel en mening gelijk geven.

kakature
20 april 2005, 08:39
De thread zou niet fucked up zolang mensen andere meningen niet kunnen of willen accepteren, voor de ene was de sfeer goed voor de andere is het grappig en dan den andere kan er niet tegen dat de ene het grappig vind...blablabla

Het draait altijd uit op Brugge vs Anderlecht... :sop:

ec8or
20 april 2005, 08:46
neeje, het is hier eerder een samenhokking van een groepje brugse boe... oops, supporters die mekaar zitten op te geilen over bepaalde matchen tegen ploegen uit een deel van europa dat niet eens echt europa is en waarvan je nog nooit gehoord had ervoren.

mss kun je de thread omdopen tot 'Brugge lovers only' - hihi

kakature
20 april 2005, 08:49
neeje, het is hier eerder een samenhokking van een groepje brugse boe... oops, supporters die mekaar zitten op te geilen over bepaalde matchen tegen ploegen uit een deel van europa dat niet eens echt europa is en waarvan je nog nooit gehoord had ervoren.

mss kun je de thread omdopen tot 'Brugge lovers only' - hihi
Wat zei je? Thread niet verneukt, tzijn dan de Brugge sups - hihi

EA lover
20 april 2005, 11:53
Vanavond de halve finales in de beker van belgië. Als Germinal - Beerschot fan hoop ik dat GB en Brugge wint.

ShadesOfJae
20 april 2005, 12:48
Come On You Yellows !

1 ding is zeker, Lierse wint den beker :p

kakature
20 april 2005, 13:14
Come On You Yellows !

Lierse Europees?

ShadesOfJae
20 april 2005, 13:47
Lierse Europees?

jep :woohoo:

pina
20 april 2005, 14:09
zolang het maar niet lokeren is, dee voorzitter is toch maar een omhooggevallen droplul. Alhoewel ik denk dat lokeren de betere ploeg is tov lierse of beerschot.

ShadesOfJae
20 april 2005, 14:13
zolang het maar niet lokeren is, dee voorzitter is toch maar een omhooggevallen droplul. Alhoewel ik denk dat lokeren de betere ploeg is tov lierse of beerschot.

eh eh, :naughty:

Lierse + Krefima = BvB !

zie 1999 :woohoo:

ALS Lierse de finale haalt winnen ze de beker ! Zeker van !
Maw, de winnaar van de dubbele bekerpartij Lierse - Brugge wint de BvB

pina
20 april 2005, 14:18
allé vooruit, ik hoop het voor hen en voor het belgische voetbal...

ShadesOfJae
20 april 2005, 14:21
allé vooruit, ik hoop het voor hen en voor het belgische voetbal...

thnx, weeral ene overtuigd ;)

pina
20 april 2005, 14:22
...met de nadruk op het belgische voetbal in europa eh ;)

EA lover
20 april 2005, 14:41
Kijk hier eens naar: http://users.telenet.be/g_berger13/claessens.wmv
Natuurlijk heeft de VTM het daar niet over, en wel over de sprong van Cavens 3m voor de speler.

ShadesOfJae
20 april 2005, 14:47
Kweetet, hebbet op ATV gezien.

Moeten ze dan ook maar een sanctie geven vind ik

Papegoai
20 april 2005, 14:56
Come On You Yellows !

Zalig zijn de armen van geest, zij zullen God zien!

ShadesOfJae
20 april 2005, 16:10
kheb zenuwkes :p

Dankuwel! De
lieve admin heeft mij ingefluisterd dat poesjes alleen kusjes om de 45 seconden kunnen krijgen.

UniKorn
20 april 2005, 16:29
Ik zit hier ook met de zenuwen. We gaan niet naar Brugge omdat we te lang moeten werken, maar we zullen wel met een paar man voor den TV hangen!

Nananana nananana Oleeee Goodbye

ShadesOfJae
20 april 2005, 16:31
Ik zit hier ook met de zenuwen. We gaan niet naar Brugge omdat we te lang moeten werken, maar we zullen wel met een paar man voor den TV hangen!

Nananana nananana Oleeee Goodbye

Nananana nananana Heeeey Goodbye ;)

Reptiel
20 april 2005, 18:14
Door hun 2 overwinningen van de kwalificatie matchen voor het WK2006 is belgië naar plaats 41 gesprongen.
Dus dat komt weer goed ;)

Red_Dog
20 april 2005, 18:22
Kijk hier eens naar: http://users.telenet.be/g_berger13/claessens.wmv
Natuurlijk heeft de VTM het daar niet over, en wel over de sprong van Cavens 3m voor de speler.

Nee, omdat dit pas na de match gezien werd op de beelden.
De sprong van Cavens daarentegen...

ShadesOfJae
20 april 2005, 21:20
Ruststand Brugge - Lierse 1-0
Kopbalgoal van clement bij een corner

Tweak37
20 april 2005, 21:27
Lierse bakt er ni al te veel van...

Tweak37
20 april 2005, 21:36
Thad eigelijk al 2, 3 - 0 moeten staan. Blondel en Lange waren er dicht bij...

kakature
20 april 2005, 22:39
Man man man, op basis van 2e helft moest het 1-1 zijn. Nuja, 1x scoren in Lier en 't is gebakken hoop ik :)

Tweak37
20 april 2005, 22:40
Man man man, op basis van 2e helft moest het 1-1 zijn. Nuja, 1x scoren in Lier en 't is gebakken hoop ik :)

jup das waar, de tweede ehlft heeft de match weer in evenwicht getrokken... nog een paar keer goed weggekomen... Langs de andere kant had brugge het in de eerste helft al moeten afmaken... Wordt nog spannend op het lisp

Ferux
20 april 2005, 23:32
Wel zwakke arbitrage, weer. En Van Der Heyden moet zich wa meer kalm houden, da's imo kaarten zoeken. Op Lier is den 10e mei, dacht ik.

NemesisBE
21 april 2005, 01:11
:sop: Gummieny (scheids van deze avond) is een aankomend toptalent als scheids ofzoiets :eek:
alé, khoorde zoiets paar dagen geleje op den tv, da die nu op dezelfde school als frank de bleekere paar jaar geleden zit :eek:

ShadesOfJae
21 april 2005, 16:18
Lierse had zeker een 1-1 verdiend op basis van de 2de helft !
Kvond het wel zalig toen de liersefans riepen :

"brugge kan niet mee, olé, olé" :rofl:

NemesisBE
21 april 2005, 16:23
ik heb meegezongen voor menne tv (en ik ben brugge supporter :D)

TiGrOnX
21 april 2005, 16:23
Lierse had zeker een 1-1 verdiend op basis van de 2de helft !
Kvond het wel zalig toen de liersefans riepen :

"brugge kan niet mee, olé, olé" :rofl:
En daarna de snuggere Brugge-fans: "Lierse ga failliet olé olé"
Zag enkel 2e helft, was mor slap :)

ShadesOfJae
21 april 2005, 16:36
En daarna de snuggere Brugge-fans: "Lierse ga failliet olé olé"
Zag enkel 2e helft, was mor slap :)

Kweetet :ironic:
Was wel goed gevonden nu Lierse zo goed als zeker was van de licentie :wtf:

hawkeye_bel
21 april 2005, 16:46
:sop: Gummieny (scheids van deze avond) is een aankomend toptalent als scheids ofzoiets :eek:
alé, khoorde zoiets paar dagen geleje op den tv, da die nu op dezelfde school als frank de bleekere paar jaar geleden zit :eek:
Gummieny is één van de slechtse arbiters in belgië, die fluit gewoon de match kapot.

EA lover
21 april 2005, 16:53
Lokeren - Germinal Beerschot : 1-1:):)

Tweak37
21 april 2005, 17:31
Kweetet :ironic:
Was wel goed gevonden nu Lierse zo goed als zeker was van de licentie :wtf:

...

nu moet ge ook ni de onnozele uithangen he :)

ec8or
21 april 2005, 21:29
Gummieny is één van de slechtse arbiters in belgië, die fluit gewoon de match kapot.
ow ja - alsof het zo'n goeie match zou geweest zijn met een andere arbiter :ironic:

Red_Dog
22 april 2005, 11:24
Wie in de toekomst besloten heeft op de nieuwe zittribune van Sint - Truiden te gaan rechtstaan, kan dit wel eens bekopen met een stadionverbod.

Aanleiding is het feit dat leden van de sfeergroep Sector L, in vak K soms 90 minuten lang rechtstaan en zo het zicht belemmeren van de personen achter hen. De voorbije weken liepen er al verscheidene klachten binnen van supporters. Enkelen onder hen gingen gewoon op het secretariaat hun geld terug opeisen.

Daarom heeft men in Sint - Truiden in samenspraak met de brandweer en de politie besloten dat niemand nog op de bewuste tribune meer mag rechtstaan. Supporters die zich niet aan de nieuwe richtlijn houden zullen bestuurlijk worden aangehouden en geïdentificeerd. Stvv beslist vervolgens of het burgerrechtelijke maatregelen gaat treffen, waarmee zelfs een stadionverbod mogelijk is.

De supporters reageerden echter onthutst op het nieuws.

:eek: :wtf:

sir_gamealot
22 april 2005, 13:34
Wie in de toekomst besloten heeft op de nieuwe zittribune van Sint - Truiden te gaan rechtstaan, kan dit wel eens bekopen met een stadionverbod.

Aanleiding is het feit dat leden van de sfeergroep Sector L, in vak K soms 90 minuten lang rechtstaan en zo het zicht belemmeren van de personen achter hen. De voorbije weken liepen er al verscheidene klachten binnen van supporters. Enkelen onder hen gingen gewoon op het secretariaat hun geld terug opeisen.

Daarom heeft men in Sint - Truiden in samenspraak met de brandweer en de politie besloten dat niemand nog op de bewuste tribune meer mag rechtstaan. Supporters die zich niet aan de nieuwe richtlijn houden zullen bestuurlijk worden aangehouden en geïdentificeerd. Stvv beslist vervolgens of het burgerrechtelijke maatregelen gaat treffen, waarmee zelfs een stadionverbod mogelijk is.

omg :eek:
wat een debiele beslissing :s, ist ni gewoon een beter idee om die sfeergroepen bovenaan te zetten en passieve supporters beneden, dan maakt t ni uit of ze rechtstaan of niet.
Sfeer is in de Belgische stadions soms al zo ver zoek en nu gaan ze het nog eens afschaffen ook :ironic:

Reptiel
22 april 2005, 15:32
vanavond 20.30
Anderlecht - Standaard

mijn prono 1 - 2

pina
22 april 2005, 15:36
vanavond 20.30
Anderlecht - Standaard

mijn prono 1 - 2niet moeilijk, met een verdediger als deschacht in de basis. Over vandenborre heb ik eigenlijk ook wat mijn twijfels maar schijnt dat hij goed speelt.

ec8or
22 april 2005, 16:03

niet meer dan normaal, als je wilt staan ga je in een staanplaatsen tribune staan he... de mensen die willen zitten zijn in hun recht vind ik.

ShadesOfJae
22 april 2005, 16:39
niet meer dan normaal, als je wilt staan ga je in een staanplaatsen tribune staan he... de mensen die willen zitten zijn in hun recht vind ik.

Ik zou op Lierse ook veel liever het sfeervak op de staanplaatsen zien !
Maar de club denkt daar anders over, en zet ons in een hoekje met banken onder onze voeten !

Red_Dog
22 april 2005, 19:18

Wat als er geen staanvakken zijn, zoals bvb in Nederland ?
Als je niet constant mensen voor je wil die recht staan, ga dan in een familie-vak zitten he.
Mensen die sfeer willen maken en zo dus hun ploeg aanmoedigen krijgen voor mij altijd voorrang, als er op den Bosuil ene tegen mij zegt "Hey, ga eens zitten" dan zal ik eens goe hard lachen.

EA lover
22 april 2005, 19:25

Dan moeten ze zorgen dat ze een sfeervak hebben, zoals Vak I op het kiel. Sfeer gegarandeerd

ShadesOfJae
22 april 2005, 19:26
Wat als er geen staanvakken zijn, zoals bvb in Nederland ?
Als je niet constant mensen voor je wil die recht staan, ga dan in een familie-vak zitten he.
Mensen die sfeer willen maken en zo dus hun ploeg aanmoedigen krijgen voor mij altijd voorrang, als er op den Bosuil ene tegen mij zegt "Hey, ga eens zitten" dan zal ik eens goe hard lachen.

Als ge op den bosuil gaat zitten hebt ge ofwel ne spijker in u gat of ne splinter :evil:

EA lover
22 april 2005, 20:02
Als ge op den bosuil gaat zitten hebt ge ofwel ne spijker in u gat of ne splinter :evil:
Inderdaad :D

Red_Dog
22 april 2005, 21:24

Nee, dat is enkel op plaatsen waar de banken weg zijn :tongue:
En dan nog vooral in het bezoekersvak.

edit: en, is de licentie al binnen ? :p

NemesisBE
22 april 2005, 21:25
behalve op de familietribune of in de bussiness seats :D

Red_Dog
22 april 2005, 21:44
Mja, das dan ook nieuw he, onze tribune II is nog altijd een monument, nog steeds een van de meest stevige tribunes uit het Belgische voetbal.
Paar jaar geleden nog getest en na 82 jaar staat ze nog steeds stevig op haar fundamenten. Hier en daar wel wa betonrot, maar wa wilt ge als er geen fatsoenlijke wc's zijn, ge moet ergens pissen he :$
En geen commentaar over het dak, da was een dakgoot waar een paar kilo hard bevroren ijs op lag :p

Tweak37
22 april 2005, 21:50
1-1... spannend... :)

Tweak37
22 april 2005, 22:09
En standaard mag nu wel inpakken zeker? De titelstrijd blijft spannend!

Red_Dog
22 april 2005, 22:11
Says who ?
Kan nog altijd 2-2 worden hoor.
Roussel gaat het doen :D

Tweak37
22 april 2005, 22:11
Says who ?
Kan nog altijd 2-2 worden hoor.
Roussel gaat het doen :D

laten we hopen... maar ik vrees ervoor :)

Red_Dog
22 april 2005, 22:17
Peersman pakt een bal :eek: :eek: :eek:

Red_Dog
22 april 2005, 22:20
laten we hopen... maar ik vrees ervoor :)
Geeraerts :D

kakature
22 april 2005, 22:20
:rofl::rofl:
ZALIG

Back on topic :unsure:

Flipmo-Maktone
22 april 2005, 22:21
Kareltje ^^
Hij speelt nimeer voor Brugge maar helpt ons toch :)

kakature
22 april 2005, 22:22
Woohoo, deksel op de neus voor Anderlecht. Maar eigenlijk kan geen enkele partij gelukkig zijn met een gelijkspel hé :s

Red_Dog
22 april 2005, 22:22
Da meende ni he...

Flipmo-Maktone
22 april 2005, 22:23
M'n woorden zijn nog niet koud en tis weeral raak

kakature
OMFG 3-2 niet te doen gewoon :angry:

Tweak37
lol te vroeg gejuichd :)

kakature
22 april 2005, 22:25
Pff niet te geloven he :doh:

Tweak37
22 april 2005, 22:26
Anderlecht verdient eht wel denk ik... Maar toch jammer :p

kakature
22 april 2005, 22:27
Anderlecht verdient eht wel denk ik... Maar toch jammer :p
Idd, ze kunnen niet altijd met geluk winnen hé ;) :p

J/K hé :D

Foose
22 april 2005, 23:11
yeah .. ik ben 100% RSCA, maar die kan ik echt NIET af.
Ik snap(te) niet waarom Broos/Antheunis die echt zo goed vinden ??
Van Steenberghe is goed en eventueel een (zeer) goeie bankzitter.
Ma Peersman ?? Blunder hier, blunder daar .. :music:

Da ze hem ma rap buitensmijten en Proto binnenhalen :woohoo:

fixer187
23 april 2005, 01:57
Wat een f*cking klote dag, eerst hier 2 uur liggen sukkelen met canal+ en den dvdrecorder die naar de klote is aant gaan, eindelijk dacht ik opgelost, anderlecht-standard geprogrammeerd. Goe gezope ikke den dvd gaan hale, heeft wel opgenome maar zonder klank met de irritante geruis als geluid. Super pissed geworden en dan nog net erna de laatste goal van anderlecht gezien op het nieuws :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: .... :sad: ..... :cry:

ec8or
23 april 2005, 09:09
OMFG 3-2 niet te doen gewoon :angry:
het vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is... offeeeeuuuuuhm de punten worden pas na de meet uitgedeeld :woohoo:

ec8or
23 april 2005, 09:11

intrinsiek zou peersman een hele goeie keeper zijn, maar mentaal issie eerder een labiele spons die zich enorm laat leiden door de gebeurtenissen rond hem...

hatetn
23 april 2005, 09:35

proto wil van nooit bij anderlecht spelen
heeft em overlaats bekend gemaakt
en wrm zou em
er zijn beter teams die intresse in hem hebben ze

Blad3z
23 april 2005, 10:34
proto wil van nooit bij anderlecht spelen
heeft em overlaats bekend gemaakt
en wrm zou em
er zijn beter teams die intresse in hem hebben ze

verdaai zijn woorden niet, proto heeft letterlijk gezegd dat hij niet naar een buitenlandse topclub wil omdat hij speelzekerheid wil bij een belgische topclub
hij wil enkel naar anderlecht als hij 100% zeker is dat hij er de nr1 wordt

hatetn
23 april 2005, 12:00
verdaai zijn woorden niet, proto heeft letterlijk gezegd dat hij niet naar een buitenlandse topclub wil omdat hij speelzekerheid wil bij een belgische topclub
hij wil enkel naar anderlecht als hij 100% zeker is dat hij er de nr1 wordt

wtf de week stond da thans op het teletekst
dan moeten ze daar zijn woorden verdraaid hebben
want da stond daar te lezen

Reptiel
23 april 2005, 12:13
intrinsiek zou peersman een hele goeie keeper zijn, maar mentaal issie eerder een labiele spons die zich enorm laat leiden door de gebeurtenissen rond hem...
mja er zijn zoveel van die professionele centrum's waar andere sport mensen die mentaal zwak staan ook naartoe gaan, waarom doet anderlecht dit niet eens met Peersman, want bij het eerste goal van Standaard geeft ie hem toch deels op zijn 'klak' staan hoor.

En van Proto, die geeft idd gezegd dat ie de voorkeur geeft aan een ploeg die hem op nr1 zet, als dit een topclub is binnenlands zou hij deze zeker nemen t.o.v een topclub in het buitenland waar hij niet speelzeker is

ec8or
23 april 2005, 13:12
Het is normaal dat Peersman gistren extra gespannen was, een topper, enorm belangrijke match voor het kampioenschap en europees voetbal, iedereen is gefocust op hem...

maar dit zou eigenljik niet horen, een keeper hoort zelfverzekerd te zijn en autoritair op te treden in z'n gebied.

Reptiel
23 april 2005, 13:37
vanavond :

Club Brugge - G. Beerschot 3 - 1
Oostende - Brussels 1 - 1
AA Gent - Racing Genk 2 - 1
Bergen - Westerlo 2 - 0
Beveren - Lokeren 1 - 0
Sint-Truiden - La Louviere 0 - 2

Ps. Vanavond "Flag Day" @ club (N/Z-tribune) dat zal wel heftig zijn :)

ShadesOfJae
23 april 2005, 13:59
Lierse 2006 verkoopt vlaggen ten voordele van K. Lierse S.K. bij volgende thuiswedstrijden tegen Cercle Brugge, Racing Genk en de belangrijke bekerwedstrijd tegen Club Brugge.
We roepen supporters op om op 10 mei 2005 massaal K. Lierse S.K. aan te moedigen, we gaan onze ploeg naar de finale schreeuwen. We zouden graag het hele stadion in geel en zwart zien. Daarom gaan we vlaggen afgewerkt met reglementaire stok van Lierse aan spotprijs van € 5,00 verkopen !

We hopen dat iedere supporter beseft dat we de finale kunnen bereiken als we er een kolkend Lisp van maken. We vragen dan ook dat iedereen die een beetje een Lierse hart heeft onze ploeg komt aanmoedigen en zo onze ploeg naar de finale te roepen. Met de steun van 10.000 supporters moet dit lukken.

HAAL SNEL UW TICKET IN VOORVERKOOP EN ZORG DAT JE ERBIJ BENT OP DINSDAG 10 MEI 2005 OM 20u30'

Marc De Noël
Voorzitter Comité 2006

Bron : Lierse.com

Shyheim
23 april 2005, 14:54
Ben al blij dat er gisteren in het stadion rondom mij geen doden vielen na een hartaanval... wat een stressmatch!
Eerst madame Runje (he's a fucking asshoooooooooole) die constant tijd wilt verliezen (het was 1-1 :s), daarna bij de 2-1 was het onze beurt om iets terug te lappen. Valt daar toch ineens geen totaal onverwachte goal :eek:
Alle spelers lieten zich gewoon vallen op de grond, handen in het haar, voor het gezicht, ze legden zich al neer bij het verlies... Dan allemaal naar voor, en de rest kent ge :)

drie prachtdoelpunten gezien gisteren :eek: :eek:

Doelpunt Kompany:
http://www.rsca.be/showvideo.php?language=fr&videoid=739&mode=wmp

Doelpunt Aruna:
http://www.rsca.be/showvideo.php?language=fr&videoid=740&mode=wmp

Doelpunt Tihinen:
http://www.rsca.be/showvideo.php?language=fr&videoid=741&mode=wmp

ShadesOfJae
23 april 2005, 14:56
Ben al blij dat er gisteren in het stadion rondom mij geen doden vielen na een hartaanval... wat een stressmatch!
Eerst madame Runje (he's a fucking asshoooooooooole) die constant tijd wilt verliezen (het was 1-1 :s), daarna bij de 2-1 was het onze beurt om iets terug te lappen. Valt daar toch ineens geen totaal onverwachte goal :eek:
Alle spelers lieten zich gewoon vallen op de grond, handen in het haar, voor het gezicht, ze legden zich al neer bij het verlies... Dan allemaal naar voor, en de rest kent ge :)

Doelpunt Kompany:

Doelpunt Aruna:

Doelpunt Tihinen:

De eerste keer dat ik Kompany zo zie scoren :sop:

kakature
23 april 2005, 14:59

Doelpunt Kompany:

Doelpunt Aruna:

Doelpunt Tihinen:
3? :wtf:
Die van Kompany mocht er zeker zijn. De rest was normaal he :)
De ontlading kan ik begrijpen, maar tis wel weer in de laatste minuut he :(

Shyheim
23 april 2005, 15:13

Schitterende interventie van De Man, aangepakt door Vanden Borre die de ruimte zoekt en vindt, de bal daarin diep speelt, en Aruna die in één tijd de bal over Runje lobt... 'k Wil het u wel zien nadoen, als het zo normaal is...
Die van Tihinen is gewoon omdat er zo'n enorme druk heerst bij de spelers, alles leek al verloren, maar die treffer kwam er uiteindelijk toch nog...

hatetn
23 april 2005, 15:17

die twee van standaard waren superschoon e
alleen al omda ze tegen anderlecht waren :unsure:

ShadesOfJae
23 april 2005, 15:19
die twee van standaard waren superschoon e
alleen al omda ze tegen anderlecht waren :unsure:

Zo moeilijk zal het wel niet geweest zijn,
Peersman stond in de goal :unsure:

Shyheim
23 april 2005, 15:19
Jammer dat Brugge geen topmatchen kan winnen tho.

hatetn
23 april 2005, 15:23
Zo moeilijk zal het wel niet geweest zijn,
Peersman stond in de goal :unsure:

net daarom
ze konden al de show geven da ze wilden

@ltj
wacht maar tot de voorlaatste speeldag
we zullen eens zien wie hier geen topmatchen wint

nu maar hopen da brugge wint :unsure:

kakature
23 april 2005, 15:27
Schitterende interventie van De Man, aangepakt door Vanden Borre die de ruimte zoekt en vindt, de bal daarin diep speelt, en Aruna die in één tijd de bal over Runje lobt... 'k Wil het u wel zien nadoen, als het zo normaal is...
Die van Tihinen is gewoon omdat er zo'n enorme druk heerst bij de spelers, alles leek al verloren, maar die treffer kwam er uiteindelijk toch nog...
Zeg ik dat ik dat kan? Zo'n goals ziet ge iedere speeldag hé.

Shyheim
23 april 2005, 15:54
Zeg ik dat ik dat kan? Zo'n goals ziet ge iedere speeldag hé.

Zoals die van Aruna? Kijk eens goed naar dat combinatiespel, en dat lobke... Bal komt van de andere richting, en hij verlengt de bal in feite, van uit de andere hoek...
Ziet ge zeker niet elke speeldag; en het is eens iets anders dan een bal die afwijkt op Rune Lange zijn achterwerk, waardoor de keeper mis duikt en de bal binnen rolt...

ShadesOfJae
23 april 2005, 16:02
Zoals die van Aruna? Kijk eens goed naar dat combinatiespel, en dat lobke... Bal komt van de andere richting, en hij verlengt de bal in feite, van uit de andere hoek...
Ziet ge zeker niet elke speeldag; en het is eens iets anders dan een bal die afwijkt op Rune Lange zijn achterwerk, waardoor de keeper mis duikt en de bal binnen rolt...

Straks gaat hij nog zeggen dat Anderlecht de beste ploeg van belgië is,
penalty's altijd juist gefloten worden, ...

Tweak37
23 april 2005, 16:10

altijd leuk, zon karikatuur van een anderlechtsuporter... :)

vanavond normaal geen problemen voor brugge... maar ej weet nooit

Shyheim
23 april 2005, 16:25
altijd leuk, zon karikatuur van een anderlechtsuporter... :)

Ik zou het ook van Brugge zeggen, moest het zo zijn, maar jammerlijk genoeg speelt Brugge 'potteke stamp'-voetbal...

Zelfs eigen supporters vinden dat (bron: FCB-forum):

Match Anderlecht - Standard aan het bekijken (Canal+): wat een verdienstelijke match!! Het doet me pijn te moeten zeggen, maar dit is pas voetbal! Om van te genieten! Brugge kan dit echt niet (meer). We hebben kansen genoeg gehad om ons te bewijzen (Europees en de Jupiler League toppers) maar verdorie nooit een topper kunnen winnen op zo een manier: voetballend (met uitzondering van heen tegen standard in een dipje).

Besluit: ik ben het boerekool voetbal vol slechte passes en lange ballen voor de pot meer dan beu. Dit bewijst enkel dat we voetballend veel te kort komen. Indien Brugge kampioen speelt dt jaar, vind ik het maar een arme kampioen. En dan zeggen dat we nog in de running voor de beker zijn. Door kampioen te spelen zullen we opnieuw de echte problemen maskeren.

Triestig is het.

Ja, eniac, ja, DM, ik had het al gezegd, ja. :p

NemesisBE
23 april 2005, 16:41

schitterend combinatiespel?

die sliding van de man is met een geukje bij van den borre gekomen en dan kan je idd zeggen da het mooi is afgewerkt, maar schitterend?, toch ni ze

en uw commentaar daar op brugge?

conceicao zei dat brugge terecht kampioen wordt.
dit is trouwesn de eerste match van anderlecht dit jaar waar ze goed speelden, naast die match tegen brugge na de 1-1 ;)

dus zone vette was anderlecht dit jaar ook ni hoor.
tis omda je een paar klassespelers hebt, da je af en toe nog iets leuks te zien krijgt. (btw, zijde uwen CL al vergeten? :D)

Shyheim
23 april 2005, 16:52
dit is trouwesn de eerste match van anderlecht dit jaar waar ze goed speelden, naast die match tegen brugge na de 1-1 ;)

Euh... ?
Vanaf de inhaalwedstrijd tegen Bergen is alles voor ons toch van een glad, leien dakje gelopen, met een uitzondering op vorige week, dus ik zie uw punt niet...

(btw, zijde uwen CL al vergeten? :D)

Nee, gij uw UEFA wel?
Groepsfavoriet zijn, en tegen de meest onbekende Europese ploegen verliezen en uiteindelijk niet doorgaan naar de 2e ronde. Ge moet het maar doen.

Tweak37
23 april 2005, 16:54
Euh... ?
Vanaf de inhaalwedstrijd tegen Bergen is alles voor ons toch van een glad, leien dakje gelopen, met een uitzondering op vorige week, dus ik zie uw punt niet...

bij brugge loopt het al het hele jaar van een glad, leien dakje...

Shyheim
23 april 2005, 17:24
Dat heb ik gemerkt...
Europees niks, verloren tegen Anderlecht, gelijkspel tegen Standard en Lokeren, ... Lijkt mij zo glad toch niet.

Flipmo-Maktone
23 april 2005, 17:26
Euh... ?

Nee, gij uw UEFA wel?
Groepsfavoriet zijn, en tegen de meest onbekende Europese ploegen verliezen en uiteindelijk niet doorgaan naar de 2e ronde. Ge moet het maar doen.

Mag ik derop wijzen dat Wenen getipt werden samen met Dnipro eruit te vliegen, terwijl Dnipro groepswinnaar is geworden en Wien in de Kwart-finale zat

kakature
23 april 2005, 17:33
Ik zou het ook van Brugge zeggen, moest het zo zijn, maar jammerlijk genoeg speelt Brugge 'potteke stamp'-voetbal...

Zelfs eigen supporters vinden dat (bron: FCB-forum):

Ja, eniac, ja, DM, ik had het al gezegd, ja. :p
100% Gelijk. Het Brugs voetbal trekt op niets dit jaar, maar toch staan we eerste. Zegt veel over de andere, niet? 't Wordt tijd voor een nieuwe trainer. Altijd diezelfde tacktieken. Eerst wa combineren en als het niet gaat lange ballen naar Lange, Verheyene, ... Man dit is echt saai om naar te kijken :sleep:

Nuja, ik ga voor de sfeer :cool:. In een kwartier aanzetten om de Flag-Day te zien :cool:
Kzal wel wat filmkes maken :p

Glor
23 april 2005, 18:42
Dat heb ik gemerkt...
Europees niks, verloren tegen Anderlecht, gelijkspel tegen Standard en Lokeren, ... Lijkt mij zo glad toch niet.

Ik ben wel degelijk supporter van Anderlecht maar praat alsjeblieft zo dom niet, Brugge heeft dit seizoen geen mooi voetbal gespeeld maar ze staan wel eerstes, ze hebben dit seizoen bijna geen problemen gekend. Anderlecht's eerste helft van het seizoen trok op nx, af en toe een paar flitsen van Wilhelmson en Kompany en daar bleef het bij. Vanaf Bergen gaat het met ons wel degelijk goed maar voor Brugge gaat het al een gans jaar goed. Tegenwordig spelen wij veel beter voetbal en het moet gezegd worden: wij speelden ook bijna gelijk tegen Standard (laatste minuut kopbaldoelpunt à la Brugge) en tegen Lokeren speelde mijn stad met 11 man achter de bal.
Daarbij, mag ik je erop wijzen dat wij zelfs verloren van Oostende.

Blue-Bora
23 april 2005, 19:32
Even melden dat ik de kriebels krijg van voetbal.....

Maar ieder zijn ding he ;)

ShadesOfJae
23 april 2005, 19:45

Ik veronderstel dat je met kriebels bedoelt dat je van voetbal niets moet hebben,

dan moet je hier niet komen zeuren !

maar inderdaad ieders zijn ding, ;)
en bij mij is dat voetbal

Time
23 april 2005, 19:51

laat mij raden, wielrennen?:p

hatetn
23 april 2005, 19:58
1-0 voor brugge
lange :applause:

ShadesOfJae
23 april 2005, 20:00
1-0 voor brugge
lange :applause:

om hoe laat zijn die dan begonnen ?

en ne schone supporter zijde gij,
terwijl uw ploeg aant spelen is, zit gij rustig achter uw pc'ke :ironic:

hatetn
23 april 2005, 20:02
en de 2-0
ceh :applause:
ja aant volgen mss :ironic:

Flipmo-Maktone
23 april 2005, 20:02
Dickson rood ^^

Flipmo-Maktone
23 april 2005, 20:04
3-0 Verheyen

hatetn
23 april 2005, 20:06
tword gewoon een doelpuntenfestijn daar
:applause:
en mij hoorde nie klagen

ShadesOfJae
23 april 2005, 20:07
en de 2-0
ceh :applause:
ja aant volgen mss :ironic:

nen echte supporter zit nu in het stadion !

Flipmo-Maktone
23 april 2005, 20:09

Of met een gebroken been thuis

Flipmo-Maktone
23 april 2005, 20:11
4-0 Gertje

Red_Dog
23 april 2005, 20:12
WHAHAHAHAHAHA :rofl:

hatetn
23 april 2005, 20:13

maar best da al de supporters der altijd zitten
sommigen hebben de tijd nie
anderen kunnen kiezen
volgen op i-net of nie omda der familie is :ironic:
tis da voetbal het enige is da telt e
als er iets anders is gake et gewoon volgens en that's it

NemesisBE
23 april 2005, 20:19
Dat heb ik gemerkt...

haha, europees hebben ze tenminste 4 punten kunne pakken... (op 12)

wa deed anderlecht europees?

uhu 0/18, maar de manier waarop was vooral beschamend...b
bij brugge zag ik af en toe nog goed vetoabl, terwijl bij anderlecht... zag ik ook goed voetbal, maar van de tegenstander :oink:

en nog iets: moest anderlecht in groep van FCB hebben gezeten, veel zouden ze er ook ni van gebakken hebben imo...
ge moet trouwes maar eens zien waar de ploegen uit groep van FCB zijn geraakt...

Flipmo-Maktone
23 april 2005, 20:34
5-0 Ceh

Red_Dog
23 april 2005, 20:36
:rofl:

Flipmo-Maktone
23 april 2005, 20:48
6-0 Simons

Red_Dog
23 april 2005, 20:49
Wat een heerlijke avond :rofl:

hatetn
23 april 2005, 20:51
wie haalt het eerst de hattrick
gaat nog spannend worden

Mako
23 april 2005, 20:52
haha, europees hebben ze tenminste 4 punten kunne pakken... (op 12)

wa deed anderlecht europees?

uhu 0/18, maar de manier waarop was vooral beschamend...b
bij brugge zag ik af en toe nog goed vetoabl, terwijl bij anderlecht... zag ik ook goed voetbal, maar van de tegenstander :oink:

omg man, tegen bremen en inter thuis hebben ze nog vrij goede wedstrijden gespeeld, maar tegen de topploegen uit de beste competitie's van europa is dat niet genoeg... En het blijft flauw die 0 op 18 altijd trug naar boven te halen als argument... Iedereen kan wel schandelijke matchen/seizoenen van de ander blijven naar boven halen (rsca-brugge:5-1 bvb), maar dit heeft geen nut.

en nog iets: moest anderlecht in groep van FCB hebben gezeten, veel zouden ze er ook ni van gebakken hebben imo...
ge moet trouwes maar eens zien waar de ploegen uit groep van FCB zijn geraakt...

Eum, en nog iets, moest FCB in de groep van rsca gezeten hebben, zouden ze er evengoed niets van gebakken hebben...