PDA

Volledige versie bekijken : Post: foto's van je kot

$te@LFi$H
31 mei 2005, 15:44
retteketet, ziehier een nieuwe thread,

Het komt alsmaar dichterbij, de dag dat ik op kot ga, nu zou ik graag wat inspiratie hebben voor de aankleding van mijn toekomstig kot. Dus vraag ik jullie om foto's te posten van jullie huidig kot. kdenk wel dat iedereen er iets aan heeft , niet dan?

Posten die pictures!

grtz

sneax
31 mei 2005, 15:49
Mijn kot is niks speciaal - gewoon de standaard muren met daarop de typische kotposters van I love techno of andere feesjtes die ge goe vond of van games :p

Tis ni het toppunt van interieur design ma da kunt ge zowiezo ni want ge moogt geen gaten boren of verven en ge weet zowiezo ni zeker hoe lang ge op kot blijft. Dus van mij krijgde geen foto's want tis hier toch ni speciaal. Misschien later alsek mij een appartement gekocht heb of een huis :)

TekkaBlade
31 mei 2005, 15:53
dat verbod tot boren leidt dan meestal tot bouwvallige stapelconstructies om toch maar je spullen in weg te krijgen :x

Sparky
31 mei 2005, 15:57
op het einde vant jaar die gate toe plakke me plekkerij :x ?

Preske
31 mei 2005, 15:59
dat verbod tot boren leidt dan meestal tot bouwvallige stapelconstructies om toch maar je spullen in weg te krijgen :x

ikea kasten FTW

Reptiel
31 mei 2005, 16:04
mja ik heb van die boekenrekken gehangen (dus geboord) en als ik dit jaar weg ga laat ik dat gewoon hangen, heeft 3jaar nut gehad en da kost nu ook geen stukken van mensen.
Voor decoratie, vooral 'legale' bushok posters en 'legale' verkregen vlaggen, en dan zo een touwke gehangen van de 1muur naar de andere en daaraan al de gebruikte redbull blikjes aangehangen :)
Wat kaarsen rond geplaatst, ook vlag boven lamp (TL-lamp) gehangen zodat het lekker romanitsch is.
Da ist zowat, ik heb het gezellig gemaakt omdat je er ook veel zit:p

DGEN
31 mei 2005, 16:07
tjah..k heb een kot van 2 kamers van 3x3 en 4x3....uberclean..ben namelijk niet zo een sloddervos ;)

Blad3z
31 mei 2005, 16:10
tjah..k heb een kot van 2 kamers van 3x3 en 4x3....uberclean..ben namelijk niet zo een sloddervos ;)

Dat zeggen er veel ;)
Foto's?

Le Roy Landis
Een kot is niet veel meer dan een kamer hoor.
:unsure:

Obi-Jan
kzal direct is foto's make van mijn miniscuul klein kotje se :p

http://obi.shroombase.com/kot

stelt niet veel voor dus :p ben ook wel te lui om het wat fantsoenlijk in te richten

Karma Police
31 mei 2005, 16:12
Heb geen camera.

Preske
31 mei 2005, 16:20
hang spiegels omhoog, uw kamer lijkt 3 keer zo groot, en uw lief zal het plezant vinden ^^

Obi-Jan
31 mei 2005, 16:24
hang spiegels omhoog, uw kamer lijkt 3 keer zo groot, en uw lief zal het plezant vinden ^^

welk lief? :unsure:

LaCucaracha
31 mei 2005, 16:27
waarom vind een vrouw spiegels plezant? :unsure:

Stichero
31 mei 2005, 16:30

stelt niet veel voor dus :p ben ook wel te lui om het wat fantsoenlijk in te richten
haha mijn broer eeft precies hetzelfde kot, home vermeylen zo bij den decascoop ^^
van mijn kot kank nu geen fotos geven aangezien ik thuis moe studeren :(
tis redelijk groot, zetelken, bibliotheek, groot bureau, 82 cm breedbeeld met surround :music:

-Infinity-
31 mei 2005, 16:30
haha mijn broer eeft precies hetzelfde kot, home vermeylen zo bij den decascoop ^^
tis redelijk groot, zetelken, bibliotheek, groot bureau, 82 cm breedbeeld met surround :music:

bibliotheek op uw kot :eek:

Obi-Jan
31 mei 2005, 16:31

yup, that's the one :p em zit toevallig ni opt 7de verdiep? :p

foo-pah
31 mei 2005, 16:44
hier is mijn kot:

http://users.pandora.be/foo-pah/Kot/

niks speciaals, gewoon zorgen da ge u der thuis voelt

GhO$T
31 mei 2005, 16:48
ah peinsde al van zo'n kamer te herkennen, ben daar nog binnen geweest paar weken terug (niet in u kot hé :p ze zijn blijkbaar allemaal identiek)

mijn is ongeveer zelfde grootte waarschijnlijk, mss iets langer want er zit nog een keukentje in een hoekje naast de deur.

Heb ook geen foto's, mss es trekken alsek terug op kot zit naar 't einde van de week maar tis ook niks speciaal zulle, ik heb er precies echt geen behoefte aan om vanalles schoon te gaan inrichten en decoreren :)

gewoon wat muren met een boekenrek en wat posters en wat studentenclub stuff; redelijk kaal zelfs nu want heb paar posters weggedaan en niet direct iets om in de plaats te hangen.

moestek iets schoon groots hebben zou ik er mss ook wel wat werk van maken, maar voor zo'n dooske waar ge amper iemand kunt ontvangen vinnek da de moeite nie :)

Block
31 mei 2005, 18:46
hier is mijn kot:

http://users.pandora.be/foo-pah/Kot/

niks speciaals, gewoon zorgen da ge u der thuis voelt

Mooi, zelfs met laminaat op de vloer. :applause:

marcel
31 mei 2005, 18:56

ik heb het zelfde kot, maar vanuit mijn raam ziet ge de parking met de container en de vuilbakken :sad:
en ik zit een stuk lager dan u :p

Reedsh
31 mei 2005, 19:00
seg manne
kga ook op kot in leuve volgend jaar, ma nu zijn al men vriende da ook gaan al kei rap op zoek gegaan naar kote enzo, ma bij men broer deden we da ook da we zo in juli pas gingen zien en dien had er altij wel een deftig vondek.
vinde gelle da nodig om zo rap rap een te zoeke of denkte da da ni zoveel uitmaakt? maw; is er nog een kotentekort in leuven?

stoffer
31 mei 2005, 19:09

In welke home zit gij?
Ge hebt hetzelfde kot als ik ;)

Hmgrwngd
31 mei 2005, 19:12
In welke home zit gij?
Ge hebt hetzelfde kot als ik ;)

Dunne muurtjes; en dat nemen mijn buurvrouwen niet in dank af... :D
Vermeylen rules!

Preske
31 mei 2005, 19:12

zat gij ni in japan?

Wargoofy
31 mei 2005, 19:13
wordt er in de vermeylen ook zoveel geroddeld als in de astrid?

Hmgrwngd
31 mei 2005, 19:15

Ja, er zitten veel vrouwen...

Obi-Jan
31 mei 2005, 19:16

toch niet dat ik er mij van bewust ben :unsure:

en mja, die dunne muurtjes, mijn buurvrouwen hebben al wel eens geklaagd dat ik mijn muziek stiller moet zetten, nu tijdens de examens hou ik er wel rekening mee ^^

Hmgrwngd
31 mei 2005, 19:18
toch niet dat ik er mij van bewust ben :unsure:

en mja, die dunne muurtjes, mijn buurvrouwen hebben al wel eens geklaagd dat ik mijn muziek stiller moet zetten, nu tijdens de examens hou ik er wel rekening mee ^^

Mijn vroegere buurvrouw stond vroeger regelmatig om 03u 's nachts aan te kloppen om mij uit te schelden... :)

Voor beetje muziek. :ironic:

Arcan
31 mei 2005, 19:38
kzal er subbiet wat posten :)

Arcan
31 mei 2005, 19:40
http://img79.echo.cx/img79/5318/picture001100wn.jpg
http://img79.echo.cx/img79/2553/picture001875eg.jpg
http://img79.echo.cx/my.php?image=picture001888oc.jpg

kweetet, tis wat klein, maar volgend jaar verhuis ik een verdiep naar beneden en zijn de kamers een pak groter :)
we hebben een douche/wc per 5 en een keuken
we zijn in totaal met 39 ofzo en tis echt vré geestig! (tis hier geen peda)

Reptiel
31 mei 2005, 19:42
respect Hmgrwngd, ken je dat?

herc
31 mei 2005, 19:44
seg manne
kga ook op kot in leuve volgend jaar, ma nu zijn al men vriende da ook gaan al kei rap op zoek gegaan naar kote enzo, ma bij men broer deden we da ook da we zo in juli pas gingen zien en dien had er altij wel een deftig vondek.
vinde gelle da nodig om zo rap rap een te zoeke of denkte da da ni zoveel uitmaakt? maw; is er nog een kotentekort in leuven?

Als ge iets zoekt in de prive kunt ge nog wachten tot begin juli.

[deleted]
31 mei 2005, 19:46
[deleted]

CyberLama
31 mei 2005, 19:47
http://img79.echo.cx/img79/5318/picture001100wn.jpg
http://img79.echo.cx/img79/2553/picture001875eg.jpg
http://img79.echo.cx/my.php?image=picture001888oc.jpg

kweetet, tis wat klein, maar volgend jaar verhuis ik een verdiep naar beneden en zijn de kamers een pak groter :)
we hebben een douche/wc per 5 en een keuken
we zijn in totaal met 39 ofzo en tis echt vré geestig! (tis hier geen peda)

Subwoofer op de tafel? wtf?

En idd, niets irritanter dan mensen die niet lijken te beseffen dat niet iedereen is gediend met wat restbassen van hun muziek midden in de nacht. Doe dan uw koptelefoon aan hé.

edit: ik heb geen andere foto's (camera ligt thuis), maar toch al dit ideetje om je kot aan te kleden :)
http://studweb.hogent.be/~041294bm/vlaggetje.jpg

Arcan
31 mei 2005, 19:47
Mijn vroegere buurvrouw stond vroeger regelmatig om 03u 's nachts aan te kloppen om mij uit te schelden... :)

Voor beetje muziek. :ironic:
wie zet er nu muziek aan om 3u. snachts :wtf:

beetje respect hebben voor medemens e :p

Arcan
31 mei 2005, 19:48
Subwoofer op de tafel? wtf?

En idd, niets irritanter dan mensen die niet lijken te beseffen dat niet iedereen is gediend met wat restbassen van hun muziek midden in de nacht. Doe dan uw koptelefoon aan hé.
ja...? ist ni de bedoeling? :D
kzal m ff op mn computer zetten dan :unsure:
sh*t, het draadje die over mn deur loopt is dan te kort...kzal hem toch bureau laten

CyberLama
31 mei 2005, 19:50
Ik dacht dat het common knowledge was dat een subwoofer op de grond moest staan... Voorkomt ongewenste resonantie van alles en nog wat. Een dun houten bureautje is nu niet echt de beste ondergrond voor bassen hé.

wafelijzer
31 mei 2005, 19:55
bwak, kot, zou niets voor mij zijn, creepy klein totaal ongezellig kamertje.

geef mij maar de deugden van luxe thuis

CyberLama
31 mei 2005, 19:56

euhm, je wil toch niet dat ik hier twee pagina's volspam over de voordelen van een kot? :).

Dat kamertje is zo saai en creepy als je het zelf maakt.

"mamakindje" comes into mind
;)

Arcan
31 mei 2005, 19:57

tgaat niet om het kot zelf, maar over de vrijheid en onafhanklijkheid dat je hebt :)

Mahatma
31 mei 2005, 19:58
seg manne

des te rapper da ge gaat zoeken, des te meer keus ge nog hebt eh.
Als ik van u was zou ik ni wachten tot juli... als ge zolang wacht hebde meer kans da ge belachelijk veel voor een kot moet betalen of dat uw kot eiglijk op niks trekt.

slash
31 mei 2005, 20:04
ik kon kieze op kot gaan of ne auto krijge
mijn keuze was snel gemaakt :) geef mij maar den auto :p want 20 km verder op kot gaan vind ik maar niks

TiBasco
31 mei 2005, 20:07
Ik ga volgend jaar in Brussel studeren. Normaal zouden we met 4 man een huiske huren. Ik zie er al naar uit moe'k zeggen!

Arcan
31 mei 2005, 20:08
Ik ga volgend jaar in Brussel studeren. Normaal zouden we met 4 man een huiske huren. Ik zie er al naar uit moe'k zeggen!
mja kweeni se, huisje huren = zelf kuisen :unsure:
en das geen pretje :D

Stichero
31 mei 2005, 20:13
opt tweede :p
ge zultem miss kennen, stein van stichel, dikker met baard en brilleke :p
organiseert daar veel feestjes en draait soms wel nen keer :music:

@preske: JApan? :p ik ben daar al 2 keer op vbakantie gegaan en ga terug dees september, maar er effectief studeren das voor in 2006 :(

Trip
31 mei 2005, 20:16
bij mij was't ook auto of kot

-> auto dus

CyberLama
31 mei 2005, 20:17
Tja als je niet te ver woont is dat geen probleem.

Maar wat doe je dan als je uitgaat? Bij iemand op kot slapen? :)

Lemme
31 mei 2005, 20:22
bij mij was't ook auto of kot

-> auto dus

²

@Cyberlama: Ofwel rijdt ge zelf terug naar huis en zijt ge dus bob ofwel is er iemand anders bob en rijdt die naar huis. Zo gaat dat bij ons in de vriendenkring toch...

Preske
31 mei 2005, 20:22

@preske: JApan? :p ik ben daar al 2 keer op vbakantie gegaan en ga terug dees september, maar er effectief studeren das voor in 2006 :(

ha, ik dacht dat ge een sgezegd had dat ge daar een madam zitten had, dus ging ik er vanuit dat ge daar studeerde, als uitwisselingsstudent ofzo

slash
31 mei 2005, 20:23
Maar wat doe je dan als je uitgaat? Bij iemand op kot slapen? :)

ja of gewoon terug naar huis gaan.

CyberLama
31 mei 2005, 20:23
Ah well, ik zwaggel nog graag eens op mijn fiets naar kot. Het zal wel aan mij liggen :).
En je hoeft je geen zorgen te maken om ouders die de morgen erop staan zagen dat je naar die o zo interessante les moet.

Maar als je elke morgen een half uur in de file moet staan om naar school te gaan...

mauron
31 mei 2005, 20:26

Met een van die beurzen van de KU Leuven zeker? Kan je mss wat meer info daarover geven (hoeveel bedraagt zo'n beurs, hoeveel zijn er, etc...)

On-topic: ik ga volgend jaar op kot in Leuven, en heb een kamer in een studentenresidentie aangevraagd. Iemand enig idee wanneer ik zal weten of ik een kamer krijg of niet?

Stichero
31 mei 2005, 20:32
Met een van die beurzen van de KU Leuven zeker? Kan je mss wat meer info daarover geven (hoeveel bedraagt zo'n beurs, hoeveel zijn er, etc...)

On-topic: ik ga volgend jaar op kot in Leuven, en heb een kamer in een studentenresidentie aangevraagd. Iemand enig idee wanneer ik zal weten of ik een kamer krijg of niet?
de beurzen naar Japan zijn speciaal, en heel beperkt..
gebter die veel geld geven! (Waseda university)
en ook universiteiten die het met heel wat minder moeten doen...
ge kunt in fukuoka, oosaka, tokyo.. ma da verandert elk jaar, dus kank nu nie echt de juiste gegevens geven.
dit jaar waren er te weinig beurzen voor tweede kan, dus moek wachten op volgend jaar :( en ze beoordelen u op uw punten van vorig jaar, schijt é .

Obi-Jan
31 mei 2005, 20:34

komt mij wel bekend voor ja :p

maar echt "kennen" nee, alleen van zien dus :p

wafelijzer
31 mei 2005, 20:35
tgaat niet om het kot zelf, maar over de vrijheid en onafhanklijkheid dat je hebt :)

ik ben 19 en heb thuis ook vrijheid en mijn ouders verplichten me niet om wat dan ook te doen en ik ben vrij om te gaan en staan waar en wanneer ik wil ...

dus, waarom zou ik op kot moeten gaan? ik zal heus niet meer vrijheid hebben.

als je op kot moet gaan om vrijheid te hebben denk ik eerder dat er iets serieus vringt in uw relatie met uw ouders

CyberLama
31 mei 2005, 20:39
niet op kot gaan om vrijheid te hebben, maar het is een leuk extraatje. Je leert ook wat voor jezelf zorgen, een budget beheren, enzovoort. En ik kom zeer goed overeen met mijn ouders, maar ze zouden toch niet bijster content zijn moest ik tijdens de week om 3 uur 's nachts toekomen :). (al ben ik nog zéér gematigd op uitga-vlak).

wafelijzer
31 mei 2005, 20:40
euhm, je wil toch niet dat ik hier twee pagina's volspam over de voordelen van een kot? :).

Dat kamertje is zo saai en creepy als je het zelf maakt.

"mamakindje" comes into mind
;)

lol, mamakindje, wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?

ohja, ik ben vergeten dat op kot gaan voor de stoere mannen is zeker ? :wtf:

jaja, ik ken zze hoor, het zijn allemaal helden, supermannen. tot eht erop aankomt.

ik ken broekschijters die een half jaar lang wachten om tegen hun ouders te zeggen dat ze gestopt zijn met studeren.
echte helden, jaja. (en nu heb ik het NIET over uitzonderingen.)
op kot gaan, is in mijn ogen om praktische redenen. als je het moet doen voor iets anders (zie bovenstaande post), dan heb je denk ik een probleem.

ik vind het hier thuis aangenaam, eten wanneer ik kan en wil, niets aan te doen. tv, ruime living, muziek wanneer ik wil, buiten op terras studeren, kan direct buiten wanneer ik wil ... allemaal dingen die je vrijheid op kot net beperken denk ik eerder.

waarom zou ik op kot gaan als ik op 15minuten van thuis op school ben ?

marcel
31 mei 2005, 20:41
mja kweeni se, huisje huren = zelf kuisen :unsure:
en das geen pretje :D

bwa, kuisen is ni verplicht he

marcel
31 mei 2005, 20:42
ik ben 19 en heb thuis ook vrijheid en mijn ouders verplichten me niet om wat dan ook te doen en ik ben vrij om te gaan en staan waar en wanneer ik wil ...

tot ge eens op een vrijdagochtend om 10u thuiskomt...

Qualistor
31 mei 2005, 20:44
das mijne :)

http://www.reeva.be/kamer/kamer1.jpg
http://www.reeva.be/kamer/kamer2.jpg

Peda dekraal @ oostendeuh :)

ps: srr voor de donkere foto's .. maar flits is kapot op mijn digi :(

CyberLama
31 mei 2005, 20:48
waarom zou ik op kot gaan als ik op 15minuten van thuis op school ben ?

Waarom zou ik er een ";)" achter zetten als ik het écht zou menen?

En tjah, van Poperinge naar Gent is nu eenmaal een eindje. Kot is toch wel handiger (daar is uw praktische reden).

Quxan
31 mei 2005, 20:49

dus, waarom zou ik op kot moeten gaan? ik zal heus niet meer vrijheid hebben.

als je op kot moet gaan om vrijheid te hebben denk ik eerder dat er iets serieus vringt in uw relatie met uw ouders
Het gaat niet om de vrijheid die ze je geven... als je thuis bent moet je nog altijd in zekere zin verantwoording afleggen (al is het maar zeggen dat je weg bent zodat ze niet ongerust moeten zijn)...

edit; als je maar op 15 min van't school woont zou ik ook wel thuis blijven (bij mij ist zo'n 2u) :)

Bonk
31 mei 2005, 20:56

Is da vlak naast KHBO? ant strand?
Wel klote voor de zomer als ge daar al die hete moskskes ziet liggen zonne en gij moet blokke :P

Flipkikker
31 mei 2005, 20:56
Het gaat niet om de vrijheid die ze je geven... als je thuis bent moet je nog altijd in zekere zin verantwoording afleggen (al is het maar zeggen dat je weg bent zodat ze niet ongerust moeten zijn)...

edit; als je maar op 15 min van't school woont zou ik ook wel thuis blijven (bij mij ist zo'n 2u) :)

lol, dat doe ik nu al niet :p

zondag bvb, ik was weg naar een vriendin, kom savonds laat thuis, zeg ff waar ik geweest ben, zij knikken, ik trug iets gaan doen :woohoo:

GhO$T
31 mei 2005, 20:57
Ik denk dat de meeste wel op kot gaan uit die praktische overweging zulle, niemand vindt het echt leuk om de halve dag te verspillen aan over en weer gaan naar u school.

Maar ik ging eventueel ook naar kortrijk naar school kunnen gaan (zit nu in Gent) maar zelfs dan ging ik nog een kot willen hoewel het helemaal niet ver is (als ik één ging krijgen zou waarschijnlijk wat anders zijn ;) )

maar moesten ze mij in dat geval voor de keuze auto of kot stellen, dan zou ik waarschijnlijk voor de auto gaan, ik doe niets liever dan autorijden en het is echt zwaar klote dat ik nog steeds met dat klote openbaar vervoer moet sukkelen in de plaats van met de auto naar Gent te gaan :angry:

niemand die weet waar je in Gent dicht bij het centrum kan parkeren zonder zotte bedragen aan parkeertickets te betalen :ironic:

Qualistor
31 mei 2005, 20:58
Is da vlak naast KHBO? ant strand?
Wel klote voor de zomer als ge daar al die hete moskskes ziet liggen zonne en gij moet blokke :P

indeed :d naast de KHBO , overkant van de royal ascot ( dat appartementsgebouw die schuin loopt ) ..

zeg wel .. vorige week manman .. heb me toch ook wel eens opt strand gelegd met m'n ogen wijdt open zu :p :love:

Castor
31 mei 2005, 21:13
auto of kot, mijn keuze is snel gemaakt.

ik zit op kot en ik zou het nooit van mijn leven willen omruilen voor een auto.
ik heb het heel goed thuis, maar het is gewoon een stap verder in u leven, onafhankelijkheid, voor u eigen zorgen.

u sociaal leven is echt zalig, iedereen woont op maximum 5 min... moeilijk uit te leggen waarom het beter is, maar als ge zelf op kot zit, zult ge het wel merken.

auto koop ik later wel zelf als ik werk heb... ipv al mijn vakantiewerk geld uit te geven aan benzine.

Hmgrwngd
31 mei 2005, 22:11
respect Hmgrwngd, ken je dat?

Nope; ik wil zoveel geluid maken alsda ik zelf wil; ik ga me niet stilhouden of inhouden voor andere mensen...

Dus als ik zin heb om te dansen op techno om 01u 's nachts, of neurotische schoonmaakbuien heb om 5u , of zin in loungemuziek om 07u 's morgens, dan doe ik dat ook.
Als er klachten zijn en voldoende reden om mij buiten te kegelen, dat ze dat dan maar doen, zou ik niet erg vinden.

Rauwers
31 mei 2005, 22:48
tot je wordt buitengesmeten wegens huisvredebreuk n/o é maar dan kan je er staan, in de koude met je moralen en gedachten :)

Qualistor
31 mei 2005, 22:50
Nope; ik wil zoveel geluid maken alsda ik zelf wil; ik ga me niet stilhouden of inhouden voor andere mensen...

Dus als ik zin heb om te dansen op techno om 01u 's nachts, of neurotische schoonmaakbuien heb om 5u , of zin in loungemuziek om 07u 's morgens, dan doe ik dat ook.
Als er klachten zijn en voldoende reden om mij buiten te kegelen, dat ze dat dan maar doen, zou ik niet erg vinden.

das bullshit zu .. je zou moeten mijn buur zijn op kot/peda, khad al lang je boeltje buitengesmeten :tongue:

( hier is het simpel, gewoon de zekering van die kamer afleggen hier op gang :p )

grtz

slijpschijf
31 mei 2005, 22:50

en wat zou u ervan vinden moesten uw buren zoveel kabaal maken in den blok?... :wtf: :eek:

pina
31 mei 2005, 22:59
Ik ga volgend jaar in Brussel studeren. Normaal zouden we met 4 man een huiske huren. Ik zie er al naar uit moe'k zeggen!in brussel, toch niet in dé studentenstad zeker? alleszins veel plezier daar :rofl:

Ferux
31 mei 2005, 23:15
en wat zou u ervan vinden moesten uw buren zoveel kabaal maken in den blok?... :wtf: :eek:

Kan 'em ni schelen, want hij blokt toch niet meer... :ironic:

Hmgrwngd, da's gewoon egoïstisch.

slash
31 mei 2005, 23:21

deed ene bij mijn zus op kot ook
Toen had ze gewoon de zekering afgezet van die kamer :p en verder gaan maffe

Th0R
31 mei 2005, 23:30

ge moest es naast mij wonen :)

slijpschijf
31 mei 2005, 23:30
Kan 'em ni schelen, want hij blokt toch niet meer... :ironic:

Hmgrwngd, da's gewoon egoïstisch.

hmm, dit poste hij in een andere thread:

Welja, ik heb eindeloos veel respect voor mensen die het kunnen opbrengen om al die theorie te blijven blokken...

Maar voor mij hoeft dat niet hoor, ik heb geen gigantische bankrekening nodig, en dan nog zeker niet als ik er dag en nacht hoef voor te zwoegen.

link: http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=325741&page=10&pp=20

embraced_one
31 mei 2005, 23:33
:offtopic:

sorry voor offtopic, maar zijn er mensen die in kortrijk op kot zitten? en zoja, wat is de prijs die je ongeveer moet betalen?

nogmaals sorry voor offtopic

me = jaloers op mensen op kot :p

Ghostdog
31 mei 2005, 23:40
seg manne

ge zult wel iets vinden, maar de meeste goeie koten zullen al foetsjie zijn denk ik, ik heb het u nog gezegd bosaap :p

slijpschijf
31 mei 2005, 23:41

terecht ook...

Preske
1 juni 2005, 00:06
ge kunt in fukuoka, oosaka, tokyo.. ma da verandert elk jaar, dus kank nu nie echt de juiste gegevens geven.
dit jaar waren er te weinig beurzen voor tweede kan, dus moek wachten op volgend jaar :( en ze beoordelen u op uw punten van vorig jaar, schijt é .

stuur es e kaartje als ge daar zijt =:p

Hmgrwngd
1 juni 2005, 00:06

Dan zou ik blij zijn, geeft teken van een beetje leven in de brouwerij

@Thor: wat zou er gebeuren moest ik naast u wonen ?
@Rauwers: Mijn moralen en gedachten zijn gruwelijk overschat. :p En buitenvliegen is zo erg niet, het is maar een kamer hoor.

Papegoai
1 juni 2005, 00:08
Na het zien van die fotos ben ik heel content dat mijn ma een luxedakappartement heeft en dat ik daar mag logeren :p

lolita
1 juni 2005, 00:28
ik woon in een doos, zit nu op internetcafe, doos is tamelijk groot, zo'n doos waar een frigo in zat. heb wat foto's opgehange. wel gezellig

Inspector Monkfish
1 juni 2005, 00:33
ik woon in een doos, zit nu op internetcafe, doos is tamelijk groot, zo'n doos waar een frigo in zat. heb wat foto's opgehange. wel gezellig

Is er plaats voor twee in die doos? ;)

marcel
1 juni 2005, 00:36

ooit al gehoord van een koptelefoon?

Hmgrwngd
1 juni 2005, 00:38
ooit al gehoord van een koptelefoon?

Gebruik ik vaak; maar dat gaat niet goed samen met dansen en bewegen... :)

Time
1 juni 2005, 00:42
draadloze:p
mene pa geruikt da vo alsem moet strijke en bist klere weglegge:p zit totaal ni in de weg daarvo

Hmgrwngd
1 juni 2005, 00:53
draadloze:p
mene pa geruikt da vo alsem moet strijke en bist klere weglegge:p zit totaal ni in de weg daarvo

You haven't seen me dance ... :D

I like to shake my booty and throw my hair all over the place ...
( met een cursus strafwetenschappen in de hand... Mijn manier van blokken. )

Elvis P
1 juni 2005, 00:58
Hmgrwngd jij gekke rebel jij!

cccasperrr
1 juni 2005, 01:03
http://users.pandora.be/cccasperrr/

just wa dingen verzet van plaats :)

ComputerVISTA
1 juni 2005, 01:05

Ik zie dara precies een stofje liggen! Ohn nee mis ;) de vergelijking met usa en europ is wel leuk ;)

Hmgrwngd
1 juni 2005, 01:10
Hmgrwngd jij gekke rebel jij!

Ben geen rebel hoor... :$

Time
Ik zie dara precies een stofje liggen! Ohn nee mis ;) de vergelijking met usa en europ is wel leuk ;)

ze gaat mogen oppassen als ze in florida woont;)

Preske

sorry voor offtopic, maar zijn er mensen die in kortrijk op kot zitten? en zoja, wat is de prijs die je ongeveer moet betalen?

meh, ik woon thuis, ma ik leef hier zo goed als op kot ^^

Inspector Monkfish
1 juni 2005, 01:19

It's funny cause it's true:)

Arcan
1 juni 2005, 06:39

ik zou zeggen voor een (gemiddeld)deftig kot : 180-220 euro per maand :)
maar je hebt natuurlijk altijd extremen, je moet es gaan naar je school/unief om een lijst te vragen van de koten en prijzen, je zal een mooi overzicht krijgen

Timmie
1 juni 2005, 07:31
Is het effectief zo dat de meeste koten al weg zijn op het moment?
Men ma wacht lief tot ik zeker door ben om te gaan zoeken. (dus begin juli)

Arcan
1 juni 2005, 07:47
de meeste koten zijn al weg denk ik, ik heb vorig jaar gezocht rond pasen ofzo...
maar je zal wel nog iets vinden ;) maak gewoon dat je er vré rap mee bezig bent als je weet dat je er effectief door zal zijn

Ether
1 juni 2005, 08:01

how man, precies wel een vrij groot kot e :) waar is da ergens

@timmie: zelfde situatie hier, mss maggek volgend jaar op kot, alsek er dit jaar door ben en de papa wa meegeeft, dus kga pas in juli kunnen beginnen zoeken, en zooo laat is da nu ook weer nie wi

ken der veel die pas in juli of augustus hun kot gevonden hebben, gewoon bikke sjans hebben e

damn khoop echt dak op kot mag, iedere dag 2u verliezen steekt echt tegen

pina
1 juni 2005, 10:05
Men ma wacht lief tot ik zeker door ben om te gaan zoeken. (dus begin juli)de meesten beginnen dan te zoeken...en trouwens, in het laatste jaar er nog door zijn is vrijwel een zekerheid...het moet echt serieus tegenvallen dat ze u nog een c-attest durven geven in een laatste jaar... Je moet daarbij ook nog eens in rekening houden dat de meeste studenten hun uitslag pas eind juni weten en dat er velen daaraan hun kot moeten koppelen.

meh, ik woon thuis, ma ik leef hier zo goed als op kot ^^dat is de reden die ik veel hoor van mensen die niet op kot zitten. Er blijft toch nog een groot verschil hoor als effectief "alleen te wonen" als met uw ouders thuis wonen. Alleen al het aspect zelfstandig leven is op een kot véél groter als thuis.

Je mag nog zoveel vrijheid hebben thuis, je zit nog altijd bij uw ouders, en ze zagen sowieso wel eens over wat je doet, of zo... Er is nog altijd een psychologische beperking. Het is bvb toch een groot verschil indien je met uw ouders zit of wanneer ze u eens zeggen dat ze op vakantie voor 2 weken en je er alleen voor staat. Ga je dan niet als eerste reactie een vreugdeuitbarsting krijgen omdat je het huis voor u alleen hebt? Tot na een paar dagen, wanneer je voor de 3e dag op rij dezelde pizza bestelt en 's morgen de restjes opeet van de avond ervoor. Het is echt niet hetzelfde hoor.

Zolang je trouwens thuis zit, doe je het belangrijkste aspect in uw leven nog altijd niet zelfstandig: voedsel.

silverchair
1 juni 2005, 10:16
mijn kot: http://img142.echo.cx/my.php?image=dsc000810ty.jpg

slijpschijf
1 juni 2005, 10:22

@timmie: zelfde situatie hier, mss maggek volgend jaar op kot, alsek er dit jaar door ben en de papa wa meegeeft, dus kga pas in juli kunnen beginnen zoeken, en zooo laat is da nu ook weer nie wi

ken der veel die pas in juli of augustus hun kot gevonden hebben, gewoon bikke sjans hebben e

der is wel nen site waar koten staan aangeboden enzo, mss daar eens achter zoeken :)

Santa
1 juni 2005, 10:33
Zelfs eind augustus zijn er nog koten aja, hou er rekening mee da er nog een gaaans pak mensen dan pas ingangsexamen geslaagd zijn.. Ge zult mss wa meer betalen maarja :)

Reptiel
1 juni 2005, 10:36
mijn kot: http://img142.echo.cx/my.php?image=dsc000810ty.jpg
er liggen lijk verdacht veel boeken om te blokken :p

slijpschijf
1 juni 2005, 10:37
Zelfs eind augustus zijn er nog koten aja, hou er rekening mee da er nog een gaaans pak mensen dan pas ingangsexamen geslaagd zijn.. Ge zult mss wa meer betalen maarja :)

alleen geneeskunde heeft toch een ingangsexamen? En mensen die niet geslaagd zijn gaan gewoon iets anders studeren ze, en zitten dus ook op kot :)

slash
1 juni 2005, 10:41
alleen geneeskunde heeft toch een ingangsexamen? En mensen die niet geslaagd zijn gaan gewoon iets anders studeren ze, en zitten dus ook op kot :)

nee mijn neef heeft da ook moete doen en doet iet met reclame vormgeving
en ene die ik ken doet iet met leraar opleiding en die zei da ze daar volgend jaar ook ingangsexame moeste doen

Reptiel

Je bent zo te zien 25jaar maar verstand heb je blijkbaar nog altijd niet, doe zo voor en hopelijk smijten ze je snel buiten

silverchair
er liggen lijk verdacht veel boeken om te blokken :p

Die foto heb ik genomen int begin vant jaar. Net bij het inrichten enzo. Tzijn gewoon cursusblokken en lege mappen. :p

CyberLama
1 juni 2005, 10:57

Manee, ik en mijne maat hebben vorig jaar vlak na de examens beginnen zoeken (dus eind juni) en geen problemen gehad. Trouwens, de kotbaas weet zelf meestal maar of er een kot vrijkomt rond het einde van het schooljaar, aangezien de studenten niet altijd zeker zijn of ze dat jaar wel zullen afstuderen enzo. Natuurlijk, als jij daar midden juli toekomt is de kans al kleiner. Maar er zijn er altijd wel te vinden. Hoe langer je wacht, hoe minder de keuze natuurlijk.

lolita
1 juni 2005, 11:08
Is er plaats voor twee in die doos? ;)
Neen.

Stimpy
1 juni 2005, 12:03
kot in kortrijk
http://users.pandora.be/unatco/fotokes/
rommelig rek maarja, moeilijk om dit kot in zen geheel te trekke
kgok zo een 12m² voor 195euro, inclusief alle koste (internet, elentriek, verwarming en denk ook kabeltv, mss volgend jaar daardoor duurder)

Hmgrwngd
1 juni 2005, 12:12
Je bent zo te zien 25jaar maar verstand heb je blijkbaar nog altijd niet, doe zo voor en hopelijk smijten ze je snel buiten

Ik heb al het verstand da ik nodig heb, maar ik zal NOOIT me proberen stil te houden voor andere mensen, en verwacht ook niet dat anderen dit voor mij doen.

En zo erg is het nu ook niet; mijn favoriete muziek is jazz en klassieke muziek; dus het is niet alsof de muren 's nachts daveren van loeiharde beats. (alhoewel dat nu en dan wel eens gebeurt. :sop: )

Hmgrwngd
1 juni 2005, 12:13
kot in kortrijk
http://users.pandora.be/unatco/fotokes/
rommelig rek maarja, moeilijk om dit kot in zen geheel te trekke
kgok zo een 12m² voor 195euro, inclusief alle koste (internet, elentriek, verwarming en denk ook kabeltv, mss volgend jaar daardoor duurder)

Poster van K3 ... :bow:

Elvis P
1 juni 2005, 12:33
Ik heb al het verstand da ik nodig heb, maar ik zal NOOIT me proberen stil te houden voor andere mensen, en verwacht ook niet dat anderen dit voor mij doen.
Lastige jongen toch :)
Gaat nie direct om de muziek denkek (en al zeker nie over het genre van de muziek), maar om feit da ge andere wakkerhoudt of stoort tijdens blokken ofzo.. Gij zou da dus nie erg vinden moest ik terwijl ge maft om de 5 minuten water over u komen gieten zoda ge nie kunt slapen?

edit: ma zoals ieronder gezegd ist prolly gewoon nie waar wa ge zit te lullen, ofwel zwaar overdreven :)

herc
1 juni 2005, 12:34
de meeste koten zijn al weg denk ik, ik heb vorig jaar gezocht rond pasen ofzo...
maar je zal wel nog iets vinden ;) maak gewoon dat je er vré rap mee bezig bent als je weet dat je er effectief door zal zijn

Zoals ik al eerder zei, zoek je iets in de prive kan je gerust nog begin juli gaan rondkijken. Wil je in een residentie van de unif, moet je in mei je aanvraag al ingediend hebben. Antwoord krijg je normaal gezien in juni.

Het is wel zo dat de betere koten al wel weg zullen zijn, en dan nog, zo gemakkelijk kom je daar niet binnen. Meestal worden deze ingepalmd door kennissen/vrienden/familie van de kotstudenten die er nu al zitten of die weggaan.

@Hmgrwngd : ik geloof eerlijk gezegd gene zak van uwen zever. Aandacht nodig zeker? Btw moest het echt waar zijn, doe zo voort, dan ga je het echt ver schoppen :niceone: :ironic:

Phil
1 juni 2005, 12:39

ff lastig doen :p

Waseda geeft geen geld, dat is een Unief zonder beurs ...
Dus ofwel moet ge een beurs van buitenaf te pakken krijgen (zoals monbusho, ofwel veel geld hebben :p )

(en niet te zeker zijn dat ge moogt gaan :p

we zijn met een grote klas, en ze houden met meer rekening dan alleen punten :p )

Hmgrwngd
1 juni 2005, 12:47
edit: ma zoals ieronder gezegd ist prolly gewoon nie waar wa ge zit te lullen, ofwel zwaar overdreven :)

:|

Welk deel aan "zo erg is het nu ook niet" snap je niet ?
(en ik vind da ik onschuldig ben; een architect moet maar dikkere muren ontwerpen in studentenhomes. ;) )

@ herc : same... :doh: Ik die het niet ver zal schoppen ? Ik voel de motivatie niet om 'iets' ver te gaan schoppen hoor. :)

bhaalspawn
1 juni 2005, 12:48
Bij ons wordt er ook geregeld veel lawaai gemaakt midden in de nacht of tijdens het studeren:
Feit is da niemand daar wakker van ligt omdat we het allemaal wel es doen en als er iemand echt last van heeft en da mededeelt we daar rekening mee houden.
Op die 3 jaar heeft er bij mij 1 iemand iets gezegd en ikzelf heb ook maar 1 maal 'last' gehad...

Nuja heeft alleen te maken me wederzijds respect en gewoon een leutige bende zijn :p

Wouldn't want it any other way :music:

Guerdo
1 juni 2005, 12:59
Bwah tis al meerdere keren gebeurd da er int holst van de nacht mensen in nachtkledij aan men deur staan omdat menne techno hun uit hun bed houdt.;

Ben me der soms ni van bewust da het al nacht, komt daar nog bij da men bio ritme heel anders is, kslaap tot 15 uur ma kruiip er dan soms ook pas tegen 7 uur in en dan is er ook lawaai ze..

Begrijp hwrngfdt-dingske heel goed, beetje lawaai kan gene kwaad, we zijn tenslotte studenten.

Nuja ieder zen mening, kben gelukkig en da is wa telt:p

Hmgrwngd
1 juni 2005, 13:01
Bwah tis al meerdere keren gebeurd da er int holst van de nacht mensen in nachtkledij aan men deur staan omdat menne techno hun uit hun bed houdt.;

Ben me der soms ni van bewust da het al nacht, komt daar nog bij da men bio ritme heel anders is, kslaap tot 15 uur ma kruiip er dan soms ook pas tegen 7 uur in en dan is er ook lawaai ze..

Begrijp hwrngfdt-dingske heel goed, beetje lawaai kan gene kwaad, we zijn tenslotte studenten.

Nuja ieder zen mening, kben gelukkig en da is wa telt:p

Techno =/= lawaai ... :p

Guerdo
1 juni 2005, 13:05
voor mij is techno niet gelijk aan lawaai, voor anderen wel
en wat voor andere muziek is, is voor mij soms lawaai:p

Tah_b00nz0r
1 juni 2005, 13:26
zit op kot in diepenbeek, paar fotokes:

http://jeroentjeuh.rulezzz.nu/?see=35&id=874315
http://jeroentjeuh.rulezzz.nu/?see=35&id=874311
http://jeroentjeuh.rulezzz.nu/?see=35&id=874312

GhO$T
1 juni 2005, 13:30
In de meeste koten zijn ze nu nog maar aan't vragen (of moet ge laten weten) als ge blijft of niet het volgend jaar, dus als ge in de privé zoekt heeft het zelfs geen zin van te gaan zoeken voor halverwege juni want het grootste deel van de kotbazen weet nog niet als er iets vrijkomt in zijn gebouw...

maar toch beter in juni dan in juli als ge de kans ertoe hebt, want de mooie koten met een schappelijke prijs zijn heel snel weer ingenomen door iemand anders :)

cccasperrr
1 juni 2005, 13:31

in gent :)

vogelnestje
1 juni 2005, 14:19

home vermeylen :$ als ge daar een maand of 3 geleden 2 fietsen die aan een cijferslotje vastzaten aan de voorkant vant gebouw zijt kwijtgeraakt... :D

Trouwens, da papierke dak daar aan de stalling gehangen heb van "merci, ma kmoest nog naar Kortrijk en der rijden geen treinen meer... Ge moogt em altijd komen halen aant station", da was nie waar :$

vyeate
1 juni 2005, 14:55
home vermeylen :$ als ge daar een maand of 3 geleden 2 fietsen die aan een cijferslotje vastzaten aan de voorkant vant gebouw zijt kwijtgeraakt... :D

Trouwens, da papierke dak daar aan de stalling gehangen heb van "merci, ma kmoest nog naar Kortrijk en der rijden geen treinen meer... Ge moogt em altijd komen halen aant station", da was nie waar :$

/strijk :D

Yo-Han
1 juni 2005, 15:43
hehe,bijna allemaal in de buurt hier...enfin ik woon hier nu 1.5 jaar aan ST Pieters station,6 jaar aan zuid gewoond..leuke buurt station,zuid moe ik van kotsen vantegenwoordig,te druk, te centrum,teveel onnozelaars,teveel hoerenlopers(tjah woonde in Belgradostraat),te klootzak van huisbaas..veel studenten hier aan station,maar geen last van..heb maar één buur en die is ook al nen wirkmensch en niet veel thuis en vriendelijk :)..super huisbaas.. Bernard,van drankhandel aan het wit paard clementinelaan :) (aan te raden verhuurder!)

enfin als afgestudeerd persoon als enigste in een gebouw met veel studenten wonen is niet echt plezierig,maar als je rust wilt ga ja dat zoeken hé en omgekeerd...een kennis van me zat hier in zo een blok..constant wel iets...mensen die tot 2 uur snachts op hun gitaar zitten tokkelen,slecht geisoleerd etc en dan moet jij uit je bed om 08H om te gaan werken etc..LEUK!...als ge ooit uw eigen appartementje huurt,hang aub niet de kotstudent uit en blijf uit de mensen hun keuken :D ...zolang ge student zijt in een home, be free,have fun

PS maar blijf met ulder fikken van mijn fietsen of ik zaag er jullie kop af ;) (ben er al verdikke 10 kwijt op 8 jaar)..sorry trein gemist? uwe kop deraf :evil: ...andere mensen hebben hun fiets even hard nodig of gij uw trein en zo gaat de trein van fietsdiefstal lopen

TiBasco
1 juni 2005, 16:01
in brussel, toch niet in dé studentenstad zeker? alleszins veel plezier daar :rofl:Ik ga studeren aan het RITS. Wat is daar zo grappig aan? En naast het RITS heb je nog Erasmus, de VUB, Sint Lukas en vele andere...

marcel
1 juni 2005, 16:18
mja, ge hebt er wel een paar hogescholen en de unif, maar een echte studentenstad is brussel ni ze

TiBasco
1 juni 2005, 16:25
Neen, dat is waar. Maar 't is wel de hoofdstad van zowel België als Europa hé... ;)
Btw; na 6 jaar school in Leuven ben ik Leuven zo beu als iets.

honey
1 juni 2005, 16:40

En zo erg is het nu ook niet; mijn favoriete muziek is jazz en klassieke muziek; dus het is niet alsof de muren 's nachts daveren van loeiharde beats. (alhoewel dat nu en dan wel eens gebeurt. :sop: )
jo dude, je hebt volledig gelijk, luister niet naar wat ze hier zegge :) just fucking enjoy life, en wat komt komt wel hé :) die saaie mense zulle nooit midde in de nacht opeens muziek beginne luistere enzo haha, you go !

polleke
1 juni 2005, 16:43

obi, gij zit blijkbaar ook in de wina in gent :)
ik ook, wa doet ge van richting? jaar?

Quxan
1 juni 2005, 16:59
in brussel, toch niet in dé studentenstad zeker? alleszins veel plezier daar :rofl:
Het is wel de grootste Vlaamse studentenstad van België :)
Weliswaar zitten alle studenten wat verspreid (ikzelf zit in het centrum)

edit; en er valt hier veel te beleven, 3 weken trug vanuit mn kamer nog een grote fight gezien tss Marokkanen :) (uiteindelijk is de politie met een goeie 20tal wagens afgekomen en 4 ambulances en hebben ze de straat een paar uur afgezet)

ahja, er zijn hier ook veel andere activiteiten (sport, cultuur, natuur, ...)

TiBasco
1 juni 2005, 17:12
Quxan; weet jij toevallig geen huiskes of appartementen te huur in Brussel? Ik heb al via immoweb.be en vlan.be gezocht, maar vraag me gewoon af of er nog meer zijn.

Quxan
1 juni 2005, 17:18
Quxan; weet jij toevallig geen huiskes of appartementen te huur in Brussel? Ik heb al via immoweb.be en vlan.be gezocht, maar vraag me gewoon af of er nog meer zijn.
nope... een huisje of appartementje huren zit nog "iets" over mn budget... dus daar heb ik nog niet naar gezocht

Reedsh
1 juni 2005, 17:36
GhO$T']In de meeste koten zijn ze nu nog maar aan't vragen (of moet ge laten weten) als ge blijft of niet het volgend jaar, dus als ge in de privé zoekt heeft het zelfs geen zin van te gaan zoeken voor halverwege juni want het grootste deel van de kotbazen weet nog niet als er iets vrijkomt in zijn gebouw...

maar toch beter in juni dan in juli als ge de kans ertoe hebt, want de mooie koten met een schappelijke prijs zijn heel snel weer ingenomen door iemand anders :)

ha ja ok bedankt :)
ja ik ga in de privé zoeken ze, kzal eind juni gaan, na men exames ofzo ;)

dee9
1 juni 2005, 17:40
zie maar da ge der door geraakt kakkerke

Arcan
1 juni 2005, 18:17
edit; en er valt hier veel te beleven, 3 weken trug vanuit mn kamer nog een grote fight gezien tss Marokkanen :) (uiteindelijk is de politie met een goeie 20tal wagens afgekomen en 4 ambulances en hebben ze de straat een paar uur afgezet)

kzou geld geven om dat te zien :D

beton
1 juni 2005, 18:23
ik zit met 2 maten op een groot appartement in putteke antwerpen, 'k zal wel 's foto's voorzien , 't is iig heel ruim, ieders heeft minstens 1 eigen kamer, en dan nog een living van +/- 43 m², een badkamer met ligbad, een grote keuken etc ..

beton
1 juni 2005, 18:25
kzal direct is foto's make van mijn miniscuul klein kotje se

stelt niet veel voor dus ben ook wel te lui om het wat fantsoenlijk in te richten

chocoman van den aldi is den beste sjoko !

TiBasco
1 juni 2005, 18:54
beton; hoeveel betaalde ongeveer? (huur+kosten?)

Obi-Jan
1 juni 2005, 19:07
obi, gij zit blijkbaar ook in de wina in gent :)
ik ook, wa doet ge van richting? jaar?

1ste Bach informatica, was dit jaar dus schacht :p

amdr
1 juni 2005, 19:26
http://users.pandora.be/JefKlaxon/zever/Kamer/
Mijn kot :x

eigelijk gewoon stiekem men kamer :p

Inspector Monkfish
1 juni 2005, 19:30
Neen.

Meirde :sad:

Back to Ye Olde Shoebox for me :cry:

Bonk
1 juni 2005, 19:31
droom ik da of is da nog redelijk groot, als der al zo'n bed kan staan

EternalSilence
1 juni 2005, 19:44
amai :eek:

als ik hier zo wa kijk, naar al die 'kotten', ... KLEIN IS DA :s

omg...
maja .. zal dan prob zijn omda als ge groot gaat het gewoon te kostelijk wordt.. maar ik ben bijna zeker da ik nie in zo een kleine kotten kan leven :p
dus ... den mijne zal prob wa groter zijn
(binnen een jaarkes hebde de foto's ;))

Karrde
1 juni 2005, 19:52
ik krijg volgend jaar een duplex :) aan de dampoort wel ma kom.

Vlees
1 juni 2005, 20:07
Zou dat nog haalbaar zijn in Gent om een huisje te huren voor 5 man voor het komende jaar? Allé, wordt dat gedaan, huizen aan studenten verhuurd, kbetwijfel het.

stoffer
1 juni 2005, 20:11
:|

Welk deel aan "zo erg is het nu ook niet" snap je niet ?
(en ik vind da ik onschuldig ben; een architect moet maar dikkere muren ontwerpen in studentenhomes. ;) )

In de vermeylen zit ik neffens die peutertuin, moet wel zeggen da het lastig blokken is met bleitende kinderen naast u

beton
1 juni 2005, 20:26
beton; hoeveel betaalde ongeveer? (huur+kosten?)

250 euro betaal ik per maand (kabel tv, internet, telefoon, elentriek, water, huur etc incluis)

-Infinity-
1 juni 2005, 20:27
250 euro betaal ik per maand (kabel tv, internet, telefoon, elentriek, water, huur etc incluis)

Niet meteen het goedkoopste :)

beton
1 juni 2005, 20:28
ook wel ni meteen het kleinste :)
'k zal strax wa fotokes trekken, der is juist 12 komen eten sie .. ging zonder probleem :), da moet ge ni in elk kot proberen ze :D

beton
1 juni 2005, 20:29
Zou dat nog haalbaar zijn in Gent om een huisje te huren voor 5 man voor het komende jaar? Allé, wordt dat gedaan, huizen aan studenten verhuurd, kbetwijfel het.

ja da wordt gedaan, maar ge zult goe moeten zoeken .. (ik zit dus in een vergelijkbare situatie, maar dan met 3 man)

Blad3z
1 juni 2005, 20:30

Lol, had ik je buurman geweest dan hing je de 2e keer met je voetjes al een halve meter boven de grond.

beton
1 juni 2005, 20:32
nog zoiets da we wel als voordeel hebben : ik (drummer) woon samen met de 2 gitaristen van onze band samen, wij mogen zo hard spelen als we willen, echt alle versterking open etc, en de buren horen da nog ni :), da's echt ongelooflijk fun :p

MrFreeze
1 juni 2005, 20:34
Ik en men zus hebben gewoon de politie ingeschakeld ... is nu al een jaartje stil.

Yo-Han
1 juni 2005, 21:08
42 vierkant meter is al tamelijk ruime woonkamer..ik heb het het echt getroffen..een olifant uigetvallen studio(halve loft, maar huisbaas vindt het een studio omwille van één slaapkamer,kleine keuken) 310€ maand huur 85€ kosten (gas water elektriek)(ik alleen) veronderstel dat beton de huur en kosten deelt... ik heb 60 vierkante meter woonkamer..er kan hier een feestje van 20 mensen door gaan :D

heb by the way m'n drumstel weggedaan toen ik naar Gent verhuisde :(..vorig appartement was TE klein met 4 buren

hier zou ik wel weer kunnen drummen (niet van t'volk)

http://users.pandora.be/johmaes/woonk1.jpg

http://users.pandora.be/johmaes/thumbs2.jpg

beton
1 juni 2005, 21:11
ik deel de kosten idd, feestjes van 20 man (en meer) is hier niet echt een rariteit :)

buiten die woonkamer hebben we dus nog nen buro van 20 m², en dan nog 3 slaapkamers van +/- 20m² plaats zat dus, en idd da zijn gedeelde kosten en gedeelde huur, met 3 man hé

400 per maand zoals gij zou ik toch wel ietske teveel vinden, maar aan den andere kant zit ge ruim en mooi overigens ..

grtz

Yo-Han
1 juni 2005, 21:17
thx..tjah slaapkamer is ook een 20 hier...is idd tof wonen als je het gevoel van ruimte krijgt..m'n vorige woonkamer was peins ik 15 met moeite,een kot met ietwat beetje luxe letterlijk :( ...zou er zot worden nu!

de huurprijzen swingen de pan uit vantegenwoordig..390€ als je werkt is niet zoveel hoor...velen betalen een pak meer voor minder...

Papegoai
1 juni 2005, 21:21
http://users.pandora.be/JefKlaxon/zever/Kamer/
Mijn kot :x

eigelijk gewoon stiekem men kamer :p
Is da ECHT van Polo?

beton
1 juni 2005, 21:30
thx..tjah slaapkamer is ook een 20 hier...is idd tof wonen als je het gevoel van ruimte krijgt..m'n vorige woonkamer was peins ik 15 met moeite,een kot met ietwat beetje luxe letterlijk :( ...zou er zot worden nu!

de huurprijzen swingen de pan uit vantegenwoordig..390€ als je werkt is niet zoveel hoor...velen betalen een pak meer voor minder...

als ge werkt is da idd een heel goeie prijs voor een ruime woning, ge zit goe

elpigeon
1 juni 2005, 21:30
@yo-han:mocht ge allicht verhuizen,let me know :p ,ziet er best gezellig uit

waar mag dat just wezen in Gent (en belangrijker,heeft die huisbaas van u nog dergelijke studio's?)

^^pathfinder^^
1 juni 2005, 22:57

die danger keep out poster is heerlijk, vanwaar heb je die?

Yo-Han
1 juni 2005, 23:19
Wit paard Op de Clementinalaan bij drankhandel...als daar een rood plakaatje aanhangt is er iets te huur,de huisbaas is meestal in z'n zaak ..heeft een 300 tal eigendommen...regelmatig dat paard bezien dus ;)

Ik ben hier nog niet weg hoor,ben zelfs hier en daar nog wat klien dingetjes aan het doen...wat planten,terras in orde aan brengen etc..

Rage
1 juni 2005, 23:20
damn ik schrok, wa staat hier? 'foto's van je kut'

:)

Hmgrwngd
1 juni 2005, 23:22
Lol, had ik je buurman geweest dan hing je de 2e keer met je voetjes al een halve meter boven de grond.

Wat ben ik bang... :ironic:

Pol
2 juni 2005, 00:08
Komaan people laat Hmgrwngd es zijn.
Hij is "alternatief"
Want studeren al dansend op muziek, daar moet je wel cool voor zijn hoor!!!

zarathustra
2 juni 2005, 00:11
Hij is "alternatief"

ach ja gewoon de politie bellen in zo'n gevallen is nog altijd het beste :p

Hmgrwngd
2 juni 2005, 00:12
Hij is "alternatief"
Denk niet dat er 1 iemand in mijn omgeving me als 'cool' bestempelt... :p
Dusja. ;)

Wat is er verkeerd met dansen op muziek btw ?

Pol
2 juni 2005, 00:16
Dusja. ;)

Wat is er verkeerd met dansen op muziek btw ?

och niks hoor, kvind daar totaal nx verkeerds aan.
Tenzij ge het doet in een kot waar je medebewoners hebt, en ge zet dan nog es uwen muziek vollen bak tijdens de blok.

Vindt ge da van uzelf nie een beetje egoïstisch?

Hmgrwngd
2 juni 2005, 00:18
och niks hoor, kvind daar totaal nx verkeerds aan.
Tenzij ge het doet in een kot waar je medebewoners hebt, en ge zet dan nog es uwen muziek vollen bak.

Vindt ge da van uzelf nie een beetje egoïstisch?

Ik zet mijn stereo niet 24/7 open slimmeke; maar als ik wat jazz wil opleggen tijdens het studeren, wat is er daar nu zo erg aan? (ik vind gewoon dat de muren te dun zijn, en ik wil niet hele dagen in stilte doorbrengen hoor.)

En iedereen is gruwelijk egoïstisch in dit land, don't give me that bullshit. :naughty:

Pol
2 juni 2005, 00:28
met zo'n mentaliteit zallet ook nie beteren eh.
En als er nu nen kotgenoot komt vragen of ge uw muziek wa dempt, zulde dat doen?

Hmgrwngd
2 juni 2005, 00:33
met zo'n mentaliteit zallet ook nie beteren eh.
En als er nu nen kotgenoot komt vragen of ge uw muziek wa dempt, zulde dat doen?

Stante pede zet ik dan mijn stereo heel stil of doe ik koptelefoon aan: iemand die zich de moeite getroost om mij persoonlijk te laten weten dat ik hen stoor; heb ik veel respect voor, en zal ik zeker hun eis inwilligen. :)

Pol
2 juni 2005, 00:35
dan zijt ge een braaf ventje, i appologize (of ist appologise)

pina
2 juni 2005, 00:36
laat die Hmgrwngd toch eens. Zien jullie dan niet dat hij erop kickt om tegen jullie haren te kammen en al die aandacht te krijgen? zucht.

edit: het is tegen de haren in strijken geloof ik :unsure:

Hmgrwngd
2 juni 2005, 00:38
laat die Hmgrwngd toch eens. Zien jullie dan niet dat hij erop kickt om tegen jullie haren te kammen en al die aandacht te krijgen? zucht.
*geef mij aandacht* ;)

@poltje: Ik ben doodsbraaf, maar vraag mij aub niet om in stilte te leven, ik hou teveel van muziek, en die stadsruis is echt vadsig om naartoe te luisteren. (soms is het net alsof God in de hoogte eens stevig zucht. -qua geluid- )

Mephisto
2 juni 2005, 00:44
@poltje: Ik ben doodsbraaf, maar vraag mij aub niet om in stilte te leven, ik hou teveel van muziek, en die stadsruis is echt vadsig om naartoe te luisteren. (soms is het net alsof God in de hoogte eens stevig zucht. -qua geluid- )maar ge zijt toch ook verstandig genoeg om te begrijpen dat het voor andere niet fijn is om te leren met uw muziek op de achtergrond?
idd kotmuren zijn dun, dus zet uw koptelefoon op ofzo

Hmgrwngd
2 juni 2005, 00:45
maar ge zijt toch ook verstandig genoeg om te begrijpen dat het voor andere niet fijn is om te leren met uw muziek op de achtergrond?
idd kotmuren zijn dun, dus zet uw koptelefoon op ofzo
Het is nochtans meestal Mozart... Hoe onaangenaam kan dat nu zijn?

Maar ik hou niet echt van koptelefoons: geen beweegruimte en te weinig klank-kleur. :)

En nogmaals: dit staat niet overdreven luid é.

Stimpy
2 juni 2005, 00:57
kijk kijk wie er terugkrabbelt ^^

Hmgrwngd
2 juni 2005, 01:03
kijk kijk wie er terugkrabbelt ^^

Ik heb nooit gezegd dat mijn muziek overdreven luid staat 24/7, ik hoef niet terug te krabbelen. :)

Yo-Han
2 juni 2005, 01:20
koop u ne sennheizer hd650 op een goed lampen pre ampke, ge zult wel klankleur hebben ;) ...voor een studenten budget kan het wel moeilijk worden,doch voor een 700€ kunt ge nie weten waar uw kop staat van de muzikaliteit..de hd650 is mijn trouwe game partner(ik bespaar m'n buur de dizarm zy dynamytes en explosies) ,film als ik alleen ben, en muziek als het voorbij 21-22h is over m'n lampenversterker..klassiek en jazz is wel geestiger over 'goede' speakers en amp..3d beeld..klassiek is net zalig s'avonds over de
speakers,meer concertsfeer

ein kleine nachtmusik van Mozart is hier wel toepasselijk :) ..uitnodigend voor aan de volumeknop te draaien

http://www.content.loudeye.com/scripts/hurl.exe?clipid=008113001010706900&cid=600111

Mephisto
2 juni 2005, 01:29
Ik heb nooit gezegd dat mijn muziek overdreven luid staat 24/7, ik hoef niet terug te krabbelen. :)
je hebt het misschien niet letterlijk gezegd
maar uw uitspraken insinueerden het wel;

Stimpy
2 juni 2005, 01:29
ik steuk maar wat hoor : |

Mephisto
2 juni 2005, 01:30
ik steuk maar wat hoor : |
post gij eig ooit iets zinnigs? :p

marcel
2 juni 2005, 01:36
In de vermeylen zit ik neffens die peutertuin, moet wel zeggen da het lastig blokken is met bleitende kinderen naast u

ja, :lol: ik ook...
en ik vind het straf, die komen s middags buiten, en binnen da 2 minuten is er altijd enen aant blijten :rofl:

marcel
2 juni 2005, 01:38

waarom zouden ze da ni doen? ze verhuren da aan diegene die met geld afkomt ze...

Yo-Han
2 juni 2005, 01:44
bwah wel hoor..gewoon 1 appartement verdelen..huisbazen zien soms nat. liever rustige mensen die voor lange termijn huren he

Vrallie
2 juni 2005, 04:42
42 vierkant meter is al tamelijk ruime woonkamer..ik heb het het echt getroffen..een olifant uigetvallen studio(halve loft, maar huisbaas vindt het een studio omwille van één slaapkamer,kleine keuken) 310€ maand huur 85€ kosten (gas water elektriek)(ik alleen) veronderstel dat beton de huur en kosten deelt... ik heb 60 vierkante meter woonkamer..er kan hier een feestje van 20 mensen door gaan :D

Damn das cheap ! Hebt ge die thumbs2 nie int groot ? Moeilijk om kijken zo :)

Qualistor
2 juni 2005, 07:48
die danger keep out poster is heerlijk, vanwaar heb je die?

heb die gehaald uit de expo hier in oostende .. maar kun je wss wel in nog andere winkels vinden zu ;)

Reptiel
2 juni 2005, 08:18
Dusja. ;)

I'm wondering why ;)

mo6
2 juni 2005, 08:34
retteketet, ziehier een nieuwe thread,

Het komt alsmaar dichterbij, de dag dat ik op kot ga, nu zou ik graag wat inspiratie hebben voor de aankleding van mijn toekomstig kot. Dus vraag ik jullie om foto's te posten van jullie huidig kot. kdenk wel dat iedereen er iets aan heeft , niet dan?

Posten die pictures!

grtz

http://users.pandora.be/mo6/Webcam/

pics van men kot en nog wat stuff enjoy ;)
mijn kot rulerd

schep
2 juni 2005, 11:03
http://users.pandora.be/mo6/Webcam/

pics van men kot en nog wat stuff enjoy ;)
mijn kot rulerd

Waar is da ergens gelegen in apen? Und cuanta costa? ;)
Ziet er wel fijn kot uit :D

Bourgi
2 juni 2005, 14:35

Haha, Wina lid?

Fatalix
2 juni 2005, 16:47

Dan moet je nog wel kunnen opbrengen dat niet iedereen in een straal van 500m rondom jou kot dat ziet zitten en dus serieus moeten blokken/slapen.

Egotrippertje.

Hmgrwngd
2 juni 2005, 16:51
Egotrippertje.

Is there any other way ? |-)

Fatalix
2 juni 2005, 17:01
Is there any other way ? |-)
Oh god, je bent er zo eentje..

Naja...back OT maar?

Yo-Han
2 juni 2005, 17:10
Fotos waren nogal onscherp..slechte iso waarde ingesteld ..vandaar...

nog eentje gevonden die te doen is groot formaat

http://users.pandora.be/johmaes/woonk%20groot.jpg

licht komt van koepel bovenaan...zeer 'licht' van sfeer en zelden donker of grijs zelfs op regendagen...de tikkende regen erop went snel...
zoals iemand zegt, 310 is niks voor dit,maar ik heb ook alles herschilderd tot plafonds en radiatoren toe,mooi tapijt gelegd

mijn hd650 ziet ge liggen..als ik wil egotrippen op muziek zet ik die wel op :D tenzij mijn 1 buur nie thuis is :woohoo:

Fatalix
2 juni 2005, 18:13

licht komt van koepel bovenaan...zeer 'licht' van sfeer en zelden donker of grijs zelfs op regendagen...de tikkende regen erop went snel...
zoals iemand zegt, 310 is niks voor dit,maar ik heb ook alles herschilderd tot plafonds en radiatoren toe,mooi tapijt gelegd

mijn hd650 ziet ge liggen..als ik wil egotrippen op muziek zet ik die wel op :D tenzij mijn 1 buur nie thuis is :woohoo:

ub0r kot zo te zien!

Vrallie
3 juni 2005, 01:56

Valt eigenlijk niemeer onder de noemer kot, want veronderstel dat ge geen student meer zijt. Btw met zo een plaats zou ge beter een projectiescherm hangen ofzo, veel toffer :)

mo6
3 juni 2005, 06:37
Waar is da ergens gelegen in apen? Und cuanta costa? ;)
Ziet er wel fijn kot uit :D

Mijn kot is gelegen in Antwerpen in de markgravelei, waar al die chique herenhuizen staan, ons kothuis is eigelijk ook een 'chique' herenhuis waar iedereen dus een kamer heeft.
voordeel, grote kamer, een dakterras, een koertje waar ik men brommer en fiets kan placeren, 2 douches, 2wc's, een grote gezamelijke keuken, en vooral rustig gelegen, je hoort niks verkeer, alleen vogels kwetteren.

De kamers zijn ook bijzonder goed geisoleerd, ik kan men muziek echt keihard zetten dat alles davert. :music:

Dit alles voor maar 200€ (alles included) en er komen dit jaar kamers vrij...mensen met intresse mail mij of pm

MilM
3 juni 2005, 13:04

heb by the way m'n drumstel weggedaan toen ik naar Gent verhuisde :(..vorig appartement was TE klein met 4 buren

hier zou ik wel weer kunnen drummen (niet van t'volk)

damn, 400 euro is echt wel nice voor da
ik betaal evenveel voor iets veel kleiner
de inrichting is ook wel vree schoon

kwil da ook :cry:

diene éne buur, is da ook zo'n schone studio?
probeer die anders eens weg te jagen ofzo

Yo-Han
3 juni 2005, 16:19
kwazie helft zo groot,keuken in woonkamer etc --> zelfde prijs... 2 woningen waren eigenlijk ooit één atelier/bureau van een architect ofzo,ik heb de leukste helft blijkbaar

ps projectiescherm zou idd geestig zijn...ok me work ,but not rich :D enfin de audio die hier staat is wel een degelijke projector waard..
de vorm van de ruimte was er,de rest deed ik gewoon zelf..wat durven met kleur etc...ge verchiet soms hoe je een ruimte kan veranderen

Doch bij m'n huisbaas staat dit hier onder studio!

polleke
3 juni 2005, 17:29
1ste Bach informatica, was dit jaar dus schacht :p

en gaat ge er door zijn?

ICEcube
3 juni 2005, 22:28
Dunne muurtjes; en dat nemen mijn buurvrouwen niet in dank af... :D
Vermeylen rules!

Wa gij zit op vermeylen ofwa? Hehe, welk verdiep? :)

Obi-Jan
3 juni 2005, 22:39
en gaat ge er door zijn?

met een 2 de zit :p

edit: IceCube ik zit opt 7de in de vermeylen :p

DGEN
3 juni 2005, 23:19
laat me eens eraan herinneren dat k mn digitale fototoestel moet meenemen naar rotterdam :p ...kvergeet dat telkens :p
afmetingen zijn:

kamer1:
4op3; bureau; 486pc :p; laptop; tv van in de jaren 80; een zetel die je kunt uitklappen en nog een frigo

kamer2:
3op3; boekenrek (2 kasten van elk 1m90 bomvol), kleerkast, kast waar k al mn 'zoetigheden' in bewaar samen met het bestek en nog een ubergroot bed :p

lampen zijn niet meegeteld :p

--> next week de foto's

$te@LFi$H
4 juni 2005, 11:18
thx vor reply's totnu toe, keep on posting, heb al ideetjes vergaard, in combinatie met foto's te zien,en eigen creativiteit derbij te voegen, thx daarvoor

greetz

*up*

ICEcube
4 juni 2005, 14:40
met een 2 de zit :p

edit: IceCube ik zit opt 7de in de vermeylen :p

Icecube is te vinden op het 1ste. :)

Bourgi
11 augustus 2005, 16:36

Oh my god. Je respect voor de medemens is zo mogelijk nog kleiner dan je verstand.

Veel succes in je latere leven. Ik wens je een woning toe onder de noordrand van zaventem-luchthaven.

GhO$T
11 augustus 2005, 16:45
Oh my god. Je respect voor de medemens is zo mogelijk nog kleiner dan je verstand.

Veel succes in je latere leven. Ik wens je een woning toe onder de noordrand van zaventem-luchthaven.
:wtf: nen topic van zoveel maand oud bovenhalen om dan nog compleet off topic zone zever uit uw botten te slaan

voelde u interessant ofzo :ironic:

murdoc
11 augustus 2005, 22:10
der zit ier nog veel man op de vermeylen :p

ik zit opt tweede, de korte gang
maar opt kot zelf benk nie echt sociaal ;)

dus ge zult mij prolly wel niet kennen!

en voor mij is da groot genoeg, da is toch maar om te blokken/slapen
en de resto is vlakbij

*He@d$hOt*
11 augustus 2005, 22:37
in brussel, toch niet in dé studentenstad zeker? alleszins veel plezier daar :rofl:

haha, grapjas, ik studeer in Brussel en ik amuseer me daar echt zalig. Tkomt er gewoon op aan de spots te kennen, en geloof me, die zijn er. Kwil u wel eens een rondleiding geven...
Leuven is mss wel gezelliger maar ik ben dat al beu gezien.

Aeckz
6 oktober 2008, 15:15
Foto's van mn kot:

Bed (http://www.uploadgeek.com/uploads456/2/SA400003.JPG)
Bureau (http://www.uploadgeek.com/uploads456/1/SA400004.JPG)
Kasten
(http://www.uploadgeek.com/uploads456/1/SA400005.JPG)

Naast mn deur heb ik rechts een lavabo, links een grote kleerkast.

Babs
6 oktober 2008, 15:42
Ferme threaddig :sop:

Starrk
6 oktober 2008, 16:10
Foto's van mn kot:

Kasten

Uw ruiten zijn vuil :p

SweetEmmaRose
6 oktober 2008, 16:11
Foto's van mn kot:

Kasten

Wrom moete daarvoor en nen oude thread voor na bove hale en in verkeerd forum zitte zoeke?

PinkyNTheBrain
6 oktober 2008, 16:15
de threadstarter zou al afgestudeerd kunnen zijn :p

Joown
6 oktober 2008, 16:15
Wrom moete daarvoor en nen oude thread voor na bove hale en in verkeerd forum zitte zoeke?

Omdat die daar zin in had?!
Who gives a rat's ass?:sop:

Prastepius
6 oktober 2008, 16:36
Foto's van mn kot:

Kasten

ook ni veel plaats.
en kuis es je ramen

of is dat van de verdamping door de eenzame pikante avonden voor je laptop in een kleine smalle des niet onhete ruimte.

zjatkop
6 oktober 2008, 16:43
kvind 't wel goe da dees weer wordt opgerakeld, kan wel wa inspiratie enz gebruike
mijn kot is nogal saai opt moment

mense me sjiek ingerichte koten, laat u ma es gaan :p

TekkaBlade
6 oktober 2008, 16:47
Foto's van mn kot:

Kasten

Vesalius naast het UZGent? :p

Aeckz
6 oktober 2008, 17:03
Kan er niets aan doen aan die ramen, was al zo toen ik hier inkwam. Dat is aanslag tussen de dubbele beglazing. Als iemand weet hoe ik dat wegkrijg zonder de ramen uit te breken natuurlijk, gelieve mij te laten weten.

Kot is in Home Vermeylen

1) @ aan alle wannabe-mods, tis ni aan jullie om zo'n opmerkingen te geven.
2) Ik heb de thread via search gezocht en zag aan de titel dat het de bedoeling was dat je foto's hier plaatst. Wat is er dan ims mee?

Er staan imo veel dommere topics de laatste tijd bovenaan, en als dit topic u ni boeit klik er dan niet op.