PDA

Volledige versie bekijken : probleemke

007neok007
19 mei 2005, 20:30
Het is maar een klein probleempke maar het is toch een beetje irriterent dus ga ik het hier ff vrage. Hier komt et: Altijd wanneer ik mijn achtergrondafbeelding verander, verandert de achtergrondafbeelding bij mijn broer ook(en omgekeerd ook). Nu als ik snelkoppelingen toevoeg ofzo verandert er bij mijn broer niets het is gwn die achtergrondafbeelding.
Iem een oplossing??

Cold-Blian
20 mei 2005, 14:48
zitten jullie in netwerk of op 1 pc met elk een ander aanlognaampje?

007neok007
20 mei 2005, 16:58
Nee ma het is de zelfde PC (windows xp home edition) geen netwerk!

Vladimirvlad
20 mei 2005, 18:01
Doe eens het volgende:

Beeldscherm>Eigenschappen. Daarin naar de tabblad "Bureaublad" gaan en daar op de knop "Bureaublad aanpassen" klikken. Dan kom je in een nieuw venster met 2 tabbladen. Kies tabblad "Website" en daar klik je op de knop "Nieuw". Blader dan naar de foto die je als achtergrond wil en klik op "OK". Nadien nog 2 keer op "OK" klikken. Je foto zou dan ergens tevoorschijn moeten komen... Maak die foto klein genoeg zodat je rechtsboven van de foto kunt kiezen om die volledig op je scherm te hebben.

Nadien rechtermuisklik op je bureaublad en kiezen "Pictogrammen schikken op" en daarin "Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen" AANvinken ;)

Je broer moet dan maar ook hetzelfde doen op zijn account...

Vladimir

007neok007
20 mei 2005, 18:25
Sorry maar ik zie geen tabblad website staan
Ma gebedoeld toch gwn als ge op op achtergrond rechts klikt en dan naar eigenschappen gaat of bedoel je nog iets anders??