PDA

Volledige versie bekijken : [Windows Xp] kader bij opstarten met username + pass

rTn
9 mei 2005, 13:43
Hoi,

sinds kort heb ik op men laptop bij het opstarten een kadertje waar ik de username en de pass moet invullen. Ik vind dit nogal vervelend en bovendien had ik dat vroeger niet. Dan starte ik men laptop gewoon op en als ik terug kwam was hij klaar met opstarten nu moet ik altijd wachten op dat kadertje en dan enteren. Hoe krijg ik dat verdomde kadertje weg???

spetznas
9 mei 2005, 13:48
Ja vraag mij dit ook af, had dit eerst ook niet sinds sp2 denk ik dat ingesteld staat en vind nergens waar ik het moet wegdoen.

T€RM!N4T0R
9 mei 2005, 14:06
"De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen" aanklikken bij gebruikersaccounts (configuratiescherm).
Welkomstvenster gebruiken moet aangevinkt zijn.

*edit* BTW: dit moet in het Windows Forum!!

RaPmAn
9 mei 2005, 15:54
Ga naar gebruikersaccounts en verwijder de .net gebruiker --> herstart en normaal gezien zou het opgelost moeten zijn.

Zillode
9 mei 2005, 17:11
djees 20 threads hierover per week...

wat rapman zei dus

rTn
16 mei 2005, 23:34
bedankt om te reageren maar deze dingen had ik al geprobeert. het heeft iets te maken een .dll file. Hij geeft een error weer als ik dus die manier van opstarten wil wijzigen en in die error zegt hij dat het iets met die .dll te maken heeft. Ik kan em niet verwijderen :s

Wheazel
17 mei 2005, 08:23
probeer het anders eens met TweakXP (http://www.tweakxp.com/)

Daarin staat een optie om een default startup account aan te maken.
Misschien lukt het daarmee.

Exit
17 mei 2005, 19:23
of tweakui ...