PDA

Volledige versie bekijken : Probleem met geluid na het updaten van mijn bios ?

Vladimirvlad
7 mei 2005, 14:54
Hoi,

Ik heb nu nog een probleem. Ik kan namelijk geen muziek afspelen in Windows Media Player. Ik krijg telkens dezelfde foutmelding.

FOUTMELDING:
C00D11BA: Kan het bestand niet afspelen
Het bestand kan niet worden afgespeeld omdat er een probleem is opgetreden met uw geluidsapparaat, bijvoorbeeld een geluidskaart of geluidscontroller. Dit foutbericht kan in de volgende gevallen worden weergegeven:

Het geluidsapparaat wordt door een ander programma gebruikt. Sluit de programma's af die mogelijk gebruikmaken van het geluidsapparaat. Probeer het bestand vervolgens opnieuw af te spelen.

Het geluidsapparaat vereist een bijgewerkt stuurprogramma. Raadpleeg de webpagina Windows Update op de Microsoft-website of de website van de fabrikant van het geluidsapparaat om te controleren of er een bijgewerkt stuurprogramma beschikbaar is.

Veilig audiopad wordt niet ondersteund door het geselecteerde geluidsapparaat. Als er meerdere geluidsapparaten op de computer zijn geïnstalleerd, probeert u een van deze apparaten.

Het geluidsapparaat werkt niet naar behoren. Raadpleeg de Probleemoplosser voor geluid in de Help van Windows of de documentatie bij het geluidsapparaat.

Er is geen geluidsapparaat geïnstalleerd op de computer. Installeer een geluidsapparaat en probeer het bestand opnieuw af te spelen.
Een ander geluidsapparaat gebruiken

Kies Opties in het menu Extra en klik op de tab Apparaten.

Dubbelklik op Luidsprekers en selecteer een ander apparaat in Geluidsapparaat dat moet worden gebruikt.
Foutcode = 0xC00D11BA, Voorwaardecode = 0x00000000

Iemand die de oplossing weet ?

Vladimir
PS. In PowerDVD kan ik mijn mp3's wel beluisteren...

psycho1
7 mei 2005, 18:31
wa zijn u pc specs. en staat er bij manage geen uitroepteken ofzo bij iets? anders post screen

Vladimirvlad
8 mei 2005, 16:10
Hoi, heb het al opgelost... Kreeg daarna mijn pc zelfs niet meer in gang... Windows was weer gecrashed (telkens blauw scherm met foutmelding :( )

Heb Windows MOETEN herinstalleren :( Al mijn gegevens : BYE BYE :( Chance da ik een back-up had gedaan ...

Vladimir