PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe MSN veilig ?

Dogchild
26 april 2005, 23:03
Is het veilig bij de nieuwe msn indien je laar zien welke mp3 die je afspeelt ? kijkt er iemand mee , bvb indien deze illegaal is ( den mp3 he )

Reptiel
26 april 2005, 23:25
wss wel ja, nuja je wordt er wordt van boven af ook mee gekeken wat je doet ;)

[i]cute_
27 april 2005, 12:08
wss wel ja, nuja je wordt er wordt van boven af ook mee gekeken wat je doet ;)

er word nog voluit uitgezocht of dat er daar "boven" leven is of nie dus hoe zou gij dat dan weten :sad:

NoReason
27 april 2005, 12:20
microsoft slaat uw liedjes op in hun DB en binnen x maanden staan ze aan uw deur met de lijst, en als ge dan nie als die muziekcd's kan tonen, tjah...

Zillode
27 april 2005, 12:25
microsoft slaat uw liedjes op in hun DB en binnen x maanden staan ze aan uw deur met de lijst, en als ge dan nie als die muziekcd's kan tonen, tjah...
rofl :D en je bron is ? :-) haha

Takashi
27 april 2005, 12:29
msn 7 is zelf spyware .. :sop:

breez
27 april 2005, 13:19
msn 7 is zelf spyware .. :sop:
smijt windows dan van den eerste keer buiten eh

jonges toch :p

$anka
27 april 2005, 13:27
tis toch ni omdat msn spyware is dat je heel windows moet buiten smijten ...

er zijn genoeg alternatieven voor msn

flov007
27 april 2005, 13:28
msn7 is een potje schijt... ge kunt ni eens meer mp3's doorsture zonder ze te rarren :sop:

TimeFtw
27 april 2005, 13:30
idd, msn stinkt
daarnet wou iemand me een liedje doorsturen, kwam in een ander venster (ander gesprek) de melding dat het niet lukte :unsure:

COOLKILLer
27 april 2005, 16:21
windows stinkt, de enige reden wrm ik het gebruik is omdat zowa al de programma's voor windows zijn,...
ik vind al die shit van ms veel te gebruiksvriendelijk tegenwoordig, ge kunt amper nog iets van setting veranderen...

ontopic: pff wa als die nu zoude zien da da e illigaal lieke is, ze gaan echt nie voor elke persoon daar iets aan doen, ze!!!
(die manne van ms hebbe wel wa beter te doen, en ze zijn der wrs toch te lui voor :D)

flov007
27 april 2005, 16:34
idd, msn stinkt
daarnet wou iemand me een liedje doorsturen, kwam in een ander venster (ander gesprek) de melding dat het niet lukte :unsure:
da was bij mij ook... ik vroeg aan die persoon of die da ook zag, da was dus ni zo :)

GhO$T
27 april 2005, 16:37
tziet er mij maar dikke rommel uit, mjah als al de rest van de meute die handel binnen haalt... wa kunde er tegen doen hé, gewoon meedoen :D

nuja kmoet eerlijk zeggen dak al die prullen met die fotokes enzo ook wel al es tof kan vinden, kzou precies ook niemer terugwillen naar veel oudere versie, hoewel die o zoveel beter draaiden