PDA

Volledige versie bekijken : [TK] OCZ 2x512 dual channel kit, nieuw in ongeopende verpakking!

Lebberdink
12 april 2005, 11:36
Het betreft de OCZ PC3200 rev3 (2-3-3-6) 1gig dual channel kit, ze zijn nieuw van vrijdag.
De reden waarom ik ze weg doe is een misbestelling mits de winkel waar ze van komen geen speciaal besteld OCZ geheugen terugneemt.

De prijs nieuw is 208euro en ze gaan dan ook niet weg onder de 208euro.
Op de website van tones.be waarmee hier zowat alles vergeleken wordt staat diezelfde kit als 210euro zonder verzend kosten. dus den prijs is nie mis!

Denk eraan als ge da geheugen op een ander besteld (ook tones.be) dat daar een levertijd opzit van 4 tot 6 weken (alle OCZ geheugen)

Lebberdink
12 april 2005, 20:38
ff uppen

$tofke
12 april 2005, 21:52
Richtprijs?

viper_Gts
12 april 2005, 23:02
Het betreft de OCZ PC3200 rev3 (2-3-3-6) 1gig dual channel kit, ze zijn nieuw van vrijdag.
De reden waarom ik ze weg doe is een misbestelling mits de winkel waar ze van komen geen speciaal besteld OCZ geheugen terugneemt.

Op de website van tones.be waarmee hier zowat alles vergeleken wordt staat diezelfde kit als 210euro zonder verzend kosten. dus den prijs is nie mis!

Denk eraan als ge da geheugen op een ander besteld (ook tones.be) dat daar een levertijd opzit van 4 tot 6 weken (alle OCZ geheugen)

4 to 6 weken in welke droom ?! :naughty:
4-6 dagen ja !!
ik had mijn REV.2 op 3dagen.

Mvg Viper_Gts

Lebberdink
13 april 2005, 01:49
dan moogd gij vervolg in mijn plaats gaan bestellen, want ik had speciaal gebeld voor de leveringstijd bij tones

Lebberdink
13 april 2005, 09:14
die 2 dagen zal wel zijn als ze het op stock hadden gehad.
Als ze het niet op stock hebben (tones heeft gezegt dat ze dit niemeer op stock bestellen, maar enkel nog op bestelling) zit er bij hun leverancier een wachttijd op van 1 week, hebben die het niet op stock (mits dit geheugen heel populair is, en rap verkocht is) is er een levertijd van 4 tot 6 weken.

linux
13 april 2005, 13:07
die 2 dagen zal wel zijn als ze het op stock hadden gehad.
Als ze het niet op stock hebben (tones heeft gezegt dat ze dit niemeer op stock bestellen, maar enkel nog op bestelling) zit er bij hun leverancier een wachttijd op van 1 week, hebben die het niet op stock (mits dit geheugen heel populair is, en rap verkocht is) is er een levertijd van 4 tot 6 weken.

omg denkt ge nu echt da iemand da bij u gaat kopen voor dezelfde prijs als de nieuwprijs, bij is er geen garantie, per definitie is er geen garantie als het doorverkocht wordt.
En die levertermijn is gewoon bullshit ;)

DJones
13 april 2005, 14:48
omg denkt ge nu echt da iemand da bij u gaat kopen voor dezelfde prijs als de nieuwprijs, bij is er geen garantie, per definitie is er geen garantie als het doorverkocht wordt.
En die levertermijn is gewoon bullshit ;)

OCZ geeft life time garantie
thats not the piont

prijs aanpassing ?

$tofke
13 april 2005, 16:11
en mijn vraag wordt weer nie beantwoord? :x

Richtprijs?

M_N_M
13 april 2005, 16:30
en mijn vraag wordt weer nie beantwoord? :x

niet duidelijk genoeg soms ;)

$tofke
13 april 2005, 17:03
niet duidelijk genoeg soms ;)

How nie gezien aangezien de nieuwprijs ff veel is als de verkoopprijs gaat ge ze hier NOOIT verkocht krijgen kan ik ze beter nieuw gaan kope heb ik langer garantie

Lebberdink
14 april 2005, 01:02
mensen het is levenslange garantie, al vraagt ge ze aan't sinterklaas dan gaat da nog niks maken op de garantie (ze moeten toch altijd terug naar OCZ zelf)

En waarom is 208euro duur gaat gij ze ma kopen, 210,5euro is het goekoopste da ge gaat vinden en dan moede ook nog es verzendkosten betalen.

Ik snap nie waarom ik minder zou vragen als de nieuwprijs, de verpakking is nog niet geopend geweest, voor garantie is het toch eenderhoe hetzelfde, en levertijd is 30keren korter (1dag tov 30dagen).

@linux: gij vind die levertijd """bullshit"""?? zeg mij dan es waar er geen levertijd is op "dezelfde" latjes. Eerst aantonen en dan pas mondje opentrekken of hebben ze u geen manieren geleerd

M_N_M
14 april 2005, 07:14
Ik snap nie waarom ik minder zou vragen als de nieuwprijs, de verpakking is nog niet geopend geweest, voor garantie is het toch eenderhoe hetzelfde, en levertijd is 30keren korter (1dag tov 30dagen).

Tweedehands is tweedehands.. Koopt u nen auto, rij ermee naar huis en hij is al een pak minder waard. Idem met ram, alleen gaat dit over een kleiner bedrag..

En het zal nog wel op plaatsen goedkoper zijn dan tones zu, tones is nu ook nie dé goedkoopste shop eh :)

Veel geluk nog met de verkoop (heel veel zelf, tzal nodig zijn :p)

Grtz

Lebberdink
14 april 2005, 10:08
@M_N_M: Het is niet 2de hands ..............!!!!!!!!!!!! Der is nog nie mee gereden geweest, ik heb de verpakking nooit opengedaan

Lebberdink
14 april 2005, 10:15
@M_N_M: Zoals gij het hier uitlegt koopt iedereen hier 3dehands spullen in de winkel. Want fabrikant-->leverancier(2dehands)-->pcwinkel(3dehands).

Het geheugen is juust zo nieuw al gaat ge het waar dan ook halen, en de garantie is hetzelfde eenderwaar ge het gaat halen(het moet toch altijd na OCZ)

M_N_M
14 april 2005, 10:43
1) maak gebruik van de "edit" knop
2) doe nu nie onnozel hé... Weg van fabrikant naar pc winkel is niet te vergelijken met pc winkel naar u :sarc:

En hier stopt mijn off-topic, tis al meer dan genoeg geweest!

Grtz

Fear
14 april 2005, 14:23
lol, komaan man

M_N_M heeft toch gelijk.

Dus jij prefereert bijvoorbeeld een wagen te kopen via een vriend die zogezegd "nieuw" is, boven een wagen die rechtstreeks uit de garage bolt...

Wat denk je nu zelf, dat mensen de nieuwprijs betale en in de winkel kopen, of de nieuwprijs betalen en bij u kopen. :ironic:

Hungry®
14 april 2005, 15:29
als iedereen nu vindt dat em overdrijft met de nieuwprijs te vragen zal niemand een bod doen en blijft em met zijn spullen zitten hé.
It s that simple. Dan moet ie van miserie wel zijn prijs verlagen, of met zijn spullen blijven zitten. :)

Lebberdink
14 april 2005, 16:17
@M_N_M: Gij zijt thans degene die die vergelijkingen aan't maken is hoor.

Ik snap nie da iedereen hier occasie occasie occasie occasie........................................ ma zit te zeggen het komt aan mijn oren uit.

Iets occasie is iets wat in gebruik is geweest, dit is nog nooit nie gebruikt geweest, dit is nieuw materiaal!!!!!!!!!!!

en ook nie zogezegd "nieuw" materiaal "fear", het is nieuw punt"."

gerthethert
14 april 2005, 16:21
en welke reden zou er dan zijn om bij jou te kopen, ipv bij een winkel die ze op stock heeft?

Icebeice
14 april 2005, 16:31
Bekijk deze ook even : http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=315433

Een tip....

Lebberdink
18 april 2005, 09:20
geen, maar zeg eerst ma es een winkel die ze op stock heeft

Lucian
18 april 2005, 14:09
djeez wa een gepijp hier, als de verpakking nie opegeweest is ist imo nieuw, tzelfde als in de winkel
ocz heeft lifetime garantie dus das dikke bs over die garantie
ipv diene jong te helpen om van zen misbestelling af te raken, kunde ook het geld aan ne winkel gaan geve ja die zo al genoeg verdiene...
wat een community hier :)
kheb het nie vandoen ma anders zou k het wel nemen lebberdink
soz 4 offtopic

Lebberdink
19 april 2005, 12:09
merci LuCian, eindelijk es iemand die het doorheeft en nie iemand zijne thread verziekt.

@ Icebeice: da is wel heel laag van u in een thread wijzen op een andere thread. Kan ik er niks aan doen da gij geen leven hebt!!!

Icebeice
19 april 2005, 15:31
merci LuCian, eindelijk es iemand die het doorheeft en nie iemand zijne thread verziekt.

@ Icebeice: da is wel heel laag van u in een thread wijzen op een andere thread. Kan ik er niks aan doen da gij geen leven hebt!!!

Héla gast we gaan niet persoonlijk worden hé. Ik wou u juist helpen met een vergelijking te maken met wat die ramlatjes daar nog van prijs gaan 2ehands en oc, en de uwe hier zijn nieuw, maar ja......

:help: i got no life........

BerT
19 april 2005, 17:19
Antwoord daar gewoon niet op en laat hem zijn latjes proberen te verkopen. :)
Of het lukt is een andere vraag.

Anyway veel succes

Lebberdink
20 april 2005, 08:54
thx BerT

@ Icebeice: ik ben nie persoonlijk aan worden ma da konde evengoed op PM sturen.