PDA

Volledige versie bekijken : Sygate Firewall probleem

« ei »
11 april 2005, 11:21
Hallo,

Ik gebruik Sygate Personal Firewall Pro (Versie 5.5 Build 2710) en ik heb een lastig probleempje hiermee.
Telkens wanneer ik op google naar afbeeldingen wil zoeken, geeft m'n firewall de melding:

"[217] Microsoft Multiple Application/OS GDI+ JPEG Processing Buffer Overflow Vulnerability attempt detected (CAN-2004-0200)"

... en blokkeert hij de afbeeldingen, dus ik kan er dan niet (meer) op klikken + hij laadt de overige afbeeldingen op de pagina niet meer.

Om da weg te krijgen, moet ik elke keer naar m'n firewall gaan en in de logs 2 x "stop all active responses" kiezen.
Maar als ik dan weer verdersurf, heb ik weer steeds dezelfde melding.. over and over again...

Maw: ik kan nooit deftig naar afbeeldingen zoeken opt net.
Weet iemand hoe ik dit wegkrijg?

M'n OS is Windows 2000 Pro met SP4

Kom aub niet af met: "Gebruik Zonealarm of Norton of ..." want daar heb ik nix aan :p
Ik wil gewoon dit probleem in Sygate oplossen :)

Alvast bedankt!

shimbayi
11 april 2005, 12:06
Ik gebruik sygate personal firewall 5.6 build 2808 en die heeft daar geen problemen mee.

« ei »
11 april 2005, 12:10
Ik gebruik sygate personal firewall 5.6 build 2808 en die heeft daar geen problemen mee.

^^ Ik heb nooit een melding gekregen dat die update beschikbaar is :s
Kzal es ff updaten sebiet..

Had je het met de vorige versie(s) wel?

shimbayi
11 april 2005, 14:34
Ik heb er nog nooit last van gehad.

Bubbling Zombie
11 april 2005, 15:36
welke browser gebruik je?

« ei »
11 april 2005, 15:46
IE en FF, het probleem doet zich bij beide browsers voor..

Bubbling Zombie
11 april 2005, 15:48
IE en FF, het probleem doet zich bij beide browsers voor..

mmm, misschien kan je de office updates & de gewone windows updates eens proberen. Ik meen me te herinneren dat ik ooit een fix heb zien passeren voor die error...

« ei »
11 april 2005, 15:56
Ahzo, mja.. Windows verder updaten kan ik niet, want door die kleine fixjes van winupdate, werkt mijn geluid niet fatsoenlijk :/

Maar Office updates zal ik dan es proberen :)
(Ik gebruik Office 2003 Pro btw, maar nooit updates uitgevoerd)

shimbayi
11 april 2005, 17:17
Office 2003 zou daarmee problemen hebben. Ik gebruik office 2000 en heb dus geen problemen. Dus office updaten zou het moeten oplossen.