PDA

Volledige versie bekijken : [tk]-[gsm] Nokia 6230+faktuur!!!

DMX
9 april 2005, 20:16
ahoi mensen, dit is een buitenkansje voor de allervlugsten!!
een collega van mij heeft gisteren een beeteke te neig op zijn gaspedaal gedrukt en ze hebben een mooie foto van hem gemaakt...bijgevolg een dikke boete :doh: (de zot :crazy: )

Hij verkoopt dus z'n nokia 6230 - pearl white - nieuw nieuw nieuw(hij is van 22/02/05,maar omdat de camera van zijn eerste aankoop niet zo goed werkte kreeg hij een nieuwe in de plaats..die wel werkt ofcourse :p )
-alles zit in de doos,zoals je hem koopt in de winkel(laders,oortjes,cd,papieren,32mb mmc + ticket-->vandenborre:aankoopprijs329euro)

beginprijs: 230 euro
meeneemprijs: 250 euro(de eerste die de meeneemprijs biedt stopt deze verkoop automatisch)
...afhaling heeft voorkeur(dendermonde)...tenzij de koper de verzendkosten voor zich neemt..
alvast veel geluk...en mogen de snelsten de besten zijn

:music: I'm tooo fast for yaaaa'llllll...... :music:

DMX
10 april 2005, 15:54
:sleep: :sleep: :sleep: ...... :scream: WAAAAKE UUUUP MENSEN...DE MINIMUMPRIJS IS DE MEENEEMPRIJS GEWORDEN(zo heeft de eigenaar beslist)
peace out :music:

---> kan worden gebracht binnen een straal van 15 km...of ergens afspreken...u mag ook altijd zelf een bod uitbrengen(wie weet ;) ...)

Desert
10 april 2005, 17:57
beginbodje om het open te trekken van 75€ en ik kom er zelf achter zen van dendermonde

costes
10 april 2005, 17:59
is wel onder je prijs maar: 150€
(Die prijs van de 6230 gaat snel kelderen doordat de 6230i in de komende week uitkomt)

DMX
11 april 2005, 21:28
@Desert :wtf: you must be kidding...75euro voor een NIEUWE gsm met camera?kdenk et ni :p

@costes bod genoteerd....maar nog altijd veel te weinig...de gsm is effectief NIEUW en NIETS OP AAN TE MERKEN :niceone: (en den 6230 gaat noch naar de kelder noch naar de zolder door de komst van de i-versie :p )

n.t
11 april 2005, 22:33
wat is er eigenlijk meer op die i?

costes
12 april 2005, 07:55
use the force (http://www.google.be) luke !
:D
enkele veranderingen:
- 1.3 MP camera
- je kan nu tot 512mb in het slot voegen
- etc.

costes
12 april 2005, 07:57
btw bodverhoging naar 190 !
(als die tot in Gent geraakt, en het snel kan afgehandeld worden want vanmiddag verkoop ik mijn gsm dus heb snel nieuwe nodig :))

DMX
12 april 2005, 18:30
edit1: de gsm wordt verkocht in real-time ook...just ter info ;)
edit2: ...kwacht nog op respons van een gegeven bod van de meeneemprijs(230 dus..)

@costes : ... als je goed besluiten kunt trekken dan weet je ongeveer hoever de verkoop zit ... (ben dus nog ni 100% zeker hé,kheb vanavond pas antwoord terug)

hereby I rest my case... :cool:

costes
12 april 2005, 18:33
in real-time? in real-life zult ge bedoelen :p
nuja, ik wil bod nog naar 200 brengen maar dat is het dan ook, anders koop ik hem liever bij phonehouse voor 300€

toedels :)

DMX
12 april 2005, 18:41
in real-time? in real-life zult ge bedoelen :p
nuja, ik wil bod nog naar 200 brengen maar dat is het dan ook, anders koop ik hem liever bij phonehouse voor 300€

toedels :)
real-time = ...reali-tijd...realiteit...in 't dagelijkse leven...of wat je er ook onder mag verstaan...je HEBT mij verstaan dus... :p :p
bod van 200 genoteerd...(voorbehouden: mocht meneer real-life afhaken,wat ik ten zeerste betwijfel)
ik weet u morgen iets te zeggen...want ik kan er vanavond niet echt op...als je niet kan wachten,tjah...op naar de phonehouse zouk zo zeggen... :D

costes
12 april 2005, 19:03
realiteit en niet reali-tijd
real-time is 'terzelfdertijd'

:niceone:

sorry voor :offtopic: en laat zeker iets weten van zodra je iets weet want kan niet meer lang wachten

DMX
14 april 2005, 21:02
dit mag closed
gsm verkocht....aan de snelste :D