PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Audio

CAS
9 april 2005, 15:54
Ik verkoop dus het volgende:

- ITT versterker
- Philips Equalizer
- Paar luidsprekers

De nodige uitleg:

ITT versterker is redelijk oud, en daardoor ook redelijk groot (lees lomp). Ik heb deze gebruikt voor wat te experimenteren met versterker zodat ik mijn nieuw gerief niet omzeep help. Door dit soort gebruik heeft deze wel eens vuur gevat, maar werkt nog perfect! Er is wel zichtbare schade binnenin en buitenaf. Het plastieke scherm is op bepaalde plaats wat weggesmolten.
Qua vermogen, ik heb nooit geweten wat hij juist waard is. Verbruikt wel 110Watt. Afgeleid van de nummer die erop sta denk ik dat deze een 80Watt per kanaal levert (RMS en 2 kanaals). Ik heb er altijd luidsprekers op aangesloten met een piek van 210Watt en deze speelden perfect bij 8 Ohm en 4 Ohm, bij 2 Ohm had de versterker duidelijk last en kwam er soms vervorming.

Philips Equalizer is nauwelijks gebruikt, maar staat hier wel al een paar jaar. Ik denk dat deze 4 jaar oud is, maar deze kan ouder zijn. Is een 2x10bands met in ieder knopje een rood ledje (ziet er nog “cool” uit in den donker)

Luidsprekers: 4woofers en 4 tweeters, met de nodige bekabeling en kast, kast is wel ni alles, dus worden best in andere geplaatst of gewoon zo afspelen. 2 woofers en 2 tweeters leveren een piek van 210Watt dus 420Watt muziek, wss dus een 200Wrms.

Prijs:
Voor die philips Equalizer had ik toch graag nog paar eurotjes gehad, ITT versterker en luidsprekers intereseren mij niet zo neig. Ideaal om zelf mss ook wat te prutsen of gewoon als “goedkopere” installatie die toch wel nodige prestaties heeft (90dB en 20 – 20 0000 Hz).

Ik hoop dit weekend nog foto’s te kunnen plaatsen.

ec8or
9 april 2005, 16:25
zou je mss wat type nrs kunnen aanduiden (equalizer) en ergens een prijs idee - wat heb je in gedachten?

CAS
9 april 2005, 16:32
zou je mss wat type nrs kunnen aanduiden (equalizer) en ergens een prijs idee - wat heb je in gedachten?

Equalizer: Type: 70FV311/00R

Kheb al eens gezocht op google, ma vond ni direct ne foto, ma mijn zoekkunsten zijn ook ni alles.

Van luidsprekers eb ik geen idee, ITT versterker: Hifi8031

Prijs voor equalizer, khad er toch graag nog 10 a 15 euro voor gehad. Da is toch al schone prijs. Heeft haast geen gebruikersporen (juist bovenaan paar lichte krasjes, maar deze voel je niet, zie je wel)

Als het niet te ver is wil ik ook gerust aan huis leveren. En kan daar ook nog getest worden.

ec8or
9 april 2005, 17:05
kheb ook gezocht : http://www.euras.com/repair_tips_1/Philips/70FV31100R/70FV31100R_Philips.htm

ook zonder foto.. en verdere info :(

afmetingen?

CAS
9 april 2005, 17:08
kheb ook gezocht : http://www.euras.com/repair_tips_1/Philips/70FV31100R/70FV31100R_Philips.htm

ook zonder foto.. en verdere info :(

afmetingen?

Ik kwam ook op die uit, ma daar sta eigenlijk niks op é.
afmetingen: 36cm breed, 9.5cm hoog en 30.5cm

anders trek ik met gsm foto? maar die zijn dan wel ni zo super goe, stuur dan liefst uw email in pm ofzo dat ik ze kan doormailen want kheb geen webruimte...

CAS
10 april 2005, 15:39
Niemand intresse?
Die luidsprekers en ITT versterker moet ik echt ni veel voor ebben, gratis als ge ze zelf komt ophalen is zelfs goe als ik er ni meer voor krijg... En mensen die op de baan van wetteren na Gent wonen, of in de buurt daarvan kan ik eventueel deze avond ze makkelijk komen leveren, dan liefst wel met kleine vergoeding.

Canniball
10 april 2005, 17:19
als die boxe gratis zijn wilk ze mss wel kome ophale :p
kwoon in antwerpen

CAS
10 april 2005, 18:03
Antwerpen is wel nog efkes rijden, ma als ge ze wilt komen halen is da geen probleem, alst ni erg is wacht ik wel nog een paar dagen, in de hoop da ik er nog iets voor krijg, maar uiteindelijk staan ze hier nu toch gewoon plaats op te vullen...
Als ge wilt neem ik er foto van en stuur die door of zet die eventueel op rapidshare... Dan weet ge al hoe ze er uit zien, want de kist is echt wel in slechte staat, waren origineel twee luidsprekers en een poging om er vier van te maken is wa mislukt...

ec8or
10 april 2005, 18:22
10 euro op de equalizer

CAS
10 april 2005, 18:36
10 euro op de equalizer

Bod genoteerd

vengeance_angel
10 april 2005, 22:35
kan je leveren in kortrijk?

CAS
10 april 2005, 23:23
kan je leveren in kortrijk?

Als mij dat vergoed word... Maar dan gaat het wss te duur uitkomen, kheb nl een verbruik van 10l als ik mijn voet ni te ver induw... en het is toch een heel eindje rijden. Komen afhalen verkies ik dus.

CAS
11 april 2005, 00:33
Foto's Equalizer:
Achterkant
http://dl2.rapidshare.de/files/1215168/336803/DSC00242.JPG

Voorkant
http://dl1.rapidshare.de/files/1215191/337904/DSC00244.JPG

Krasjes
http://dl2.rapidshare.de/files/1215197/338473/DSC00243.JPG

Foto's zijn met gsm getrokken, dus vandaar de lage kwaliteit.

CAS
12 april 2005, 17:43
en up

@ec8or: Als ik tg zaterdagmorgend geen hoger bod heb is EQ voor u.

ec8or
12 april 2005, 17:57
owkeej - niet dat ik foto's zie ma kzal je zo geloven ;)

CAS
12 april 2005, 18:05
Link gaat toch? Naar beneden scrollen en op free klikken, dan weer naar beneden scrollen en daar zou dan per link één foto moeten staan. Zijn wel niet van super kwaliteit, maar als ge et wilt rij ik wel om camera en stuur ik deze op via mail?

ec8or
12 april 2005, 18:15
alrighty, khad niet op free geclickt :-S

CAS
12 april 2005, 18:24
is maar dom systeem ook vindek, maar handig als ge eigen webruimte ni hebt, die krasjes da ge ziet op laatste foto zijn dus zoals ge wss wel door had vanboven maar achteraan, dus echt zien doe ge die niet. Maar kvermeld ze het liefst, da als ge die dan int echt ziet ni ineens vannalles begint te zien da niet vermeld was.

ec8or
12 april 2005, 18:29
niet erg, krasjes maken niet zo uit maar apprecieer je eerlijkheid - indien ik win en dus voorbij zou komen wil ik ook nog wel eens een blik werpen op je versterker en boxen.. mss neem ik die dan ook nog.. is puur om een soort experimentele fase door te komen :gaga: ;)

CAS
12 april 2005, 18:47
zal dan zeker alles klaar zetten, wilde die luidsprekers dan ook horen spelen? Want bekabeling zit nu niet aangesloten, maar veel werk neemt dat toch niet in beslag. Zijn hier ook gebruikt voor vooral te experimenteren, vooral voor het verschil te merken bij andere opstelling van luidsprekers (vb verschil tussen 2 en 4 Ohm, ...) Maar heb dan uiteindelijk volledige installatie gekocht omdat dat toch pak goedkoper uitkwam.

ec8or
12 april 2005, 18:55
als het niet teveel moeite is wel, maar je moet nu ook geen werelden verzetten he ;)

thx

CAS
12 april 2005, 19:06
Kmoet daarvoor enkel mijn bed efkes verzetten :p Dus zal ze wel eens laten horen, maar kheb zoals vermeld geen goede klankkasten niet meer, dus woofers gaan niet maximaal presteren. Maar echt blazen doen ze toch niet, zijn dan ook geen dure luidsprekers, als student kan ik mij nog altijd niet aanschaffen wat ik wil, dus moet het soms met goedkopere luidsprekers doen. Anders direct B&W luidsprekers gaan halen.

ec8or
13 april 2005, 22:39
rond hoe laat zou ik zaterdag kunnen komen? pm me anders met je gegevens enzo...

cheers

moonphat
14 april 2005, 17:48
hebje miss kleine luidspekers voor een dragbare mp3?

indien wel stuur me een pm aub (kom laatste tijd hier niet veel op daarom)