PDA

Volledige versie bekijken : krijg ruimte van verwijderde bestanden niet terug

olii1507
7 april 2005, 17:20
waneer ik iets verwijder bestand/programma krijg ik da geheugen dat da in nam nie dadelijk terug (enkel bij grote bestanden/programma's). Pas na ne hele lange tijd komt daar soms iets bij op men harde schijf. volgens men laptop heb ik al de helft van de harde schijf gebruikt, wa ik zeker ben da da nie waar is.
weet ter iemand wa ik kan doen? :help:

Bosvos
7 april 2005, 17:28
waneer ik iets verwijder bestand/programma krijg ik da geheugen dat da in nam nie dadelijk terug (enkel bij grote bestanden/programma's). Pas na ne hele lange tijd komt daar soms iets bij op men harde schijf. volgens men laptop heb ik al de helft van de harde schijf gebruikt, wa ik zeker ben da da nie waar is.
zijn de bestanden ook wel uit uw prullenbak verwijderd?

olii1507
7 april 2005, 17:35
zijn de bestanden ook wel uit uw prullenbak verwijderd?
ja zeker ;)

Butthead.be
7 april 2005, 17:43
Ik heb da vroeger ook eens gehad. Ik heb toen schijfcontrole uitgevoerd en het was opgelost :cool:

Dakantochnie
7 april 2005, 17:45
Waarschijnlijk hebt Norton Antivuris, niet?

Die heeft zo'n ingebouwde eigen prullenbak waarin alles nog is staat opgeslagen, en die wordt pas geleegd na 30 dagen.

Gewoon even bij de opties van Norton neuzen en die ingebouwde prullenbak van Norton ook legen. ;)

T€RM!N4T0R
7 april 2005, 17:46
Heb je Norton?
Of iets anders geïnstalleerd op je PC dat de bestanden nog een tijd bijhoudt vooraleer ze effectief te verwijderen.

Rechterklik op je prullenbak als je norton hebt. Ik weet niet meer precies hoe het noemt maar je kan het daar uitschakelen.

*edit* net iets te laat dus :D

olii1507
7 april 2005, 17:51
ja ik heb norton2005, ja tzal dan daar wss aan liggen
nu heb ik 2min e programmake gevonden (sure delete) en zit ik da zen gang aant gaan en begin een deel giga-bytes terug te krijgen.

olii1507
7 april 2005, 20:03
nja, tis gelukt, kheb zeker 15 gig bij gekregen.
da programma heeft wel lang geduut, ma soit

*closed*