PDA

Volledige versie bekijken : MP3Speler Cowon IAUDO 1GB (ook voor data)

SoliD
5 april 2005, 02:15
Ik verkoop mijn MP3speler wegens te weinig gebruik
Ik vond hem beter van kwaliteit dan mijn Ipod (met dezelfde oortjes) wel minder opslag maar hij is zeer makkelijk in gebruik aangezien hij als externe schijf wordt gedetecteerd (kan dus evenzeer als 1GB dataschijf dienen).

Hij heeft ook ondersteuning voor OGG bestanden, wat een surplus is tegenwoordig ;)

De speler is in nieuwstaat, heeft altijd in zijn hoesje gezeten.

Huidige Nieuwprijs (met Sennheiser MX400 oortjes) 235€
Vraagprijs (beginprijs) 160€
Meeneemprijs 200€
Verzending is mogelijk

De iAudio U2 is de kleine MP3 speler van Cowon iAudio. De speler heeft niets te maken met de bekende popgroep. De iAudio U2 is erg compact en weegt slechts 34 gram. Het grote verschil met de iAudio 4 is de snelle USB 2.0 aansluiting met een doorvoersnelheid van 20Mbps. De U2 is Plug & Play en wordt bij het inpluggen herkend als Massa opslagmedium onder Windows, waardoor geen software meer hoeft worden geïnstalleerd. De iAudio U2 beschikt over geavanceerde features zoals een FM tuner met presets, FM recorder, Voicerecorder en direct MP3 encoder (line-in). De U2 heeft een LCD display met blauwe verlichting dat niet alleen track informatie en songteksten (lyrics) weergeeft maar ook duidelijk is door de gebruikte iconen. De speler ondersteunt MP3, WMA, ASF en WAV bestanden en is firmware upgradeable (een nieuwe firmware met Ogg Vorbis ondersteuning wordt nog verwacht). De iAudio U2 heeft een ingebouwde lithium polymeer batterij. Deze hoogwaardige batterij is op te laden via de USB poort of met de optionele 220v USB (reis) adapter. De speelduur is ongeveer 20 uur en het opladen duurt gemiddeld 120 minuten. De geluidskwaliteit van de iAudio U2 is nog beter dan zijn voorgangers. Voor het eerst is de Dynamic Bass techniek van BBE Sound uit de Verenigde Staten toegepast in een MP3 speler. Samen met JetEffect (een geavanceerde equalizer met zes verschillende sound effects) 2x 13 mW en een Cresyn oortelefoon set resulteert dit in een geweldige geluidsweergave. Ten slotte is de iAudio U2 goed uitgerust met accessoires: een halsketting, beschermhoesje, Mini USB connector en Line-in - encoder kabel zijn standaard al meegeleverd.

SoliD
5 april 2005, 16:38
up :)

sqito
5 april 2005, 16:42
foto? ervan?
schade?

SoliD
5 april 2005, 16:44
Neen geen foto,
maar zoals in de eerste post, hij is in perfecte nieuwstaat.
Alsof je hem voor de eerste keer uit de doos haalt, heeft altijd in het beschermend hoesje gezeten.
U heeft mijn erewoord daarop :)

basix
5 april 2005, 16:45
Ik zoek zoiets om te gaan lopen.

interesse om te wisselen met een Creative Jukebox Zen 20GB met hardcase, lader, FM-module geïntegreerd in afstandsbediening (in kabel) met LCD display met USB en firewire aansluiting en necklace headset.

Alles is nog in nieuwstaat.

cdrom heb ik er niet meer van, maar de software kan je van de site downloaden.

Laat je mij asap iets weten, want ik heb dat ding dringend nodig :niceone:

SoliD
6 april 2005, 18:29
Ik zoek zoiets om te gaan lopen.

interesse om te wisselen met een Creative Jukebox Zen 20GB met hardcase, lader, FM-module geïntegreerd in afstandsbediening (in kabel) met LCD display met USB en firewire aansluiting en necklace headset.

Alles is nog in nieuwstaat.

cdrom heb ik er niet meer van, maar de software kan je van de site downloaden.

Laat je mij asap iets weten, want ik heb dat ding dringend nodig :niceone:
geen interesse, sorry :)

SoliD
8 april 2005, 00:13

SoliD
10 april 2005, 00:37