PDA

Volledige versie bekijken : [TK] - AUTO peugeot 406

Oser
4 april 2005, 15:15
mijn grootvader verkoopt zijn peugeot 406 van het bouwjaar "98.
hij is de eerste eigenaar en is er altijd zeer voorzichtig met geweest.
de auto bevindt zich dus in PERFECTE staat.
vorige week nog technisch onderhoud gedaan en alles is perfect in orde.
hij had in die tijd als extra opties airco en een trekhaak bij laten steken.
het is een diesel 2.1liter.
en je krijgt er ook een remork bij (zie foto's). deze remork kan ook apart gekocht worden voor de prijs van 300 euro.
op de auto staan 185000 km's, maar dat zou je absoluut niet zeggen.
mijn grootvader rijdt amper 100 op de autosnelweg dus de motor heeft niet moeten afzien ;)

de zo goed als vaste prijs is 6 500 eur (meer bieden mag uiteraard :) ). hij heeft er toen ruim 20 000 eur voor betaald.

foto's vind je op http://users.telenet.be/oserke/peugeot/

Greetz

alleskan
5 april 2005, 11:50
hallo,
heeft uw opa een overnameprijs gekregen van een garage?ik kan u +-3500 euro bieden. ik weet dat je mijn bod laag gaat vinden, maar dat zal de prijs zijn die de garage ervoor zal geven denk ik.heb vorige week nog hetzelfde model gekocht maar met elektronische airco en leder van 2001 met hdi motor voor 5000 euro
als mijn bod te laag is nog veel succes ermee

Oser
5 april 2005, 13:05
is uiteraard te laag :)

mijn grootvader wilt nu eens niet aan een garage of opkopers verkopen maar privé, en dan is deze prijs absoluut niet onredelijk, toch?

Greetz

alleskan
5 april 2005, 23:40
ik vind 5000 beter als prijs, maar dit zijn zeer goede motors, zeer stevig, kan gemakkelijk het dubbele halen op de kilometerteller en 110pk, gaat goed vooruit
nog succes

Oser
6 april 2005, 00:22
mmm... dank je wel :) maar men grootvader zal het wss wel weinig vinden om slechts 25% van de prijs die hij toen betaalde te krijgen. maar ik snap je redenering

Crovax
6 april 2005, 10:58
Franse auto's dalen sterk in prijs. Ik heb een Citroen Xsara,van 2000,net 101000km,full option,1.9D. Ik krijg er nu ook maar 5000€ voor (iemand geintresseerd?)

Denk da uwe grootvader blij mag zijn als hem er nog 5000€ van krijgt

alleskan
6 april 2005, 11:54
peugeot behouden nog hun prijs
maar voor citroen is het zeker het geval, die dalen zeer sterk
een citroen hdi en peugeot hdi en je hebt een verschil in prijs van meer dan 1000 euro

exo
6 april 2005, 11:59
wat vraag je voor die jaguar die je verkoopt?

Oser
6 april 2005, 13:47
daarvoor dient de andere topic hier benede ;)

ik heb ook gekeken op 2dehands.be , ik heb de auto's daar ook opgezet. en zo te zien aan de andere die hun peugeot 406 verkopen vraag ik absoluut geen onredelijke prijs.

Greetz

basix
7 april 2005, 12:55
Mijn pa wil hem kopen, indien geen verborgen gebreken, voor 4000€.

De prijs die je vraagt zal hij zeker niet geven, gezien de kilomterstand, ouderdom , fiscaal ongunstige motor en het feit dat hij andere -met minder kilometers/ouderdom- kan kopen voor uw prijs.

Dit is een reëel bod, maar hoger zal hij zeker niet gaan, dit zeg ik je nu al.

Bespreek het eens aub.

Greetz

Oser
7 april 2005, 13:03
ik zal dadelijk naar hem toegaan maar ik zie nergens zo'n auto voor minder dan 5500 met ongeveer dezelfde gegevens als die van men grootvader.

dan zonder remork ook?

basix
7 april 2005, 13:11
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat wij heel veel garagisten kennen.

Versta mij niet verkeerd : wij zijn particulieren en geen opkopers. Die wagen zou effectief voor mijn pa zijn.

Maar een Peugeot 406 met minder km en een stuk jonger vind ik gemakkelijk voor rond de 5000 euro. En dat is geen foefje om de prijs naar beneden te krijgen. Ik geloof je op uw woord als je zegt dat uw opa zijn wagen goed heeft onderhouden maar +180.000km is niet minnetjes hé. De meeste -lees grote- kosten starten nu en je hebt geen garantie hoelang de motor het nog zal uithouden. Hij is tevens ook niet meer van de jongste.

Over de aanhangwagen kunnen we nog spreken maar die wagen wil mijn pa voor maximum 4000€. Als je akkoord gaat zullen we dat snel afhandelen.

Groeten

Oser
7 april 2005, 13:17
allé, kzal is naar men opa huppelen (overkant van de straat :p)

basix
7 april 2005, 13:20
allé, kzal is naar men opa huppelen (overkant van de straat :p)

LOL

thx !!!!

Oser
7 april 2005, 13:26
just de rede dak hier thuis moet blijven passen op men broertje is omda men grootouders wegzijn :doh:

klaat je zo snel mogelijk iets wete

basix
7 april 2005, 13:29
just de rede dak hier thuis moet blijven passen op men broertje is omda men grootouders wegzijn :doh:

klaat je zo snel mogelijk iets wete

is het niet andersom, dat uw broertje op u moeten passen ????

Ik hoor het wel, anders PM ik je mijn gsm nummer en sms mij maar iets, want ik zit ook niet steeds op het net.

Greetz

Oser
7 april 2005, 13:44
beetje weer te snel willen schrijven. ik moet hier blijven om op men broertje van 7 te passen. normaal kunnen men grootouders dit ook doen maar die zijn weg ;)

kheb je pm gekrege

Oser
8 april 2005, 17:52
up 1.

grootvader zit nog 2dagen in westvlaanderen, kan hem dus niet bereiken

basix
8 april 2005, 22:18
komt goed uit, ik ben van west vlaanderen

Oser
9 april 2005, 01:42
ik zal zien of ik hem morgen kan bellen, ik hou je op de hoogte!

Oser
10 april 2005, 11:54
het spijt me basix ma de garage heeft ernaar gekeken en die wilt er 5000 eur vo geven.
dus het ziet ernaar uit dat hij die aan de garage gaat wegdoen..