PDA

Volledige versie bekijken : De groote hijackthis vragen thread

cram
4 april 2005, 02:34
Zoals je weet staat deze software forum vol met hijackthis (http://www.merijn.org/downloads.html) vragen.
Nu stel ik voor om al die hijackthis vragen in 1 vaste Thread te zetten.
Zodat deze Software forum niet bezaaid word met verschillende hijackthis threads.
Ik stel voor om het volgende te doen.
1.De aanvrager post hier zijn log,en wacht geduldig op antwoord
2.De nakijker post eerst de naam (in kleur) van de vrager.en dan het antwoord.

het is maar een voorstel hé.

T€RM!N4T0R
4 april 2005, 02:52
Goed idee, maar ik zou het net iets anders doen. Gewoon een appart subforum ervoor openen.

Masked
4 april 2005, 03:47
Goed idee, maar ik zou het net iets anders doen. Gewoon een appart subforum ervoor openen.
²

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters

bartichello
4 april 2005, 04:16
1 thread(dus 1 topic zou willen zeggen dat na 1 week daar 20 hujackthis in staan (of meer) en dat dat dus helemaal niet overzichtelijk zal zijn. laat het zoals het is.je gaat toch niet doodgaan omdat er voor 3 hijackthis logs gevraagd word ze eens te bekijken in een andere topic?

als 1 topic niet is wat je bedoeld maar eerder een subforum(of iets dergelijks) dan ben ik voor. dat lijkt me al wat overzichtelijker dan 1 topic met 50 hjt logs

cram
4 april 2005, 06:11
Ja eigenlijk is een SubForum wel een goed idee.

st3ph3n
4 april 2005, 20:41
De mogelijkheid van een HJT subforum wordt onderzocht. Er zijn zowel voor als nadelen aan verbonden.

Een nadeel is dat niet alle HJT-posts puur HJT-related zijn. Meestal beginnen ze als gewoon probleem waarna dan een log gevraagd wordt. Dat houdt dan in dat die thread verplaatst moet worden en dat er een zootje ontstaat.

Steven

T€RM!N4T0R
4 april 2005, 22:17
Een nadeel is dat niet alle HJT-posts puur HJT-related zijn. Meestal beginnen ze als gewoon probleem waarna dan een log gevraagd wordt. Dat houdt dan in dat die thread verplaatst moet worden en dat er een zootje ontstaat.
Die mogen van mij gerust in dit forum blijven staan. Alleen de threads waarin meteen gevraagd wordt om het log te checken, die zouden in het subforum moeten terechtkomen.

Ofwel... extra mods aanduiden voor deze helse opdracht uit te voeren. :p

menlor
4 april 2005, 22:39
mja ik ben wel bereid om hijackthis forum moderator te worden ik bekijk zeer veel logs enzo :) ook op andere fora waar da soms gevraagd wordt , is wel fun om te bekijken :)

Exit
4 april 2005, 22:51
mja ik ben wel bereid om hijackthis forum moderator te worden ik bekijk zeer veel logs enzo :) ook op andere fora waar da soms gevraagd wordt , is wel fun om te bekijken :)
bekijken is 1, oplossen is een ander hé ...
is niet slecht apart subgedeelte daarvoor, beetje centraliseren,

menlor
4 april 2005, 22:52
met bekijken bedoel ik naturrlijk ook fixen he ;)

skatermathijs
4 april 2005, 22:53
ik ben ook wel bereid om hijackthis submoderator te zijn :woohoo: