PDA

Volledige versie bekijken : Fryse Bursten - Blue Fire

Fryse Bursten
31 maart 2005, 22:07
Yoo de manne, ik ondekte pas dat der hier een heel onderdeel gewijd wordt aan amateur producerkes :niceone:

Op mijn site staan bijna al mijn liedjes tot nu toe gemaakt, maar Blue Fire is mijn nieuwste. Tis gemaakt met reason 2.5 en ne Shure microfoon (voor wa effectjes ;) ).

Alle kritiek is welkom, als ik der ma geen nachtmerries van krijg.

Check: http://users.telenet.be/fryse_bursten (zorg wel dat je winzip hebt geïnstalleerd)

Grootte: 4.84 MB
Bitrate: 192 kB/s

Greetz

P.S.: als iemand een naam weet van het genre liedjes dat ik maak
is dit steeds welkom :bow:

friggelke
31 maart 2005, 23:31
:eek:

1 woord ... vet.

Is raar ma t sta mij verdomme aan :p :woohoo:

Bodn_
31 maart 2005, 23:36
Vetjes maat, eens zien of u andere producties ook goed zijn.
Ik zou het trouwens onder trance placeren ofzo.

Desperatozz
31 maart 2005, 23:37
Hmm, et is iet te laat om ier de studio monitorkes aan te zetten ma door men hoofdtelefoon is et alleszins een echt origineel trackje :-) ... 'k hoor wel dat de preciese verhoudingen qua geluidssterkte niet 100% kloppen en je opbouw is niet echt goed, alejah, voor een 'radio edit' versie die ge nu ebt afgeleverd ... voor de rest, mits wat bijsturen is dit een BOM van een projectje ... qua helderheid en preciese afmixing/mastering tips luister ik morgen nog wel es opnieuw ;)

By the way ... welkom ;)

[deleted]
1 april 2005, 10:49
[deleted]

Desperatozz
1 april 2005, 11:47
alé, kzen ier opnieuw aant luisteren ...

en dat et plastiekerig klinkt volgens pandoraxtcke vind'k eigenlijk best goe meevallen op uw string-pad instrumentje na ...

anyway mijn volledige comment is:

-lead te hard
-mindere opbouw zoals ik gisteren al zei :)
-die foute tonen klinken wel wat vals zoals pandoraxtcke zei ... maar ik vind et eigenlijk wel sjiek zo ... het past gewoon bij het geheel zonder dat het een absurdheid is zoals TRfluff hier weer afleverde deze week :p
-lage kwalitateit van uw handclap :-)
-precies af en toe een klein beetje kraak ... ma da zijn volgens mij gewoon uw shakeshake drums (hoe moe'k et anders noeme :p) die nie lekker in de mix liggen ...

och soit, kvind et niet slecht ... er zit iets in, vooral lekker sfeertje ook ... maar die afmixing ... juiste verhoudingen van geluidssterkte tss de verschillende instrumenten en de opbouw en af en toe de kwaliteit van sommige instrumentjes kunnen nog beter ...

[deleted]
2 april 2005, 19:47
[deleted]

Fryse Bursten
4 april 2005, 10:07
Seg manne, merci voor is te luistere en tips te geve hè ;-)

:offtopic: Ik heb in SJB gezete en nu ben ik daar een jaarke weg, kent ge de Swittemix?

Greetz

[deleted]
4 april 2005, 11:10
[deleted]

Fryse Bursten
5 april 2005, 12:18
Ja, ik had zo een paar leskes opgenome en als ge di gast kent, weet ge dat der dan genoeg bruikbaar materiaal is ;-), hehe.