PDA

Volledige versie bekijken : Ralph Lauren Polo's

Rldude
30 maart 2005, 12:16
Ralph Lauren "mesh" polo's tekoop, De polo's hebben het ralph lauren paardje op de borst! polo's zijn van goede kwaliteit en zijn zowel 's winters als 's zomers prima te dragen.

De truitjes hebben kaartjes en zijn in ongeopende verpakking geleverd. (met Bewijsje van echtheid van Ralph Lauren.)

30 euro/stuk excl verzending

verzending is mogelijk

ik heb die uit het buitenland gekocht voor mij en men vrienden maar heb er nog wat teveel, echte geinterseerden mailen mij!

Bordeaux 1M 1XXL
cream 1S 1M 1L 1XL 1XXL
ZWART 1M 1L 2xl 2XXL
purple 1M 2L 1XL
wit 3S 2L 1XL
GEEL 1S 1L

bekijk foto! (http://www.monkeyshop.be/polo8.bmp)

cream appart (http://www.monkeyshop.be/09_2.jpg)

Rldude
30 maart 2005, 12:34
Voor de ongelovigen,
hier een foto die ik zelf heb getrokke!

(heb de polo uit verpakking genomen voor de foto)

FOTO (http://www.monkeyshop.be/PICT0986.JPG)

Bodini
30 maart 2005, 13:12
af te halen in?

Rldude
30 maart 2005, 13:17
regio Gent !

Ellias1
30 maart 2005, 13:41
1 zwart medium +1 bordeau medium 60€
onder voorbehoud

Rldude
30 maart 2005, 18:58
mensen die wat willen kopen sturen me een mailtje eh! :cool:

Dr_Gonzo_21
31 maart 2005, 12:11
Kan je me verzekeren voor 100% dat dit geen namaak is? Heb namelijk slechte ervaringen met kleren op inet te kopen..

Rldude
31 maart 2005, 13:42
ja ik kan dat bewijzen,
je ziet de eticketjes eh? die zijn echt niet nagemaakt ze
alles zit in een polybag van ralph lauren zelf

ik weet niet wat ik meer kan doen om de echtheid van die shirts te bewijzen ze

Dr_Gonzo_21
31 maart 2005, 13:54
Hmm, een beetje makkelijk. Heb je dit al nagekeken:

- Knoopje
Je ziet duidelijk dat het knoopje is vastgezet met garen in dezelfde kleur als de polo.
Dit is bij elke kleur het geval!

- Knoopje onderkant
De onderkant van het knoopje is anders dan de bovenkant. Bovenkant is doorzichtig en de onderkant niet. Dit zijn 'mother of pearl' knopen.

- Lacoste logo
Je ziet aan het logo dat het is ingestikt en dus niet erop geplakt. De staart staat ook de goede kant op.

- Nek labels
Hier zie je de 2 labels in de nek.
De ene is het normale lacoste logo label en degene daaronder staat beschreven dat het gemaakt is in Peru.

- Waslabel
Deze is geplaatst aan de zijkant bij je heup.

Rldude
31 maart 2005, 14:23
da van die knope enzo da klopt das in zelfde kleur, waslabel ook, nek enzo alles klopt aan die beschrijving van u. het zijn dus echte. duh

maar het zijn wel ralph lauren shirts en geen van lacoste voor de duidelijkheid

het zijn dus GEEN fake eh ;)

voor andere vragen doe dit liever in pm want je verpest men topic

Dr_Gonzo_21
31 maart 2005, 15:00
dat is waar, mss kan de mod alle offtopic wissen?

Rldude
31 maart 2005, 20:37
op die van xxl krijg je 5 euro korting ;)

Fiction
31 maart 2005, 23:51
Ik ga er één proberen te kopen, dan weet ik meteen te zeggen of ze echt zijn of niet. (kan ze vergelijken met winkelmodellen dus).
Maar kan je eerst eens de volledige polo's ZELF trekken?
ook liefst de mouwen, labels, bedrukking, in verpakking.

mvg

oh jah, van welk land komen ze want dit zijn al zeker niet de Belgische labels.

Dr_Gonzo_21
1 april 2005, 00:21
als deze bestelling meezit mag je van mij waarschijnlijk ook wel ééntje verwachten.

visvoer
1 april 2005, 00:23
nog even wachten op de echtheidstest :)
eventueel interesse in ne zwarte large

av018
1 april 2005, 14:24
ben normaal volgende week in lokeren smorgens , tijdens de week, lukt da om enkele polo's te komen kopen ?

Rldude
1 april 2005, 18:28
ik zet morgen die foto's online

stuur mij dan een mailtje eh fiction?
vind ik een goed initiatief van u ;)

Rldude
2 april 2005, 18:44
FOTO1 (http://www.monkeyshop.be/PICT0987.JPG) FOTO2 (http://www.monkeyshop.be/PICT0988.JPG) FOTO3 (http://www.monkeyshop.be/PICT0989.JPG) FOTO4 (http://www.monkeyshop.be/PICT0990.JPG)

purper appart (http://www.monkeyshop.be/PICT0991.JPG)

(de "bekijk foto!" link klopt niet helemaal met de polo's die ik verkoop sorry hiervoor maar kan het nimer aanpassen)

Greetzz

Fiction
2 april 2005, 18:47
Mag ik weten waar de polo's van komen (zijn geen Belgische labels). Foto's zelf zien er op het eerste zicht helemaal in orde uit.

Xpl0
2 april 2005, 19:32
ik heb die Cream Small gekocht en tis echt goeie stof, ik ben zelf van plan nog 1 te kopen

Xeal
3 april 2005, 13:40
1e Witte Large
1e Witte Small

60€
kan direct betaald worde via netbanking of bij afhaling

Scythe
3 april 2005, 16:08
welke zijn er nog altijd te koop?

2.DIE.4
3 april 2005, 18:38
Waar in gent woon je ergens ? Ik wil anders ook wel eens komen kijken ... Ik zou er miss ook meerdere kopen

Moet maar iets laten weten.

Grtz

Rldude
5 april 2005, 19:03
men bank was deze namiddag gesloten, en ja het is vakantie eh dus chillen :p

(door formateren van men pc kan ik niet meer online zien wie er al gestort heeft of niet)

donderdag doe ik een update over wat nog allemaal tekoop is...

Binnekort miss ook rl hemden en burberry polo's, vesten tekoop.. heel miss zelfs bikkembers maar dan wat duurder

Dr_Gonzo_21
6 april 2005, 12:26
Binnekort miss ook rl hemden en burberry polo's, vesten tekoop.. heel miss zelfs bikkembers maar dan wat duurder
Kan je al iets meer zeggen over deze vesten (winter/zomer/trendy/casual) en wat krijg je binnen van bikkemberghs?

Rldude
6 april 2005, 12:28
Update van wat ik nog heb!

Rood 1M
cream 1S 1XXL
ZWART 1M 1xl 2XXL
purple 1M 2L 1XL
wit 2S
GEEL 1L

Rldude
8 april 2005, 12:50
komaan alles moet weg!

Insomnia187
8 april 2005, 16:41
komaan alles moet weg!
Verlaag je prijzen dan:)

Dodgey
8 april 2005, 17:15
status verzending rlcl? :unsure:

MetalG
8 april 2005, 18:46
zie pm

Rldude
8 april 2005, 18:51
status verzending rlcl? :unsure:

status "onderweg"

Rldude
8 april 2005, 18:52
prijzen zijn al heel laag voor nieuwe ralph lauren polo's !

herc
10 april 2005, 23:33
prijzen zijn al heel laag voor nieuwe ralph lauren polo's !

ik krijg maar geen reactie op mijn pm ?

MetalG
11 april 2005, 18:19
is dit te vertrouwen ?

want ik was van plan nu te gaan storten maar ? :/

Xeal
11 april 2005, 20:42
Mja .. tis nu maandag .. ze zoude donderdag opgestuurd zijn door hem .. maar nog nix gekrege .. hoop echt da die der morge gaan zijn ..

agent #2
11 april 2005, 20:43
non prior kan altijd een tijdje duren.

Rldude
11 april 2005, 22:55
nie ongerust zijn !

ik stuur alles op, maar het duurt soms een tijdje, kan ik niet aan doen ligt ook grotendeels aan de post, voor pakjes doen die zo tezien langer.

Dr_Gonzo_21
11 april 2005, 23:52
Kan je al iets meer zeggen over deze vesten (winter/zomer/trendy/casual) en wat krijg je binnen van bikkemberghs?
HALLO ????

inspiratieloos
12 april 2005, 22:39
1x ZWART L of XL ?

30 euro, voeg me op msn toe c.hristophe@pandora.be

Dodgey
13 april 2005, 14:58
Mja .. tis nu maandag .. ze zoude donderdag opgestuurd zijn door hem .. maar nog nix gekrege .. hoop echt da die der morge gaan zijn ..

Ik wacht ook nog altijd op de mijne... :unsure:

Kilopost duurt standaard 4 werkdagen dus dat zou er morgen of overmorgen moeten zijn... :)

Rldude
14 april 2005, 19:51
vrijdag (morgen) ga ik naar de post en doe ik al de verzendingen die ik nog moet doen. Ik heb namelijk geen zin om elke dag het postkantoor te bezoeken dus => vrijdag , als je polo WOENSDAG niet is toegekomen neem dan conact met mij op ;) maar dat zal niet zo zijn.

verder om te reageren op die bikkembergs vraag, ik zou 65 euro moeten vragen per shirt en dat is tog wel een bedrag dat niet veel mensen gaan willen betalen dus ik ga ze niet aankopen.

intresse poll voor ralph lauren hemden aan 35,00 euro excl verzending?
kleuren beige wit zwart grijs en bordeaux

greetz

bijna uitverkocht btw

psycho1
14 april 2005, 20:16
ah cava
u weet ik tenminste van iets
want op uw mails antwoorde ni :p

Xeal
15 april 2005, 14:02
Vrijdag .. nog steeds geen polo's .. zijn nu een week en nen dag onderweg .. da klopt ni eh rldude

Dr_Gonzo_21
15 april 2005, 14:42
Kijk gewoon de verkoper zijn postings eens na. Buiten 2 threads waar hij ook probeert te verkopen (één waar hij met de staart tss de benen afsluit) heeft hij hier niet veel gepost. Ik vrees het ergste voor jullie..

Scythe
15 april 2005, 14:52
ik heb 2-3weken moeten w8en op the recruit van een andere verkoper... soms is de post gewoon traag en slecht

Insomnia187
15 april 2005, 16:55
Vrijdag .. nog steeds geen polo's .. zijn nu een week en nen dag onderweg .. da klopt ni eh rldude

hij verstuurt ze pas vandaag , niet vorige week vrijdag

Dodgey
15 april 2005, 17:17
hij verstuurt ze pas vandaag , niet vorige week vrijdag

lees eens tegoei, hij zei 'al de verzendingen die ik nog moet doen'

Dodgey
15 april 2005, 17:30
mijn rekening nummer is xxx-xxxxxxx-xx- ik stuur de polo op binnen de 3 dagen na dat ik het geld op mijn rekening ontvangen heb.

dat is wat ge de 31e maart beloofd hebt Rldude, ik heb dat toen direct gestort met kbc online dus dat kwam binnen 24h aan... 5 dagen later vraag ik u of het al opgestuurd is en ge zegt 'neen want het is vakantie voor mij' :wtf: ik heb mij toen kalm gehouden, maar nu begint mijn geduld toch op te raken hoor! :angry:

ik heb hier ook nog altijd niks toegekregen en als ik de rest hier zie, heb ik er niet veel vertrouwen meer in... ik hoop voor u dat het de post is die traag is, en niet weer het zoveelste geval van een klein kind dat zijn beloftes niet kan nakomen...

Mr. Jack!
15 april 2005, 18:43
Ja dit kan grof klinken maar ik ben blij dat ik er geen besteld heb.
Ik wou er een bestellen met serieuse interesse, maar ik stond wat weigerachtig over het feit dat alles zo snel snel moest gaan en dat hij er zo achter zat.
Mjah khoop echt voor jullie dat deze nog aankomen, maar ik hoop dat je zijn echte naam hebt enzo. En dan dien je gewoon klacht in.
Maarja wacht nog ff af he :)

Dodgey
15 april 2005, 18:50
laten we nog niet té hard van stapel lopen... ik ga zeker nog geen woorden zoals 'oplichter' in de mond nemen of direct een topic erover openen op buy&sell zoals zoveel mensen dat tegenwoordig doen... ;) een blacklist ben ik wel aan het overwegen, want dit is toch wel duidelijk een verkoper die zijn voeten veegt aan afspraken en dat is gewoon een NO-GO als je hier zaken wilt doen...

het geld kon niet snel genoeg op de rekening staan, maar het goed dan ook gaan opsturen, dat gaat niet hoor want meneer heeft vakantie en heeft alleen tijd om daarvan te genieten... ik voel nu trouwens het excuus al aankomen dat het school is en dat hij dan ook geen tijd heeft... :ironic:

Fiction
15 april 2005, 19:51
'k wou het eerst ff voor mezelf houden, maar deze krijgen jullie van mij... gratis -)
pm

Rldude
Member Registered: 13/03/05

ralph

--------------------------------------------------------------------------------

stop es met te poste in men topic plz
kweet dajje het ni slecht bedoeld maar mense worden daar ongerust van.
als je eentje wilt pm mij dan k?
--------------------------------------------------------------------------------

sorry Rldude, of je nu the real deal bent of gewoon fake, ik doe men plicht maar.

Rldude
15 april 2005, 19:55
stop es met paniekeren,

ik hoop dat iedereen die nu slecht spreekt over mij dit zal terugnemen en dit ook zal posten wanneer julie die polo's ontvangen hebben!

Dodgey
16 april 2005, 01:05
ik zal dat dan zeker direct komen melden zodat de rest ook gerust gesteld is... het is gewoon het feit dat ge er zo lang over doet om het op te sturen dat de mensen hier niet appreciëren...

Xeal
16 april 2005, 12:56
Die polo's zijn vorige week dinsdag betaald .. hij heeft ze vorige week donderdag opgestuurd .. maar of da zo is weet ik ni.. tis inmiddels al 9 dagen verder en nog steeds geen polo's .. vind dit niet echt kunnen ..

Mr. Jack!
16 april 2005, 13:11
Hoelang duurt het normaal vooraleer z'on pakketje aankomt?

star69
16 april 2005, 14:01
Hebder nog 1 int wit maat L ??

Pm me pleaze

Dodgey
16 april 2005, 14:57
Hoelang duurt het normaal vooraleer z'on pakketje aankomt?

4 dagen...

Mr. Jack!
16 april 2005, 16:01
Maar het feit dat hij hier nog post is toch wel geruststellend vind ik hoor. Ok het is misschien wat verdacht, maar hij laat hier nog wel iets van zich horen enzo dusja...
wacht nog een week af en neem mss contact op met de post voor een tracering ofzo. Het moet ergens zijn he als het verzonden zou zijn...

Xeal
17 april 2005, 15:53
Ik ga nix slecht spreke over hem .. hoop gewoon da ze hier zijn vrijdag..
Dan zijn ze 2 weken onderweg .. als ze hier dan nog ni zijn dan klopt ier iets ni eh :)

C-Raz
18 april 2005, 18:55
kheb ook eens 2 weken moeten wachten op een pakketje
en ook eens 2 maand op iets dat ze vergeten waren :doc:

maar als iedereen samen moet wachten is er een geurtje aan denkek
maar heb nog even vertrouwen in de post en in de verkoper..

Dodgey
18 april 2005, 19:32
weer niks gekregen vandaag...

av018
19 april 2005, 10:48
eum, ik ben ze zelf gaan afhalen, zijde tenminste zeker ee van keus en zo
en even tussen haakskes, het zijn wel fakes hoor
no offence RLdude

maar , en dus een dikke maar, het zijn voor het ogenblik de kwalitatiefste fakes die ik al in mijn handen gekregen heb, dus geen turkse of bulgaarse brol of zo, de stof is ietske dunner of nen echte maar het kan er heeeel goe mee door

grtz

Dodgey
19 april 2005, 17:06
het zijn dus GEEN fake eh ;)

tof, dan heb ik dus al een pak teveel betaald... :sop:

en tja, weer niks gekregen vandaag...

Djack
20 april 2005, 00:12
tbh kdenk da zoiets nogal makkelijk gepikt word op de post
zegt nu zelf bij wie zijn die polo's nu niet in trek :)

exo
20 april 2005, 17:31
ja en de post weet ook wat er in die doos of enveloppe / zak zit :wtf:

psycho1
20 april 2005, 19:42
weer niks vandaag
begin het wel stillekes beu te worde ze
als ik ze tege vrijdag ni heb ga ik verdere stappen ondernemen

Dodgey
21 april 2005, 12:18
same here...

vanrumst
21 april 2005, 12:34
ja en de post weet ook wat er in die doos of enveloppe / zak zit :wtf:
ja, die zien dat, die hebben scanners waar pakjes doorlopen
daardoor ook het feit dat de pakjes die ik kwijtspeelde altijd duur gerief was

Dodgey
21 april 2005, 13:01
ja maar het is toch een beetje té opvallend dat ALLE verstuurde polo's niet aankomen...

ofwel zijn ze nooit of veel te laat verstuurd geweest, ofwel zijn ze systematisch één voor één door medewerkers van de post gestolen... (dat laatste lijkt mij toch vreemd hoor)

vanrumst
21 april 2005, 13:04
dat ze allemaal te laat toekomen is idd niet de post hun fout
verkoper zal ze mss nog niet op stock gehad hebben ofzo

Dodgey
21 april 2005, 13:29
ik denk da ge beter eerst eens alle posts hier leest... :p
(de beginpost om te beginnen)

psycho1
21 april 2005, 19:27
ik denk da ge beter eerst eens alle posts hier leest...
(de beginpost om te beginnen)

wel vorige week vrijdag ging hij het opsturen. en niemand heeft al iets (gvd)

Dodgey
23 april 2005, 15:32
Rldude ik zie in uw profiel dat ge nog elke dag online komt om deze thread te checken, dus ge moet u ni verstoppen hoor! Geef liever eens een verklaring ipv ons paniekeurs te noemen en dan weer meer dan een week niks meer van u laten horen! :angry: :doh:

Dr_Gonzo_21
23 april 2005, 16:10
Als ik jullie was bracht ik het gerecht op de hoogte. Oplichting is namelijk een misdrijf in België.

DoW_JoNeS
23 april 2005, 16:23
algoe dak opt laatste nippertje toch niets heb gekocht van hem...

Dodgey
23 april 2005, 16:58
tegen een andere koper heeft hij gezegd dat hij ze NOG later verstuurd heeft dan zijn uitgestelde datum... weeral een niet nagekomen belofte, weeral achter onze rug...

proficiat, die blacklist als verkoper heb je alvast beet Rldude, moest je nog twijfelen... :niceone: (al betwijfel ik of het je iets kan schelen, aangezien je jezelf speciaal geregistreerd hebt om hier 'polo's te verkopen'...)

Mr. Jack!
25 april 2005, 17:18
Iemand iets aangekregen?

inspiratieloos
25 april 2005, 18:07
negatieve kritiek hier, wel ik heb positieve.

Hij heeft het mij eerlijk gezegd op msn, ik heb hem vertrouwd, en vandaag zijn ze hier perfect toegekomen.

Ze hebben 5 dagen onderweg gezeten, maar dit kan doordat de post niet altijd snel werkt.

Hij is wel te vertrouwen, alleen duurt het wat lang :)

Dodgey
25 april 2005, 18:57
Onvoorstelbaar, ik heb er echt geen woorden voor...

Bijna een maand na mijn betaling komt die polo eindelijk toe... IS HET TOCH WEL NIET DE VERKEERDE ZEKER?! :angry: Een zwarte polo terwijl ik een cream had besteld... Doet ge da nu echt met opzet ofzo???

Nog even alle feiten op een rij:

- afspraak over verzending (binnen 3 dagen na betaling) totaal niet nagekomen (weken later dan beloofd, terwijl ge loog tegen mij dat ze wel al verzonden waren)
- ge hebt 5 euro aangerekend voor verzending terwijl dit u minder dan de helft daarvan kostte (hier heb ik niet tegen geprotesteerd; zo lang die verzending maar tijdig en correct was, kon die 2-3 euro extra mij weinig schelen)
- ge hebt beloofd dat het geen fake's waren, het zijn dus echter wel fake's... met uw 30 excl maakt ge dus dikke winst, het minste da ge dan kunt doen is dat dan ook direct opsturen...
- uiteindelijk nog het verkeerde opsturen

Kortom, ik heb er GENOEG van!! Ge moet de juiste zelfs ni meer opsturen! Ik stuur u direct mijn rekening nummer door zodat ge mijn 35 euro terug kunt storten, en ik stuur uw polo naar u terug... (ik ben nog zo goe om de verzendingskosten om da naar u terug te sturen zelf te betalen, dus ge hebt ni te klagen)

Ge krijgt welgeteld één week om dat geld terug te storten! Lukt da ni, dan kunnen uw ouders een kwaad telefoontje verwachten!

Over & Out

psycho1
25 april 2005, 19:01
ik heb ze hier ook gehad
ik had 1 zwarte en 1ne witte gevraagd
krijg er 2 witte
mja na zoeel mizerie ga ik er mijne nek ni over breken ze

TiBasco
25 april 2005, 20:52
Ja mannen, dees is echt wel triestig.
Zou beter voorbeeld nemen aan mij :cool:

Kabouter Hya
26 april 2005, 10:14
gisteren zat er een postpac in mijn brievenbus...
maar kan het vandaag maar ophalen
i'll let y'all know

Xeal
30 april 2005, 12:25
RLDUDE,

Ik heb exact de dag deze thread gemaakt werd polo's besteld bij u .. met het gedacht deze aan te kunnen doen naar sensation..
Da is MISLUKT. ok geen probleem voor mij.
Ik wacht af..

Na 3 weken wachten en te moeten horen da ge mij belogen hebt toch eindelijk een postpakket gekrege.. met het gedacht 2 WITTE POLO's te krijgen.

Doe deze open .. en krijg 1e wite polo in de maat die ik besteld heb, en 1e ZWARTE , ik weet het zwart en wit , ge ziet het verschil bijna ni .. Ik hoop gewoon da ge weet waar ge mee bezig zijt .. en ik het hier ni bij laat

Als ik 2 WITTE POLO'S vraag.. en ik krijg ne witte en ne zwarte en dan nog in de VERKEERDE MAAT.. dan vraag ik mij af waar gij mee bezig zijt.

Khoop gewoon da ge beseft da ge ni bezig zijt me een ventje van 16 jaar .. (no offence naar die gaste van 16 jaar .. want me dunkt zijn die nog een PAK volwassener dan u)

U HOORT NOG VAN MIJ :angry:

Dodgey
30 april 2005, 17:01
al de 3e...

Psychodweep
1 mei 2005, 09:07
De politie is ook een optie.... dan zal die verkoper wel wat anders piepen.

Dr_Gonzo_21
1 mei 2005, 20:57
Ik dacht dat de douane zich meer bezig hield met namaak, niet?

$uB^
2 mei 2005, 08:31
humz . de gast die 2 witte besteld, krijgt 1 witte & 1 zwarte en de gast die 1 witte & 1 zwarte besteld, krijgt 2 witte ...

Misschien verstrooid ? :D

Fiction
2 mei 2005, 13:00
ipv gewoon naar de winkel te gaan en ze daar te kopen :p

Dodgey
2 mei 2005, 15:50
humz . de gast die 2 witte besteld, krijgt 1 witte & 1 zwarte en de gast die 1 witte & 1 zwarte besteld, krijgt 2 witte ...

Misschien verstrooid ? :D

en ik krijg gewoon een zwarte ipv een cream...

3 keer het verkeerde; dat is geen verstrooidheid meer, maar geknoei... :ironic:

inspiratieloos
2 mei 2005, 18:44
ik heb een zwarte gevraagd en ook een zwarte gekregen, en heb ook totaal niet lang moeten wachten.

Hij heeft mij graag :D

e_talking
2 mei 2005, 20:05
ipv gewoon naar de winkel te gaan en ze daar te kopen :p

in welke winkel verkopen ze die zoal?

Mr. Jack!
2 mei 2005, 20:06
Oxford in het shoppingcenter
Oxford in de huidevettersstraat in Antwerpen.

eniac
2 mei 2005, 22:39
Ik wil hier niet komen stoken ofzo, maar die kerel blijft deze thread checken en antwoordt gewoon niet meer?

Zie z'n profiel:

Last Activity: Today 22:09
Viewing Thread Ralph Lauren Polo's @ 22:09

Allez... Ik zou me toch ferm int zak gezet voelen.

Fiction
3 mei 2005, 00:36
in welke winkel verkopen ze die zoal?
RL Polo's? Is dit een grap?

GhO$T
3 mei 2005, 01:37
ik heb de neiging van te zeggen "verdiende loon voor al diegene die niet gekregen hebben wat ze gevraagd hebben, ge moet maar leren betalen voor u gerief in nen deftige winkel zoals de rest :woohoo: "

maar aangezien ik ook een hekel heb aan oneerlijke verkopers moet je het er zeker niet bij laten, desnoods ga je hem inderdaad aanklagen voor verkoop van fake merkkledij... flikken gaan wel snel genoeg eens aankloppen

MichaelJordanAi
3 mei 2005, 11:42
je hebt ier in deze thread genoeg bewijzen gezien dat hij zei geen fake dus hij zal wle op de hoogte zijn geweest van de fake rommel dus breng hem eens een bezoekje of zijn ouders....

alexaaaander
3 mei 2005, 14:43
Als gelle er naartoe gaat, laat mij iet wete.
ALS IK MIJ NI VERGIS:
Ik heb nen brommer van die gast gekocht en die heeft mij dik afgezet, toen kende ik er nog ni veel van. Die moet mij nog altijd één carterdeskel en nen originele uitlaat opsturen. Veel kosten en werk gehad aan die brommer en nog niks aangekregen.

RLdude ni goe bezig ze makker :)
als ge overal al mense begint op te lichte.
op nen dag krijgt iederéén er genoeg van.

Dr_Gonzo_21
3 mei 2005, 15:44
Wanneer leggen we de bussen in? ;-)

Dodgey
4 mei 2005, 08:55
GhO$T']verdiende loon voor al diegene die niet gekregen hebben wat ze gevraagd hebben, ge moet maar leren betalen voor u gerief in nen deftige winkel zoals de rest

wat doet gij hier dan nog de ganse dag op dit buy&sell forum? enkel wat komen spammen, maar niks kopen of verkopen? :wtf: het is niet omdat dit forum 'geen deftige winkel' is, dat we niet mogen krijgen waarvoor we betaald hebben... :confused:

ik ga vandaag mijn rekening checken; indien het geld er niet op staat, probeer ik vanavond nog zijn ouders te bereiken!

Dr_Gonzo_21
4 mei 2005, 11:03
http://www.inkoopacties.net/ia/3fdbd65h

Eerlijke verkoper, echte polo's..

GhO$T
4 mei 2005, 15:24
wat doet gij hier dan nog de ganse dag op dit buy&sell forum? enkel wat komen spammen, maar niks kopen of verkopen? :wtf: het is niet omdat dit forum 'geen deftige winkel' is, dat we niet mogen krijgen waarvoor we betaald hebben... :confused:

lolz er is hier nog meer op het forum dan een handeltje in fake polo's zulle, ik koop hier vooral hardware voor moest het u interesseren, en nog liefst van eerlijke mensen die adhv factuurtje de afkomst van hun materiaal kunnen bewijzen ;)

nuja no need to flame trouwens, zoals gezegd neem ik het niemand kwalijk dat ze opgelicht zijn door deze verkoper, maar ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat er verschillende mensen heel goed wisten dat het over fake rommel ging, en voor zo'n typekes -"ik wil zo graag met mijn ralph lauren poloooke de show gaan stelen maar ik ben wel te luizig om er de volle pot voor te betalen ;) - vind ik het nog geeneens zo slecht niet moesten ze es zo'n stoot tegenkomen zoals er hier aan't gebeuren is, wie weet leren ze dan ook dat ze moeten betalen voor kwaliteit.

daarmee zeg ik zeker niet dat iedere koper hier er zicht van bewust was dat het fake is. (hoewel je dat moest weten van de seconde dat je de vraagprijs zag, maarja een goede prijs maakt mensen nogal lichtgelovig zeker)

Fiction
4 mei 2005, 16:20
Vooral in dat laatste zit veel waarheid in.

vanrumst
4 mei 2005, 16:22
bwa, tis niet omdat prijzen laag zijn dat het fake is hé,
ik kan hier direct 100 polo's laten overkomen voor 1500 euro, wat 15 euro per polo maakt
en dit zijn geen fake ...

Fiction
4 mei 2005, 16:23
Btw. die inkoopactie... eerst zien dan geloven jongens.

Mijn leverancier levert namelijk gewoon aan kledingzaken, dus dit is een garantie dat het om echte merkkleding gaat.
Wat een garantie hé :ironic:

Fiction
4 mei 2005, 16:24
ik kan hier direct 100 polo's laten overkomen voor 1500 euro, wat 15 euro per polo maakt
Direkt doen zou ik zeggen. Maar geloof me vrij, zelfs een winkel moet meer dan 15 euro per polo betalen.

vanrumst
4 mei 2005, 16:53
Direkt doen zou ik zeggen. Maar geloof me vrij, zelfs een winkel moet meer dan 15 euro per polo betalen.
heb er al bij besteld, en dan heb ik echte vesten toegestuurd gekregen, evenals enkele hemden en polo's, heb er hier zelfs op het forum van verkocht

kheb der al over gedacht om het te kopen, maar dan lig ik hier met 100 polo's om te verkopen wat veel werk inhoudt

GhO$T
4 mei 2005, 19:01
dan moogt gij toch es al u contacten met mij beginnen delen zuh, precies geraakte gij aan zo goed als alles tegen cheopo prijskes hé :D

en lage prijzen kunnen inderdaad, winkels die merkkleding verkopen zijn er niet vies van om mss 3dubbele van inkoopprijs te vragen.
Maar als je zegt 'ze zijn van het buitenland' is dat voor mij zo goe als hetzelfde als 'ze zijn van de camion/boot' gevallen hé; wil maw niks zeggen en wekt ook niet bepaald vertrouwen op

Fiction
4 mei 2005, 20:22
heb er al bij besteld, en dan heb ik echte vesten toegestuurd gekregen, evenals enkele hemden en polo's, heb er hier zelfs op het forum van verkocht

kheb der al over gedacht om het te kopen, maar dan lig ik hier met 100 polo's om te verkopen wat veel werk inhoudt
Ik weet nu perfect uit ervaring dat een winkel geen driedubbele winst maakt op merkkledij (zeg ik er wel even bij).

Dr_Gonzo_21
4 mei 2005, 20:49
Btw. die inkoopactie... eerst zien dan geloven jongens.

Wat een garantie hé :ironic:
Ja als dat nog geen garantie is weet ik het ook niet meer. We leven hier niet in een of andere bananenrepubliek. Mss in het vervolg toch eens nadenken voor je post.

vanrumst
4 mei 2005, 22:50
GhO$T']dan moogt gij toch es al u contacten met mij beginnen delen zuh, precies geraakte gij aan zo goed als alles tegen cheopo prijskes hé :D

en lage prijzen kunnen inderdaad, winkels die merkkleding verkopen zijn er niet vies van om mss 3dubbele van inkoopprijs te vragen.
Maar als je zegt 'ze zijn van het buitenland' is dat voor mij zo goe als hetzelfde als 'ze zijn van de camion/boot' gevallen hé; wil maw niks zeggen en wekt ook niet bepaald vertrouwen op
ooit al gehoord van overstocks, failliesementen, enzovoorts
en buitenland of niet, ik bestel veel gerief int buitenland, gewoon omdat daar de markten veel groter en aanbod groter en prijzen lager dus ...

Fiction
4 mei 2005, 23:07
Ja als dat nog geen garantie is weet ik het ook niet meer. We leven hier niet in een of andere bananenrepubliek. Mss in het vervolg toch eens nadenken voor je post.
Ooit al eens gedacht aan een garantie op papier? Aankoopbewijs, btw nummer etc. etc? Iets zeggen is geen garantie, moest RLdude nu morgen afkomen met hetzelfde smoesje zou het voor u hetzelfde zijn. Als ik van u was zou ik beter wat nadenken voor ik iemand anders die raad gaf.
Het is tegenwoordig allemaal zo makkelijk hé, goedkope nepmerkkledij verkopen. Iedereen wil het en iedereen is goedgelovig. Een smoesje à la "in Amerika zijn de logo's groter" en iedereen is er mee weg (moet wel toegeven dat ik van Tommy niet veel afweet).
Nu zeg ik niet dat elke verkoper een zakzetter is, maar geef eens Ralph Lauren in op www.ebay.com en ik verzeker je dat 90% fake is.

Tus
8 mei 2005, 19:45
ebde nog zo1 int geel? anders vre geinteresseerd, ben van regio Gent...
io

Sk!tZo
9 mei 2005, 08:21
lol tus ... kzou eerst es reacties lezen voor ge besteld :niceone:

Rldude
7 juni 2005, 21:31
nog tekoop

cream m & xl
geel l
purper 2xl & xl
zwart xxl

=> die gele large is al voorbehouden aan "TUS"
=> cream m voorbehouden voor "krisiboy"

Rauwers
7 juni 2005, 21:55
hou voor mij en cream m opzij plz laat je overmorgen iets weten

greetz

TiBasco
7 juni 2005, 22:00
Zijn jullie nu echt stom? RLdude heeft iedereen in't zak gezet, verkoopt fake rommel en NOG willen er mensen zijn shit hebben. Ach ja...

Rldude
7 juni 2005, 22:29
ik heb deze avond nog een witte small verkocht aan iemand van telenet,
hij is het zelf komen ophalen vanuit erpe-mere en ik denk dat die man wel tevreden is... dacht dat zijn naam op telenet "Nightraver" was

TiBasco
7 juni 2005, 22:33
En de rest van de mensen in deze thread? Heb je hun geld terug gestort? Heb je hun foute polo's terug genomen?

Rldude
7 juni 2005, 22:44
nee dat heb ik niet gedaan, daar heb je gelijk in. meeste klachten waren tog voor late verzending hoor, het kan zijn dat ik fouten gemaakt heb bij verzending. laat Rauwers zelf beslissen wat hij doet, de meeste mensen waren tevreden, ik heb hier in totaal al 15 polo's verkocht.
er staan al genoeg klachten in deze topic stuur mij een e-mail!

TiBasco
7 juni 2005, 22:45
Zegt genoeg hé...

piotke
7 juni 2005, 23:42
Je hebt wel lef eh Rldude...

1. Wat jij hier doet is illegaal. Iemand die er van je gekocht jeeft kan je gersut aangeven, daar ze je gegevens hebben en deze thread gelocked is. En er niets meer aan veranderd kan worden

2. Het is gans tegen de algemene forum rules. En die gelden niet voor jouw ?

Ik ben er van overtuigd dat er mensen zijn die een fake gekocht hebben en dit vergoed/omgeruild/whatever wensen.
Zodra ik daarvan een PM of mail heb gehad dat het opgelost is, dan mag je hier terug, legale, stuff komen verkopen.