PDA

Volledige versie bekijken : Kan nieks of weinig installeren wegens foutmelding

/LeXuS\
29 maart 2005, 13:53
Hoi,

Na lange afwezigheid ben ik terug op dit forum :) (veel op reis geweest enzo en nogal schooldrukte), nuja weer met heel wat problemen ook :p.

Ik kan op m'n andere pc nieks installeren (windows xp pro) want dan geeft ie iedere keer de foutmelding "kan het opgegeven pad niet vinden", ik krijg dit ook bij de installatie van m'n drivers, dus het is weer vree gezellig.

Iemand een idee? merciekes

/LeXuS\

LSD-ProZac
29 maart 2005, 14:40
en dit heb je bij eender welk? of je het nu start van een map op je HD of vanop CD/DVD???

geen entries in eventlog?

/LeXuS\
29 maart 2005, 22:06
Ik krijg dit bij cd/dvd... maar het probleem is dat het net is na een nieuwe xp installatie, op mijn andere partitie staan er nog setups, en die werken wel, maar ik kan nieks van cd installeren, dus kan ik niet op internet en dergelijke...

Kheb een plextor dvd r/rw en anders nog nooit (zulke) problemen mee gehad..

SlashDotCom
29 maart 2005, 22:08
de juiste drivers installeren kan ook wel eens helpen.
Tenzij je dit al gedaan hebt

/LeXuS\
29 maart 2005, 22:09
Hoe kan ik drivers installeren? Van een cd werkt het niet, en van internet mss wel ma ik geraak er niet op hehe... want daarvoor heb ik een cd nodig:)

LSD-ProZac
30 maart 2005, 20:56
je zegt dat je verschillende partities hebt, mss een domme opmerking dan die nu gaat komen: kloppen de drive mappings wel? zijn de correcte letters toegewezen aan je dvd-station?

/LeXuS\
31 maart 2005, 12:51
Ja zeker.. ik heb er ook al aan gedacht maar ze kloppen werkelijk... strange, very strange...