PDA

Volledige versie bekijken : 17 inch tft & 19inch tft & Portable dvd

ThA JoS
29 maart 2005, 11:03
yows,

Ik verkoop dus

-ne samsung syncmaster 172v2, geen doos meer aanwezig alleen nog het scherm (17inch, kdacht 20ms) Geen ghosting of whatsoever
startprijs 220€ / meeneemprijs 300€

-ne Philips 190S5 lcd-scherm met 12ms in nieuwstaat, met nog garantie+factuur (geen dooie pixels)
startprijs 350 / meeneemprijs 500€

-Sony D-VM1, een 6 maand oud met waarborg :

http://www.t3.co.uk/features/default.asp?pagetypeid=2&articleid=14942&subsectionid=764&subsubsectionid=697

http://www.edgereview.com/ataglance.cfm?category=video&ID=370

Deze portable dvd speler kost nieuw 1400 euro en is met factuur. Hij is nog in nagelnieuwe staat en maar paar x gebruikt.

startprijs 350€
meeneemprijs 500€

ik behoud mij het recht om niet te verkopen blabla...
Offtopic wordt reported
vragen mogen altijd gesteld worden.
***ER gaat maar 1 tftscreen weg ! dus hangt dervan af welkeen eerst meeneemprijs is voor geboden ***
Ruilen kan ook tegen deftige pc ofzo...

greetz

SIO
29 maart 2005, 14:57
http://www.zdnet.be/reviews.cfm?id=41576

nieuwprijs is 25€ meer als uwe meeneemprijs..

ThA JoS
29 maart 2005, 16:31
http://www.zdnet.be/reviews.cfm?id=41576

nieuwprijs is 25€ meer als uwe meeneemprijs..

tis een compleet nieuw scherm, 3weken oud!

Icebeice
29 maart 2005, 17:43
Ik wil de minimimumprijs bieden voor 19" TFT. Maar heb gezien dat je ver woont. Kom je in de geburen van Leuven of is levering mogelijk?

En wat is de reden van verkoop, als ik dat vragen mag?

Alvast bedankt.

Welk type is het juist : 190S5FS of 190S5FG ?

GhO$T
29 maart 2005, 18:22
vragen ivm met uwe prijs gaje reporten? doe maar, kdenk wel da gij degene gaat zijn die in fout wordt gesteld, ik heb t recht te zeggen dat ge voor 25€ meer uw scherm nieuw kunt kopen, en dan mag da 3weken oud zijn, 3minuten, of 3maand

2e hands is 2e hands
*zucht* hou u zelf mss es aan de regels ipv op een ander te zitten zagen? Berichten naast de kwestie horen hier nl niet thuis,
merk dat 1x op dat de meenmeeprijs hoger is dan de nieuwprijs, maar blijf er niet over janken.

Trouwens voor moest je het niet helemaal snappen, de verkoper kan niemand verplichten om de meeneemprijs te bieden, en zijn beginprijs van 350€ ligt een schoon stukje lager dan nieuwprijs toch...

/edit:

ik pm u da omda als ik t post ik offtopic ga ma moeit u mee uw eigen zaken mss? hij zaagt (en ik weet waarom want em wil er 500€ voor krijge) en zijt content da er mensen zijn die er voor waarschuwen da ge ni te hoog moe bieden

ik weet wa meeneemprijs betekent, ik eb geen snotneus nodig om me da uit te leggen

adios
amai ik denk dat iedereen hier nogal content is met u gezaag zulle, wilde nu nen medaille ofzo :doh: ; sjans da gij meer weet dan de rest hé, ge zit hier niet tussen achterlijk volk ofzo, iedereen zal wel voor zen eigen uitzoeken als die prijs al dan niet te hoog is, en zoals gezegd, je kan dat 1x zeggen dat het teveel is maar je moet er niet blijven over door janken.

en laat die snotneus crap ook maar achterwege, ge zijt precies serieus op u teentjes getrapt vandaag.

En nu terug on topic; die samsung 17" , heb je daar zeker de juiste benaming bijgezet? Ik vind dat model precies niet terug op de samsung site. Kzoek een goed(koop :D) tft tje maar kzou eerst graag juist weten welk type

Kwertie
29 maart 2005, 18:38
off-topic verwijderd...

niemand verplicht iemand meeneemprijs te bieden, er staat een minimumprijs die zeker menselijk is, vanaf dan bieden, het systeem is toch vrij simpel? als je écht interesse hebt om zoiets te kopen, PM je desnoods de threadstarter of begin je toch gewoon bij de minimumprijs & men ziet wel wat er nog wordt geboden...

indien geen bod of geen nuttige vraag, dan is iets posten meestal wel nutteloos (of de prijs zou moeten hoger of gelijk zijn aan de nieuwprijs...)

hey69
29 maart 2005, 20:14
ne Philips 190S5 lcd-scherm met 12ms in nieuwstaat, met nog garantie+factuur (geen dooie pixels)

al nen bod van 300 agem echt kwijt wilt

Icebeice
29 maart 2005, 21:26
Edit : sorry misgezien.

Kan je me zeggen welk type 19" het is zoals eerder gevraagd.

sqito
30 maart 2005, 13:21
50euro
voor 17"

ThA JoS
30 maart 2005, 13:30
50euro
voor 17"

Kerel ge verdient slagen é!
en ne ban nog liever!

Nuja, die samsung is zeker die 172v2 dast scherm van de carrefour jaarke geleden.
kzeg wel, geen dooie pixels, geen ghosting etc, is mooi budgetscreen

kweet echt ni welke versie die philips is, kzal da keer opzoeken

greetz

Btw portable dvdplayer -> den eersten die mij 400e geeft mag hem komen alen

ThA JoS
30 maart 2005, 13:37
190v5fb en 190s5 zijn de enige nummers da ik ier vind
dus anders zou ik ni wete welke versie het zou zijn

greetz

ThA JoS
30 maart 2005, 18:20
upaaaaaaaaaa

ThA JoS
31 maart 2005, 10:35
meeneemprijs voor dvdplayer verlaagd naar 350€

GhO$T
31 maart 2005, 12:01
Nuja, die samsung is zeker die 172v2 dast scherm van de carrefour jaarke geleden.
kzeg wel, geen dooie pixels, geen ghosting etc, is mooi budgetscreen

kvind het zo raar dat ik er maar niks over terug vind van specs enzo via google of samsung website :/

hetgeen dat er meest op gelijktvan modelnr. is SyncMaster 172V, maar een V2 is niet terug te vinden, dus kan ik niet echt weten welke specs /uitzicht u scherm heeft

zou je anders zelf wat meer info kunnen geven over de specs of moest je zelf ergens een website weten zijn...?

Kga wel eerlijk zijn, als je niet van plan bent u beginprijs van 220 nog te verlagen moet je geen moeite doen voor mij, die prijs vind ik toch wat te hoog voor een budgetschermpje, het verschil met een nieuw tftke met garantie is te klein dan.

ThA JoS
31 maart 2005, 12:08
blijkbaar ist toch ma de gewone 172v ... peizek

ThA JoS
31 maart 2005, 13:58
prijsdaling dvdplayer-> vandaag afhalen is = 325€
jorisken1@hotmail.com

hey69
31 maart 2005, 14:15
das voor de 19" ? 325?

Hasj_en_wietje
31 maart 2005, 15:19
das voor de 19" ? 325?

DVDPLAYER staat er. moeilijk he?

hey69
31 maart 2005, 15:51
ja zeer moeilijk

ThA JoS
31 maart 2005, 15:59
DAAMNZ, wtf kan een thread nu niet meer zonder geflame, gezaag op alles en nog wat???
MODS close this, en fuck dees forum

mvg

tha jos