PDA

Volledige versie bekijken : [TK]Stronghold Deluxe en Stronghold Crusader.

Sprynxky Man
28 maart 2005, 23:47
Beide te koop.

Stronghold Deluxe : 10€.
Stronghold Crusader : 10€.

Als je ze beiden koopt : 15€.

Als je geïnteresseerd bent, post het dan hier, maar stuur me ook een pm aub om me te laten weten dat je een bod hebt gedaan, want ik kom hier niet zo vaak en binnen een paar dagen is dit topic wellicht al pagina's ver te zoeken ...

hatetn
29 maart 2005, 00:48
en nieuw kost crusader der 5
en stronghold deluxe 6
bij bart smit
tis gewoon ter info e

Sprynxky Man
30 maart 2005, 21:01
Kosten die nog maar zo weinig? Mja, die games sucken dan ook vrij hard.

Ok, dan 4€ voor elk.

satanic_warnoiz
30 maart 2005, 23:06
sucken? lekker verslavende games gewoon :p
maar heb em al dusjah, geen geluk :p

Sprynxky Man
2 april 2005, 00:36
Ik verkoop ze omdat ze zo vreselijk moeilijk zijn. De games op zich zijn eigenlijk best leuk, maar de ongelooflijke moeilijkheidsgraad haalt ze naar beneden. Ik heb nog nooit met eender welk game last gehad om het uit te spelen op normal, maar dit game krijg ik zelfs op easy niet uitgespeeld. Echt niet normaal en het haalt heel de fun uit het spel weg.

slijpschijf
2 april 2005, 00:42
Ik verkoop ze omdat ze zo vreselijk moeilijk zijn. De games op zich zijn eigenlijk best leuk, maar de ongelooflijke moeilijkheidsgraad haalt ze naar beneden. Ik heb nog nooit met eender welk game last gehad om het uit te spelen op normal, maar dit game krijg ik zelfs op easy niet uitgespeeld. Echt niet normaal en het haalt heel de fun uit het spel weg.

lol, kvond het eig simpel en heb ze alle2 uitgespeeld :)

ofwel ben ik gewoon goed :music:

En welke verkoper zegt der nu dat zijn games die hij verkoopt sucken :wtf: :eek:

Sprynxky Man
2 april 2005, 01:33
En welke verkoper zegt der nu dat zijn games die hij verkoopt sucken :wtf: :eek:
Een eerlijke verkoper. :woohoo: