PDA

Volledige versie bekijken : zumofish - 2 new songs

dp|FirMz`
26 maart 2005, 19:28
hallo iedereen

kheb hier al eens liedjes van mijn band zumofish laten chekken, en ook al wat eigen dingetjes, maar nu hebben we dus twee nieuwe nummers.
Deze nummers zijn samen uitgewerkt met de bandleden, dus het zijn niet echt mijn geschreven nummers zoals de voorgaande.
We vinden dat er al een dikke verbetering is en hopen dat jullie dat ook vinden.

Nieuwe nummers:

http://users.pandora.be/firmz/Zumofish/Newzumosongs/

op het liedje lost and found hebben we een soort reverb effect gestoken, we foefelden er wat mee en vonden dat dat eigenlijk wel bijdraagt.
De nummers zijn opgenomen in ons repetitiekotje zoals de voorgaande nummers ( die hier (http://www.baccarne.be/bas/Zumofish/ZumoSemiDemo) te vinden zijn trouwens). Opgenomen via onze paneeltjes en micro's dus tis geen megakwaliteit maar het mag wel al tellen enzo...

laat eens horen hé mensen,

enneuh goeie vakantie ook iedereen :p

Syran
29 maart 2005, 01:41
ZUMOFISH ;)
(l)
basedabase :)

dp|FirMz`
5 april 2005, 20:21
dank voor uw bijdrage

niemand nog aanmerkingen ofzo? dit forum is niet echt de place to be om je instrumentale muziek te laten checken...

swoon
9 april 2005, 15:58
Hey,

Sorry dat ik niet gepost heb ivm met de vorige nummers.

Whatever: Vind het een goed nummer (enkele bemerkingen onder) . Leuke gitaren. Simpeltjes en goed. (Ik bedoel de tussenstukjes...bv 1m10s)

2 dingetjes though: De zang vind ik iets te steriel. (Ik zeg niet dat ze slecht zingt, gewoon mag iets meer gevoel imo.)

Vervolgens (maar dat is mijn eigen smaak) vind ik het nummer iets te lang. (Ik ben zelf nogal voor korte catchy dingen te vinden.) Maar zoals ik al zei he, dat is persoonlijk. No offence hehe.

Lost 'n Found:

Hier vind ik de zanglijn beter. Vind het allemaal ok! (Is het een live opname?) Persoonlijk vind ik het nummer ook weer iets te lang. Iets meer opbouw misschien?

Voor de rest zijn jullie goed bezig vind ik! Keep it up!

Cya,

Swoon

dp|FirMz`
9 april 2005, 18:10
Nouja live, tis te zeggen, opgenomen terwijl we het samen inspeelden. Met de computer aan ons mengpaneeltje.

Bedankt voor de reply, en het iets te lang zijn daar heb je misschien ook wel een punt, zelfs al is dat je smaak zoals je zegt

grtz