PDA

Volledige versie bekijken : Socket A mobo voor tot AMD XP 2600+

passenger_57
26 maart 2005, 11:57
ziehier meer info:
http://global.giga-byte.com/Motherboard/Products/Products_GA-7DX.htm

nie nodig om hier zelf alles staan te verkondigen, asge alles op de originele site kunt bezoeken hé.
liefst afspreken in brugge/oostende, aangezien een moederbord via de post versturen, redelijk groot is hé...
doe maar een bod, we zien wel... we komen er wel uit :)

o ja, reden van verkoop: cpu die er op zat, is afzonderlijk doorverkocht, en zelf heb ik mij een athlon 64 aangeschaft .
ge kunt dus tot een amd xp 2600+ er opsteken (en misschien nog meer, asge bios opdate ofzo, maar da weet ik eigelijk niet, nog niet geprobeerd)

passenger_57
26 maart 2005, 19:52
upje dan maar?

Rijder17ra
27 maart 2005, 15:02
Heb je caseplaatje nog?
Eventueel wel interesse indien je verstuurd.

passenger_57
27 maart 2005, 16:29
wat is case plaatje?
die usb connectors da je soms ziet vanvoor op een pc, met usb aansluitingen?
nee da heb ik niet, dacht zelfs dat da er nooit bij zat...

versturen is eventueel mogelijk , waar ligt balen juist?

Rijder17ra
27 maart 2005, 17:08
wat is case plaatje?
die usb connectors da je soms ziet vanvoor op een pc, met usb aansluitingen?
nee da heb ik niet, dacht zelfs dat da er nooit bij zat...

versturen is eventueel mogelijk , waar ligt balen juist?

:lol:
plaatje achteraan op PC waar de diverse poorten/uitgangen van je moederbord doorsteken.
Balen (http://www.viamichelin.co.uk/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapPerformPage?strAddress=&strCP=2490&strLocation=&strCountry=311&image2.x=0&image2.y=0)

passenger_57
27 maart 2005, 18:18
:lol:
plaatje achteraan op PC waar de diverse poorten/uitgangen van je moederbord doorsteken.
Balen (http://www.viamichelin.co.uk/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapPerformPage?strAddress=&strCP=2490&strLocation=&strCountry=311&image2.x=0&image2.y=0)

ha lol, da ijzeren plaatje voor tussen mobo en case... jeja da heb ik natuurlijk nog, zit in mijn pc é ;)

anyway ja, kzie dus op de kaart dat jij totaal aan de andere kant van belgie woont
(ik oostende/brugge), gij limburg dus...

anyway post dan maar.
(tenzij ge volgende week naar gent kunt afkomen, omdak dan naar de makro ga winkelen :) )

wat dacht je van 25 euro plus verzendingskosten? (denk ongeveer iets van 3 a 4 euro? )

Rijder17ra
27 maart 2005, 18:24
ha lol, da ijzeren plaatje voor tussen mobo en case... jeja da heb ik natuurlijk nog, zit in mijn pc é ;)

anyway ja, kzie dus op de kaart dat jij totaal aan de andere kant van belgie woont
(ik oostende/brugge), gij limburg dus...

anyway post dan maar.
(tenzij ge volgende week naar gent kunt afkomen, omdak dan naar de makro ga winkelen :) )

wat dacht je van 25 euro plus verzendingskosten? (denk ongeveer iets van 3 a 4 euro? )

:lol: had eerder iets in het gedacht van 20 inclusief... :p

passenger_57
27 maart 2005, 19:00
mja, 20 euro is goed, maar nie met verzending hoor...
laten we anders de appel in 2 doen; en 23,5 inclusief nemen?

Rijder17ra
27 maart 2005, 19:06
mja, 20 euro is goed, maar nie met verzending hoor...
laten we anders de appel in 2 doen; en 23,5 inclusief nemen?

Sorry m8, 20 euro-tjes wil ik er nog aan spenderen, nikske meer. :p

passenger_57
27 maart 2005, 19:07
mja kga dan nog ff wachten, of er nog replys opkomen,
want 20 euro inclu, dan heb ik er maar 15 meer aan eigelijk, als ik mijn kosten eraf trek :(

Rijder17ra
27 maart 2005, 19:11
mja kga dan nog ff wachten, of er nog replys opkomen,
want 20 euro inclu, dan heb ik er maar 15 meer aan eigelijk, als ik mijn kosten eraf trek :(

Ok, is fair. Bod blijft gelden tot vandaag 24 uur, daarna hoef ik hem niet meer... ;)

passenger_57
27 maart 2005, 19:18
pfff tot vandaag 24 uur, en dat met pasen ...
ja hallo zenne, je zijt nie echt een makkelijke koper é,
naart schijnt heb je bij gravendelver zijn deal ook al afgehaakt zomaar, nadat de koop gesloten was.

Rijder17ra
27 maart 2005, 19:21
pfff tot vandaag 24 uur, en dat met pasen ...
ja hallo zenne, je zijt nie echt een makkelijke koper é,
naart schijnt heb je bij gravendelver zijn deal ook al afgehaakt zomaar, nadat de koop gesloten was.

Klopt. Is gewoon een kwestie van "time = money". 'k betaal onmiddellijk, dus verwacht ik dat het wel een beetje vooruit gaat...
No hard feelings moest je afhaken hé! :D

passenger_57
27 maart 2005, 22:33
upje nummer 2

passenger_57
28 maart 2005, 11:56
laatste up.
20 euro, liefst afhalen.