PDA

Volledige versie bekijken : [Energetic Trance]Vylix - Step Aside (Sample)

tekn0w!z
22 maart 2005, 17:43
Ioooo all

ja eindelijk nog eens een track (sample) van mij :D
Beetje lang geleden maarja.. :) Kzit altijd met de afwerking van mn tracks te suggelen... ben nooit tevreden over het resultaat, vandaar dak nooit iets afgewerkt krijg..

anyway, over deze track ben k eigelijk wel tevreden, buiten het feit dat er nog veel elementen aan moeten toegevoegd worden, dus besloot ik om al een sample te posten om te laten horen aan jullie!

Gemaakt met Reason 2.5 & 3.0

naam: Vylix - Step Aside
grootte: 2.4 MB
lengte: 2:04
bitrate: 160
download:http://www.vylix.be/tracks/Vylix%20-%20Step%20Aside%20(sample%20unfinished).mp3

laat maar weten wat jullie er van vinden.

thx!

Vylix

friggelke
22 maart 2005, 22:12
joooow den teknoow :D

inderdaad fucking lang geleje dak nog ieks gehoord em van uw muziek. Ge zijt enorm veel verbeterd buite vroeger! Miss nu in dees track wel oplette voor eentonigheid ma da zal kwestie van smaak zijn prolly ;). Uw strings in samenwerking met uw synths zijn goe gekoze, hats zitte goe ... etc. Kvin et al vet klinke. Btw oe doede die toffen delay op uw synth? :) Werkte nog altij mee reason? edit* ja dus :p

Gladz0r
22 maart 2005, 22:27
Kvind echt zalige beat, trance gevoel, blijft in menne playlist :D

tekn0w!z
23 maart 2005, 15:47
thx both!
@ friggel: das reverb :), predelay een paar ms hoger.

@ Gladz0r, binnekort post ik de volledige track :)

Desperatozz
23 maart 2005, 16:11
lang geleje ja :D ... maar zo ziet ge maar, onkruid vergaat niet :D (just kidding eh ;))

dit heb ik al eens gehoord :p ...

maar kzal de comments nog es neerpennen ...

Positief:
-de sfeer is zO zalig ... da heb'k altijd van uw tracks al gevonde eigenlijk ...
-de synths toch wel, gij kunt toch wel echt met reason werken ze kerel :-)
-den titel :D

Negatief:
-mag allemaal nog wat helderder (hoewel et al wreed goe is)
-ge hoort de bass goed, maar ik voel ze/em (vrouwelijk of mannelijk, dunno :p) nie ... meer diep geven dus
-gij ebt altijd zo floaty trance met een lichte climax , ik zou et er nog iets meer climax aan toe proberen te voegen door bijvoorbeeld in et 'main' gedeelte ook de bass te laten zakken/stijgen ofzo en jah, afwerking da zal voor later wel zijn e :p

maar ik blijf erbij, kwalitatief spul ... zekern u gn9ne weg is blijft gij toch nog enen van de goei ouw garde e :D

summergame
23 maart 2005, 17:40
kzen ier ook es geregistreerd,een vriend vn me zat hierop en ja h ik wou ook wel es meedoen :music: :applause:

Real
23 maart 2005, 22:55
de melodie is enorme topkwaliteit, heerlijk gewoon

de bassline vind ik _persoonlijk_ maar niks, als ge die wat verandert, is het in mijn ogen een ZALIGE plaat :)
wat er juist mee scheelt weet ik niet, de "hoge tonen" (hats dacht ik?) klinken precies wat luid tov. de kicks. De kicks mogen wat meer "power" hebben.

Khoop da ge er iets mee zijt :)

Ether
24 maart 2005, 17:53
Bon, onder licht mentale dwang :p
(kweet er wel nie zoveel van zu :p )
Et begin, uw bassline of oe noemen ze da zit direct al goed vinnek!

Je synth zit ook wel goed, zouek nie veel aan veranderen, da onderliggend melodietje vinnek ook wel zalig :)

Opbouw zit alleszins goed, ik kom ier nie zoveel maar tis toch van et betere werk dak hier al gehoord heb :)

laat maar iets weten als et volledig af is!

:applause:

tekn0w!z
26 maart 2005, 15:53
thx thx! keep them coming! :p

<RAVEheart>
26 maart 2005, 19:27
hebt ge al ooit platen laten drukken?

ik vind dit echt wel trance van een zeer hoog niveau eig

tekn0w!z
26 maart 2005, 19:28
hebt ge al ooit platen laten drukken?

ik vind dit echt wel trance van een zeer hoog niveau eig

lol hoog niveau? hoe komt ge er toch bij :)

Ik vind persoonlijk dat ik nog lang niet aan het pro-niveau zit hoor :)

anyway, toch bedankt!

tekn0w!z
31 maart 2005, 15:44
uppie! :)

Dreamchaser
31 maart 2005, 18:52
intro begint goed, goeie strings op achtergrond
goeie opbouw (nog betere strings op achtergrond)
klinkt wel vet, ik wacht vol ongeduld op de echte climax
ah tis al gedaan
is eigenlijk vooral inleiding imo (ofwel mag dat stuk ietsje krachtiger of chilly'er)

sfeer zit alleszins al snor, en dit klinkt heel pro!

ben benieuwd naar resultaat

tekn0w!z
1 april 2005, 20:16
Yoo Davy, mss kent ge mij nog van op SJB.

Ik MOET zegge da zo trancy schijfkes ni aan mij besteed zijn, ma uw schijf is GVD lekerrrrr! Ik vraag me wel af hoe ge het nu verder gaat maken? Een echte climax of meer chillig door doen?

Ik zou het laatste kieze, omdat de aanzet nu eenmaal heel mooi is geven. Mss nog iets percussie met wa delay en hall op, in het ritme van die "lead". ;-)

Keep up the good work!!

Greetz (uit Zonhove :-) )

neeje k ken u nie.. Wat is uw naam? :)

merci voor de comments!

G-N9NE
2 april 2005, 03:21
Hola Tek!

Lang geleden :) Heb ff geluisterd. 'k Vind de compositie en gebruik van effecten meer dan inorde... Maar 't begin doet me enorm denken aan een ander nr :s Iets wat imho niet meer past nu iedereen in deze scene zoveel mogelijk ript van bestaande hits/nummers. Probeer origineel over te komen kerel, drop die string en laat de rest bestaan.... :)

Iets wat me ook ff opviel: gaat op bep momenten heel scherp. 't Kan liggen aan me setup hier maar die synth laat je mss best dalen in de hoge tonen? (met dit moet je weinig rekening houden, heb 't ff opgezocht en me hoge tonen staan idd vrij zwaar uitvergroot :s)

Maar globaal: sterk nr imho. Iets wat een dansvloer zal doen beven en laten gaan :) Maar'k verwachte ook niet minder van je... Alleen die herkenbaarheid, daar heb'k echt problemen mee. Fix it, and I'll love you all the way!

Liquid LP
2 april 2005, 13:16
'k heb echt maar 1 storend puntje... TIS GVD AL GEDAAN :D

't is een vet trackje, maar het had toch wat meer en langer mogen losbreken rond 1.22 en dan weer naar een break toe werken. en de kick begint naar't einde toe beke langdradig te worden naar mijn mening.

gringo2p
7 april 2005, 14:29
tis wel sjiek
zeker nog veel meer van die dingen posten

Project Zero
7 april 2005, 15:17
Hmm ik vind dit wel ENORM vet, als ik dit zou horen in een winkel zou ik het dalijk kopen (of op zn minst overwegen :p).
Ik heb wel de indruk dat u hoofdmelodie soms wel erg scherp klinkt, mss ligt het aan mn boxen, kan ook zeh :)
U climax mocht wel een beetje heviger zijn vink, als hier al sprake is van een echt climax.. toch vind ik het stuk op 1:20 super, wanneer de kick er terug volledig doorkomt..

Werk hier vooral aan verder, ken niet veel van producing maar wel genoeg om te weten dat dit potentiëel heeft !

MVG
PZ

tekn0w!z
23 juni 2005, 23:27
nog eens een upke :D

Dj Aero
24 juni 2005, 12:09
u bent goed ...
het enige wat ik nog mis: die synth van u hoofdmelo is vet gewoon, maar der zit ni genoeg drive en diepte in vind ik ... mss op 1 of andere manier nog een laag erover zette ofzo, voor em "ron-van-den-beukener" te laten overkomen ...
dit is wel klasse werk!!

[deleted]
24 juni 2005, 12:33
[deleted]

tekn0w!z
24 juni 2005, 16:18
thx allebei! :)

en de full versie volgt nog

iemand interesse om deze te remixen?

Desperatozz
24 juni 2005, 21:34
pick me pick me pick me :p

desnoods remixen we samen es ... welliswaar met cubase ma dan zorg'k al vo nen basis :p

ma eerst nog weekje exaaaaaamz :p

Dj Aero
25 juni 2005, 10:15
thx allebei! :)

en de full versie volgt nog

iemand interesse om deze te remixen?

kzou wel willen maar ik werk met FL dus .... binnekort wsl reason leren! :crazy:

Bastaspast
25 juni 2005, 12:56
woooot sterk nummer makker!
aangenaam surprised!

ja kzie het ook eerder als intro ... jammer dak geen trance meer koop, anders had ik ni kunne wachte op deze release

grtz B

tekn0w!z
25 juni 2005, 22:39
hehe thx allemaal

mja kmoet em eens verder afwerken... kzal mn gedachten eens op 0 zetten en er eens voor gaan :)

Liquid LP
26 juni 2005, 14:46
heb eigenlijk ook wel goesting om deze te remixen

als ge da zou willen, ben wel beke bang da'k nie tot dees niveau kan gaan, maar 'k wil wel gerust is proberen

contact me op msn ( frank_dillen@hetepost.com ) of via pm, indien je zou willen...

Grtzz,
Liquid

LfO
26 juni 2005, 15:00
zeer goed gemaakt!

een remix wil ik ook wel is proberen.
kan echter niet garanderen dat het trance blijft.

tekn0w!z
26 juni 2005, 17:16
Lf0 contacteer me op vylix@hotmail.com (msn)

Liquid Vinyl :): added (btw, khad eerst nie door dat er hetepost stond.. en ik me maar afvragen waarom dat e-mailadres niet bestond :x)

tekn0w!z
26 juni 2005, 17:17
heb eigenlijk ook wel goesting om deze te remixen

als ge da zou willen, ben wel beke bang da'k nie tot dees niveau kan gaan, maar 'k wil wel gerust is proberen

contact me op msn ( frank_dillen@hetepost.com ) of via pm, indien je zou willen...

Grtzz,
Liquid

lolz kben ook nog maar een amateur eh

en dees klinkt imo toch amateurisch..
wel één van mijn betere producties, dat wel

Dezma
26 juni 2005, 18:24
+ :
baslijn zit goed, misschien nog wat gaan compressen dat er wat meer drive achter zit
lead ook meer dan deftig,
strings zijn qua sound goed maar denk dat nen synthpad hier beter zou op gaan

- :
open hat te scherp naar mijn gevoel
groovy ritme bestaat uit meer dan kick, hats en snare

voila thats it, probeer de track af te werken, dat vind ik persoonlijk nog het moeilijkste van allemaal. De elementen die er nu zijn hebben wel potentieel!

Als ge zin hebt om es te luisteren, er staan wat nummerkes van mij in een thread in dit forum!

Greetz

tekn0w!z
27 juni 2005, 10:20
ok thx
zaluw tracks deze middag eens checken :)

Real
27 juni 2005, 10:41
Kheb ook de moeite genomen om es te beluisteren, en het klinkt idd zeer sterk.

Afwerken hop hop !

tekn0w!z
27 juni 2005, 11:33
Kheb ook de moeite genomen om es te beluisteren, en het klinkt idd zeer sterk.

Afwerken hop hop !

ok :sad:

tekn0w!z
5 juli 2005, 22:48
uppie!! :)

TmagusJr
8 juli 2005, 17:52
hoort e rinderdaad al goed begin uit
ge zijt goe op weg
nu de rest nog ;)

grtz tmagusjr

tekn0w!z
8 juli 2005, 18:18
thx mate :)

Liquid LP
9 juli 2005, 14:31
ben bij de weg nog altijd aan't wachten op samples, 'k zie u bijna nooit online...
mss kunde ze online zetten