PDA

Volledige versie bekijken : MSI NX6600 TD256E (GeForce)

julkabas
14 maart 2005, 16:29
Mijn broer verkoopt deze nieuw gekochte 3D kaart.
Hij verkoopt de kaart omdat ze niet op zijn moederbord past. Hij heeft ze vandaag gekocht en de winkel wil ze niet terugnemen. Deze kaart is dus nog NOOIT gebruikt.
256MB DDR ; TV-OUT DVI-I ; HD TV ; D.O.T. (dynamic overclocking technology)

Wordt afgesloten zodra een aanvaardbaar bod gedaan wordt.
Verzending via post niet mogelijk.

Troman
14 maart 2005, 16:36
Mijn broer verkoopt deze nieuw gekochte 3D kaart.
Hij verkoopt de kaart omdat ze niet op zijn moederbord past. Hij heeft ze vandaag gekocht en de winkel wil ze niet terugnemen. Deze kaart is dus nog NOOIT gebruikt.
256MB DDR ; TV-OUT DVI-I ; HD TV ; D.O.T. (dynamic overclocking technology)

Nieuwprijs: 266€
Wordt afgesloten zodra een aanvaardbaar bod gedaan wordt.
Verzending via post niet mogelijk.
Ik vrees dat ge een probleempje hed...

De 6600Gt kost in elke goeie winkel slechts 219€...
Dit is een 6600...Uw broer heeft die kaart gewoon te duur betaald...

piotke
14 maart 2005, 16:39
Dit kaartje ?

http://www.tones.be/shop_product.php?idx=100601

DeNB3rt
14 maart 2005, 19:58
Waarom heeft julkabas de prijs weggeedit nadat Troman een opmerking maakt over de prijs?

Gamer
14 maart 2005, 20:23
winkel is verplicht de kaart terug te nemen indien ze niet gebruikt is.
indien niet, beetje tam tam maken als er volk bij is :)

koenpje
14 maart 2005, 20:27
Inderdaad, nogal flauw excuse. Winkel MOET goed terugnemen binnen de 7 dagen na aankoop zonder een reden te moeten opgeven.

"De consument heeft het recht aan de verkoper mede te delen dat hij van de aankoop afziet, zonder een boete te betalen en zonder een reden op te geven, gedurende 7 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product of op het sluiten van de diensten-overeenkomst."

EdMeister
14 maart 2005, 21:37
Inderdaad, nogal flauw excuse. Winkel MOET goed terugnemen binnen de 7 dagen na aankoop zonder een reden te moeten opgeven.
Dit geldt - dacht ik - enkel bij internetverkoop.

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat iedere fatsoenlijke winkel of verkoper die kaart zonder veel gezaag zou moeten terugnemen. Om welke winkel gaat het? Beetje slechte reclame is hier wel op zijn plaats. ;)

julkabas
14 maart 2005, 22:35
de winkel noemt first service in grimbergen. echt een arrogante typ die veel te veel heeft gevraagd. we gaan er morgen terug op af en hij zal ze terug nemen wees maar gerust. die regel geldt idd. ik ben dat nagegaan.

julkabas
16 maart 2005, 01:10
uppie

-=ALDI=- Jetro
23 maart 2005, 18:39
uppie
uppie = Ge zijt terug geweest, maar hebt ze niet terug kunnnen geven en ge verkoopt ze nog?