PDA

Volledige versie bekijken : Oud moederbord - sdram - slot cpu - voeding (+ mss oude webserver)

M_N_M
13 maart 2005, 13:40
Hallo,

In mijn kast ligt er al een tijdje een moederbordje dat ik niet meer ga gebruiken, dus dat mag weg :
* op het moederbord zie ik LEGEND QDI staan, no idea of dat het merk is ofzo.. 3 SD-RAM sloten heeft het, 1 agp poort, 4 pci poorten & 3 isa sloten. Aan te sluiten voeding is ATX (verkoop ik ook, zie lager).
Poorten : 2 PS2 poorten, 2x USB , 1x printerpoort & 2x serieel.
* 2 sdram latjes steken erop; 2x64MB pc 100
* er steekt ook een SLOT cpu & koeler op, tis ne P2 van 350mhz DENK ik (er staat een code po maar kan er niet direct uit afleiden welke het is)
* 250W voeding van Aopen (ATX)
* daytona 740 agp grafische kaart, volgens google heeft deze 8MB ram

Op een harde schijf & cdrom na, heb je met bovenstaande onderdelen dus een werkende PC.

Wat ik misschien wegdoe ik mijne webserver : http://kennywill.servebeer.com/server.php
maar dat weet ik nog niet zeker.

Afhalen kan te serskamp, oost-vl. Post kan ook maar op kosten van de koper :)

Grtz

maybeme
14 maart 2005, 23:10
6 euro voor de ATX-voeding incl verzending

grtz

playadoro
15 maart 2005, 05:20
Hallo,

In mijn kast ligt er al een tijdje een moederbordje dat ik niet meer ga gebruiken, dus dat mag weg :
* op het moederbord zie ik LEGEND QDI staan, no idea of dat het merk is ofzo.. 3 SD-RAM sloten heeft het, 1 agp poort, 4 pci poorten & 3 isa sloten. Aan te sluiten voeding is ATX (verkoop ik ook, zie lager).
Poorten : 2 PS2 poorten, 2x USB , 1x printerpoort & 2x serieel.
* 2 sdram latjes steken erop; 2x64MB pc 100
* er steekt ook een SLOT cpu & koeler op, tis ne P2 van 350mhz DENK ik (er staat een code po maar kan er niet direct uit afleiden welke het is)

* daytona 740 agp grafische kaart, volgens google heeft deze 8MB ram

Grtz

20 inc

M_N_M
15 maart 2005, 08:33
@maybeme : no thanks, geen zin om er zelf geld voor op te leggen ook :p zo'n voeding weegt nie niets & zou me niet verwonderen dat dat meer dan 6€ kost.
@playadoro : geheugen is al verkocht; gistren pcke binnengekregen die te weinig ram had voor xp deftig te draaien dus dat erin gestoken aangezien ik nog geen boden had. Voor mobo-graka & cpu : 15€ EXCL en tis voor u. (zal vanavond noges zien, heb hier mss nog wel wa sd liggen)

maybeme
15 maart 2005, 17:48
Jah, eigenlijk wel waar. Maar is al goed. Ik had die voeding nodig voor een pakketje met mobo en CPU enzo, maar nu hoor ik van de verkoper dat ie er mss een voeding wil bijgeven.

Thanks anyway