PDA

Volledige versie bekijken : Logitech® Formula™ Force GP

Lebberke
11 maart 2005, 14:40
Wat is het verschil het verschil tussen winnen of met een flinke crash bij de sloperij eindigen? Met 220 km per uur wil je niets anders dan je ogen op de weg houden. Logitechs ontwerptechnici hebben daarom een ergonomisch racestuur met een unieke besturingsconfiguratie ontwikkeld waarmee je voor honderd procent op het racen kunt concentreren

Dit is autoracen op topniveau met force feedback: een geweldige ervaring die goede bestuurders in fantastische bestuurders transformeert!

- Voel alles met realistische force feedback-effecten
- Bestuur je auto moeiteloos met het op maat gemaakte wiel, de versnellingsregelaars en vier programmeerbare knoppen
- Versnel en rem precies met realistische pedalen op een verzwaard voetstuk

http://www.logitech.be/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=2217,CONTENTID=5026

Bieden vanaf 40 Euro
Meeneem prijs 50 Euro

Alles nog in perfecte staat, hoogstens 3x mee gespeelt. Ik heb het stuur gekocht in een bevlieging en nu staat het eigenlijk in de weg. (stuur + pedalen + game: Sports Car GT)

Ik behoud mij het recht...

Lebberke
12 maart 2005, 10:18
Niemand interesse? (up)

sqito
12 maart 2005, 10:20
20euro

XYRIS
12 maart 2005, 23:47
Hellow,

Welkgewicht heeft dit?

cornetto
13 maart 2005, 17:08
heyla
Ik heb ook wel interesse in da stuur EN ik ben ook van Genk :p dus ergens afspreken is geen probleem :ironic: heb je toevallig ook interesse in een ruil ofzo?

Lebberke
13 maart 2005, 18:16
heyla
Ik heb ook wel interesse in da stuur EN ik ben ook van Genk :p dus ergens afspreken is geen probleem :ironic: heb je toevallig ook interesse in een ruil ofzo?

Wat heb je te bieden???

cornetto
13 maart 2005, 19:49
Wat heb je te bieden???

games voor ps2(DTM,the getaway,splinter cell) en ene voor pc(joint operations),verder heb ik nog een bon van de MM waar ik mee zit maar die is wel 399€ dus nie gans he voor da stuur he :p wel 1 ding,ik weet de prijs van da stuurke in de MM(Media Markt) en vind uw prijs wel ietske te hoog liggen drm da ge met een ruil er waarsch beter af komt ;)

Lebberke
13 maart 2005, 20:22
Neeh bedankt dan maar, ik heb geen ps2 en met J.O. ben ik ook niets...

zabulus
13 maart 2005, 23:09
20 afgehaald

XYRIS
14 maart 2005, 22:14
yo,

ruilen met één van deze dingen met opleg ofzo:

DVD deadly species (1maal bezien)

SPEL Red faction (1x installed heb zelfs foto's van krasvrije cd's :crazy: )

sound card stelt ni veel voor

Joystick Top gun fox 2 trustmaster (GAMEPORT dus perfect met die kaart)

"Hub" voor 5 gameport apparaten (nooit gebruikt, just getest, dacht da die aan u pc met usb ging maar ook met gameport en welke pc heeft da nu)

Heatsink voor 1500+ AMD of wa hoger

tripple fan blua, red, green

Game Grand prix 3

Lebberke
15 maart 2005, 17:16
@XYRIS; zit niets tussen wat ik kan gebruiken. sorry...

@Zabulus; 20 vind ik wat weining

[HBV]-=XortioN=-
12 april 2005, 22:42
lo beste,

wilt ge soms ni ruilen voor nokia 3310 + vele toebehoren?
en netwerkkaartje hebk ook nog liggen, rounded cables hebk ook nog liggen, ge ziet maar wat ge wilt...

Lebberke
13 april 2005, 19:38
Gsm kan ik niet gebruiken...

Het éénigste is mss die rounded cables nog, wat heb je daarvan?

Is wel spijtig want heb er eigenlijk juist gekocht via dit forum en een floppy kabel bestelt bij webshop, maar toch lichte interesse...

[HBV]-=XortioN=-
13 april 2005, 19:39
voeg me toe op msn:
Da_XortioN@hotmail.com

kben effe eten , tot straks ;)

grasvlieg
12 september 2006, 13:13
bod van 35€incl. voor dat stuurwiel