PDA

Volledige versie bekijken : World of Warcraft

The Entity
11 maart 2005, 00:17
Ik verkoop mijn "normale" versie van World of Warcraft wegens de aankoop van de Collectors editie.
Het spel is 3 weken oud
De koper krijgt mijn 10 dagen pas van de Collectors editie er bij.

Richtprijs €35

Andere biedingen zijn ook welkom en worden in overweging genomen

<|BwT|>MjrA$$
11 maart 2005, 02:02
:offtopic:

Ik heb dit spel nieuw gekocht voor 35 euro. Ik denk toch dat de prijs iets moet zaken .

Hurtebise
11 maart 2005, 11:20
Ik wil de thread niet kelderen, maar op Tones las ik deze reactie:

http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=25754

Klopt het dat het spel, eens geregistreerd, niets meer waard is?

The Entity
11 maart 2005, 11:36
het spel blijft zijn waarde houden

want ge krijgt het account erbij

en ik heb naar blizzard gemaild om te vragen om mijn account over te zetten naar mijn nieuwe key zodat de oude gecleared is voor een nieuw account

McBr@in
11 maart 2005, 12:23
Ge hebt gemailed naar blizzard om dat te vragen, maar wat heeft blizzard daarop geantwoord??

The Entity
11 maart 2005, 12:52
voorlopig nog niks gehad, maar blizzard kennende is da normaal mogelijk

en als da ni mogelijk is dan kunt ge nog altijd een nieuw account maken doordat ik een aparte cdkey heb voor die 10 dagen pas!

McBr@in
11 maart 2005, 14:32
Achzo, ik wacht toch liever het antwoord van blizzard af.
Succes met de verkoop nog.

*Argos*
12 maart 2005, 06:50
ruilen tegen warhammer :dawn of war ?? :)

Anima
12 maart 2005, 10:05
35 € is wel veel hoor + de maand gratis is er nie meer in ! kunde spel beter nieuw kopen voor 48 € , dan hedde spel nieuw en een maand gratis , zal toch op de zelfde prijs komen ...

blindboy
12 maart 2005, 10:42
Ik heb mijn game NIEUW gekocht voor 39.99 euro met maand gratis.
Bij u zit er 10 dagen gratis bij.
Prijs moet duidelijk gezakt worden...

Hurtebise
12 maart 2005, 10:57
Ik heb mijn game NIEUW gekocht voor 39.99 euro met maand gratis.
Bij u zit er 10 dagen gratis bij.
Prijs moet duidelijk gezakt worden...

Waar gekocht voor 40 euro?

<|BwT|>MjrA$$
12 maart 2005, 13:25
Ik heb daar ook zoveel voor betaals. In de fun in geraardsbergen :D

The Entity
12 maart 2005, 13:50
ik heb gezegd dat ook andere boden mogen, die €35 was richtprijs

maar een bod van €20 vind ik persoonlijk iets te weinig, sorry

*Argos*
12 maart 2005, 14:52
ruilen tegen warhammer:dawn of war ??

The Entity
12 maart 2005, 17:37
sorry maar ik heb dawn of war al

Mcstealth
12 maart 2005, 18:51
voorlopig nog niks gehad, maar blizzard kennende is da normaal mogelijk

en als da ni mogelijk is dan kunt ge nog altijd een nieuw account maken doordat ik een aparte cdkey heb voor die 10 dagen pas!

euh lol en gij zou uwe account kunnen overzetten , ik heb 10 day genomen en gespeeld en dan mijne key van de CE ingegeven , die trouwens recht geeft op een ingame pet , en mijn character heeft alles behouden , maar kreeg men pet niet waar ik recht op had --> mail blizzard --> ingame pet only will be given when you creat NEW character and will not be transfered to your exinting character
Dus pls probeer de mensen hier nix wijs te maken als zoiets SIMPEL voor blizzard al niet wordt gedaan , ik heb tenslotte betaald voor nen CE en als ik nieuw character maakte kreeg ik men pet direct :) dus blizzard gaat hun niet bezig houden met zo een ingewikkelde zaken als account transferen but hey good luck with finding a fool that wants to buy it :)

The Entity
12 maart 2005, 21:59
ik heb voorlopig nog geen mail terug van Blizzard
maar als ze mijn account ni kunnen overzetten dan verander ik alles en kan de koper inloggen op da account

en het is ook ni de bedoeling hier hoop ik om hier eens ff mijne verkoop proberen te kelderen hé

ik ben al zo goed om er ook nog 10 dagen gratis bij te geven.

Mcstealth
13 maart 2005, 03:03
nee tuurlijk wil ik uwe verkoop ni kelderen maar kzeg alleen maar da ge pech zult hebben van blizzard uit , en verkopen is trouwens ni toegestaan door blizzard zelf , en u 10 day pass ja wa gadde der anders mee doen als ge u character al hebt dan zedde der nix meer mee , beste is zoals ik heb gedaan maar ik heb dan wel men ingame pet niet op men lvl 28 nu maar wel op lvl 1 ( gewoon om pet toch te hebben hoor :p )

The Entity
13 maart 2005, 11:39
waarom is verkopen niet toegestaan door blizzard?
als ik mijn heel account leeg maak, en mijn character zou verwijderen dan is er volgens mij toch ni echt een probleem ofzo

Hurtebise
13 maart 2005, 12:59
Zelfde principe als bij HL2. Doorverkopen van accounts mag niet. Klinkt vreemd maar is de policy.

Maar ja, wie houdt zich daaraan hè? En, hoe kunnen ze dat controleren?