PDA

Volledige versie bekijken : Freeze - 2 Know (Desperatozz Off Shore Remix) (Ballad-Chillout)

Desperatozz
27 februari 2005, 16:00
wie het zich nog herinnert ... mooi zo ;)
wie het zich niet meer herinnert ... spijtig :unsure:

Freeze - 2 know ... één van men favoriete liedjes uit de oude doos speel ik al vanaf men eerste piano-jaartjes op men piano ... en daarom heb'k nu eens een digitale versie ervan gemaakt :)

Et is een beetje balade achtig ... en er komt ZEKER nog tekst in later ... kheb de originele melodie wat uitgebreid en een mss nog iets te simpele drum onder gezet :)

hopelijk kan et iemand bekoren ;)

Freeze - 2 Know (Desperatozz Off Shore Remix) (Ballad-Chillout) (http://users.pandora.be/jeroen.swinkels/Desperatozz%20Producing%202005/Freeze%20-%202%20Know%20(Desperatozz%20Off%20Shore%20Remix). mp3)

Have fun while listening ...

ps: nummer is nog niet compleet (geen echt begin & einde ;))

peristaltiek
3 maart 2005, 20:46
ik herinner me de melodie zeker en vast. zeer leuk :)

is dat met da clipke van de love parade of iets wat daar op trekt en met de vocal "keep that frequency, keep that frequency clear". (nie da van de neighbour dj's)

Baloo
3 maart 2005, 21:07
Bekoren , zeker .

Werk aan ... Zeker :p

Uw melodie is zalug !

Hoe heb je die piano zo mooi gekregen , welke vst of welke plugin heb je gebruikt ?

Drums zijn nog te simpel , en van het basswerk gesproken , daar mag gerust wat meer van komen .

Greetz,
Vanguard

Desperatozz
3 maart 2005, 21:44
@ Peristaltiek: dat is idd ten tijde van de love parade en met zo'n clipje ja ... hoe het er precies uitzag weetk niemer

@ Baloo: ik vind de piano zelf eigenlijk niet zo natuurlijk klinken ... maar voor een synth is et idd wel een leuke klank ... et komt uit men Virus C ...

wat die opmerking over de drums betrefd ... ik weet nog niet wat ik ermee moet ... een balad-liedje eeft nooit veel drums eh ... en bass, jah, die zit er compleet nog niet in, om et ewa floaty te maken ... off shore remix e :p

maar er is idd nog werk aan ;) een zachte vrouwenstem *rrr* :p