PDA

Volledige versie bekijken : IsSeN - Love My Music (trance)

Dj Aero
26 februari 2005, 16:11
ik heb noog eens een zelfgemaakt nummertje af!
ik heb het nog niet volledig kunne afwerken, omdat mijn pc het ni meer aankon (te vele synth's e.d.)...

fruity loops 3.5 + vanguard + load's of vsti's
6.18
.mp3
128 kb/s

klikkie (http://users.pandora.be/robbiehontele/mp3/lovemymusic.mp3)

ferre
26 februari 2005, 16:56
klinkt heel goed, mar das precies altij hetzelfde (buiten is een breakske) of ben ik mis

ik ben ook aant probere me fruity en vanguard maar zo goed lukt het me niet hoor!

Zibro
26 februari 2005, 18:41
Hey, ik ben gene kenner ofzo maar toch even een commentje terwijl ik luister.

Het baslijntje in het begin ben ik niet zo voor. Klinkt beetje oudbollig.
Dan de eerste string. Zaaaalig, echt zweverig gevoel hier. Melodietje staat mij wel aan. Tweede string erbij, mooi mooi. Ben ondertussen al wat gewend aan de baslijn, past toch wel vrij goed in elkaar. Dan die arp. Ik had hier meer een soort soft instrumentje verwacht dat langzaam opkomt. Die arp ben ik dus niet zo voor, is te ineens en doet me dadelijk aan vanguard denken. Dan komt de baslijn er weer bij. Hmm, mis een beetje climax maar die komt misschien nog.
Dan alles tegelijk, de strings, bas, hitjes en arp. Klinkt toch heel mooi vind ik.
Dan wordt er weer afgebouwd, ok nu verwacht ik dat er een climax gaat komen. Hmm, er wordt weer wat opgebouwd en afgebouwd en dan ist ineens gedaan.

Het geheel klinkt toch heel mooi, maar ik denk dat deze track zich echt leent om een ferme climax in te steken, vooral na de 2de afbouw. Op dat na een mooie zweverige plaat hoor.

grtz

Dj Aero
28 februari 2005, 18:09
thnx alot voor deze commentz al. nog mensen met hun mening over dit nummer? :)