PDA

Volledige versie bekijken : naar de skynet ftp met firefox

Sacristar
21 februari 2005, 01:35
Om de een of andere reden kan ik niet meer op de skynet ftp via IE.

Daarom wou ik weten of dat ook ging via firefox, mij lukt het alleszinds niet.

Ik doe het op de volgende manier:

ftp://users.skynet.be

of ftp://login: password@users.skynet.be:21

Rage
21 februari 2005, 02:00
hier gadet wel *EDIT* huh? hier ook niemeer, maar lees post toch ma :p nuttige info hieronder */EDIT*

die :21 snap ik nie?

ik doe gewoon

ftp://aa123456:a1b256@users.skynet.be

(fictieve login :p )

En gebruik gewoon een FTP client voor zoiets, of doe gewoon IE.

maar dan zeg jij: "Met IE krijg je spyware"
dan zeg ik: "Wedden dat je nooit spyware krijgt door enkel naar uw ftp te surfen"

dus pakt gewoon voor ene keer IE om da te doen (of FTP client) en voor te surfen FF :)

Sacristar
21 februari 2005, 04:03
ik gebruik normaal IE maar ik zit hier met nest die mijn IE verneukt (niet de gewoonlijke browser hijacks) en die ik er niet af krijg voorlopig, daarom dat ik wou weten of dat via firefox ging ;)

en ik gebruikte vroeger smartFTP ma gewoon rechtstreeks is 10 keer zo gemakkelijk imho :)

Dakantochnie
21 februari 2005, 05:16
Ik geraak er zonder problemen op met IE 6.0.

Sacristar
21 februari 2005, 13:32
Om de een of andere reden kan ik niet meer op de skynet ftp via IE.

ik gebruik normaal IE maar ik zit hier met nest die mijn IE verneukt (niet de gewoonlijke browser hijacks) en die ik er niet af krijg voorlopig, daarom dat ik wou weten of dat via firefox ging ;)

en ik gebruikte vroeger smartFTP ma gewoon rechtstreeks is 10 keer zo gemakkelijk imho :)please...read...

Pandoriaantje
21 februari 2005, 15:08
als je't rechtstreeks wil kan je eens proberen vanuit explorer (niet IE) een netwerk verbinding te mappen.
kijk eens op http://www.homenethelp.com/web/howto/net-browse-xp.asp voor wat meer info.

Tweak37
21 februari 2005, 16:01
of gebruik een ftp client... 10X zo simpel :)

nitrokorn
21 februari 2005, 18:31
download fireFTP extension vanop update.mozilla.org dan heb je een ftp client die in een tab van firefox kan draaien

iterums
21 februari 2005, 19:13
hier gadet wel *EDIT* huh? hier ook niemeer, maar lees post toch ma :p nuttige info hieronder */EDIT*

die :21 snap ik nie?

ik doe gewoon

ftp://aa123456:a1b256@users.skynet.be

(fictieve login :p )

En gebruik gewoon een FTP client voor zoiets, of doe gewoon IE.

maar dan zeg jij: "Met IE krijg je spyware"
dan zeg ik: "Wedden dat je nooit spyware krijgt door enkel naar uw ftp te surfen"

dus pakt gewoon voor ene keer IE om da te doen (of FTP client) en voor te surfen FF :)
21 is standaard-ftp poortnummer, dus je mag het weglaten

sluysen
21 februari 2005, 19:29
bij mij lukt da wel in firefox

wel users.telenet, maar zit der daar zo'n groot verschil tussen??

iterums
21 februari 2005, 19:45
bij mij lukt da wel in firefox

wel users.telenet, maar zit der daar zo'n groot verschil tussen?? ja mo kundje uploaden?