PDA

Volledige versie bekijken : Opgelet voor...

[HBV]-=XortioN=-
20 februari 2005, 20:38
Opgepast voor de jongen/man die zich voordoet onder terrorboy167@hotmail.com, ik weet niet onder welke nickname hij hier op het forum is maar hij stond in mn msn onder de groep TELENET FORUM dus veronderstel ik wel dat hij hier vertoeft...
Voor de mensen die van deze persoon meer info hebben of adres of thuistelefoon mogen mij dit altijd bezorgen...
Ik had een case verkocht + H²O cooling voor 150€ excl.
Nu ik zeg tegen hem ik zorg wel voor vervoer naar Blankenberge als gij helft van ticket/naft betaald. Persoon zegt ok, deze morgen zeg ik het uur waneer ik er ongeveer zal zijn..persoon antwoord niet, heb zo 10x gebeld en 5x sms gestuurd.. dan plots stuurt de persoon terug en zegt hij: "Ik verlaag mijn bod naar 145€ incl vervoer, ik zal er zijn" , ik zeg dan ja ok ook goed (is maar 20€ minder dan normaal) dus ik rijd naar blankenberge met de mama (200km heen en terug). daar aangekomen komt hij niet opdagen weer 10x gebeld en paar sms'en komt nog steeds niet opdagen, wij hebben daar 45minuten gewacht en weer naar huis gekeert...
Gevolg: 3-4 uur kwijt + 20€ naft

Tis een schande!

Fatalix
20 februari 2005, 20:46
En daarom hebben ze de post uitgevonden.
Laat die duiven hun werk nou maar doen..

[HBV]-=XortioN=-
20 februari 2005, 20:52
post...weegt 30kg , tzijn 2maxitowers ... die verzending zou tgeld van de verkoop al opdoen :P

***edit***
het prob zit hem nu vooral dak tegen eind deze week 180€ moet hebben voor gemaakte bestelling :rofl:

GhO$T
20 februari 2005, 21:06
-=XortioN=-']post...weegt 30kg , tzijn 2maxitowers ... die verzending zou tgeld van de verkoop al opdoen :P

***edit***
het prob zit hem nu vooral dak tegen eind deze week 180€ moet hebben voor gemaakte bestelling :rofl:
@ dat laatste; verkoop het vel van de beer nooit voor het geschoten is :p

en ik kan zo'n mensen ook echt niet af; om te beginnen al plots zoveel lager bieden... tzou bij ik geen waar zijn zulle, ge zijt een prijs overeengekomen of ge zijt het nie hé.
En kheb zo ook nog aan een gesloten deur gestaan en maar bellen naar gsm en vaste tel en natuurlijk nergens antwoord :doh: ; daar kunde zo gefrustreerd van worde hé; dan krijgde zo'n goesting om dat huis ff te bewerken ofzo :ironic:

bij mij was het gelukkig maar 15km verder, maar 't gaat em om het principe, as ge geen afspraken kunt naleven moete nie kopen/verkopen

hebde de persoon opgegeven voor blacklist? Mss kan de crew wel email adres aan nick linken

btw taxipost met Dag+1 formule is 23€ voor 30kg ... en ge zegt 20€ naft verreden te hebben, dus 't ging op 'tzelfste neerkomen maar 10x minder mizerie. (als je persoon in kwestie tenminste op voorhand had laten betalen)

Oser
20 februari 2005, 21:09
ma ff offtopic:

om dubbelaccounts tegen te gaan lijkt het me ook slimmer om de emailadresse te poste hier.
natuurlijk kunne ze een nieuw email make, ma het zou al een aantal slechte handelaars door de mand doen valle.

[HBV]-=XortioN=-
20 februari 2005, 21:24
email adres: terrorboy167@hotmail.com
Gsm nr: 0499103058 (ken ik ondertussen al uit mijn hoofd) en da kunnen ze zo rap nog ni veranderen :)

Fatalix
20 februari 2005, 21:29
Je hebt geen adres ofzo...
Ook gewoon zn rekeningnummer vragen enz + gegevens.
Normaal zou iemand daar niet moeilijk over doen.
Doen ze dat wel...dan is er iets mis.

[HBV]-=XortioN=-
20 februari 2005, 21:30
wel ja normaal doe ik dat altijd , maar aangezien hij maar soms online kwam en heel snel weer offline ging heb ik er nooit tijd voor gehad om dat te vragen...
en @ blacklist , nog niet doorgegeven en weet niet zeker of hij hier op dit forum zit maar denk het wel aangezien hij in die groep stond op msn :)

***edit***
ben er nu mee op msn aant praten en hij zegt dat hij er wel was ..
dus nu ga ik voorstellen dat hij eerst stort en dat ik dan kom voeren...

nog nen edit

het frustrerenste komt nog:
hij was er dus degelijk wel en heeft onze auto gezien met mij erin maar wist het ni zeker en durfde het niet te vragen..hij gaat de case nog steeds kopen en gaat op voorand storten indien ik moet voeren..of komt er zelf achter :) Laten we nu hopen dat het allemaal goed komt want wat een mizere , toch een gezellig auto rid van 3uur gehad en verlies van 20€

vanrumst
21 februari 2005, 00:25
zou ik gewoonweg al niet meer aan verkopen
dat is ook de reden waarom ik niets maar dan ook niets breng, wilt ge iets kopen afhalen of met de post

didi
21 februari 2005, 00:28
idd

betaling vooraf via overschrijving is altijd het beste, ook als ze het zelf komen halen... iets brengen doe ik ook nooit, tenzij ik de mensen al langer ken.

dus eerst laten betalen, dan pas levering, alleen zo ben je zeker dat ze het ook echt willen kopen

GhO$T
21 februari 2005, 02:35
-=XortioN=-']wel ja normaal doe ik dat altijd , maar aangezien hij maar soms online kwam en heel snel weer offline ging heb ik er nooit tijd voor gehad om dat te vragen...
en @ blacklist , nog niet doorgegeven en weet niet zeker of hij hier op dit forum zit maar denk het wel aangezien hij in die groep stond op msn :)

***edit***
ben er nu mee op msn aant praten en hij zegt dat hij er wel was ..
dus nu ga ik voorstellen dat hij eerst stort en dat ik dan kom voeren...

nog nen edit

het frustrerenste komt nog:
hij was er dus degelijk wel en heeft onze auto gezien met mij erin maar wist het ni zeker en durfde het niet te vragen..hij gaat de case nog steeds kopen en gaat op voorand storten indien ik moet voeren..of komt er zelf achter :) Laten we nu hopen dat het allemaal goed komt want wat een mizere , toch een gezellig auto rid van 3uur gehad en verlies van 20€

en wreed toevallig lag zijn gsm natuurlijk ook af.... allemaal heel logisch natuurlijk, en als ge iemand ziet wachten en constant bellen in nen auto terwijl ge op die plaats afgesproken hebt dan zou ik precies toch al een licht vermoeden hebben :p

jij doet natuurlijk wat je wil, maar van mij zou hij geen case meer zien tot hij geld + vergoeding naft + verzendkosten betaalt; en das dan nog vriendelijk want dan reken je die 3u tijdverlies en zaging van je ma niet mee.

idd

betaling vooraf via overschrijving is altijd het beste, ook als ze het zelf komen halen... iets brengen doe ik ook nooit, tenzij ik de mensen al langer ken.

dus eerst laten betalen, dan pas levering, alleen zo ben je zeker dat ze het ook echt willen kopenda vind ik er toch over zulle, ik zou dan al eerder beginnen denken dat de verkoper een oplichter is in zo'n geval, als je toch tot aan zijn deur gaat waarom zou je dan begot vooraf moeten betalen :wtf: ; ok als't over veel geld gaat dan vraag ik wel es om een voorschot te storten zodat ik weet dat ik het toch niet voor niks opzij houdt, maar ik denk dat er veel mensen afhaken als ze alles moete vooraf betale terwijl ze ophale :unsure: ,tis toch niet erg logisch

Tinytine
21 februari 2005, 19:02
er bestaat ergens een site waarmee je gsm nummers kunt leiden tot naam en adres geloof ik (of toch vele)

en idd eerst overschrijven zeker als je brengt voor zo'n afstand of een voorschot eh :-)
daarmee toont hij tenminste zijn interesse ...

[HBV]-=XortioN=-
21 februari 2005, 23:15
@ tinyte kzou dieje site ook wel is willen weten :D
en euh hij zou er mss omkomen en de eerst afgesproken prijs op voorand storten , dan ben ik weeral te vriendelijk geweest want dan heb ik 20€ naft kwijtgescholden en 3uur tijd en vele telefoontjes :) we zien wel hoe het afloopt , als iemand die site weet mag hij dit altijd geven :D

oja , domme is wel dat hij met verkeerde persoon zou "spelen" want vader is commissarris politie :ironic: dus moestk zijn adres te pakken krijgen en hij zou mij nog eens belachelijk maken zou mn vader iets kunnen regelen :D

Milandir
23 februari 2005, 16:57
-=XortioN=-']@ tinyte kzou dieje site ook wel is willen weten :D

www.gelegids.be, en daar beneden link nemen naar witte gids - gegeven da ge z'n achternaam weet natuurlijk... :sad:

[HBV]-=XortioN=-
23 februari 2005, 19:18
btw...persoon heeft me dus degelijk in zak gezet want ik zei stort het bedrag nu al en ik kom zondag weer leveren en hij zegt ik ben effe offline en em is nimeer terug gekomen en als ik mail wil sturen dan komt erop email adres bestaat niet ... kon ik hem maar iets teruglappe :sad:

en @ milandir, tis op gsm nummer zoeken é :)

omg voor alles is een verklaring ... zijn email was expired omdat hij alleen maar op msn zat...hij gaat voorschot betalen voor case en dan pas moet ik leveren en hij kan gans onze auto beschrijven dus hij was er wel maar was gewoon niet zeker dat wij het waren, vrij dom dus en slechte comminucatie gehad é :(

dus ne goude tip: geef eerst foto van auto / persoon of geef nummerplak !!!

visual_bAstArd
26 februari 2005, 21:54
-=XortioN=-']btw...persoon heeft me dus degelijk in zak gezet want ik zei stort het bedrag nu al en ik kom zondag weer leveren en hij zegt ik ben effe offline en em is nimeer terug gekomen en als ik mail wil sturen dan komt erop email adres bestaat niet ... kon ik hem maar iets teruglappe :sad:

en @ milandir, tis op gsm nummer zoeken é :)

omg voor alles is een verklaring ... zijn email was expired omdat hij alleen maar op msn zat...hij gaat voorschot betalen voor case en dan pas moet ik leveren en hij kan gans onze auto beschrijven dus hij was er wel maar was gewoon niet zeker dat wij het waren, vrij dom dus en slechte comminucatie gehad é :(

dus ne goude tip: geef eerst foto van auto / persoon of geef nummerplak !!!

waarom sprak je gewoon niet af bij hem thuis? :unsure:

[HBV]-=XortioN=-
27 februari 2005, 00:36
idd ... achteraf gezien had dat veel beter geweest :sad:

<BAD> schuim
28 februari 2005, 08:25
waarom sprak je gewoon niet af bij hem thuis? :unsure:

als hij u dan het verkeerde adres geeft, staat ge daar e ;)

[HBV]-=XortioN=-
28 februari 2005, 22:24
das dan ook weer waar :D