PDA

Volledige versie bekijken : instal probleem !

supa REPTA
19 februari 2005, 18:36
als ik mijn bfv cd is steek kan ik niet op instal druken ? en idee hoe ik die kan verhelpen ? :help: en van de cd zelf gaat het ook niet . thx

Bengie
20 februari 2005, 09:41
heeft BFv al eerder op uw pc gestaan ???

Zo ja : dan zitten er nog resten van BFv in je register. Verwijder die met RegCleaner en begin de installatie opnieuw

Zo nee : ????? miss omdat je geen beheerder bent .

supa REPTA
20 februari 2005, 13:30
ik ben beheerder en heb nog al op deze pc gespeelt . zo is proberen met regcleaner

thx

JoJo50
19 maart 2005, 18:15
ik heb hetzelfde probleem als jou supa REPTA, ik steek de cd in (omdat ik het weer wil installeren natuurlijk) en de installknop is grijs zodat je er niet op kan drukken...
nu heb ik al wat gelezen in die FAQ van EA op die cd maar ik word er nie echt wijzer uit, en ik vind ook geen oplossingen, en ik weet niet wat regcleaner is... uitleg aub?

Bengie
19 maart 2005, 21:01
ik heb hetzelfde probleem als jou supa REPTA, ik steek de cd in (omdat ik het weer wil installeren natuurlijk) en de installknop is grijs zodat je er niet op kan drukken...
nu heb ik al wat gelezen in die FAQ van EA op die cd maar ik word er nie echt wijzer uit, en ik vind ook geen oplossingen, en ik weet niet wat regcleaner is... uitleg aub?

RegCleaner is een proggie om in je Windowsregister dingen te verwijderen/ op te kuisen die daar zijn blijven hangen door foutieve uninstalls of kwaadwillige proggies.

Zo zitten er bvb in je softwarelijst nog vermeldingen van proggies waarvan je weet dat je ze eigenlijk al verwijdert heb. Daarmee kan je die verwijderen.

Een foutief verwijderde BF heeft zo nog resten in het register waardoor je pc denkt dat Bf nog op je HDD staat en in Windows zit. Als je dan je installatie cd's er insteekt dan krijg je dus GEEN install knop omdat het ZOGEZEGD nog op je pc staat.

Gebruik de search knop voor meer info over RegCleaner want ik heb da hier al eerder gepost,wel opletten daarmee want je kan er ook je windows mee verkloten

JoJo50
19 maart 2005, 21:03
wel opletten daarmee want je kan er ook je windows mee verkloten

awel ja, kga strx eens goe zoeken, want kwil hier echt nix misdoen ze :s

blackhawk8216
4 april 2005, 16:07
Ik heb hetr zelfde probleem heb eerst alles vewijdert met RegCleaner. Maar als ik nu mijn installatie cd er insteekt wilt hij niks installeren.

Bengie
5 april 2005, 15:01
Ik heb hetr zelfde probleem heb eerst alles vewijdert met RegCleaner. Maar als ik nu mijn installatie cd er insteekt wilt hij niks installeren.

eerst alles verwijderen via UNINSTALL is de enige correcte manier...

moest ge het toch verkloot hebben op een of andere manier is de laatste oplossing via RegCleaner. NIET RC gebruiken om iets te uninstallen

en als ge nog ni kunt installeren ,dan hedde miss nog ergens iets van EA GAMES in uw register ( niet in de softwarelijst) over het hoofd gezien