PDA

Volledige versie bekijken : iemand een gedacht ???

cyber001
19 februari 2005, 18:15
heeft er iemand een ideeke oe ik da kan oplossen FORMAT is uit den boze ier ne link van tgeen ik krijg http://users.telenet.be/patat_redbull/naamloos.JPG
iemand een ideeke ??? :doh: :doh: :help:

D|L|_yR@c€r
19 februari 2005, 19:25
euhm internet explorer herinstalleren misschien

Haik
19 februari 2005, 21:03
u harde schijf is kapot.
Ik had juist hetzelfde error maar dan was mijn ram kapot.

Dakantochnie
19 februari 2005, 21:06
Maar man maak jij je daar druk om?

Zo'n Windows foutmelding krijg je om de 5 minuten als je wat te snel werkt.

Het is Windows he, da hangt aaneen van de fouten.

Feignasse
19 februari 2005, 21:11
euhm internet explorer herinstalleren misschien

explorer.exe =/= internet explorer (das iexplore.exe)

explorer.exe is the Windows Program Manager or Windows Explorer. It manages the Windows Graphical Shell including the Start menu, taskbar, desktop, and File Manager. By removing this process the graphical interface for Windows will disappear.

En een gewone foutmelding leidt direct tot de diagnose "harde schijf kapot"? Right :ironic:

Anyhow, wat ik zou proberen:

- scannen op virussen met een up-to-date virusscanner (zie sticky)
- scannen op spyware en andere brol (eveneens sticky)
- schijfcontrole uitvoeren

Misschien heeft het iets te maken met Windows dat niet overweg kan met de grote schijfruimte. Heb je service pack 1 (of 2) geïnstalleerd?

Feignasse
19 februari 2005, 21:14

Zeer nuttige bijdrage, loopt over van waarheid
:ironic: x 10

Dakantochnie
19 februari 2005, 22:04
Zeer nuttige bijdrage, loopt over van waarheid
:ironic: x 10
WAT IS DAAR NU VERKEERD AAN?

Het is toch waar wat ik zei?

En ik zeg gewoon dat hij zich niets moet aantrekken van zo'n foutenrapportje meer of minder.

Ik heb er op een week wel 10 als ik wat te snel mijn vensters open of toe klik.

:ironic: idd

RaPmAn
19 februari 2005, 23:25
Ik zie dat in die mappen veel films staan en volgens mij ligt daardoor het probleem bij uw drivers van uw videokaart.
Ik heb dat probleem ook gehad, telkens dat windows zo een preview wou tonen van een .avi of .mpeg file (hetgeen bij u hier gebeurt tijdens het openen van die schijf) kreeg ik die stomme foutmelding.
Ik heb toen mijn drivers geupdate en toen was het opgelost :)

Zillode
19 februari 2005, 23:41

lol, als gij da normaal vindt ? :wtf:

post hijackthis log, check op virussen, zoek naar een tweak die preview in explorer afzet (zo kan je sneller werken)

Dakantochnie
20 februari 2005, 00:13
lol, als gij da normaal vindt ? :wtf:

post hijackthis log, check op virussen, zoek naar een tweak die preview in explorer afzet (zo kan je sneller werken)
Heb vorige week nog alles is uitgekuist en virussen heb ik op dit moment 100% zeker niet.
Dat van die tweak voor IE is anders wel een goed idee.

Maar wat ik daar zei, dat meen ik echt hoor.
Als ik een stuk tien vensters open heb staan, een redelijk zware opdracht uitvoer en dan snel wil wisselen (of er een sluiten) tussen de verschillende vensters, dan krijg ik ook foutmeldingen à volonté.

Feignasse
20 februari 2005, 00:48
Het is toch waar wat ik zei?
Neen, want windows xp is vrij stabiel, toch voor zover aan bepaalde hardwarevereisten is voldaan.

En ik zeg gewoon dat hij zich niets moet aantrekken van zo'n foutenrapportje meer of minder.Een fout die voortdurend terugkeert is irritant, zeker wanneer die fout de functionaliteit van bepaalde toepassingen ernstig zoniet volledig beperkt, punt andere lijn.

Ik heb er op een week wel 10 als ik wat te snel mijn vensters open of toe klik.Yeah well, veel plezier, maar dan moet er toch iets schelen aan uw configuratie. Hier staan ook dikwijls verschillende zware toepassingen naast elkaar open, en 'k heb nog nooit dergelijke problemen ondervonden. Sjeez, moest het er echt zo aan toegaan dan had ik geen 100€ gedokt voor xp en was ik mooi bij 98 of ME gebleven :sleep:

Bon, terug on-topic: kan het niets te maken hebben met het feit dat Windows xp maar met schijven kleiner dan 132 (???) gigabyte kan omspringen, tenzij SP1 is geïnstalleerd?
Zelf heb ik er geen idee van, mijn hd's zijn niet zo groot :unsure:

klennepette
20 februari 2005, 01:19
kheb ook da probleem als ik op hier een partitie van 50Gb films opendoe in miniatuurweergave (probleem doet zich niet voor op een schijf van 200GB waar 4 keer zoveel films op staan in miniatuurweergave).
maar als ik da meldingske van explorer crash wegsleep kan ik wel verderwerken :crazy:
anyway bij mij helpt het om die miniatuurweergave af te zetten

cyber001
20 februari 2005, 11:20
:doh: :doh: nu nog beter nu is em verzekers naar de zak e zie link http://users.telenet.be/patat_redbull/naamloos1.JPG pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffff krijg er het schijt van als em naar de zak is zen ik 180 g aan films progs games noem maar op kwijt fuck zeg :doh: :doh:

kzal es zeggen wa ik em gedaan e eer ik dees em gekregen wel men station had eerst de naam :X en aangezien ik eerst die exe foutmelding kreeg dacht ik van ik doen een hd controle over die schijf maar plots op 4/5 bewerkingen bleef em hangen dus wa deed ik ik resete menne pc met gevolge da ik op deze computer em niemeer terug vin kan er nie in nx kan ik doen in bios vind em de hd wel en in computerbeheer ook ik zen echt ten einde raad formatere gaat ook niemeer want dan geeft em een X tekentje op die hd dus wa zou ik kunnen doen plzzzzz help :doh: :doh: :doh: dees komt er ook nog es bij linkje (http://users.telenet.be/patat_redbull/naamloos%203.JPG) :help: :help: :help:

seb2709
20 februari 2005, 13:01
kem gisteren net hetzelfde probleem gehad! Ben ook een hele groot deel films en fotos kwijt!! Wrs zalk et nooit meer terug vinden! Bij mij kwam die fout ook elke keer.. Ik heb is gescand me antivir => en vond virus... en delete em dan ma na elke scan vind hij em terug :s dus sevves ja formateren, geen goeting om verder te klungele :( en jah mn fotos das verleden tijd wrs :(

breez
20 februari 2005, 13:25
heeft er iemand een ideeke oe ik da kan oplossen FORMAT is uit den boze ier ne link van tgeen ik krijg http://users.telenet.be/patat_redbull/naamloos.JPG
iemand een ideeke ??? :doh: :doh: :help:
divx en xvid codec herinstalleren

en op dien andere pipo die zegt dat 't explorer om de 5 botten crasht
jong da ligt niet aan windows da ligt aan gij die niet met pc's kan werken

cyber001
20 februari 2005, 16:58
:sad: :sad: ok na veel sukkelen enz enz emk tot een concluzie gekomen da ik naar ne maat mogen gaan emme met de hd voor em es na te zien op zenne pc kon ik er iets mee doen maar wat het ook is
ik heb em mogen formatteren :sad: :sad: :cry: :cry: dus bye bye 180 gig aan genot :cry: :cry: tsuckt mja word afwachten tot de volgende lan nuja 1 +punt is da men hd nie naar de zak is :niceone: maar voor de rest bleh :wtf: :evil:

seb2709
20 februari 2005, 17:26
ocharme! kvoel me u mee

Exit
20 februari 2005, 18:00
scan met getdataback en haal de data die ge nog wilt gewoon terug vanop die hd!