PDA

Volledige versie bekijken : waar vinde goeikoop van die doorzichtige gsm hoeskes? (6600) web of gewoon winkel

GhO$T
16 februari 2005, 01:37
Mss beetje dom om dat te vragen maar ik vind er precies niet direct, en geen zin om een lokale winkel binnen te stappen en dan 10€ teveel te betalen ofzo ;)

waar kunde da zo vinden tegen goede prijzen, in den fnac of.... of toch beter online shopke?

Hem op ebay gezien en 1 andere online winkel waar ze er normaal hebben maar beide niks gevonden.

ik zou zo'n model willen dat perfect rond gsm past zonder van die vervelende clips en andere zever eraan.

zoals dit:
http://img.2dehands.nl/f/normal/7770257.jpg

thx 4 :help:

GhO$T
17 februari 2005, 13:09
amai wa ne massale respons

ik kan bijna niet meer volgen

;) als ge iets weet... ik hem nog niks gevonde zuh

McBr@in
17 februari 2005, 13:14
Ik denk toch wel dat ze da in The phone house ver het goedkoopste zullen kunnen aanbieden.

Of het moet zijn dat ge in het weekend gemakkelijk op de markt geraakt in Brussel, daar aan de Slachthuizen. Daar vind ge dat ook zeker en vast.

Councy
27 februari 2005, 11:30
Ik heb er eentje voor mijn 6600 gekocht in een base / proximus / mobistar winkel (weet niemeer welke :p ). Was rond de €10.

Cheers

GhO$T
2 maart 2005, 20:51
pfff tis niks geworde zulle, tis nu dus voor mijn 7610 dak op zoek geweest ben ipv die 6600 :cool: ; maar totaal niks te vinden, een winkel of 3 gedaan waar ze van die hoeskes hebben...

en dei 10€ zal alleszinds nie in ne mobistar winkel geweest zijn denk ik :eek: ; gelijk welk hoesje, zelfs van die zielig plastiek doorzichtig dingskes kosten daar allemaal 22€ :eek: kwas rap weer buiten.
in andere winkels ook niks gevonden voor mijn model, alleen van die dwaas dingen die zogezegd voor nen hele hoop modellen zouden moeten passen maar das ook bucht :p

niemand die online iets weet zijn, tzal mss beter lukken want de 'gewoon' winkels hebben as usual enkel vanalles voor de populaire modellekes en de rest wordt vergeten

PoMpElSiEn
5 maart 2005, 18:04
www.megamobile.be

GhO$T
5 maart 2005, 18:59
www.megamobile.be
thx voor eerste nuttige link hier :)

jammergenoeg staat mijn model er opnieuw niet tussen; mja tis dan ook niet zo super veel verkocht natuurlijk

ik ga het op ebay duitsland bestellen denkek, gaat ook lukken voor 10€ inclu verzending of nog wat minder heb ik gezien...

Feignasse
7 maart 2005, 00:48
In de Makro verkopen ze dergelijke hoesjes. Of ze nu dat specifieke model hebben...