PDA

Volledige versie bekijken : hoe kan je .iso's openen op je pc

zaj
15 februari 2005, 17:32
hallo,
sinds kort heb ik warcraft 3 gedownload met een programma en ik kan em nie openen.er komt altijd een dos scherm op en dan sluit het af:( weet iemand hoe ik zo een bestand kan openen?

ps. ik heb warcraft 3 zelf maar hebt het eens uitgeleend aan nen vriend en diene is da kwijt :sad: en had geen zin om daar nog is geld aan te geven

Yngwie
15 februari 2005, 17:41
:wtf:

.iso kunt ge normaal openen me winrar, ff googlen en ge hebt een volledig werkende evaluatieversie.

en anders me alcohol 120% kunt ge diene iso op een cdke brande of als virtuele drive instellen.
(da laatste ga trouwens ook me daemon tools)

zaj
15 februari 2005, 17:44
ik heb die trial versie van winrar . wa moet ik dan doen om da spel in gank te krijgen ? :D ah ja en uh ze hebben die .iso omdat de search van ares alleen maar op exe zoekt voor software. veranderd in exe maar kheb gelezen dat ge da in iso moet veranderen maar weet nie hoe ...

cd rom speler is naar de zak.... kheb zo ne nec 16x+ rw blabla besteld en diene komt er volgende week aan :applause:

iterums
15 februari 2005, 18:06
ik heb die trial versie van winrar . wa moet ik dan doen om da spel in gank te krijgen ? :D ah ja en uh ze hebben die .iso omdat de search van ares alleen maar op exe zoekt voor software. veranderd in exe maar kheb gelezen dat ge da in iso moet veranderen maar weet nie hoe ...

cd rom speler is naar de zak.... kheb zo ne nec 16x+ rw blabla besteld en diene komt er volgende week aan :applause: ge hebt dus veranderd van extensie? natuurlijk zal het niet gaan.

zaj
15 februari 2005, 18:12
der zat ne readme bij da bestand en der staat in dak het naar .iso moet veranderen nu is het nen exe omdat je anders niet kan downloaden

servi
15 februari 2005, 18:13
er wordt hier geen topics toegelaten die gaan over illegale materie.

topic closed