PDA

Volledige versie bekijken : Ebay

liberace
13 februari 2005, 16:03
Ik heb gisteren een nintendo Ds gekocht met metroid demo.
nieuw in de doos voor 100€.
Ik heb nog weinig contact gehad met de kerel.
Hij verkoopt 6 DS'en aan 100-110 € en 3 psp's aan 200-205 €.
tgaat om onderstaande.
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=5164394252&ssPageName=STRK:MEWN:IT
aangezien ik nog nooit iets gekocht heb op ebay.Dat met canada België vind ik niet zo betrouwbaar.

TRC
13 februari 2005, 16:19
Als ge het niet vertrouwde, had ge beter niet geboden é

Preacher
13 februari 2005, 16:26
Haha, idd.
Da ziet der zo louche als de pest uit.
0 feedback en nieuw member.
Lid in Spanje geworden.
En als woonplaats Canada-België.....

liberace
13 februari 2005, 16:28
yeah I know dus beter niet doen.
kga mij ene gaan pre-orderen bij game mania dan.

GhO$T
13 februari 2005, 18:04
Ik heb gisteren een nintendo Ds gekocht met metroid demo.

yeah I know dus beter niet doen.

Ge hebt er ene gekocht of ge hebt het nie hé :tongue: ;
en inderdaad, iemand zonder feedback moete voor gene meter vertrouwen, kijk dan nog es naar zen gegevens en zie naar de ongelooflijk fantastische prijs en ge weet al hoe laat het is hé, theeft hier al genoeg gestaan maarja, sommige blijven geloven in sprookjes

Insomnia187
13 februari 2005, 19:55
GhO$T']Ge hebt er ene gekocht of ge hebt het nie hé :tongue: ;
en inderdaad, iemand zonder feedback moete voor gene meter vertrouwen, kijk dan nog es naar zen gegevens en zie naar de ongelooflijk fantastische prijs en ge weet al hoe laat het is hé, theeft hier al genoeg gestaan maarja, sommige blijven geloven in sprookjes

Hij heeft feedback 1..Maar als je al geboden hebt, ben je eigelijk wel verplicht om het te kopen é..
Die 1 feedback komt blijkbaar van een Engelsman, maar ik veronderstel dat het meer dan één duurt voor verzending... (heeft feedback één dag na de verkoop , feedback ingevuld)

GhO$T
13 februari 2005, 22:05
Hij heeft feedback 1..Maar als je al geboden hebt, ben je eigelijk wel verplicht om het te kopen é..
Die 1 feedback komt blijkbaar van een Engelsman, maar ik veronderstel dat het meer dan één duurt voor verzending... (heeft feedback één dag na de verkoop , feedback ingevuld)
feedback 0, 1 of 5... ik heb de neiging om (zeker van gasten uit het buitenland) enkel vertrouwen te hebben als het echt mensen zijn die heel veel aanbieden en al bewezen hebben van eerlijk te zijn.

iemand met de bedoeling van ferm op te lichten, die weet dat hij een paar 100€'s in een keer kan gaan winnen, dus waarom zou hij niet eerst 1 of enkele normale verkopen doen die niet verdacht zijn om zo wat vertrouwen te winnen...

en inderdaad als je het winnende bod hebt en je wilt er nu toch niet mee doorgaan dan mag je u aan een negatieve feedback verwachten want die eventuele oplichter gaat daaro ook niet mee tevreden zijn, voor de rest denk ik niet dat er veel gevolgen aan kunnen zijn zulle als ge toch niet koopt

hey69
13 februari 2005, 22:33
liever -1 feedback dan 100 euro lichter zenen. mijn gedacht

Soeman
14 februari 2005, 14:40
ik heb al zaken gedaan via ebay met mensen uit thailand en die dingen uit canada zenden.

Soit, twas nice price, wat ik zocht (echte skibrillen van oackley) met alles erop en eraan plus verzending tot 60 euro goedkoper dan in belgie, vonnek de moeite waard.

Maar mensen met weinig feedback vertrouw ik niet, een powerseller ofzo wel...
als ik u was haddek beter nie geboden, ma zou er zeker nie mee in zee gaan.

mvg

Oser
14 februari 2005, 15:39
men ma heeft da ding vo 3x nix gekocht vo men klein broertje via iemand die van hongkong kwam.

en me +1feedback zouk da zeker ni doen. da canada gedoe zint mij ook nix.

zeker je eerste kere zou ik zake doen met betrouwbare mense..(lees: heel grote feedback)