PDA

Volledige versie bekijken : Infrarood + SE T630

HomeBoy7
11 februari 2005, 10:49
Ik heb sinds kort een SE T630 maar kan geen infrarood verbinding leggen tussen mijn GSM en PC. Ik heb al vanalles geprobeert, maar tot nu toe is het nog niet gelukt. Zijn er mensen (met ervaring) die mij kunnen helpen ... ?

LSD-ProZac
11 februari 2005, 11:26
als je pc een laptop is met winXP zou die IR-poort automatisch in gang moeten schieten zodra je je GSM voor die poort legt (wel de IR-functie op je GSM aan zetten)

Heb een k700i, en da werkt toch zonder probs...

Op je GSM moet je dan je foto selecteren en vervolgens zenden, via infrarood selecteren...
Op je laptop krijg je dan een schermpje waarin je moet zeggen dat je het bestand wil ontvangen, even laten lopen en de foto staat op de door jou gekozen locatie...

HomeBoy7
11 februari 2005, 11:58
Ik krijg er geen beweging in. Moet ik daar speciale drivers voor installeren ?
In de bios staat de infrarood aan, en onder device manager staat "SMC IrCC - Fast Infrared Port" - This device is working properly.
Onder control Panel staat een icoontje "Wireless Link" wat volgens mij toch de IR moet voorstellen ?!
(Ik heb WinXP Pro)

LSD-ProZac
11 februari 2005, 12:00
kijk dan eens in je control panel onder dat icoontje of je die daar ergens kan aanzetten... ben nu op't werk bij klant en laptop staat in de kelder (in de auto :cool: ) dus ik kan't ni direct nakijken...

HomeBoy7
11 februari 2005, 12:28
Nee ... geen optie op de IR te activeren. Het ligt aan mijne PC en niet aan de GSM want eene collega van mij heeft ook IR waarvan hij zeker is dat die werkt, en die geraakt ook niet op mijne PC.

Phil
11 februari 2005, 15:40
probeer het eerst eens op een andere pc dan, mss ligt het toch aan uw gsm ...
(mijn infrarood poort op m'n laptop werkt met m'n ericsson, maar niet met de nokia van m'n zus ...)

RunDevilRun
11 februari 2005, 20:08
:offtopic:

n/o, maar waarom koopt ge u geen blauwtand-dongle ? veel makkelijker, moet nie ligge mikken enzo...