PDA

Volledige versie bekijken : Nokia 7650 gekocht aan Liberace

creepy01
10 februari 2005, 12:23
Liberace is een oplichter!
Je weet mss wel nog van die thread van die Nokia 7650. Van Liberace.
Wel ik ben dus zo dom geweest van die gsm te kopen van hem... hij kwam hier aan en er is een toets defect er zijn schrammen in, er is verf af. theeft geen naam! Hij heeft daar nooit iets van verteld in zijn threads! nooit!

Hij heeft minimum 9 keer geupt in zijnthread (http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=296740&highlight=nokia+7650) :

en heeft ook bijna een ban gekregen van Cron, ik vind dat hij die zeker verdiend...

D|L|_yR@c€r
10 februari 2005, 12:29
Valt te zien. Kan altijd iets in de post gebeurd zijn geweest he. LET OP ik zeg niet dat het niet kan dat hij een oplichter is !
*edit*
blijkbaar heeft em wel al een paar usernotes staan

The_Law
10 februari 2005, 12:33
Tzou me eigenlijk wel verwonderen dat een defecte toest en co afhankelijk is van de post

als het van de post zou zijn dan moet die doos toch al ferm beschadigd geweest zijn bij levering

creepy01
10 februari 2005, 12:37
inderdaad

liberace
10 februari 2005, 13:04
my own thread : i'm famous :wtf:
ik heb 2 usernotes staan I know.
1 voor domme flame.
2. voor een off-topic.
dees hebben dus nix te zien met mijn verkopen.
vraag aan jinjitsu ofzo mijn verkopen zijn goed afgerond.
dangui enzo.
en mijn thread is vele leuker :tongue:

The_Law
10 februari 2005, 13:06
en dermee is de situatie telefoon nog altijd niet opgelost :help:

Insomnia187
10 februari 2005, 13:13
Welles , niettes spelletje...
Btw, waar staan die usernote's dan?

liberace
10 februari 2005, 13:14
view profile : liberace

« ei »
10 februari 2005, 13:21
Was het eigenlijk deftig ingepakt?

De fout ligt ook een beetje bij de koper he..
Ineens 130 € storten voor de GSM die ge nog nooit es getest hebt? :/

Kheb hier ook es een GSM gekocht, een Nokia 3510i voor 65 € incl. aangetekende verzending, en ik heb met de verkoper zelf afgesproken dat ik eerst 30 € stort, dan de GSM test voor +/- een weekske, en derna pas de rest vant geld stort.... en hij had er geen problemen mee!
2 dagen later kreeg ik de GSM, hij werkte perfect (ook al was die enorm slecht ingepakt, maar dat dat doet nu ff niet terzake...) dus een paar dagen later hebk de rest vant geld overgeschreven. Ik heb die GSM nog altijd, geen enkel probleem mee gehad...

Dus creepy01, kweet dat het dit keer te laat is om dit te zeggen, maar bij dure voorwerpen handelt ge beter op de manier zoals hierboven beschreven..

« ei »
10 februari 2005, 13:22
Welles , niettes spelletje...
Btw, waar staan die usernote's dan?

Wij (de gewone members) kunnen deze niet zien :(

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 45 seconds :(

-[Weasle]-
10 februari 2005, 13:27
Omg,liberace heeft nen thread,HIJ moet ook eentjen en oowr :ironic:
Grtz Weasle

Killertux
10 februari 2005, 13:29
@ ei - da moete wel lukken da iemand zo iets wil verkopen hoor, in 2 keer geld storten. Maja, als da lukt, zoveel te beter é!

« ei »
10 februari 2005, 13:35
@ ei - da moete wel lukken da iemand zo iets wil verkopen hoor, in 2 keer geld storten. Maja, als da lukt, zoveel te beter é!

Idd.
Ik vind dat de verkoper ook begrip moet kunnen tonen dat het voor de koper een grote risico is om zomaar 130 € (of 65 € in mijn geval) over te schrijven naar een 'vreemde'... voor een voorwerp dat die niet getest heeft.

En als de verkoper van die 3510i toen geweigerd had om de deal te doen op die manier, was dat gewoon pech voor hem :)
Kopen opt internet is een risico he, ma te grote risico's, daar ben ik niet voor te vinden.

Killertux
10 februari 2005, 13:38
ik ook niet :)
Kben net zo beetje thread ant lezen van ne zeker noobster,
da ventje steekt oek wa uit zu :offtopic:

The_Law
10 februari 2005, 13:41
Idd - een vervelende welles nietes situatie hier

oplossen is moeilijk

Oser
10 februari 2005, 15:31
liberace ziet er mij gwn ni te vertrouwe uit, as ge hier egt serieus dinge verkoopt gade ni elke minuut uwe thread up'e.

kzou er nix van wille kope...

liberace
10 februari 2005, 15:33
BTW dernet heeft creepy zen verontschuldiging aangebode omda da knopke toch werkt. als er hier iemand rare zaken doet met gsm's in de doos zonder factuur I think it's you B****

Jack_Stoner
10 februari 2005, 15:35
ej gaste, trap et is af
voor zo'n bagatel liggen stressen, waar zijde mee bezig

liberace
10 februari 2005, 15:37
I know alles is opgelost.
happy ending
thread closed

Oser
10 februari 2005, 15:40
BTW dernet heeft creepy zen verontschuldiging aangebode omda da knopke toch werkt. als er hier iemand rare zaken doet met gsm's in de doos zonder factuur I think it's you B****

da is gwnweg een kinderachtige en belachelijke reply! :ironic:

vele hebbe al bij mij gekocht en vele hebbe hun code al gecontroleerd alles is in orde. ook van de garantie is hier al gebruik gemaakt gwst en das allemaal in orde gekome.

dus voorda ge iets zegt, zorgt dan tenminste da ge u op iets baseert :ironic:

Fatalix
10 februari 2005, 16:10
my own thread : i'm famous :wtf:
ik heb 2 usernotes staan I know.
1 voor domme flame.
2. voor een off-topic.
dees hebben dus nix te zien met mijn verkopen.
vraag aan jinjitsu ofzo mijn verkopen zijn goed afgerond.
dangui enzo.
en mijn thread is vele leuker :tongue:
Dus?
Heeft geen ruk te maken met deze topic dat jij een telefoon hebt verkocht die WOII heeft meegemaakt waar jij niks van hebt verteld.

liberace
10 februari 2005, 16:14
oke fatalix.
Dees is al lang opgelost maar kom.
De gsm heeft WO2 niet meegemaakt.
Er waren wat krasjes op scherm en cover(gewone gebruikssporen)
Dat knopje dat Creepy zei dat niet werkte bleek achteraf toch te werken.
Hij heeft dan ook meteen zen excuses aangeboden en ik heb die aanvaard.
End of story. :niceone:

Kwertie
10 februari 2005, 22:43
gelieve in't vervolg beetje minder naar de " off-topic/beschuldigen modus " te gaan..
bij deze laat ik het zo en slotje op de thread..