PDA

Volledige versie bekijken : msn 0x81000301 error

MeTa- v2.1
9 februari 2005, 11:37
krijg hier al heeltijd andere error's op msn en nu heel den tijd 0x81000301 (geen verbinding met internet?)

heb al vorige versie's en nieuwere gebruikt, gescanned op spyware enal ..

menlor
9 februari 2005, 11:46
been living under a rock, msn kampt met problemen alst morgen nog zo is da ist prob bij u :)

greetz :)

MeTa- v2.1
9 februari 2005, 11:49
maja nee, ge snapt et nie :p

tis nie van die problemen dak da krijg, tis 2 dagen

(mijn pc nie, van klant)

XoN`-
9 februari 2005, 11:56
then you r in teh shit gebruik andere instant messengers zoals trillian, gaim, amsn...

MeTa- v2.1
9 februari 2005, 12:31
gaat gij naar de klant belle om da te zeggen? ;)

XoN`-
9 februari 2005, 12:52
yupz want er is g'n andere mogelijkheid :)

Heel veel mensen dak ken hemme da probleem gehad, sommige konde 4 dagen ni aanmelden & dan ineens wel, dus moetem zeggen datem andere instant messenger gebruik (ik zou trillian aanraden), & datem msn elke dag is 2 x probeert ...

MeTa- v2.1
9 februari 2005, 12:53
yupz want er is g'n andere mogelijkheid :)

Heel veel mensen dak ken hemme da probleem gehad, sommige konde 4 dagen ni aanmelden & dan ineens wel, dus moetem zeggen datem andere instant messenger gebruik (ik zou trillian aanraden), & datem msn elke dag is 2 x probeert ...
op ieder potje past een deksel, ze moeten msn hebbe ;)

Wover
9 februari 2005, 12:55
op ieder potje past een deksel, ze moeten msn hebbe ;)
volgens mij snaptet ni, Trillian is ne instant messenger die alle instant messengers in zich heeft. ge kunt maw ook aanmelden op msn via da prog...

tis ni zo goe (veel te klein vensterke imo), maar tis iets e ;)

MeTa- v2.1
9 februari 2005, 13:01
volgens mij snaptet ni, Trillian is ne instant messenger die alle instant messengers in zich heeft. ge kunt maw ook aanmelden op msn via da prog...

tis ni zo goe (veel te klein vensterke imo), maar tis iets e ;)
voila, tis nie zo goe, tis voor de normale pc gebruiker moeilijk en het is msn nie

kweet wa trillian is, maar msn is beter, en tmoet msn zijn ;)