PDA

Volledige versie bekijken : LDLC.be?

tomswaelen
7 februari 2005, 18:02
Heeft er iemand ervaring met deze winkel? Hun prijzen zijn precies lager dan de gemiddelde Vlaamse winkel...

http://www.ldlc.be/

McBr@in
7 februari 2005, 19:14
Die lijkt mij ni zoveel goedkoper dan andere winkels hoor. Hetgeen ge wint op het ene stuk tov een andere winkel verlies je dan weer op een ander stuk. Tis 5€ goedkoper voor het ene product en dan 5€ duurder voor een ander tov van tones,computerparts etc.

tomswaelen
7 februari 2005, 19:40
Die lijkt mij ni zoveel goedkoper dan andere winkels hoor. Hetgeen ge wint op het ene stuk tov een andere winkel verlies je dan weer op een ander stuk. Tis 5€ goedkoper voor het ene product en dan 5€ duurder voor een ander tov van tones,computerparts etc.
http://www.ldlc.be/fiche/PB00026461.html

Maar deze 19" LCD bijvoorbeeld kost 70 EUR minder dan bij Tones. Het is wel niet dezelfde compleet, maar lijkt er toch veel op...

GhO$T
7 februari 2005, 20:36
Het is wel niet dezelfde compleet, maar lijkt er toch veel op...
pas op me wa ge zegt als het over pc parts gaat hé, er bestaan dikwijls 5 miljoen verschillende types en versies van 'ongeveer' hetzelfde maar toch telkens is er een serieus verschil,

tenzij een product 100% gelijk is moet je niet gaan vergelijken waarschijnlijk.

Ik heb nu geen tijd of zin om die site es te bekijken, maar alle goeikope shops in België zitten al ferm tegen de limiet dus je zal er plots geen vinden die van alle prijzen nog es 20% kan afdoen ofzo; dan moet je al in het buitenland zijn om grotere verschillen te vinden.

Hier is het inderdaad de ene die dit product 10€ goeikoper heeft maar dat product dan weer 10€ duurder... meer verschillen of da gade meestal nie tegenkomen

/edit das wel weinig geld vo ne 19" tft op die site, wist nie da ge die al zo goeikoop kon vinden, ga na de examens es moeten rondkijken als die in Vlaanderen ook aan die prijs te vinden zijn (véél kans denkek, is't nu nog niet dan is't binnen een week ;) ), ging 17" onder de 300€ kopen, maar voor die 20€ meer... (TTC is toch met btw erbij hé, anders zou u zogezegd prijsverschil snel verklaard zijn natuurlijk)

nevs38
8 februari 2005, 01:42
Kben mij ook van plan daar iets aan te schaffen. En ze hebben idd dingen die stukken goedkoper zijn dan andere winkels.
Maar ze zijn de enige winkel in België die mn onderdeel hebben....
Dus zou ook graag weten of hier al iemand goeie ervaringen mee heeft.
Btw, as uw bestelling nie dringend is :p
Kga maandag ofzo mn bestelling plaatsen. Dus als ge tegen dan nog geen reactie hebt, zalk u wel op de hoogte houden :)

Varry
24 februari 2005, 18:29
Ik heb al verschillende dingen gekocht bij ldlc: subzero 4g cooling= 180€, hp digitaal fototoestel = +/- 700€, laatst-geleden saitek x52 joystick= 120€: maandagavond besteld, woensdagnamiddag geleverd; service is onberispelijk. Bij deze mag je er met je ogen dicht invliegen.
edit:
TTC: Toutes taxes comprises: dwz: alle taxen inbegrepen (btw dus)

Baaske
24 februari 2005, 18:56
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met LDLC, al verschillende malen iets gekocht, perfecte service.

D@SîR0
12 november 2006, 23:20
ik zit momenteel al 3 maanden te wachten op een asus A8n-sli deluxe die voor de derde keer in repair staat voor hetzelfde probleem (plots ENORM traag, duurt uren vooraleer cleane windows is opgestart, 1 volledige dag om windows te installeren). Bovendien verplichtten ze mij om €15 handling costs te betalen omdat ze zelf zogezegd maar 1 jaar garantie geven, maar op hun site staat letterlijk:

Garantie 3ans:
Produit garanti 3 ans par LDLC hors pièces d'usures et utilisation hors du cadre de la garantie constructeur. En cas de panne dans cette période, le produit sera par ordre de priorité, soit réparé, soit échangé, soit échangé contre un produit AU MOINS équivalent en terme de performances. Dans le cas où aucune de ses trois procédures n'est possible, le produit sera remboursé à hauteur de 100% de sa valeur initiale la première année, 80% la deuxième année et 60% la troisième année.

op een kwade mail antwoorden ze totaal niet, en op een brave mail krijgt ge het antwoord: gelieve nog te wachten, we weten zelf nix meer want de repair zit bij de leverancier (waarschijnlijk ergens in taiwan zelf).

ldlc.be is trouwens gewoon doorgelinkt naar de franse site, want in belgie hebben ze niet eens een magazijn, laat staan ne winkel.

maw enkel als ge goe frans kunt en een dom artikel wilt da ni kapot kan moet ge bij hen bestellen.

RaGeR
13 november 2006, 15:37
Allemaal goed en wel die onlineshops.
Tis soms wel goedkoper en er zijn meestal ook geen problemen bij de aankoop, maar vanaf dat er stukken aanzijn dat de problemen opduiken.
Daarom is het toch aan te raden om enkel bij de grote bekende webshops aan te kopen omdat daar de kans op negering enz.. toch wel wat kleiner is dan bij de kleienere webshops.

D@SîR0
14 november 2006, 00:13
i know, het enige dat ik bij ldlc heb gekocht was mijn lian-li PC-V2000 (waar eigelijk nix mee kan misgaan). maar als ge second hand koopt kunt ge natuurlijk nimeer kiezen :(