PDA

Volledige versie bekijken : q: why ff?

Inc
30 januari 2005, 22:06
Heb vraag: wrom firefox en nie gewoon explorer..
Wa zien de positieve reacties ?

iepz :woohoo:

EyeBallz
30 januari 2005, 22:13
sneller!!

shimbayi
30 januari 2005, 22:26
mouse gestures
popup blocker
ad blocking
tabbed browsing
veiliger

Sibi
30 januari 2005, 22:37
Geen ActiveX

-edit-
da's dus een pluspunt hé ;)

Exit
30 januari 2005, 22:44
sinds ik die nu paar maand gebruik NO SPYWARE AT ALL ... en zoals alle andere reacties

GroovyBeatsss
30 januari 2005, 23:04
Gebruik maar eens 2 weken firefox en dan trug internet explorer!
Ge zult ons dan wel snappen...
Als ik nu internet explorer gebruik word ik gek!

EyeBallz
30 januari 2005, 23:23
btw firefox laat zich gemakkelijker tweake
en tabbed browsing is zeker een pluspunt
da ze daar bij ms nog nie aan gedacht hebbe :ironic:

Exit
31 januari 2005, 10:25
...
en tabbed browsing is zeker een pluspunt
da ze daar bij ms nog nie aan gedacht hebbe :ironic:

da komt eraan voor ms ..... maar ge moet wa wachten, in volgende win versie, in IE7 komt da erbij als ik me nie vergis ....

Vladimirvlad
31 januari 2005, 10:27
Firefox is veiliger en SNELLER !

Active-X kun je uitschakelen (ook bij Explorer d8 ik).

En gebruiksvriendelijk !!!

Vladimir

Inc
31 januari 2005, 11:09
idd, het is sneller maar naarmate de mensen dit progje ook downen zak dit toch ook weer afnemen of niet ?

ma t'ownd wel :bow:

Mocke-Lock
31 januari 2005, 13:04
- ad blocking vind ik het grootste voordeel (geen reclame, sites laden sneller, minder verbruik door nutteloze banners)
- tabs zijn handig en eens ge het gebruikt kunt ge bijna niet zonder (gaat met een schil voor IE ook, crazybrowser of myIE2)
- geen popups (tenzij ge instelt dat popups van een site toegestaan zijn)
- geen spyware (per site moet ingestelt worden of hij iets mag installeren)
- cookiemanagement (per site toestaan of cookie mag of niet, geen extra software meer nodig zoals Cookie Pal)
- extensions om firefox in te stellen naar uw eigen voorkeur (basic houden of tientallen extra opties)

bij mijn familie probeer ik ze allemaal zover te krijgen om firefox te laten gebruiken, enkel IE als het niet gaat met firefox
Voorlopig is iedereen er tevreden van en moeten ze nimeer elke 2 maand hun pc naar de winkel doen om tonnen spyware te laten verwijderen

idd, het is sneller maar naarmate de mensen dit progje ook downen zak dit toch ook weer afnemen of niet ?

wat bedoelt ge daarmee? :wtf:
denkt ge dat mensen die firefox gebruiken een ander internet gebruiken dan mensen met een andere browser?

iterums
31 januari 2005, 18:11
wat bedoelt ge daarmee? :wtf:
denkt ge dat mensen die firefox gebruiken een ander internet gebruiken dan mensen met een andere browser? :rofl:

Exit
1 februari 2005, 12:32
ie doelt wrs zoals telenet ... hoe meer mesnsen telenet gebruiken hoe trager het wordt ... LOL, grotendeels gebruikt IE, dus als die allemaal veranderen gaat IE sneller gaan?

Inc
1 februari 2005, 13:33
toch 1 die nederlands begrijpt..

Bubbling Zombie
1 februari 2005, 13:54
bij mijn familie probeer ik ze allemaal zover te krijgen om firefox te laten gebruiken, enkel IE als het niet gaat met firefox
Voorlopig is iedereen er tevreden van en moeten ze nimeer elke 2 maand hun pc naar de winkel doen om tonnen spyware te laten verwijderen

goh , gelukzak. Bij mij zijn ze nog altijd van het principe '"ik ben ouder, dus ik weet het beter" :shrug: - kga der eens geld voor worden vragen (voor't herstellen), ze zullen rap overschakelen ;)