PDA

Volledige versie bekijken : IsSeN - Energy (trance remix)

Dj Aero
29 januari 2005, 20:54
yuuu,
na al dat hardstyle gedoe wou ik ook nog eens een trance plaatje maken. ik besloot om het te houde bij ne remix van een nummer waar ik ondertusse de titel van ben vergete! commentz en hints graag want ik wou het eigenlijk nog eens beter uitwerken...

fruity loops 3.4 + hammerhead + vsti's
.mp3
128kb/s
trance
link (http://users.pandora.be/robbiehontele/mp3/energy.mp3)

grtz!

bandarlog
29 januari 2005, 21:09
bas: reverb klinkt niet, zuipt al de kracht op
kick: te stil, niet krachtig genoeg
synths: nogal standaard, zijn ook iets te luid, vallen wat uit de mix (ik bedoel niet in ritme)
percussie: opnieuw ook te luid, nice bongo of whatever dat ook is, zet die wat stiller...

ChickenTik
29 januari 2005, 21:21
Klinkt al wree goe.

Kmis alleen een beetje ne climax. Zet al uw synths en uw verschillende beat stukskes ies op mekaar, kan wel zalig klinken.

Voor de rest, coole synths, nice arp :p , leuk melodieke.

Nog wa bijschaven en gebt ne zalige song!

Zibro
29 januari 2005, 22:30
kvind het wel goed klinken, tis catchy en chill.

Het melodieke in de helft ongeveer kraakt hier een beetje.
Er zit een klein klikje op je beat.
En die bongo staat idd ietsje te hard.

Ik vind het dus wel goed en het zit knap ineen. Alleen de afstelling nog beetje bijschaven.

Dj Aero
29 januari 2005, 22:55
ja klopt, het afmixe is inderdaad nog ni optimaal! daar wordt volgende keer zeker nog aan gewerkt! die bongo moet inderdaad wat zachter en dergelijke

wat betreft de synths die standaard zijn??? er is nogthans veel werk ingestoken. de 3osc kan inderdaad wat standaard over kom maar de rest zou dat ni mogen!

kick is inderdaad ook niet optimaal

er wordt zeker nog aangewerkt
nog commentz??

Amerlegna
11 februari 2005, 00:42
Heb hier vrij weinig op aan te merken, het is niet slecht... maar het is ook niet goed, weinig origineel.
Idee van melodie vind ik wel ok, maar dat is ook het enige waar ik me achter kan zetten.
Op 02:50 loopt het al heel wat beter, maar ik mis originaliteit in het nummer.

[deleted]
16 februari 2005, 20:43
[deleted]

Dj Aero
28 februari 2005, 18:08
de bedoeling was niet echt om origineel te zijn. ik wou ngo eens een oud klassieke trance nummer maken. ik kan je wel volgen in in je mening daarin

ik werk niet met reason, maar kan mij inbeelden dat je ze daarin ook wel zo goed moet kunne krijgen :) de bassdrum kan mss iets voller