PDA

Volledige versie bekijken : raar software probleemke

3nra
29 januari 2005, 17:17
Elokes :)
Ik had net weer es zin om nog is met Diablo 2 te beginnen . Dus ik installeer hem volldig op me pc. Ik doorloop alle 3 de cd"kes tijdens het installeren .
Nu is het volledig gedaan . Ik wil da spel nog is opstarten , en dan plots zegt hij van please insert "play disc" . Terwijl die cd erin zit . :confused:
Aan die cd scheelt niks , niks van krassen enzo . En de installatie vanaf die disc werkte perfect . Iemand een id wa ik kan proberen om hem toch nog opgestart te krijgen ?
Grtz Arne

morfer
29 januari 2005, 17:54
Elokes :)
Ik had net weer es zin om nog is met Diablo 2 te beginnen . Dus ik installeer hem volldig op me pc. Ik doorloop alle 3 de cd"kes tijdens het installeren .
Nu is het volledig gedaan . Ik wil da spel nog is opstarten , en dan plots zegt hij van please insert "play disc" . Terwijl die cd erin zit . :confused:
Aan die cd scheelt niks , niks van krassen enzo . En de installatie vanaf die disc werkte perfect . Iemand een id wa ik kan proberen om hem toch nog opgestart te krijgen ?
Grtz Arne

als em da vraagt wilt zegge dat ne copie is ;) of da u cd kapot is
zoek de no cd voor da spel

j .
29 januari 2005, 18:18
Op http://64.233.183.104/search?q=cache:kbWO9r-sApsJ:www.bigkid.com.au/2000/07/05/diablo_ii_cd_fixes/+please+insert+%22play+disc%22+diablo&hl=nl vind je heel wat oplossingen.

3nra
29 januari 2005, 19:03
als em da vraagt wilt zegge dat ne copie is ;) of da u cd kapot is
zoek de no cd voor da spel

Nene :D Da spel is origineel ze :woohoo:

3nra
29 januari 2005, 19:28
pff op die link blijkt dus da er veel zijn die da probleem hebben :(
Kheb dus effe snel een copie van die cd gemaakt , en zo proberen op te starten . MAar de pc heeft dezelfde fout . :help:
Nog iemand een id wat dit zou kunne zijn ?